Geheel terecht. Dat is het namelijk ook.quote:Op zondag 8 november 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
. Dit zal wel weer worden gezien als een incident.
Welk geloof bevindt zich nou niet qua gedachtengang in de 13e eeuw? Daar is de islam geen uitzondering in.quote:Op zondag 8 november 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
Dit geloof bevindt zich qua gedachtengang nog steeds ergens in de 13e eeuw, maar ondertussen kijken de politici gauw de andere kant op. Dit zal wel weer worden gezien als een incident.
Tuurlijk BSB, ze leeft gewoon nog en woont lekker samen met haar vriendin!quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof er niks van. Uiteraard vind ik dat mens zich natuurlijk moet gedragen, ik ben tegen het homoïsme. Maar dit, wat in de op staat, dat geloof ik niet. Niet? Neen.²
Precies, 't is gewoon moord. Dader 20 jaar? Misschien was hij verliefd op het meisje en kon niet verkroppen dat zij op meisjes viel?quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Chadi het volgende:
Sommige lui denken ook echt dat alles wat ze niet zint voodoo is
Bij dit soort dingen betaalt het slachtoffer zelfs voor de vernedering..quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, 't is gewoon moord. Dader 20 jaar? Misschien was hij verliefd op het meisje en kon niet verkroppen dat zij op meisjes viel?
Geloof ook niet zo in dat voodoo-verhaaltje van duiveluitdrijving. Ik zie het eerder als pure moord.
=quote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het kan mij echt geen flikker schelen wat andere mensen doen zolang ze mij maar niet lastig vallen.
Oh en dat je getrouwd ben maakt echt niks uit
Hoe kom jij aan het idee dat zij vermoord is omdat ze lesbisch is? Het is een Marokkaanse dus dat moet wel zo zijn?quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is hier een jonge vrouw vermoord, omdat ze lesbisch is en jij vindt het nodig om haar voor gek te zetten!!
Nee, ze is vermoord omdat ze de couscous niet al dente kreeg.quote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan het idee dat zij vermoord is omdat ze lesbisch is? Het is een Marokkaanse dus dat moet wel zo zijn?
Misschien moest je het verhaal eens lezen ipv blind te varen op vooroordelen? Die meid was al tijden openlijk lesbisch, haar ouders wisten ervan en hadden er, volgens de school, geen problemen mee.quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, ze is vermoord omdat ze de couscous niet al dente kreeg.
Welk geloof heeft religieuze wetten die de doodstraf geeft op homoseksualiteit? Juist ja, die godsdienst van de vrede.quote:Op zondag 8 november 2009 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk geloof bevindt zich nou niet qua gedachtengang in de 13e eeuw? Daar is de islam geen uitzondering in.
Je bedoelt het Christendom?quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welk geloof heeft religieuze wetten die de doodstraf geeft op homoseksualiteit? Juist ja, die godsdienst van de vrede.
Overigens heb je gelijk dat dat geloof qua gedachtegang zich niet in de 13e eeuw begeeft, maar in 7e eeuw. Niet gesticht door iemand die eerlijk en vroom leefde, maar gesticht door een warlord.
Je mocht toch niet generaliseren op religie, of nu ineens wel weerquote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je bedoelt het Christendom?
Tsja.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je mocht toch niet generaliseren op religie, of nu ineens wel weer
Gezien je reply op een religie wel hoor, maar het is je vergeven, het bewijst enkel dat je net zoals ons bent alleen vanuit een ander spectrum, getuigd in ieder geval van kennis.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |