abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74462816
Game on!

Kan een modje ff haakjes zetten? [] ik heb ze weer gevonden inmiddels
pi_74462840
hahaha oh noes we zijn haakloos!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74462870
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:
hahaha oh noes we zijn haakloos!
Krijg je er van als je in het donker zit te laptopppen op een vreemde laptop
pi_74462909
Daar ben ik echt allergisch voor Vivi, voor dat soort mensen.

Even spammen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef YPPY het volgende:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah M'n schoonzusje is zwanger, er komt een baby bij! Nichtje is zo leuk, hopelijk wordt deze ook zo keigaaf. Heftig confronterend (vorig keer waren we samen zwanger), maar zo leuk. En alles gaat goed en de echo was goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:10:20 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74462911
Auw Macka! Beginnen met koelen is vaak wel het fijnst, als de pijn niet wegtrekt zou ik er toch zsm even naar laten kijken, zodra je tijd kan vinden. Beterschap!

Mijn jongens mogen ook de Sonicare buzzen..als het goed is komt hij morgen binnen
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:11:24 #6
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74462946
Oh en gefeliciteerd tante Yppy en ome Jarno! Tante zijn is leuk! Als het allemaal goed gaat
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:13:05 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74462996
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef YPPY het volgende:
Daar ben ik echt allergisch voor Vivi, voor dat soort mensen.

Even spammen.
[..]

Ja, en het erge is, ik heb haar al een keer van mijn Hyves gegooid omdat ik me rot ergerde en toen vroeg ze: Hey, waren wij niet al Hyves vriendjes? En voegde ze me weer toe. En ik wilde niet zeggen dat ik het expres had gedaan omdat ze dus op zich best aardig is.

En tuurlijk, als je jong bent wil je zelf ook nog een leven maar het is dus ELKE week alleen maar dit soort foto's van drie verschillende feestjes:

.

En tegelijk vraag ik me af waarom het me zo irriteert, het is tenslotte niet mijn kind ofzo.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74463050
charmant

ik kan me de irritatie levendig voorstellen
en idd je zou je er niet druk om moeten maken want t is niet jouw kind/jouw leven, maar toch he...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74463122
Nee maar ik irriteer me daar dus ook aan hoor viev.
Ik ga niet uit. Ik heb daar geen behoefte aan ik blijf wel lekker bij mijn meisje.
En op mijn hyves dus ook een meisje en die gaat 3 dagen in de week uit en het kindje is bij oma. Ze kreeg erg jong haar kindje en wilde absoluut geen abortus want moeder zijn was haar roeping
pi_74463124
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en gefeliciteerd tante Yppy en ome Jarno! Tante zijn is leuk! Als het allemaal goed gaat
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.

Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74463264
Wat leuk YP

Nou dat soort foto's vallen nog best mee als ik kijk naar wat ik soms van jonge moeders voorbij zie komen.
*denkt terug aan foto in badkamer en zegt al niets meer *
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:25:34 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74463379
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.

Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
Ja, het was een fluorparty ofzo .

Ik kan me trouwens best voorstellen dat je eens uit wil als jonge meid, en dat je dan oma laat oppassen ofzo, maar op die hele Hyves staan drie foto's van d'r kind en de rest met foto's van feestjes. Tja. .
pi_74463473
Ik als jonge meid snap dat niet hoor.
Ik heb vroeger zo veel gefeest dat ik er echt geen behoefte meer aan heb.
Maar als je wel die behoefte hebt waarom neem je dan een kind? Zeker als je zo jong bent.
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:32:39 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74463596
Nou, het was niet echt geplanned geloof ik. Maar goed, dat is nog geen reden natuurlijk..
pi_74463697
Wij mogen ook de tandenborstel buzzen

Lis is 2 broeken rijker en Morris een broek, een shirt en sloffen. Alleen heeft oma in haar enthousiasme maat 92 gepakt en betaald terwijl Morris toch alweer een tijdje maat 116 heeft. Dat wordt dus ruilen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74463742
och ik kan me best voorstellen dat je die behoefte wel nog hebt hoor, aan uitgaan. Ik heb er zelf niet zo'n last van maar zeker als het kind niet geplanned is en als je zo jong bent kan ik me er wat bij voorstellen

neemt niet weg dat ik het op zn zachtst gezegd dubieus vindt dat je zo vaak uitgaat en dat dan ook nog zo laat zien dat je je zo profileert als feestbeest. Maar goed.

En dan ook nog in zo'n lellike legging! Het moest verboden worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74463744
potver3, waarom mag ik die tandenborstel niet buzzen? ik heb er 1 nodig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74463833
ik mag ook alleen maar minder pie-en Nou nee dankje
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:41:14 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74463846
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
och ik kan me best voorstellen dat je die behoefte wel nog hebt hoor, aan uitgaan. Ik heb er zelf niet zo'n last van maar zeker als het kind niet geplanned is en als je zo jong bent kan ik me er wat bij voorstellen

neemt niet weg dat ik het op zn zachtst gezegd dubieus vindt dat je zo vaak uitgaat en dat dan ook nog zo laat zien dat je je zo profileert als feestbeest. Maar goed.

En dan ook nog in zo'n lellike legging! Het moest verboden worden
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.
pi_74463856
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef snoopy het volgende:
Wij mogen ook de tandenborstel buzzen

Lis is 2 broeken rijker en Morris een broek, een shirt en sloffen. Alleen heeft oma in haar enthousiasme maat 92 gepakt en betaald terwijl Morris toch alweer een tijdje maat 116 heeft. Dat wordt dus ruilen.
oh fijn zoveel nieuws!
Niet handig van de maat nee maar och even ruilen dan maar

mijn dametje krijgt deze van oma voor sinterklaas

en mn moeder had bijna nog 2 paar andere schoenen gekocht ook
k heb dr maar gestopt voor mn lief een rolberoerte krijgt. Ik geloof dat Amélie nu al iets van 15 paar schoenen heeft ofzo verschillende maten wel... maar toch...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74463939
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.
hehehe ik ook
je bent student of niet! *hips*

* huuphuup kwam regelmatig hevig bekaterd de collegezaal inrollen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:44:03 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74463954
Amelie Marcos .
pi_74463964
ôh die amélieschoentjessss
pi_74464038
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef Vivi het volgende:
Amelie Marcos .
hahaha

"wie is dat" vraagt ie dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74464055
Ik kwam vandaag op de kermis shane tegen, een vriend van mn bruhr, met zn japanse meisje, die hier voor 3 maandjes op bezoek is ze wil hier wel wat gaan werken, want ze wil ook niet 3 maanden stilzitten (want shane werkt gewoon)

maarja, waar kan zo'n meisje dat nauwelijks engels praat nou zwart gaan werken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')