quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef YPPY het volgende:
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahM'n schoonzusje is zwanger, er komt een baby bij! Nichtje is zo leuk, hopelijk wordt deze ook zo keigaaf.
Heftig confronterend (vorig keer waren we samen zwanger), maar zo leuk. En alles gaat goed en de echo was goed.
![]()
![]()
Ja, en het erge is, ik heb haar al een keer van mijn Hyves gegooid omdat ik me rot ergerde en toen vroeg ze: Hey, waren wij niet al Hyves vriendjes? En voegde ze me weer toe. En ik wilde niet zeggen dat ik het expres had gedaan omdat ze dus op zich best aardig is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef YPPY het volgende:
Daar ben ik echt allergisch voor Vivi, voor dat soort mensen.
Even spammen.![]()
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en gefeliciteerd tante Yppy en ome Jarno!Tante zijn is leuk! Als het allemaal goed gaat
Ja, het was een fluorparty ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.![]()
Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
och ik kan me best voorstellen dat je die behoefte wel nog hebt hoor, aan uitgaan. Ik heb er zelf niet zo'n last van maar zeker als het kind niet geplanned is en als je zo jong bent kan ik me er wat bij voorstellen
neemt niet weg dat ik het op zn zachtst gezegd dubieus vindt dat je zo vaak uitgaat en dat dan ook nog zo laat zien dat je je zo profileert als feestbeest. Maar goed.
En dan ook nog in zo'n lellike legging! Het moest verboden worden
oh fijn zoveel nieuws!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef snoopy het volgende:
Wij mogen ook de tandenborstel buzzen
Lis is 2 broeken rijker en Morris een broek, een shirt en sloffen. Alleen heeft oma in haar enthousiasme maat 92 gepakt en betaald terwijl Morris toch alweer een tijdje maat 116 heeft. Dat wordt dus ruilen.
hehehe ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.
Hooters!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef pinquit het volgende:
Ik kwam vandaag op de kermis shane tegen, een vriend van mn bruhr, met zn japanse meisje, die hier voor 3 maandjes op bezoek isze wil hier wel wat gaan werken, want ze wil ook niet 3 maanden stilzitten (want shane werkt gewoon)
maarja, waar kan zo'n meisje dat nauwelijks engels praat nou zwart gaan werken?
bwahaha ja dat zei ik ook alquote:
Dat ene ding bij papland!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
bwahaha ja dat zei ik ook al
of als masseuse bij een sex-iets ofzo(ze is daar ook masseuse
)
Ze is Japans he, die hebben meestal niet al teveel in het Hooters-departmentquote:
oh ik zie het ineensquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:49 schreef huuphuup het volgende:
in Japan?
oei![]()
ik had nog serieus ge-edit trouwens
ik ook! Kijken wat dat is!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik mag de electrische sonicare tandenborstel buzzen!
Ik bedoelde niet in de zin van een miskraam of iets ander ernstigs trouwens hoor, maar meer in de zin van feestbeestende ouders enzo. Maar goed, dat is ook een beetje een heel erg zwakke plek van mijquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.![]()
Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
Niet als je Kobe beef maaktquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh ik zie het ineenshmm wie weet, ik zal het eens voorleggen
maar echt nauwelijks engels dus he, k zei haar dat ik t zusje van mn broer was en ze zei: OOOOOOH *enthousiast knikken*![]()
en is dat erg als je masseuse in japan bent?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef Lenaatje het volgende:
Ik weet ook niet wat paplans is hoor...
hahaha ja ik ken drie meisjes die hebben Engels gestudeerd aan de universiteit (!) en toen ik ze vroeg hoe ze heetten kreeg ik een beleefd uhu *hoofdknikt*quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh ik zie het ineenshmm wie weet, ik zal het eens voorleggen
maar echt nauwelijks engels dus he, k zei haar dat ik t zusje van mn broer was en ze zei: OOOOOOH *enthousiast knikken*![]()
en is dat erg als je masseuse in japan bent?
ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
hehehe vief das waar ja
een vriend van me voelde zich bedonderd"je wordt zo genept door al die opvul-kipfilet-bh's daar!
serieus, je had toch niet verwacht dat die c-cups allemaal echt waren he?!
[..]
hahaha ja ik ken drie meisjes die hebben Engels gestudeerd aan de universiteit (!) en toen ik ze vroeg hoe ze heetten kreeg ik een beleefd uhu *hoofdknikt*![]()
En of t erg is... tsja... laat ik het zo zeggen, de meeste masseuses in Azie zijn dubieus, maar t zou zomaar kunnen dat zij gewoon echt sportmasseuse is ofzo!
Yppy bedoelt l'etoile.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:57 schreef Pvoesss het volgende:
ik weet dankzij google wel waar papland is maar als ik nagedacht had had ik dat kunnen weten![]()
Maar wat is dat ene ding nouhuuu????
hehehe en hij heeft haar daar ontmoet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohdat wist ik niet
maar nee ze werkt gewoon bij zo'n salonneke daar
daar heeft ze shane ook ontmoet, liefde op t eerste gezicht enzo, en als je een foto van m ziet denk je waarschijnlijk ook: okeeee, ze is idd vreemd
Goed, waar gaat ie heen, gay-bars?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef YPPY het volgende:
J. gaat vanavond uit, zal kijken of hij in het fluor is, dan zal ik een foto maken.
Er is ruimte in mijn pmbox voor foto'squote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
bwhahaahahahaha.
hij heeft haar daar ontmoet jaen toen was ie daar met mijn b. op vakantie
![]()
![]()
nja, hij is 2meternogwat, heeft een vrij groot hoofd, zn ogen staan nogal ver uit elkaar, zn haar draagt ie omhoog, hij is gewoon raar in zn gedrag enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Hahaha nou ik dacht ook zoiets maar ja dat ga ik niet zeggen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef pinquit het volgende:
omg wat een erge foto trouwenst is zelfs nog de knapste van de 5
Is het erg beledigend als ik zeg dat dat ook niet echt een kunst is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef pinquit het volgende:
omg wat een erge foto trouwenst is zelfs nog de knapste van de 5
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef cattie het volgende:
[..]
Is het erg beledigend als ik zeg dat dat ook niet echt een kunst is?
Hebben ze hier allebei niet in de stad geloof ik. Pinquit?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef Tazz het volgende:
[..]
Goed, waar gaat ie heen, gay-bars?Of een foute 70's party?
En neem niet aan dat je J zo de deur uit laat gaan..
Ik ook hoor, mijn broertje en zusje hebben me nog geen tante gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef Rewimo het volgende:
* nooit van papland gehoord heeft onder haar steen
Yp, wat leuk, weer tante wordenIk ben alleen aangetrouwde tante (geen broers of zussen) en ook dat is leuk
hehehe dat klinkt zelfs als Edwin vd Sarquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
bwhahaahahahaha.
hij heeft haar daar ontmoet jaen toen was ie daar met mijn b. op vakantie
![]()
![]()
nja, hij is 2meternogwat, heeft een vrij groot hoofd, zn ogen staan nogal ver uit elkaar, zn haar draagt ie omhoog, hij is gewoon raar in zn gedrag enzo
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef pinquit het volgende:
ah, here he is. de grootstetis een hyvesfoto, dus geen idee of jullie m kunnen zien
Ik vind die linker wel hawtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Je moest toch een kind van vier hebben om mee te mogen doen, dacht ik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:33 schreef PM-girl het volgende:
YPPY wat leuk, dat je schoonzusje zwanger is!
Maaruh, hoezo is mijn kind nog geen vier?
Dat heb ik niet zien staan. En anders had ik wel over gelogenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je moest toch een kind van vier hebben om mee te mogen doen, dacht ik?
ik heb het wel zien staan dus. Maar wij gaan ook testen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zien staan. En anders had ik wel over gelogen
Suf jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Kleurdoos het volgende:
stomme mysterie popstars, iedereen hoort toch dat dat dewi is
Kan hij geen taxi nemen? Kun je nog ff blijven liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef E.T. het volgende:
Yppy, wat leuk om weer tante te wordenGefeliciteerd!
Ik kijk net op schiphol.nl en zie dat Swets z'n vlucht wind mee heeft.. aankomst tijd is een half uur eerder (what happened to good ol' vertraging??)
Mijn vertrektijd vanaf huis stond op 5.15.. nu op 20 minuten eerder.. De kinderen blijven lekker liggen, oma komt hier heen (gelukkig woont ze een straat verder)..
Men.. wat een tijd..
heuj die he'k ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh fijn zoveel nieuws!
Niet handig van de maat neemaar och even ruilen dan maar
mijn dametje krijgt deze van oma voor sinterklaas
[ afbeelding ]
en mn moeder had bijna nog 2 paar andere schoenen gekocht ook![]()
k heb dr maar gestopt voor mn lief een rolberoerte krijgt. Ik geloof dat Amélie nu al iets van 15 paar schoenen heeft ofzoverschillende maten wel... maar toch...
dat vind ik zo sneu... 20 uur reizen waarvan 14 uur opgevouwen zitten en dan ook nog met de trein moeten..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:39 schreef huuphuup het volgende:
5.30 gaat de eerste trein weer ET!
geloof ik, t kan ook nog ietsje eerder zijn, dan kun je hem om 6.30 oppikken op r'damdas veel beter!
Ik zou willen kijken maar mijn wederhelft verkiest een of ander stom programma op discovery channel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ARGH wie kijkt er nog meer popstars?
ik moet even mijn frustratiekwijtoverdiesnotzakvaneenbart
ikvindhemookhelemaalnietleukenmaargewooneenstommesukkelquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ARGH wie kijkt er nog meer popstars?
ik moet even mijn frustratiekwijtoverdiesnotzakvaneenbart
ja, leuk hoofd (voor menig pubertrutje) maar thats itquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
ikvindhemookhelemaalnietleukenmaargewooneenstommesukkel
Ja Robin...quote:
ah joh, wordt ie hard van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat vind ik zo sneu... 20 uur reizen waarvan 14 uur opgevouwen zitten en dan ook nog met de trein moeten..![]()
Het heeft ook wel wat, zo vroeg op pad om 'm te halen.. Het is alleen elk jaar weer een half uur vroeger
Die met die blauwe schoenen? die vind ik niet leuk..quote:
zegiklekkerniet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
wiebenjijnouweer
vind ik ook... Stom gedoequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Echt stom gedoe met die mystery maskertjes hoor.
Dan zou haar gezicht toch uitsteken vanachter het maskertje?quote:
Welke van de 5/6 dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dacht de dochter van robert ten brink
charlotte iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Pvoesss het volgende:
Charlotte zong ooit in de show heeeel mooi bij all you need.
Of is dat toch een ander![]()
Die oren hadden wel opgevallen, en dat overblodne getoupeerde haarquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
mystery popstar paars de dochter van jurylid Patricia Paay? (ergens gegoogled)
christina heet dat kind toch?
Het kapsel klopt iig alquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij is het Charlotte ipv Suzanne
[ afbeelding ]
mijne ook... Bah!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
bweugh dat interview met de moeder van die drieling (waarvan er 1 is overleden na de vaccinatie)
mn maag draait zich om
Ik zit ook HvNL te kijken, idd triest nieuws..quote:
zo vreselijk verdrietig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
bweugh dat interview met de moeder van die drieling (waarvan er 1 is overleden na de vaccinatie)
mn maag draait zich om
Die van mij hebben er volgens mij nog steeds geen trauma er aan over gehouden hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Pvoesss het volgende:Ik heb buren en die komen vaak rond deze tijd thuis.
En dan wandelt hun 4 jarige kindje wakker door de straten![]()
En hun kindje van 1 jaar slepen ze ook mee ik vind dat zo zielig![]()
er stond vaak, niet elke dag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom liep jij dan bijna elke dag buiten met je kindjes zo laat?
mja dat, ik zie niet in waarom het nou meteen zo zielig is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik doe dat ook soms hoorliefst niet, maar als het niet anders kan, kan der slechts alleen thuis laten he
en daar slaapt ze dan in de tussentijd op een bed, gaat prima
Ik ook niet, Ik vind niet omdat ik geen kerel heb, en niet zo rijk bedeeld ben met oppassen maar elke verjaardag oid moet afzeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef moussy het volgende:
[..]
mja dat, ik zie niet in waarom het nou meteen zo zielig is.
Tsk, die van mij zitten in de kroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:39 schreef Tazz het volgende:
Ik ga even een peuter van straat halen, ze mag nu wel naar bed...
Daar woon ik 100 meter vandaan, misschien is ze wel daar naar binnen gelopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Tsk, die van mij zitten in de kroeg
Ah joh, die mensen leven in een heel ander ritme dan wij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook geen enkel probleem soms moet je wel.
Maar het is dus geen soms. En het kindje van 1 jaar die kan het allemaal niet aan.
Overigens is het niet verjaardagen ofzo.
Ze gaan naar afrikaanse feesten en altijd dezelfde dagen en tijden.
En ze zijn de opperhoofden van een afrikaansekerkgenootschap ofzo
Hoe kun jij nu bepalen wat hun kindje aan kan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook geen enkel probleem soms moet je wel.
Maar het is dus geen soms. En het kindje van 1 jaar die kan het allemaal niet aan.
Overigens is het niet verjaardagen ofzo.
Ze gaan naar afrikaanse feesten en altijd dezelfde dagen en tijden.
En ze zijn de opperhoofden van een afrikaansekerkgenootschap ofzo
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:48 schreef tessie het volgende:
Volgens mij is een opperhoofd meer iets van Indianen
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef moussy het volgende:
Ik wil ook lid worden van een clubje dat voor mij kookt, maar vooral komt schoonmaken!
Dat doen mijn ouders, als ze hier oppassenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef moussy het volgende:
Ik wil ook lid worden van een clubje dat voor mij kookt, maar vooral komt schoonmaken!
ow ja, strijken had ze ook gedaan, dat doe ik zelf eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef Vicky het volgende:
Wat heerlijk miss!! Misschien kan ik mijn moeder morgen strikken omte strijken![]()
Ik wil ook wel lid worden van jouw ouders' clubjequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doen mijn ouders, als ze hier oppassen
Wat was dat heerlijk zeg, dinsdag. Thuiskomen in een opgeruimd huis, was opgevouwen en opgeruimd, boodschappen gedaan. Ik hoefde alleen maar te knuffelen met Senna, intussen deed mijn vader koken, mijn moeder tafel dekken en we konden zo aanschuiven
Jammer dat ze maar 1 keer ind e 2 weken komen
Dan zou ik idd gewoon eens een klacht indienen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat helpt dus niet. Het mens wat hier al 1,5 jaar aanbelt en die ik al die tijd verteld dat ze niet op #?? woont zegt iedere keer sorry en belt vervolgens gewoon weer aan. Ik heb zelfs uit laten zoeken of mijn bel toevallig ook af ging als ze op haar bel drukte![]()
Maar die zijn dus niet verbonden
Hmm, ik geloof dat de afstand Eindhoven-Amsterdam al erg lang is...nog verder noordelijk zal wel echt te ver zijn, denk ik zoquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wil ook wel lid worden van jouw ouders' clubje
Oh ja, Afrikaans etenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef tessie het volgende:
Maar kan je het niet gewoon met die buren zelf bespreken? Niet met die vrouw die bij je aanbelt. Misschien zijn het wel gewoon hele aardige mensen en mag je voortaan ook mee-eten![]()
Miss Sly dat klinkt wel heerlijk!
Sint is pas over een maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn papa komt morgen langs om alle sint cadeaus on elkaar te zetten..
En mijn mama maakt ook altijd schoon als ze aan het oppassen is als ik werk of naar cursus ben.
ik zou rood-wit lint spannen bij mn deurquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef m@x het volgende:
Mijn ouders durven hier op dit moment niet naar binnen
Hoogspanning op zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat helpt dus niet. Het mens wat hier al 1,5 jaar aanbelt en die ik al die tijd verteld dat ze niet op #?? woont zegt iedere keer sorry en belt vervolgens gewoon weer aan. Ik heb zelfs uit laten zoeken of mijn bel toevallig ook af ging als ze op haar bel drukte![]()
Maar die zijn dus niet verbonden
Heb je al weekend of moet je morgen nog op komen draven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
*k_i_m schuift met haar ogen dicht het topic door*.
.
Hahaha alleenstaande mama wil ook wel eens op haar kont zittenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Sint is pas over een maand
En wara is je emancipatie als alleenstaande vrouw kan je dat toch wel zelf
Nee, ik heb 3 dagen wiekontquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je al weekend of moet je morgen nog op komen draven?
Dat is zeker lief dat ze zo ver wil reizenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:09 schreef trui het volgende:
mijn ouders willen ook altijd graag wat doen (er is minimaal een was gedraaid + opgehangen), en koken doen ze ook standaard als ze hier oppassen. heerlijk!![]()
m'n schoonmoeder komt daar niet aan toe maar die is dan ook in d'r eentje. ben allang blij dat ze 5 uur op een dag wil reizen (als 't niet meer is) om hier een middag met de kinderen door te brengen (en dat ze dat met een heleboel plezier doet).
op diet fiets idd. niet aan gedachtquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha alleenstaande mama wil ook wel eens op haar kont zitten![]()
Ik ben totaal niet handig met bouwpakketten.
Bij mij zal de stoel een krukje zijn en het krukje is ineens een stoel.
(we gaan het nu in elkaar zetten ivm schade en omruilen etc. als er iets mis is zitten we met de levertijd.)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:48 schreef E.T. het volgende:
Goedemorgen!
Ik stap zo de auto in.. over iets meer dan een uur heb ik m'n mannentje (ok, zeg maar man) weer bij me
idem. ik ben de klusjesman in huis. Ik leg ook laminaat, boor, fix de gootsteen enzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
op diet fiets idd. niet aan gedacht
En ik wil dat juist allemaal zelf doen, en kunnen.
Ik heb zo toen ik mijn huisje kreeg alles zelf geverft ( oke tis op sommige plekjes wel te zien, de bedradingen van de plaatsen wara lampen hangen zelf vervangen. ik zet alle meubels zelf in elkaar, hang alels zelf op.
Alleen als ik er echt niet uitkom helpt vaders meik had op mijn 19e ook eein eigen gereedschapskist
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:05 schreef tessie het volgende:
Als mijn moeder hier oppast, ruimt ze ook altijd op. Super liefVind het alleen irritant als ze de vaatwasser uitruimt, want dan kan ik daarna al mn schaaltjes enzo niet meer terug vinden
Maar het is wel super lief bedoelt dus ik zeg er maar niks van.
hier ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem. ik ben de klusjesman in huis. Ik leg ook laminaat, boor, fix de gootsteen enzo
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:30 schreef huuphuup het volgende:
en stiekem hoop ik op lekker eten, spekkoek ofzo![]()
Ben jij al zo oudquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:46 schreef YPPY het volgende:
Vroeger (in de vorige eeuw) was ik zo jaloers op mijn broertje, hij kreeg technisch lego, ijzeren spul met schroefjes en een natuurkundebouwset met lampjes en een belletje.
Heerlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
beetje uitgeslapen, omdat schaap met Senna opstond
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef freecell het volgende:
Ja Oxy, dan is de spiegel in je bloed wel een stuk minder constant, dat merk je vast wel inderdaad!
Net zou oud als jij, oud dus.quote:
HIerrrrrrrrrrr met dat ding!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:44 schreef Stout het volgende:
bestaat er ook een bordje met 'pas op ik ben ongi'' ?
geloof dat ik dat vandaag wel kan gebruiken...
* Stout duikt weer onder dr steen
Maar ongesteld is een vies woordquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef m@x het volgende:
ongi
Mijn nekharen gaan echt overeind staan van dat soort termen. Net als 'rode duivels'
Precies!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef m@x het volgende:
Oh ja, bah, vies, te direct, niet lief genoeg, foei m@x
Mijn man twijfelt nu over een derde (2de moet nog komen)quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:53 schreef cattie het volgende:
Man heeft groot gelijk, die durft niet bij je in de buurt te zijn als je dat ziet!
komt volgens mij van regelen, je lichaam regelt weer dat het goed zitquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef Fannie het volgende:
In Belgie noemen ze het "ik heb last van de regels", klinkt ook voor geen meter....
Onmiddelijk afgekeurd vanwege het woord 'doos'quote:
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Onmiddelijk afgekeurd vanwege het woord 'doos'
Een doos is een kartonnen ding waar je spullen in kan stoppen. Heeft niks te maken met een vagina.
ik begin ook te twijfelen, laatste keer was december 2007quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.
ongesteld it is....als ik dat nog ooit word
oe dat is wel lang geledenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
ik begin ook te twijfelen, laatste keer was december 2007
Vast wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.
ongesteld it is....als ik dat nog ooit word
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oe dat is wel lang geleden
maar jij speelt vals, jij geeft lang bv en wordt dan maar weer zwanger...zo kan ik het ook
theoretisch gesproken dan, he, want dat kan ik helemaal niet![]()
Dat noem je valsspelen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oe dat is wel lang geleden
maar jij speelt vals, jij geeft lang bv en wordt dan maar weer zwanger...zo kan ik het ook
theoretisch gesproken dan, he, want dat kan ik helemaal niet![]()
Kut!quote:
ineens? heb je wel al voorlichting gehad zodat je weet hoe en wat? anders overkomt dat je dadelijk 'ineens' nog een aantal kerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat noem je valsspelen?Ik heb een mij verradend lichaam
Ineens ben je weer zwanger
Een jaar of 10, ze vroeg ook of ze bij de bevalling mocht zijn (baren doet pijn juf).quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:50 schreef freecell het volgende:
Schede is ook een mooi woord
Hoe oud was dat kind Amaranta?
Nou, blijkbaar was mijn voorlichting niet helemaal compleet, want ik dacht dat we het aardig voorkomen haddenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ineens? heb je wel al voorlichting gehad zodat je weet hoe en wat? anders overkomt dat je dadelijk 'ineens' nog een aantal keren
die van mij vraagt meteen echtscheiding aan denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef bikinistringding het volgende:
M'n man doet me wat als ik nog een beest in huis haal. Misschien wilt ie wel ruilen voor een konijn
Hee, die van mij gaan voor, die heb ik al eerder aangebodenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemiddags!
Zijn er nog mensen die nadenken over een kater in huis? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er 1 die heel lief en aanhankelijk is in de aanbieding
om heel eerlijk te zijn: Hij levert me enorme stress op en op dit moment kan ik dat er echt niet bij hebben. Hij is heus heel lief maar hij kan overal heen en gaat overal zitten waar ik niet wil: boven in bed, in de box, hondenmand, etc etc... Dus nu zit er een extra slot op de deur achter en kan hij alleen in de bijkeuken en echt veel aandacht krijgt hij nu niet en dat is hij wel waard.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef moussy het volgende:
[..]
die van mij vraagt meteen echtscheiding aan denk ik
Wrom moet ie weg rocka?
huh, je kat moet weg omdat ie niet overal mag liggen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn: Hij levert me enorme stress op en op dit moment kan ik dat er echt niet bij hebben. Hij is heus heel lief maar hij kan overal heen en gaat overal zitten waar ik niet wil: boven in bed, in de box, hondenmand, etc etc... Dus nu zit er een extra slot op de deur achter en kan hij alleen in de bijkeuken en echt veel aandacht krijgt hij nu niet en dat is hij wel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |