Hehe, na de zoveelste aflevering van de Exorcist weten we wel dat je bij sommige geloven zelfs goedkeuring moet krijgen van het opperhoofd ..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:00 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En heb je lang moeten zoeken naar het ultieme bewijs dat die ander het ook doet? En welk punt wil je daarmee maken? Dat anderen het ook doen? Betwistte iemand dat dan?
quote:
En bovendien is het opeens een andere tekst dan toen ik ging eten..quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef Halcon het volgende:
Ik zie in het openingsartikel niets staan over haar geaardheid...
laatste zin van de quotequote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef Halcon het volgende:
Ik zie in het openingsartikel niets staan over haar geaardheid...
nope .. of er moet ondertussen een andere tekst hebben gestaan, maar het is nog hetzelfde als vanochtend ..quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:
[..]
En bovendien is het opeens een andere tekst dan toen ik ging eten..
Nou ik heb er niks aan gedaan hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:
[..]
En bovendien is het opeens een andere tekst dan toen ik ging eten..
Kan hoor! Maar de link is anders dan het artikel, of niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik heb er niks aan gedaan hoor.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan hoor! Maar de link is anders dan het artikel, of niet?
Ah, dat is mijn verwarring...geen problemen hoor!@quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.
Heb die link wat later geplaatst
De ouders wilden het...?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:00 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Heel erg voor dit meisje en de familie.
De ouders zijn de enige familie...?quote:
Laten we het zo zeggen: ik zie nog geen patroon. Gewoon een willekeurige gek die toevallig een geloof aanhangt. Geloof is een keuze, iedereen kiest zelf in hoeverre hij/zij gelooft. Dat hij er misschien voor heeft gekozen om deze lesbische vrouw af te maken uit geloofsovertuiging heeft verder weinig met het oorspronkelijke geloof te maken. Je kunt de bijbel ook op erg veel verschillende manieren interpreteren, het is maar net wat je wil geloven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
moet het elke week gebeuren om een patroon te zijn?
Stel dat deze man met een totaal andere cultuur was opgegroeid, niet met die van de islam. Dat had ie het mogelijk ook wel gedaan, of althans iets soortgelijks, omdat hij gewoonweg niet spoort in zijn hoofd. Dus ik denk dat het een beetje voorbarig is om het een cultureel gebonden moord te noemen, als dat is wat je zegt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zeg enkel dat het cultuur gebonden is. Zoals ik al eerder zovaak heb gezegd, cultuur wil nog niet zeggen dat iets dagelijks plaats vind, of een "tangible good" is. Maar iedereen met de zwakke Fok! hersenen leest er weer over heen en negeert het voor de lol maar even.
Afijn, ik zei al dat het niet voor leken was, probeer je dan op z'n minst nog in te leven of het goed te lezen.
De ouders zijn waarschijnlijk broer en zus maar er zal nog wel meer familie zijn ja. RIP aan hun als die het dan wel erg vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De ouders zijn de enige familie...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |