pak meestal :quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Met hoeveel competities op welk systeem spelen jullie?
Op je eigen naam klikken, dan zie je rechts onderin je contract gegevensquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Weet iemand waar je kunt je zien op welke datum je contract afloopt?
Zucht, daar ben ik dan een kwartier op aan het zoeken geweestquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Op je eigen naam klikken, dan zie rechts onderin je contract gegevens
Yes, wordt aangepast - thanks!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Reddiablo, bij Groningen is de voornaam van Bacuna niet Leo, maar Leandro.
Dat is sowieso bij de nieuwe FM!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zucht, daar ben ik dan een kwartier op aan het zoeken geweest![]()
Bedankt.
NL taal is wel te vinden op manutd.nl en dan het forum!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:31 schreef Bow het volgende:
even ander vraagje: in de cm reeks kon je backgrounds changen (en ook dat er steeds weer een nieuwe kwam). Kan dat bij deze FM ook?
en waar kan ik de nederlandse taal downloaden eigenlijk?
Daar had hij al eerder naar gevraagd, maar toen bleek niemand hier er last van te hebben. Jij dus welquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
Reddiablo, even een interessante ontwikkeling m.b.t. het Nederlands elftal. Voor het WK is ineens Brahim Zaari, doelman van FC Den Bosch geselecteerd.
Kijk naar de prognosesquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef Mindstate het volgende:
Wat is de slechtste club uit de English Blue Square North/South?
En dan is z'n broertje Juninho (15 jaar) wellicht wel nog beter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:55 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Yes, wordt aangepast - thanks!
dat ventje is wel tering goed zeg!
Bij mij is Jeroen Zoet, mijn 2e doelman na Kenny Steppe, 2e doelman bij Nederlandquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
Reddiablo, even een interessante ontwikkeling m.b.t. het Nederlands elftal. Voor het WK is ineens Brahim Zaari, doelman van FC Den Bosch geselecteerd.
Ik heb het vaak als ik geen zin heb om persconferenties te doen. (Ze zijn toch allemaal hetzelfde) dan laat ik het mijn assistent doen en dan gaan mijn spelers ook zeiken. Net als met wedstrijdbesprekingen trouwens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:59 schreef Doler12 het volgende:
Wtf nu willen alle mijn spelers weg. Ze zitten te klagen dat ik ze geen krediet geeft terwijl ik altijd ze prijs in de media. Wat een ondankbare stuk vreten zijn het allemaal we staan nr 1 en ze staan nog te klagen.
Gewoon on loan proberen te krijgen ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:23 schreef MB23 het volgende:
Na die bekerfinale zei ik iets als dat ik trots was op mn spelers dat ze zo hebben gevochten, waren ze er niet blij mee
Ik heb een lekkere back gevonden. V/VV/M RL ofzo istie, 20 jaar. Het probleem is alleen dat hij 4.3 miljoen waard is. Heb mn salarisbudget al omgezet naar transfergeld, dan kom ik op 2.1 miljoenHopelijk zijn er geen andere teams die hem willen hebben, misschien dat er na de aflopende contracten wat meer ruimte is
Ik denk dat ik het nu begrijp het komt vast door mijn assistent die vast iets gek zei tijdens de wedstrijdbesprekingen. Ik had natuurlijk geen zin om vriendschappelijke wedstrijden te spelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Ik heb het vaak als ik geen zin heb om persconferenties te doen. (Ze zijn toch allemaal hetzelfde) dan laat ik het mijn assistent doen en dan gaan mijn spelers ook zeiken. Net als met wedstrijdbesprekingen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |