HIerrrrrrrrrrr met dat ding!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:44 schreef Stout het volgende:
bestaat er ook een bordje met 'pas op ik ben ongi'' ?
geloof dat ik dat vandaag wel kan gebruiken...
* Stout duikt weer onder dr steen
Maar ongesteld is een vies woordquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef m@x het volgende:
ongi
Mijn nekharen gaan echt overeind staan van dat soort termen. Net als 'rode duivels'
Precies!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef m@x het volgende:
Oh ja, bah, vies, te direct, niet lief genoeg, foei m@x
Mijn man twijfelt nu over een derde (2de moet nog komen)quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:53 schreef cattie het volgende:
Man heeft groot gelijk, die durft niet bij je in de buurt te zijn als je dat ziet!
komt volgens mij van regelen, je lichaam regelt weer dat het goed zitquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef Fannie het volgende:
In Belgie noemen ze het "ik heb last van de regels", klinkt ook voor geen meter....
Onmiddelijk afgekeurd vanwege het woord 'doos'quote:
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Onmiddelijk afgekeurd vanwege het woord 'doos'
Een doos is een kartonnen ding waar je spullen in kan stoppen. Heeft niks te maken met een vagina.
ik begin ook te twijfelen, laatste keer was december 2007quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.
ongesteld it is....als ik dat nog ooit word
oe dat is wel lang geledenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
ik begin ook te twijfelen, laatste keer was december 2007
Vast wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.
ongesteld it is....als ik dat nog ooit word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |