abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 22:29:28 #226
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_74437337
Ben nu met az bezig. Ik sta 2e, 1 punt achter groningen, speel in CL, heb uit met 2-0 van Barcelona gewonnen ( ) een keer met 3-1 van Roda verloren ( ) en net uit met 3-4 van Beziktas gewonnen met 4 strafschoppen voor ons! ( )

Volgens mij spaced het spelletje hem een beetje!
pi_74437515
ben kopenhagen-psv aant kijken (lijkt net alsof er staat fok-psv )

Kan toch goed zijn, dat ik een keer in Denemarken ga beginnen!
Best aardig team volgens mij kopenhagen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 5 november 2009 @ 22:34:19 #228
231633 Xummon
of toch niet?
pi_74437531
in de voorbereiding op seizoen 2 Ajax op 2-2 gehouden
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_74437746
Weet iemand hoe het zit met die recommended setup?

Voorheen, op een Windows PC met 1GB ram selecteerde hij bij FM 09 altijd een grote database met een stuk of 8/9 competities. Doe ik dit nu bij mijn nieuwe macbook, met 2 GB ram, dan selecteert hij in FM10 maar 3 competiteis en een kleine database
pi_74437748
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Heeeelppp..

Moet ik perse via Steam installeren ?
Nee.Maar dan moet je wel altijd met dvd in je pc spelen.
Het is je al gelukt
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_74439337
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nee.Maar dan moet je wel altijd met dvd in je pc spelen.
Het is je al gelukt
Kan je, terwijl je steam gebruikt, wel editors en ondere ongein enzo blijven gebruken ?

Probleempje heb ik opgelost ja, was wel m'n hele windows profiel kwijt.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74439475
Nog een tip: De Braziliaan Cícero die door Tombense is verhuurd aan Herta BSC kun je na het eerste seizoen voor slechts 10k ophalen!

(of was dit al bekend?)
  donderdag 5 november 2009 @ 23:25:08 #233
231633 Xummon
of toch niet?
pi_74439510
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
ben kopenhagen-psv aant kijken (lijkt net alsof er staat fok-psv )

Kan toch goed zijn, dat ik een keer in Denemarken ga beginnen!
Best aardig team volgens mij kopenhagen
datzelfde idee had ik ook
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_74439834
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:25 schreef Xummon het volgende:

[..]

datzelfde idee had ik ook
wat? Dat er fok-psv staat? Of dat het wel een leuk team is?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74440013
Jezus, verlies 3-2 van VVV, RKC en Utrecht uit. Die had ik moeten winnen, dan was ik zeker van Europees voetbal, maar nu sta ik 8e. En de 11e plaats heeft 3 punten minder. Die verdediging

Maar Gio is bereid ¤98.000 van z'n salaris in te leveren :
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 november 2009 @ 23:44:43 #236
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74440084
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef MB23 het volgende:
Jezus, verlies 3-2 van VVV, RKC en Utrecht uit. Die had ik moeten winnen, dan was ik zeker van Europees voetbal, maar nu sta ik 8e. En de 11e plaats heeft 3 punten minder. Die verdediging

[ afbeelding ]
Gio kun je er beter uit bonjouren..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_74440220
Ja, maar dan moet ik een nieuwe linksback hebben. En voor 78k gaat dat lastig worden. Nu nog even een jaartje extra de tijd voor Nelom, hopen dat ie dan goed genoeg is. Anders heb ik een probleem, want met die schulden (en die domme afbetaling voor Honda ) reken ik niet op een mooi transferbudget volgend seizoen.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:02:55 #238
231633 Xummon
of toch niet?
pi_74440522
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wat? Dat er fok-psv staat? Of dat het wel een leuk team is?
dat kopenhagen wel een leuk team is voor te manager in FM
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:04:26 #239
231633 Xummon
of toch niet?
pi_74440550
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Xummon het volgende:
in de voorbereiding op seizoen 2 Ajax op 2-2 gehouden
en wie kom ik in de 2e ronde van de beker strax tegen
pi_74440870
Ik ben ook maar gestart met Feyenoord. Ik heb natuurlijk die keeper gekocht Eneyma en die speelt uitstekend in doel. Nu ik vier keepers had besloot ik er eentje te verkopen om salaris vrij te maken. Het werd Darley tot woedende van de fans omdat ze vonden dat hij te weinig geld opbracht ondanks dat ik er zes toen voor kreeg en hij maar vijf ton waard was. Andere verkopen waren Leerdam (1.1 mil Stuttgart) en Fer(4mil Zaragoza) Ik kwam er snel achter dat ik geen nieuwe spelers kon kopen omdat het bestuur mij niet het geld wou geven voor salaris. Ik besloot toen maar om Makaay te verkopen, omdat ik al twee goed spitsen had en twee goeie backups. Helaas was ik gedwongen om hem transfer vrij te laten dat koste 1.5 mil. Maar ik mijn salaris budget steeg gelijk. Ik besloot om de middenvelder, de Deen Jakob Poulsen voor 1.5 mil te kopen. Poulsen is een uitstekende allround middenvelder, je kunt hem echt overal in het middenveld plaatsen behalve in de verdediging.

Ik maakte een goede seizoen start met Feynoord. Ik wist vijf wedstrijden te winnen en een wedstrijd eindigde in gelijk spel. Ik gebruik 4-4-2 formatie en speel aanvallend. Soms gebruik ik twee vleugel spitsen vooral tegen teams die langzaam verdedigers hebben en dat werkt best goed. De enigste minpunt is Dani Fernandaz die niet lekker speelt en al een aantal fouten heeft gemaakt. Zelfs de fan zijn al bezorgt. Helaas heb ik geen goed vervanger (ja die had ik natuurlijk verkocht )
pi_74441865
Ik heb de beker gewonnen en zou dus automatisch geplaatst moeten zijn voor de euro cup. Hoe kan het dan dat ik alsnog mee moet doen met de playoffs daarvoor? :s
You and Me and the Devil makes 3
pi_74442809
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef MB23 het volgende:

[ afbeelding ]
Je speelt met Feyenoord? De Cler, Makaay en Gio meteen verkopen, gasten verdienen veel te veel geld voor de financiële situatie en het is ook niet zo alsof ze super goed zijn.
  vrijdag 6 november 2009 @ 07:46:02 #243
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74442854
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 07:40 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Je speelt met Feyenoord? De Cler, Makaay en Gio meteen verkopen, gasten verdienen veel te veel geld voor de financiële situatie en het is ook niet zo alsof ze super goed zijn.
Precies
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_74442902
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 07:40 schreef Jorwol het volgende:

[..]

ik had ze op Gio na geloost maar schoot nog geen fuck op!
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 08:00:09 #245
42184 crew  DaMart
pi_74442951
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ja, maar dan moet ik een nieuwe linksback hebben. En voor 78k gaat dat lastig worden. Nu nog even een jaartje extra de tijd voor Nelom, hopen dat ie dan goed genoeg is. Anders heb ik een probleem, want met die schulden (en die domme afbetaling voor Honda ) reken ik niet op een mooi transferbudget volgend seizoen.
Ik laat Nelom in het eerste seizeon al meespelen. Na een wedstrjd of 4 heeft hij een 7+ qua beoordeling, dus dat gaat niet slecht.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:23 schreef Doler12 het volgende:
De enigste minpunt is Dani Fernandaz die niet lekker speelt en al een aantal fouten heeft gemaakt. Zelfs de fan zijn al bezorgt. Helaas heb ik geen goed vervanger (ja die had ik natuurlijk verkocht )
Daarom heb ik alle biedingen op Leerdam geweigerd... ik kon zo snel geen betaalbaar alternatief vinden .

Ik heb wel Cataignos en Isoufi verkocht. Met hoge percentages van de volgende transfer, dus hopen dat daar nog leuke bedragen van binnenkomen in de toekomst (zul je altijd zien dat ze transfervrij vertrekken bij hun nieuwe club ). Daarnaast is Lee weg, na ingrijpen door het bestuur. En eind van het seizoen gaat Bahia voor in totaal 6,5 miljoen naar Benfica. Ik ga me dus eerst eens richten op het invullen van 2 posities centraal in de verdediging volgend seizoen. Misschien dat ik deze transferperiode al wat kan regelen, maar ik ben wat terughoudend met mijn biedingen, omdat we een paar miljoen in het rood staan .
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74443131
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik laat Nelom in het eerste seizeon al meespelen. Na een wedstrjd of 4 heeft hij een 7+ qua beoordeling, dus dat gaat niet slecht.
[..]

Daarom heb ik alle biedingen op Leerdam geweigerd... ik kon zo snel geen betaalbaar alternatief vinden .

Ik heb wel Cataignos en Isoufi verkocht. Met hoge percentages van de volgende transfer, dus hopen dat daar nog leuke bedragen van binnenkomen in de toekomst (zul je altijd zien dat ze transfervrij vertrekken bij hun nieuwe club ). Daarnaast is Lee weg, na ingrijpen door het bestuur. En eind van het seizoen gaat Bahia voor in totaal 6,5 miljoen naar Benfica. Ik ga me dus eerst eens richten op het invullen van 2 posities centraal in de verdediging volgend seizoen. Misschien dat ik deze transferperiode al wat kan regelen, maar ik ben wat terughoudend met mijn biedingen, omdat we een paar miljoen in het rood staan .
Hm ja ik heb ook veel te veel risico genomen door in het begin m'n team enorm op te krikken en veel geld uit te geven. Ik móet nu de Champions League in en redelijk ver komen, anders gaat Feyenoord keihard ten onder
pi_74444605
Feyenoord zit bij mij in grote financiele problemen, dus ik heb voor een prikkie Ron Vlaar en Luc Castaignos kunnen halen. Vlaar is niet goed genoeg voor de basis ( ) maar leuk voor erbij en Castaignos kan over een paar jaar nog wel eens goed worden.
Verder is Jan-Arie van der Heijden's uitleenbeurt omgezet in een koop , en zijn ook Kevin Strootman en Daryl Janmaat overgekomen.
-
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:56:10 #248
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74444914
Ben gisteren ook begonnen met Feijenoord. Begin al met een schuld van 37 miljoen zag ik. Zal dus geen makkelijke opgave worden. Prognose is ook realistisch, dus zullen zien wat er van te maken valt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 09:58:57 #249
42184 crew  DaMart
pi_74444993
Nadat ik met Feyenoord met 2-0 thuis van Ajax won, is Jol vervangen door Menzo bij Ajax. Overigens staat Ajax nu 9e in mijn spel. Feyenoord staat met 9 punten voorsprong op nummer 2 PSV bovenaan, dus het gaat de goede kant op.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74445848
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 02:01 schreef AnusPolijster het volgende:
Ik heb de beker gewonnen en zou dus automatisch geplaatst moeten zijn voor de euro cup. Hoe kan het dan dat ik alsnog mee moet doen met de playoffs daarvoor? :s
Als je de Nederlandse beker wint kom je niet meteen in de groepsfase maar in de laatste voorronde(net als in het echt zegmaar )

Met Dudelange inmiddels 6 punten voor Grevenmacher.. ik heb 5 competitiezeges op rij.. en Grevenmacher speelde in de laatste 3 duels 1x gelijk en ze verloren met 5-0 van Union(Lux)

Zo staat nummer 2 Grevenmacher nu op 6 en nummer 3 Jeunesse Esch op 11 of 12 Nog 9 duels te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')