Ja Robin...quote:
ah joh, wordt ie hard van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat vind ik zo sneu... 20 uur reizen waarvan 14 uur opgevouwen zitten en dan ook nog met de trein moeten..![]()
Het heeft ook wel wat, zo vroeg op pad om 'm te halen.. Het is alleen elk jaar weer een half uur vroeger
Die met die blauwe schoenen? die vind ik niet leuk..quote:
zegiklekkerniet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
wiebenjijnouweer
vind ik ook... Stom gedoequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Echt stom gedoe met die mystery maskertjes hoor.
Dan zou haar gezicht toch uitsteken vanachter het maskertje?quote:
Welke van de 5/6 dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dacht de dochter van robert ten brink
charlotte iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Pvoesss het volgende:
Charlotte zong ooit in de show heeeel mooi bij all you need.
Of is dat toch een ander![]()
Die oren hadden wel opgevallen, en dat overblodne getoupeerde haarquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
mystery popstar paars de dochter van jurylid Patricia Paay? (ergens gegoogled)
christina heet dat kind toch?
Het kapsel klopt iig alquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij is het Charlotte ipv Suzanne
[ afbeelding ]
mijne ook... Bah!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
bweugh dat interview met de moeder van die drieling (waarvan er 1 is overleden na de vaccinatie)
mn maag draait zich om
Ik zit ook HvNL te kijken, idd triest nieuws..quote:
zo vreselijk verdrietig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
bweugh dat interview met de moeder van die drieling (waarvan er 1 is overleden na de vaccinatie)
mn maag draait zich om
Die van mij hebben er volgens mij nog steeds geen trauma er aan over gehouden hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Pvoesss het volgende:Ik heb buren en die komen vaak rond deze tijd thuis.
En dan wandelt hun 4 jarige kindje wakker door de straten![]()
En hun kindje van 1 jaar slepen ze ook mee ik vind dat zo zielig![]()
er stond vaak, niet elke dag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom liep jij dan bijna elke dag buiten met je kindjes zo laat?
mja dat, ik zie niet in waarom het nou meteen zo zielig is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik doe dat ook soms hoorliefst niet, maar als het niet anders kan, kan der slechts alleen thuis laten he
en daar slaapt ze dan in de tussentijd op een bed, gaat prima
Ik ook niet, Ik vind niet omdat ik geen kerel heb, en niet zo rijk bedeeld ben met oppassen maar elke verjaardag oid moet afzeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef moussy het volgende:
[..]
mja dat, ik zie niet in waarom het nou meteen zo zielig is.
Tsk, die van mij zitten in de kroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:39 schreef Tazz het volgende:
Ik ga even een peuter van straat halen, ze mag nu wel naar bed...
Daar woon ik 100 meter vandaan, misschien is ze wel daar naar binnen gelopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Tsk, die van mij zitten in de kroeg
Ah joh, die mensen leven in een heel ander ritme dan wij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook geen enkel probleem soms moet je wel.
Maar het is dus geen soms. En het kindje van 1 jaar die kan het allemaal niet aan.
Overigens is het niet verjaardagen ofzo.
Ze gaan naar afrikaanse feesten en altijd dezelfde dagen en tijden.
En ze zijn de opperhoofden van een afrikaansekerkgenootschap ofzo
Hoe kun jij nu bepalen wat hun kindje aan kan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook geen enkel probleem soms moet je wel.
Maar het is dus geen soms. En het kindje van 1 jaar die kan het allemaal niet aan.
Overigens is het niet verjaardagen ofzo.
Ze gaan naar afrikaanse feesten en altijd dezelfde dagen en tijden.
En ze zijn de opperhoofden van een afrikaansekerkgenootschap ofzo
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:48 schreef tessie het volgende:
Volgens mij is een opperhoofd meer iets van Indianen
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef moussy het volgende:
Ik wil ook lid worden van een clubje dat voor mij kookt, maar vooral komt schoonmaken!
Dat doen mijn ouders, als ze hier oppassenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef moussy het volgende:
Ik wil ook lid worden van een clubje dat voor mij kookt, maar vooral komt schoonmaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |