abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74449982
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ruimte in loonbudget omzetten in transferbudget, dan heb je makkelijk genoeg geld om een leuke linksback te halen. Ook Lee verkopen, kun je aardig wat centen voor krijgen nog, en je kunt voor veel minder geld makkelijk een speler die net zo goed of zelfs beter is halen.
Ik speel met die update, Lee was al weg Dat loonbudget omzetten kan inderdaad ook nog ja, was ik vergeten Nog tips voor een linksback dan?
Feyenoord Rotterdam
pi_74450234
En ik doe een poging om Roda JC weer eens te laten floreren.
Gamer.nl
pi_74450262
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:56 schreef knijn1985 het volgende:
Arsenal begonnen

Hier ook !
Heb tot nu alleen een spits gekocht, en zoek nog een VMC

Want volgens de technische staf is die positie niet super bezet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74450513
Voor de mensen die met Feyenoord spelen kijk eens naar Sergey Krivets. Haal je in het begin voor +- 1 miljoen. Geweldige middevelder die nu meer dan goed meerdraait in de premier league bij mijn Wolves. En daardoor ook in de belangstelling staat bij o.a. Liverpool.

Bij Wolves gaat het heerlijk in het 2e seizoen. Ik speel nu 4-1-3-2 en dat gaat zeer aardig. Met een middenveld van Delph, Krivets en Ramsey loopt het prima. Ik zoek alleen nog een goede spits naar Scocco van AEK die inmiddels 10 goals heeft gemaakt. Daarom heb ik nu in Januari 2011 Jo geleend van Man. City. Ook Vitali van Napoli komt op huurbasis. Ik kan beide spelers overnemen voor +- 6,5 miljoen per speler.

Ik sta nu 10e na enkele mooie overwinningen op o.a Aston Villa, Arsenal en Man City. Nu de 2e competitie helft!
pi_74451675
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef MB23 het volgende:

[..]

Ik speel met die update, Lee was al weg Dat loonbudget omzetten kan inderdaad ook nog ja, was ik vergeten Nog tips voor een linksback dan?
Ikzelf heb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gehaald. 22 jaar, aboluut geen topper maar was goedkoop te halen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:46:45 #281
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74452157
Halverwege het seizoen met Tottenham. Het gaat niet echt super. Win wel van de topclubs, maar laat heel veel punten liggen tegen mindere teams. Ondertussen sta ik 7e met flink wat achterstand op de top. Modric verkocht voor 25 mil. Een bod dat ik niet kon laten liggen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:55:07 #282
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_74452409
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Cyber2003 het volgende:
Ajax is zo gruwelijk slecht in FM.
Stukken realistischer, Ajax presteert al jaren niets meer in de Nederlandse competitie, zijn al jaren overrated in alle spellen, indien ik met een lage club tegen PSV of Feyenoord speel dan maak ik kans om te winnen, als ik tegen Ajax voetbalde dan was het gewoon altijd Ajax dat won met 15 kansen op doel en 60% balbezit of zo, terwijl Ajax in de normale competitie het wel vaker laat liggen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:16:05 #283
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_74453122
Bij mij heeft Ajax Suarez en Pantelic verkocht en als vervangers Poepon, Boukhari en Tarik Sektioui gehaald
Tranquillo
pi_74453331
Ook leuk; Beckham en Jari Litmanen spelen bij West Ham United, ouwe knarren
pi_74456901
Litmanen speelt hier bij FC Groningen. Dat trouwens 2e staat. Twente staat rond de 16e plaats en RKC staat 5e.

Heb trouwens gezocht naar Eltinho, maar die zit er bij mij niet in. Die Krivets loopt al bij Atletico, kansloze missie dus
Feyenoord Rotterdam
pi_74457042
Kan iemand me plz helpen. Na het editten van de database en opslaan van een xml file, heb ik in een nieuw spel de opgeslagen xml file gebruikt als database. Maar het geval wil nu dat alle data die ik heb ge-edit niet correct wordt weergegeven. Een speler die ik bijvoorbeeld "18" heb gegeven voor lange afstandschten heeft er nu nog maar 16. En zo veel meer waarden.

Heeft iemand dit al meegemaakt?
Und ein frau ist ein frau
pi_74457057
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef MB23 het volgende:
Litmanen speelt hier bij FC Groningen. Dat trouwens 2e staat. Twente staat rond de 16e plaats en RKC staat 5e.

Heb trouwens gezocht naar Eltinho, maar die zit er bij mij niet in. Die Krivets loopt al bij Atletico, kansloze missie dus
Ik speel met braziliaanse competitie speelbaar, zorgt voor echt extra veel goede spelers
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:19:56 #288
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_74457716
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Kan iemand me plz helpen. Na het editten van de database en opslaan van een xml file, heb ik in een nieuw spel de opgeslagen xml file gebruikt als database. Maar het geval wil nu dat alle data die ik heb ge-edit niet correct wordt weergegeven. Een speler die ik bijvoorbeeld "18" heb gegeven voor lange afstandschten heeft er nu nog maar 16. En zo veel meer waarden.

Heeft iemand dit al meegemaakt?
Valsspeler!
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:25:37 #289
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_74457879
als je niks met de CA hebt gedaan, kan het zijn dat de totale attributes zo uit het verband zijn gerukt dat het spel het automatisch hier en daar verlaagd.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_74457987
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Reddiablo het volgende:
als je niks met de CA hebt gedaan, kan het zijn dat de totale attributes zo uit het verband zijn gerukt dat het spel het automatisch hier en daar verlaagd.
Kun je misschien kort uitleggen wat ca betekent en wat voor invloed dit heeft op de attributes?
pi_74458133
Wat is de slechtste club uit de English Blue Square North/South?
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:37:31 #292
235465 maffemaniak
pi_74458248
CA dat staat voor current ability's, zeg maar wat de huidige mogenlijkheden en kwaliteiten zijn van een speler. Als je alles op 20 zet, dan is het wel heel erg onrealistisch en verdeeld de computer volgens mij het maximun aantal over alle eigenschappen. Zo komt het dat als je alles op 20 zet, de speler in het spel zeg maar alles op 13 heeft met 1 of 2 uitschieters naar boven of beneden.

Verstandiger is om alleen relevante kwaliteiten te verbeteren (zoals voor een spits de aanname, flair, afronden, snelheid enz)

als je dan vals wilt spelen natuurlijk!
pi_74458449
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef maffemaniak het volgende:
CA dat staat voor current ability's, zeg maar wat de huidige mogenlijkheden en kwaliteiten zijn van een speler. Als je alles op 20 zet, dan is het wel heel erg onrealistisch en verdeeld de computer volgens mij het maximun aantal over alle eigenschappen. Zo komt het dat als je alles op 20 zet, de speler in het spel zeg maar alles op 13 heeft met 1 of 2 uitschieters naar boven of beneden.

Verstandiger is om alleen relevante kwaliteiten te verbeteren (zoals voor een spits de aanname, flair, afronden, snelheid enz)

als je dan vals wilt spelen natuurlijk!
Dank! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Straks de boel maar even aanpassen

Overigens vind ik het niet valsspelen, er zijn gewoon veel spelers (vooral bij amateurclubs) waarbij de attributes niet zijn ingevuld. En dan is het wel leuk om je eigen club in te stellen op basis van wat je zaterdag op het veld ziet
pi_74458861
Bij FM09 kon je achter een speler`s attributen een pijl omhoog of omlaag zien, als teken of dat omhoog is gegaan met een training of omlaag. Ik kan dat niet meer terugvinden. Iemand een idee?
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:09:58 #295
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_74459170
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Dank! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Straks de boel maar even aanpassen

Overigens vind ik het niet valsspelen, er zijn gewoon veel spelers (vooral bij amateurclubs) waarbij de attributes niet zijn ingevuld. En dan is het wel leuk om je eigen club in te stellen op basis van wat je zaterdag op het veld ziet
Als je dat soort info ook naar mij zou kunnen doorzetten zou dat geniaal zijn... we hebben nu het gros van de amateurspelers erin geknald, maar attribs vrijwel niets mee gedaan.... misschien dat we dat wat kunnen aanvullen
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:15:09 #296
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74459312
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Bij FM09 kon je achter een speler`s attributen een pijl omhoog of omlaag zien, als teken of dat omhoog is gegaan met een training of omlaag. Ik kan dat niet meer terugvinden. Iemand een idee?
Kun je aanvinken rechtsboven de attributen van een speler.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_74459407
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:15 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Kun je aanvinken rechtsboven de attributen van een speler.
Zo moguh, die was duidelijk bedankt
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:37:06 #298
235465 maffemaniak
pi_74460004
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Ach ik zit maar wat te kwallen, heb zelf wel eens mijn eigen voetbal team aangemaakt (het 7e elftal van sc Koedijk ) aangemaakt met uiteraard mijzelf in de spits. Uiteraard was ik een topspits (dáár wel )
en maakte ik de ene na de andere. Barca kwam voor me en uiteraard ben ik mijn club toen trouw gebleven!
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:40:31 #299
235465 maffemaniak
pi_74460099
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:09 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Als je dat soort info ook naar mij zou kunnen doorzetten zou dat geniaal zijn... we hebben nu het gros van de amateurspelers erin geknald, maar attribs vrijwel niets mee gedaan.... misschien dat we dat wat kunnen aanvullen
Ben je echt developer? Wat doe je dan? Wat zijn je taken? Scouten voor nederlandse ploegen ofzo? En wie bepaald de stats van de spelers eigenlijk? Is dat 1 iemand die die speler 1 wedstrijd gezien heeft? Of zitten jullie met een ploeg achter de tv eredivisie live te kijken en iedereen let op 1 speler? Hoe gaat dat in zijn werk? Is het een fulltime job?

Ben ik wel benieuwd naar!
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:41:37 #300
231633 Xummon
of toch niet?
pi_74460141
hoe kon je ook alweer de goede selectie van de duitse nationale ploeg in het spel krijgen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')