Ik speel met die update, Lee was al wegquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ruimte in loonbudget omzetten in transferbudget, dan heb je makkelijk genoeg geld om een leuke linksback te halen. Ook Lee verkopen, kun je aardig wat centen voor krijgen nog, en je kunt voor veel minder geld makkelijk een speler die net zo goed of zelfs beter is halen.
Hier ook !quote:
Ikzelf hebquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik speel met die update, Lee was al wegDat loonbudget omzetten kan inderdaad ook nog ja, was ik vergeten
Nog tips voor een linksback dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaald. 22 jaar, aboluut geen topper maar was goedkoop te halen.
Stukken realistischer, Ajax presteert al jaren niets meer in de Nederlandse competitie, zijn al jaren overrated in alle spellen, indien ik met een lage club tegen PSV of Feyenoord speel dan maak ik kans om te winnen, als ik tegen Ajax voetbalde dan was het gewoon altijd Ajax dat won met 15 kansen op doel en 60% balbezit of zo, terwijl Ajax in de normale competitie het wel vaker laat liggen.quote:
Ik speel met braziliaanse competitie speelbaar, zorgt voor echt extra veel goede spelersquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef MB23 het volgende:
Litmanen speelt hier bij FC Groningen. Dat trouwens 2e staat.Twente staat rond de 16e plaats en RKC staat 5e.
Heb trouwens gezocht naar Eltinho, maar die zit er bij mij niet in. Die Krivets loopt al bij Atletico, kansloze missie dus
Valsspeler!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Kan iemand me plz helpen. Na het editten van de database en opslaan van een xml file, heb ik in een nieuw spel de opgeslagen xml file gebruikt als database. Maar het geval wil nu dat alle data die ik heb ge-edit niet correct wordt weergegeven. Een speler die ik bijvoorbeeld "18" heb gegeven voor lange afstandschten heeft er nu nog maar 16. En zo veel meer waarden.
Heeft iemand dit al meegemaakt?
Kun je misschien kort uitleggen wat ca betekent en wat voor invloed dit heeft op de attributes?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Reddiablo het volgende:
als je niks met de CA hebt gedaan, kan het zijn dat de totale attributes zo uit het verband zijn gerukt dat het spel het automatisch hier en daar verlaagd.
Dank! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Straks de boel maar even aanpassenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef maffemaniak het volgende:
CA dat staat voor current ability's, zeg maar wat de huidige mogenlijkheden en kwaliteiten zijn van een speler. Als je alles op 20 zet, dan is het wel heel erg onrealistisch en verdeeld de computer volgens mij het maximun aantal over alle eigenschappen. Zo komt het dat als je alles op 20 zet, de speler in het spel zeg maar alles op 13 heeft met 1 of 2 uitschieters naar boven of beneden.
Verstandiger is om alleen relevante kwaliteiten te verbeteren (zoals voor een spits de aanname, flair, afronden, snelheid enz)
als je dan vals wilt spelen natuurlijk!
Als je dat soort info ook naar mij zou kunnen doorzetten zou dat geniaal zijn... we hebben nu het gros van de amateurspelers erin geknald, maar attribs vrijwel niets mee gedaan.... misschien dat we dat wat kunnen aanvullenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dank! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Straks de boel maar even aanpassen![]()
Overigens vind ik het niet valsspelen, er zijn gewoon veel spelers (vooral bij amateurclubs) waarbij de attributes niet zijn ingevuld. En dan is het wel leuk om je eigen club in te stellen op basis van wat je zaterdag op het veld ziet
Kun je aanvinken rechtsboven de attributen van een speler.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Bij FM09 kon je achter een speler`s attributen een pijl omhoog of omlaag zien, als teken of dat omhoog is gegaan met een training of omlaag. Ik kan dat niet meer terugvinden. Iemand een idee?
Zo moguh, die was duidelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kun je aanvinken rechtsboven de attributen van een speler.
Ach ik zit maar wat te kwallen, heb zelf wel eens mijn eigen voetbal team aangemaakt (het 7e elftal van sc Koedijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dank! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Straks de boel maar even aanpassen![]()
Overigens vind ik het niet valsspelen, er zijn gewoon veel spelers (vooral bij amateurclubs) waarbij de attributes niet zijn ingevuld. En dan is het wel leuk om je eigen club in te stellen op basis van wat je zaterdag op het veld ziet
Ben je echt developer? Wat doe je dan? Wat zijn je taken? Scouten voor nederlandse ploegen ofzo? En wie bepaald de stats van de spelers eigenlijk? Is dat 1 iemand die die speler 1 wedstrijd gezien heeft? Of zitten jullie met een ploeg achter de tv eredivisie live te kijken en iedereen let op 1 speler? Hoe gaat dat in zijn werk? Is het een fulltime job?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als je dat soort info ook naar mij zou kunnen doorzetten zou dat geniaal zijn... we hebben nu het gros van de amateurspelers erin geknald, maar attribs vrijwel niets mee gedaan.... misschien dat we dat wat kunnen aanvullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |