ow ja, strijken had ze ook gedaan, dat doe ik zelf eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef Vicky het volgende:
Wat heerlijk miss!! Misschien kan ik mijn moeder morgen strikken omte strijken![]()
Ik wil ook wel lid worden van jouw ouders' clubjequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doen mijn ouders, als ze hier oppassen
Wat was dat heerlijk zeg, dinsdag. Thuiskomen in een opgeruimd huis, was opgevouwen en opgeruimd, boodschappen gedaan. Ik hoefde alleen maar te knuffelen met Senna, intussen deed mijn vader koken, mijn moeder tafel dekken en we konden zo aanschuiven
Jammer dat ze maar 1 keer ind e 2 weken komen
Dan zou ik idd gewoon eens een klacht indienen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat helpt dus niet. Het mens wat hier al 1,5 jaar aanbelt en die ik al die tijd verteld dat ze niet op #?? woont zegt iedere keer sorry en belt vervolgens gewoon weer aan. Ik heb zelfs uit laten zoeken of mijn bel toevallig ook af ging als ze op haar bel drukte![]()
Maar die zijn dus niet verbonden
Hmm, ik geloof dat de afstand Eindhoven-Amsterdam al erg lang is...nog verder noordelijk zal wel echt te ver zijn, denk ik zoquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wil ook wel lid worden van jouw ouders' clubje
Oh ja, Afrikaans etenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:59 schreef tessie het volgende:
Maar kan je het niet gewoon met die buren zelf bespreken? Niet met die vrouw die bij je aanbelt. Misschien zijn het wel gewoon hele aardige mensen en mag je voortaan ook mee-eten![]()
Miss Sly dat klinkt wel heerlijk!
Sint is pas over een maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn papa komt morgen langs om alle sint cadeaus on elkaar te zetten..
En mijn mama maakt ook altijd schoon als ze aan het oppassen is als ik werk of naar cursus ben.
ik zou rood-wit lint spannen bij mn deurquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:02 schreef m@x het volgende:
Mijn ouders durven hier op dit moment niet naar binnen
Hoogspanning op zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat helpt dus niet. Het mens wat hier al 1,5 jaar aanbelt en die ik al die tijd verteld dat ze niet op #?? woont zegt iedere keer sorry en belt vervolgens gewoon weer aan. Ik heb zelfs uit laten zoeken of mijn bel toevallig ook af ging als ze op haar bel drukte![]()
Maar die zijn dus niet verbonden
Heb je al weekend of moet je morgen nog op komen draven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
*k_i_m schuift met haar ogen dicht het topic door*.
.
Hahaha alleenstaande mama wil ook wel eens op haar kont zittenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Sint is pas over een maand
En wara is je emancipatie als alleenstaande vrouw kan je dat toch wel zelf
Nee, ik heb 3 dagen wiekontquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je al weekend of moet je morgen nog op komen draven?
Dat is zeker lief dat ze zo ver wil reizenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:09 schreef trui het volgende:
mijn ouders willen ook altijd graag wat doen (er is minimaal een was gedraaid + opgehangen), en koken doen ze ook standaard als ze hier oppassen. heerlijk!![]()
m'n schoonmoeder komt daar niet aan toe maar die is dan ook in d'r eentje. ben allang blij dat ze 5 uur op een dag wil reizen (als 't niet meer is) om hier een middag met de kinderen door te brengen (en dat ze dat met een heleboel plezier doet).
op diet fiets idd. niet aan gedachtquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha alleenstaande mama wil ook wel eens op haar kont zitten![]()
Ik ben totaal niet handig met bouwpakketten.
Bij mij zal de stoel een krukje zijn en het krukje is ineens een stoel.
(we gaan het nu in elkaar zetten ivm schade en omruilen etc. als er iets mis is zitten we met de levertijd.)
quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:48 schreef E.T. het volgende:
Goedemorgen!
Ik stap zo de auto in.. over iets meer dan een uur heb ik m'n mannentje (ok, zeg maar man) weer bij me
idem. ik ben de klusjesman in huis. Ik leg ook laminaat, boor, fix de gootsteen enzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
op diet fiets idd. niet aan gedacht
En ik wil dat juist allemaal zelf doen, en kunnen.
Ik heb zo toen ik mijn huisje kreeg alles zelf geverft ( oke tis op sommige plekjes wel te zien, de bedradingen van de plaatsen wara lampen hangen zelf vervangen. ik zet alle meubels zelf in elkaar, hang alels zelf op.
Alleen als ik er echt niet uitkom helpt vaders meik had op mijn 19e ook eein eigen gereedschapskist
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:05 schreef tessie het volgende:
Als mijn moeder hier oppast, ruimt ze ook altijd op. Super liefVind het alleen irritant als ze de vaatwasser uitruimt, want dan kan ik daarna al mn schaaltjes enzo niet meer terug vinden
Maar het is wel super lief bedoelt dus ik zeg er maar niks van.
hier ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem. ik ben de klusjesman in huis. Ik leg ook laminaat, boor, fix de gootsteen enzo
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:30 schreef huuphuup het volgende:
en stiekem hoop ik op lekker eten, spekkoek ofzo![]()
Ben jij al zo oudquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:46 schreef YPPY het volgende:
Vroeger (in de vorige eeuw) was ik zo jaloers op mijn broertje, hij kreeg technisch lego, ijzeren spul met schroefjes en een natuurkundebouwset met lampjes en een belletje.
Heerlijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
beetje uitgeslapen, omdat schaap met Senna opstond
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:52 schreef freecell het volgende:
Ja Oxy, dan is de spiegel in je bloed wel een stuk minder constant, dat merk je vast wel inderdaad!
Net zou oud als jij, oud dus.quote:
HIerrrrrrrrrrr met dat ding!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:44 schreef Stout het volgende:
bestaat er ook een bordje met 'pas op ik ben ongi'' ?
geloof dat ik dat vandaag wel kan gebruiken...
* Stout duikt weer onder dr steen
Maar ongesteld is een vies woordquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef m@x het volgende:
ongi
Mijn nekharen gaan echt overeind staan van dat soort termen. Net als 'rode duivels'
Precies!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef m@x het volgende:
Oh ja, bah, vies, te direct, niet lief genoeg, foei m@x
Mijn man twijfelt nu over een derde (2de moet nog komen)quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:53 schreef cattie het volgende:
Man heeft groot gelijk, die durft niet bij je in de buurt te zijn als je dat ziet!
komt volgens mij van regelen, je lichaam regelt weer dat het goed zitquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef Fannie het volgende:
In Belgie noemen ze het "ik heb last van de regels", klinkt ook voor geen meter....
Onmiddelijk afgekeurd vanwege het woord 'doos'quote:
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Onmiddelijk afgekeurd vanwege het woord 'doos'
Een doos is een kartonnen ding waar je spullen in kan stoppen. Heeft niks te maken met een vagina.
ik begin ook te twijfelen, laatste keer was december 2007quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.
ongesteld it is....als ik dat nog ooit word
oe dat is wel lang geledenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
ik begin ook te twijfelen, laatste keer was december 2007
Vast wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
bloed uit je vagina is dan weer net zo plastisch als baarmoederbloeding.
ongesteld it is....als ik dat nog ooit word
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oe dat is wel lang geleden
maar jij speelt vals, jij geeft lang bv en wordt dan maar weer zwanger...zo kan ik het ook
theoretisch gesproken dan, he, want dat kan ik helemaal niet![]()
Dat noem je valsspelen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oe dat is wel lang geleden
maar jij speelt vals, jij geeft lang bv en wordt dan maar weer zwanger...zo kan ik het ook
theoretisch gesproken dan, he, want dat kan ik helemaal niet![]()
Kut!quote:
ineens? heb je wel al voorlichting gehad zodat je weet hoe en wat? anders overkomt dat je dadelijk 'ineens' nog een aantal kerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat noem je valsspelen?Ik heb een mij verradend lichaam
Ineens ben je weer zwanger
Een jaar of 10, ze vroeg ook of ze bij de bevalling mocht zijn (baren doet pijn juf).quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:50 schreef freecell het volgende:
Schede is ook een mooi woord
Hoe oud was dat kind Amaranta?
Nou, blijkbaar was mijn voorlichting niet helemaal compleet, want ik dacht dat we het aardig voorkomen haddenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ineens? heb je wel al voorlichting gehad zodat je weet hoe en wat? anders overkomt dat je dadelijk 'ineens' nog een aantal keren
die van mij vraagt meteen echtscheiding aan denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef bikinistringding het volgende:
M'n man doet me wat als ik nog een beest in huis haal. Misschien wilt ie wel ruilen voor een konijn
Hee, die van mij gaan voor, die heb ik al eerder aangebodenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemiddags!
Zijn er nog mensen die nadenken over een kater in huis? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er 1 die heel lief en aanhankelijk is in de aanbieding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |