En de kans dat ik Feyenoord kies als ik opnieuw begin is nihilquote:
quote:
Bij Dudelange zijn sommige clubs bezig om mijn selectie in te krimpen.. En het lullige is ik kan er niet veel aan doen, en ik krijg er niets voor.. dus meestal als een club een speler bij mij weghaalt probeer ik die club terug te pakken door een speler bij hun weg te halenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef Scorpie het volgende:
Nou, dit seizoen onverwacht kampioen geworden met Heerenveen, de een na laatste wedstrijd tegen koploper PSV gewonnen met 1-0, waarna ik 1 punt los stond, vervolgens won ik de laatste wedstrijd en speelde PSV gelijk, dus kampioen!!
Verder de beker gewonnen van AZ na 12-11 met penalties te hebben gewonnen.
Nieuwe voorbereiding zijn er wat talentjes bijgekomen, en heb ik echt 20 contracten laten verlopen van kansloze spelers die maar 5k waard waren, nu heb ik wat lucht in de begroting.
Heb voor aankomend seizoen 4miljoen transfergeld, dus moet het hebben van de verkoop van wat andere spelers. Verder kopen de grote clubs mijn trainersstaf leegDus dat is kut.
Ik vind het in 2010 wel meevallen. Op FM 2009, als je goed presteerde met een matig clubje, kwamen de grote clubs kijken en wilde meteen je halve selectie weg. Na mijn geweldige seizoen met Willem II wilden alleen Kargbo, Demouge en Janse weg (de laatste had een aflopend contract). Kargbo speelt nu bij Heerenveen, Demouge bij Frankfurt en Janse bij NEC.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij Dudelange zijn sommige clubs bezig om mijn selectie in te krimpen.. En het lullige is ik kan er niet veel aan doen, en ik krijg er niets voor.. dus meestal als een club een speler bij mij weghaalt probeer ik die club terug te pakken door een speler bij hun weg te halen
wat ook wel het makkelijke van amateurs is.. er was een speler niet blij dat hij niet speelde.. sloeg trainingen over, de waarschuwing die hij daarvoor kreeg vond hij niet terecht.. die heb ik dus gewoon buiten geschopt..quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het in 2010 wel meevallen. Op FM 2009, als je goed presteerde met een matig clubje, kwamen de grote clubs kijken en wilde meteen je halve selectie weg. Na mijn geweldige seizoen met Willem II wilden alleen Kargbo, Demouge en Janse weg (de laatste had een aflopend contract). Kargbo speelt nu bij Heerenveen, Demouge bij Frankfurt en Janse bij NEC.
Dat is de andere kant van het verhaal inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
wat ook wel het makkelijke van amateurs is.. er was een speler niet blij dat hij niet speelde.. sloeg trainingen over, de waarschuwing die hij daarvoor kreeg vond hij niet terecht.. die heb ik dus gewoon buiten geschopt..
Ja, en dan heb ik 1 linksback, van 19 ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je speelt met Feyenoord? De Cler, Makaay en Gio meteen verkopen, gasten verdienen veel te veel geld voor de financiële situatie en het is ook niet zo alsof ze super goed zijn.
Ruimte in loonbudget omzetten in transferbudget, dan heb je makkelijk genoeg geld om een leuke linksback te halen. Ook Lee verkopen, kun je aardig wat centen voor krijgen nog, en je kunt voor veel minder geld makkelijk een speler die net zo goed of zelfs beter is halen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:57 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik 1 linksback, van 19 ofzo.Ik kan Honda nooit moeten kopen, maarja Ajax wou hem ook.
Daarom heb ik Gio voor 1 seizoen verlengd, omdat hij het toch aardig doet. Volgend seizoen komt Nelom terug, dan verkoop ik De Cler en wat andere spelers. Hopelijk is er dan wat geld vrij voor een nieuwe linksback. En dan heb ik nog een spits en een keeper nodig
En dan kan Gio na dat seizoen lekker trainert zijn.
Dani doet het bij mij trouwens érg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |