quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef YPPY het volgende:
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahM'n schoonzusje is zwanger, er komt een baby bij! Nichtje is zo leuk, hopelijk wordt deze ook zo keigaaf.
Heftig confronterend (vorig keer waren we samen zwanger), maar zo leuk. En alles gaat goed en de echo was goed.
![]()
![]()
Ja, en het erge is, ik heb haar al een keer van mijn Hyves gegooid omdat ik me rot ergerde en toen vroeg ze: Hey, waren wij niet al Hyves vriendjes? En voegde ze me weer toe. En ik wilde niet zeggen dat ik het expres had gedaan omdat ze dus op zich best aardig is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef YPPY het volgende:
Daar ben ik echt allergisch voor Vivi, voor dat soort mensen.
Even spammen.![]()
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en gefeliciteerd tante Yppy en ome Jarno!Tante zijn is leuk! Als het allemaal goed gaat
Ja, het was een fluorparty ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.![]()
Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
och ik kan me best voorstellen dat je die behoefte wel nog hebt hoor, aan uitgaan. Ik heb er zelf niet zo'n last van maar zeker als het kind niet geplanned is en als je zo jong bent kan ik me er wat bij voorstellen
neemt niet weg dat ik het op zn zachtst gezegd dubieus vindt dat je zo vaak uitgaat en dat dan ook nog zo laat zien dat je je zo profileert als feestbeest. Maar goed.
En dan ook nog in zo'n lellike legging! Het moest verboden worden
oh fijn zoveel nieuws!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef snoopy het volgende:
Wij mogen ook de tandenborstel buzzen
Lis is 2 broeken rijker en Morris een broek, een shirt en sloffen. Alleen heeft oma in haar enthousiasme maat 92 gepakt en betaald terwijl Morris toch alweer een tijdje maat 116 heeft. Dat wordt dus ruilen.
hehehe ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, ik vind het ook superleuk om er eens een avondje uit te zijn maar 1 keer in de twee weken zou voor mij al ruim voldoende zijn, en dan bedoel ik ook echt RUIM. Ik zat vroegah ook dagelijks in de kroeg hoor, btw.
Hooters!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef pinquit het volgende:
Ik kwam vandaag op de kermis shane tegen, een vriend van mn bruhr, met zn japanse meisje, die hier voor 3 maandjes op bezoek isze wil hier wel wat gaan werken, want ze wil ook niet 3 maanden stilzitten (want shane werkt gewoon)
maarja, waar kan zo'n meisje dat nauwelijks engels praat nou zwart gaan werken?
bwahaha ja dat zei ik ook alquote:
Dat ene ding bij papland!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
bwahaha ja dat zei ik ook al
of als masseuse bij een sex-iets ofzo(ze is daar ook masseuse
)
Ze is Japans he, die hebben meestal niet al teveel in het Hooters-departmentquote:
oh ik zie het ineensquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:49 schreef huuphuup het volgende:
in Japan?
oei![]()
ik had nog serieus ge-edit trouwens
ik ook! Kijken wat dat is!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik mag de electrische sonicare tandenborstel buzzen!
Ik bedoelde niet in de zin van een miskraam of iets ander ernstigs trouwens hoor, maar meer in de zin van feestbeestende ouders enzo. Maar goed, dat is ook een beetje een heel erg zwakke plek van mijquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik ben al tante, en dat is inderdaad leuk. Al is het vooral voor Jarno leuk, nichtje lijkt wel verliefd op 'm.![]()
Die foto. Vivi, weet je wel zeker dat het serieus is. Dat doe je toch niet.
Niet als je Kobe beef maaktquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh ik zie het ineenshmm wie weet, ik zal het eens voorleggen
maar echt nauwelijks engels dus he, k zei haar dat ik t zusje van mn broer was en ze zei: OOOOOOH *enthousiast knikken*![]()
en is dat erg als je masseuse in japan bent?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef Lenaatje het volgende:
Ik weet ook niet wat paplans is hoor...
hahaha ja ik ken drie meisjes die hebben Engels gestudeerd aan de universiteit (!) en toen ik ze vroeg hoe ze heetten kreeg ik een beleefd uhu *hoofdknikt*quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh ik zie het ineenshmm wie weet, ik zal het eens voorleggen
maar echt nauwelijks engels dus he, k zei haar dat ik t zusje van mn broer was en ze zei: OOOOOOH *enthousiast knikken*![]()
en is dat erg als je masseuse in japan bent?
ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
hehehe vief das waar ja
een vriend van me voelde zich bedonderd"je wordt zo genept door al die opvul-kipfilet-bh's daar!
serieus, je had toch niet verwacht dat die c-cups allemaal echt waren he?!
[..]
hahaha ja ik ken drie meisjes die hebben Engels gestudeerd aan de universiteit (!) en toen ik ze vroeg hoe ze heetten kreeg ik een beleefd uhu *hoofdknikt*![]()
En of t erg is... tsja... laat ik het zo zeggen, de meeste masseuses in Azie zijn dubieus, maar t zou zomaar kunnen dat zij gewoon echt sportmasseuse is ofzo!
Yppy bedoelt l'etoile.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:57 schreef Pvoesss het volgende:
ik weet dankzij google wel waar papland is maar als ik nagedacht had had ik dat kunnen weten![]()
Maar wat is dat ene ding nouhuuu????
hehehe en hij heeft haar daar ontmoet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohdat wist ik niet
maar nee ze werkt gewoon bij zo'n salonneke daar
daar heeft ze shane ook ontmoet, liefde op t eerste gezicht enzo, en als je een foto van m ziet denk je waarschijnlijk ook: okeeee, ze is idd vreemd
Goed, waar gaat ie heen, gay-bars?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef YPPY het volgende:
J. gaat vanavond uit, zal kijken of hij in het fluor is, dan zal ik een foto maken.
Er is ruimte in mijn pmbox voor foto'squote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
bwhahaahahahaha.
hij heeft haar daar ontmoet jaen toen was ie daar met mijn b. op vakantie
![]()
![]()
nja, hij is 2meternogwat, heeft een vrij groot hoofd, zn ogen staan nogal ver uit elkaar, zn haar draagt ie omhoog, hij is gewoon raar in zn gedrag enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Hahaha nou ik dacht ook zoiets maar ja dat ga ik niet zeggen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef pinquit het volgende:
omg wat een erge foto trouwenst is zelfs nog de knapste van de 5
Is het erg beledigend als ik zeg dat dat ook niet echt een kunst is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef pinquit het volgende:
omg wat een erge foto trouwenst is zelfs nog de knapste van de 5
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef cattie het volgende:
[..]
Is het erg beledigend als ik zeg dat dat ook niet echt een kunst is?
Hebben ze hier allebei niet in de stad geloof ik. Pinquit?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef Tazz het volgende:
[..]
Goed, waar gaat ie heen, gay-bars?Of een foute 70's party?
En neem niet aan dat je J zo de deur uit laat gaan..
Ik ook hoor, mijn broertje en zusje hebben me nog geen tante gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef Rewimo het volgende:
* nooit van papland gehoord heeft onder haar steen
Yp, wat leuk, weer tante wordenIk ben alleen aangetrouwde tante (geen broers of zussen) en ook dat is leuk
hehehe dat klinkt zelfs als Edwin vd Sarquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
bwhahaahahahaha.
hij heeft haar daar ontmoet jaen toen was ie daar met mijn b. op vakantie
![]()
![]()
nja, hij is 2meternogwat, heeft een vrij groot hoofd, zn ogen staan nogal ver uit elkaar, zn haar draagt ie omhoog, hij is gewoon raar in zn gedrag enzo
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef pinquit het volgende:
ah, here he is. de grootstetis een hyvesfoto, dus geen idee of jullie m kunnen zien
Ik vind die linker wel hawtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Je moest toch een kind van vier hebben om mee te mogen doen, dacht ik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:33 schreef PM-girl het volgende:
YPPY wat leuk, dat je schoonzusje zwanger is!
Maaruh, hoezo is mijn kind nog geen vier?
Dat heb ik niet zien staan. En anders had ik wel over gelogenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je moest toch een kind van vier hebben om mee te mogen doen, dacht ik?
ik heb het wel zien staan dus. Maar wij gaan ook testen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zien staan. En anders had ik wel over gelogen
Suf jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Kleurdoos het volgende:
stomme mysterie popstars, iedereen hoort toch dat dat dewi is
Kan hij geen taxi nemen? Kun je nog ff blijven liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef E.T. het volgende:
Yppy, wat leuk om weer tante te wordenGefeliciteerd!
Ik kijk net op schiphol.nl en zie dat Swets z'n vlucht wind mee heeft.. aankomst tijd is een half uur eerder (what happened to good ol' vertraging??)
Mijn vertrektijd vanaf huis stond op 5.15.. nu op 20 minuten eerder.. De kinderen blijven lekker liggen, oma komt hier heen (gelukkig woont ze een straat verder)..
Men.. wat een tijd..
heuj die he'k ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh fijn zoveel nieuws!
Niet handig van de maat neemaar och even ruilen dan maar
mijn dametje krijgt deze van oma voor sinterklaas
[ afbeelding ]
en mn moeder had bijna nog 2 paar andere schoenen gekocht ook![]()
k heb dr maar gestopt voor mn lief een rolberoerte krijgt. Ik geloof dat Amélie nu al iets van 15 paar schoenen heeft ofzoverschillende maten wel... maar toch...
dat vind ik zo sneu... 20 uur reizen waarvan 14 uur opgevouwen zitten en dan ook nog met de trein moeten..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:39 schreef huuphuup het volgende:
5.30 gaat de eerste trein weer ET!
geloof ik, t kan ook nog ietsje eerder zijn, dan kun je hem om 6.30 oppikken op r'damdas veel beter!
Ik zou willen kijken maar mijn wederhelft verkiest een of ander stom programma op discovery channel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ARGH wie kijkt er nog meer popstars?
ik moet even mijn frustratiekwijtoverdiesnotzakvaneenbart
ikvindhemookhelemaalnietleukenmaargewooneenstommesukkelquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ARGH wie kijkt er nog meer popstars?
ik moet even mijn frustratiekwijtoverdiesnotzakvaneenbart
ja, leuk hoofd (voor menig pubertrutje) maar thats itquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
ikvindhemookhelemaalnietleukenmaargewooneenstommesukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |