quote:De dood van de Marokkaanse Laila Achichi (18) in Antwerpen is dan toch geen ongeval.
Een verdachte zit in de cel. Hij veroorzaakte allicht de ernstige brandwonden waaraan het meisje overleed.
De 18-jarige Laila Achichi werd op 10 oktober in een huis in de Maasstraat in de Antwerpse wijk Dam gevonden met derdegraadsbrandwonden. Reanimatie mocht niet meer baten. Al snel was duidelijk dat het niet om zelfmoord ging. De Antwerpse raadkamer besliste gisteren om een verdachte een maand langer in de cel te houden.
Duiveluitdrijving?
De man zou Laila hebben onderworpen aan een of ander ritueel. Een duiveluitdrijving? Een reiniging? Feit is dat hij behoorlijk drastisch te werk is gegaan. De ene houdt het op ''voodooachtige taferelen'', de andere op “middeleeuwse praktijken met vuur en een giftige vloeistof”. Maar waarom precies? Wegens de lesbische geaardheid van Laila, dondert het binnen de Marokkaanse gemeenschap, aldus hbvl.be.
http://www.gva.be/antwerp(...)18-jarige-laila.aspxquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Disana het volgende:
Bron? En waar staat dat het een imam was?
Dankjewel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.gva.be/antwerp(...)18-jarige-laila.aspx
Ach, het geeft ons weer een reden om op Wilders te stemmenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Geweldig die islam jonge, laten we snel meer moslims toelaten in Nederland!
Hoezeer ik ook de Islam veracht en een pesthekel heb aan Marokkaans tuig: DAT NOOIT.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ach, het geeft ons weer een reden om op Wilders te stemmen
Jij hebt echt geen idee wat jezelf nu zegt...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook de Islam veracht en een pesthekel heb aan Marokkaans tuig: DAT NOOIT.
Geblondeerde schreeuwlelijk die de onderbuiken van het plebs bespeelt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:46 schreef superworm het volgende:
middeleeuwse praktijken
alles mee gezegd.
Idd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook de Islam veracht en een pesthekel heb aan Marokkaans tuig: DAT NOOIT.
Geblondeerde schreeuwlelijk die de onderbuiken van het plebs bespeelt.
Jij zo te lezen ook niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Donders het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee wat jezelf nu zegt...
Alsof die middelste zooi beter is staan, laat staan de linkse baggerquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jij zo te lezen ook niet!
Maar toch, ik meen wat ik daar schreef. Hij kaart bestaande problematiek aan, maar is te beperkt, uit zich niet correct en heeft de verkeerde oplossingen.
Dan moet je wel consequent zijn en ook alle christenen het land uit. Christenen gebruiken ook nog zeer vaak de zogenaamde duiveluitdrijving. Islam heeft daar geen alleen recht op. Sterker nog, ik wist niet eens dat de Islam dat ook deden, ik meende altijd dat dat aan christenen voorbehouden was.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Geweldig die islam jonge, laten we snel meer moslims toelaten in Nederland!
Daar is de eerste weer hoor, heerlijk relativeren weer, de gevreesde "nuance" van Disana..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Disana het volgende:
Bron? En waar staat dat het een imam was?
Wilders is een hypocriete klootzak, nooit zal die geblondeerde pinda mijn stem krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ach, het geeft ons weer een reden om op Wilders te stemmen
Ja, laten we vooral niet relativeren of nuanceren, maar lekker alles en iedereen over 1 kam scheren. Dat gaat vast een heleboel fijne effecten opleveren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Daar is de eerste weer hoor, heerlijk relativeren weer, de gevreesde "nuance" van Disana..![]()
Walgelijke klote Imam.
W_T reageert wel vaker als een stier in dergelijke topics. De nuance van Disana was gewoon terecht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral niet relativeren of nuanceren, maar lekker alles en iedereen over 1 kam scheren. Dat gaat vast een heleboel fijne effecten opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |