Nee.Maar dan moet je wel altijd met dvd in je pc spelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heeeelppp..
Moet ik perse via Steam installeren ?
Kan je, terwijl je steam gebruikt, wel editors en ondere ongein enzo blijven gebruken ?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee.Maar dan moet je wel altijd met dvd in je pc spelen.
Het is je al gelukt![]()
datzelfde idee had ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
ben kopenhagen-psv aant kijken (lijkt net alsof er staat fok-psv)
Kan toch goed zijn, dat ik een keer in Denemarken ga beginnen!
Best aardig team volgens mij kopenhagen
wat? Dat er fok-psv staat? Of dat het wel een leuk team is?quote:
Gio kun je er beter uit bonjouren..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef MB23 het volgende:
Jezus, verlies 3-2 van VVV, RKC en Utrecht uit.Die had ik moeten winnen, dan was ik zeker van Europees voetbal, maar nu sta ik 8e. En de 11e plaats heeft 3 punten minder. Die verdediging
![]()
Maar Gio is bereid ¤98.000 van z'n salaris in te leveren:
[ afbeelding ]
dat kopenhagen wel een leuk team is voor te manager in FMquote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat? Dat er fok-psv staat? Of dat het wel een leuk team is?
en wie kom ik in de 2e ronde van de beker strax tegenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Xummon het volgende:
in de voorbereiding op seizoen 2 Ajax op 2-2 gehouden
Je speelt met Feyenoord? De Cler, Makaay en Gio meteen verkopen, gasten verdienen veel te veel geld voor de financiële situatie en het is ook niet zo alsof ze super goed zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef MB23 het volgende:
Jezus, verlies 3-2 van VVV, RKC en Utrecht uit.Die had ik moeten winnen, dan was ik zeker van Europees voetbal, maar nu sta ik 8e. En de 11e plaats heeft 3 punten minder. Die verdediging
![]()
Maar Gio is bereid ¤98.000 van z'n salaris in te leveren:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je speelt met Feyenoord? De Cler, Makaay en Gio meteen verkopen, gasten verdienen veel te veel geld voor de financiële situatie en het is ook niet zo alsof ze super goed zijn.
ik had ze op Gio na geloost maar schoot nog geen fuck op!quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je speelt met Feyenoord? De Cler, Makaay en Gio meteen verkopen, gasten verdienen veel te veel geld voor de financiële situatie en het is ook niet zo alsof ze super goed zijn.
Ik laat Nelom in het eerste seizeon al meespelen. Na een wedstrjd of 4 heeft hij een 7+ qua beoordeling, dus dat gaat niet slecht.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef MB23 het volgende:
Ja, maar dan moet ik een nieuwe linksback hebben. En voor 78k gaat dat lastig worden. Nu nog even een jaartje extra de tijd voor Nelom, hopen dat ie dan goed genoeg is. Anders heb ik een probleem, want met die schulden (en die domme afbetaling voor Honda) reken ik niet op een mooi transferbudget volgend seizoen.
Daarom heb ik alle biedingen op Leerdam geweigerd... ik kon zo snel geen betaalbaar alternatief vindenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:23 schreef Doler12 het volgende:
De enigste minpunt is Dani Fernandaz die niet lekker speelt en al een aantal fouten heeft gemaakt. Zelfs de fan zijn al bezorgt. Helaas heb ik geen goed vervanger (ja die had ik natuurlijk verkocht)
Hm ja ik heb ook veel te veel risico genomen door in het begin m'n team enorm op te krikken en veel geld uit te geven. Ik móet nu de Champions League in en redelijk ver komen, anders gaat Feyenoord keihard ten onderquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat Nelom in het eerste seizeon al meespelen. Na een wedstrjd of 4 heeft hij een 7+ qua beoordeling, dus dat gaat niet slecht.
[..]
Daarom heb ik alle biedingen op Leerdam geweigerd... ik kon zo snel geen betaalbaar alternatief vinden.
Ik heb wel Cataignos en Isoufi verkocht. Met hoge percentages van de volgende transfer, dus hopen dat daar nog leuke bedragen van binnenkomen in de toekomst (zul je altijd zien dat ze transfervrij vertrekken bij hun nieuwe club). Daarnaast is Lee weg, na ingrijpen door het bestuur. En eind van het seizoen gaat Bahia voor in totaal 6,5 miljoen naar Benfica. Ik ga me dus eerst eens richten op het invullen van 2 posities centraal in de verdediging volgend seizoen. Misschien dat ik deze transferperiode al wat kan regelen, maar ik ben wat terughoudend met mijn biedingen, omdat we een paar miljoen in het rood staan
.
Als je de Nederlandse beker wint kom je niet meteen in de groepsfase maar in de laatste voorronde(net als in het echt zegmaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:01 schreef AnusPolijster het volgende:
Ik heb de beker gewonnen en zou dus automatisch geplaatst moeten zijn voor de euro cup. Hoe kan het dan dat ik alsnog mee moet doen met de playoffs daarvoor? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |