Alle vaders deporteren dusquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Todesschwalben het volgende:
Een jongen van in de 20 imam durven noemen, schandalig. Overigens schijnt de imam er zelf naar verluid niet al te veel mee te maken te hebben. De illegaal verblijvende vader van het meisje echter...
Nou nee.quote:
Geheel terecht. Dat is het namelijk ook.quote:Op zondag 8 november 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
. Dit zal wel weer worden gezien als een incident.
Welk geloof bevindt zich nou niet qua gedachtengang in de 13e eeuw? Daar is de islam geen uitzondering in.quote:Op zondag 8 november 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
Dit geloof bevindt zich qua gedachtengang nog steeds ergens in de 13e eeuw, maar ondertussen kijken de politici gauw de andere kant op. Dit zal wel weer worden gezien als een incident.
Tuurlijk BSB, ze leeft gewoon nog en woont lekker samen met haar vriendin!quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof er niks van. Uiteraard vind ik dat mens zich natuurlijk moet gedragen, ik ben tegen het homoïsme. Maar dit, wat in de op staat, dat geloof ik niet. Niet? Neen.²
Precies, 't is gewoon moord. Dader 20 jaar? Misschien was hij verliefd op het meisje en kon niet verkroppen dat zij op meisjes viel?quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Chadi het volgende:
Sommige lui denken ook echt dat alles wat ze niet zint voodoo is
Bij dit soort dingen betaalt het slachtoffer zelfs voor de vernedering..quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, 't is gewoon moord. Dader 20 jaar? Misschien was hij verliefd op het meisje en kon niet verkroppen dat zij op meisjes viel?
Geloof ook niet zo in dat voodoo-verhaaltje van duiveluitdrijving. Ik zie het eerder als pure moord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |