=quote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het kan mij echt geen flikker schelen wat andere mensen doen zolang ze mij maar niet lastig vallen.
Oh en dat je getrouwd ben maakt echt niks uit
Hoe kom jij aan het idee dat zij vermoord is omdat ze lesbisch is? Het is een Marokkaanse dus dat moet wel zo zijn?quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is hier een jonge vrouw vermoord, omdat ze lesbisch is en jij vindt het nodig om haar voor gek te zetten!!
Nee, ze is vermoord omdat ze de couscous niet al dente kreeg.quote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan het idee dat zij vermoord is omdat ze lesbisch is? Het is een Marokkaanse dus dat moet wel zo zijn?
Misschien moest je het verhaal eens lezen ipv blind te varen op vooroordelen? Die meid was al tijden openlijk lesbisch, haar ouders wisten ervan en hadden er, volgens de school, geen problemen mee.quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, ze is vermoord omdat ze de couscous niet al dente kreeg.
Welk geloof heeft religieuze wetten die de doodstraf geeft op homoseksualiteit? Juist ja, die godsdienst van de vrede.quote:Op zondag 8 november 2009 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk geloof bevindt zich nou niet qua gedachtengang in de 13e eeuw? Daar is de islam geen uitzondering in.
Je bedoelt het Christendom?quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welk geloof heeft religieuze wetten die de doodstraf geeft op homoseksualiteit? Juist ja, die godsdienst van de vrede.
Overigens heb je gelijk dat dat geloof qua gedachtegang zich niet in de 13e eeuw begeeft, maar in 7e eeuw. Niet gesticht door iemand die eerlijk en vroom leefde, maar gesticht door een warlord.
Je mocht toch niet generaliseren op religie, of nu ineens wel weerquote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je bedoelt het Christendom?
Tsja.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je mocht toch niet generaliseren op religie, of nu ineens wel weer
Gezien je reply op een religie wel hoor, maar het is je vergeven, het bewijst enkel dat je net zoals ons bent alleen vanuit een ander spectrum, getuigd in ieder geval van kennis.quote:
Van de OP:quote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan het idee dat zij vermoord is omdat ze lesbisch is? Het is een Marokkaanse dus dat moet wel zo zijn?
quote:Wegens de lesbische geaardheid van Laila, dondert het binnen de Marokkaanse gemeenschap, aldus hbvl.be.
Wat mij opvalt is dat jij het richting het christelijk geloof en al de wandaden van die enkele christen wil sturen. Een beetje, Hier jongens pak aan, neem die christenen, bespot hun, maar laat de moslim met rust. Die maken nooit fouten en zijn allemaal heilig.Maken ze fouten? Ligt dat niet aan hun maar aan>>>>vul maar wat in. Bewijs geef je al in dit topic, en zie het vaker. Is niet erg en begrijp die poging tot wel een beetje met al die nieuwsberichten over moslims. Je vroeg mee eerder om waar jij dat dan doet? Dit topic is daar een voorbeeld vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is je probleem nu eigenlijk. Heb jij de feiten in handen waaruit blijkt dat dit het werk van een imam was, of wil je gewoon graag waar zien dat het er een was.
Wat een hoop onzin om vervolgens te zeggen wat ik feitelijk bedoel: er wordt hier door sommigen gesteld dat het een imam is, maar zelfs de krant is daar niet zeker over want die zet de titel tussen haakjes.quote:Op maandag 9 november 2009 00:35 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat jij het richting het christelijk geloof en al de wandaden van die enkele christen wil sturen. Een beetje, Hier jongens pak aan, neem die christenen, bespot hun, maar laat de moslim met rust. Die maken nooit fouten en zijn allemaal heilig.Maken ze fouten? Ligt dat niet aan hun maar aan>>>>vul maar wat in. Bewijs geef je al in dit topic, en zie het vaker. Is niet erg en begrijp die poging tot wel een beetje met al die nieuwsberichten over moslims. Je vroeg mee eerder om waar jij dat dan doet? Dit topic is daar een voorbeeld van![]()
Ook al was het een Imam? Wat boeit dat? Je hebt tussen elk geloof OF niet geloof wel een stel idioten zitten.
Een gebedsgenezer, wil via het gebed genezen. Niet via vuur of via zoutzuur (ja, zijn ook berichten over, maar bleek de vader te zijn die dit gedaan had)
Of het nu een Imam, een christen of een niet-gelovige was doet er niet toe. Het is gewoon een idioot die discrimineeert met een kronkel in zijn hoofd en gek op vuur is en daar een slachtoffer door heeft gemaakt.
bronquote:Dit zijn invloeden van het animisme die door sommige moslims en ook christenen meegenomen wordt hun nieuwe geloof in.
Volgens mij verbiedt de islam zulk gedrag.
Van het christelijk geloof weet ik zeker dat het verboden is. Maar ik weet ook dat in sommige christelijke groepen / culturen er nog invloeden hiervan bestaan. Omdat men hun oude gewoonten van de voorouders meegekregen nog niet kan loslaten.
Ik denk dat dit met dit islamitische voorval precies zo is.
Ik weet dat ik bij m'n islamitische schoonfamilie wel eens gebruiken (gelukkig niet zulke extreme als bovenstaande) bemerkte waarvan ik na navraag bemerkte dat deze ook een animistische oorsprong hadden.
Zou het deze stroming kunnen zijn? Duivelsuitdrijving is trouwens wel heel iets anders dan gebedsgenezing volgens mij.quote:BRUSSEL- Acht dagen lang moest de onvruchtbare Latifa Hachmi rechtop in bad zitten, terwijl ze met een koptelefoon naar koranverzen luisterde. Daarna zou de duivel haar lichaam verlaten en kon ze kinderen krijgen.
Tussendoor kreeg ze stokslagen en moest ze vervuild water drinken. Op 5 augustus vorig jaar zakte het 23-jarige meisje weg in een coma. Zonder dat wie dan ook de duivel had gezien, overleed ze. [.......]
Volgens mij zie je posts van een ander voor die van mij aan, want je beweringen raakten kant noch wal. Sowieso begreep ik je aanval niet want ik heb alleen maar gesteld dat nergens staat dat een imam dit deed. En nu kom je zelf ook met andere mogelijkheden aan.quote:
Aah, dus de imam tussen haakjes is ineens volwaardig imam, en het geroddel in de gemeenschap wordt verheven tot waarheid .. waardoor we dus een topictitel krijgen als 'imam maakt lesbische af'quote:
Maar dat wordt toch uitgevoerd door een geestelijke, zoiets? Dan klopt de titel toch?quote:Op zondag 8 november 2009 13:30 schreef IHVK het volgende:
Wat een kut TT trouwens.
'Demonenuitdrijving' kost marokkaanse het leven
is iets meer op de waarheid berust
Aha, en het principe "lief naar de buitenkant, mishandeld aan de binnenkant" bestaat niet?quote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Aah, dus de imam tussen haakjes is ineens volwaardig imam, en het geroddel in de gemeenschap wordt verheven tot waarheid .. waardoor we dus een topictitel krijgen als 'imam maakt lesbische af'
Maar als je even verder kijkt, door bvb een ander artikel in dezelfde krant aan te klikken, zie je daar staan dat die meid al tijden openlijk lesbisch is en dat de ouders, die heel betrokken waren bij haar schoolprestaties dus regelmatig contact hadden met de leerkrachten, dat ook wisten en daar geen problemen mee hadden.
Om te beginnen was het geen imam maar een gebedsgenezer ..quote:Op maandag 9 november 2009 09:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Aha, en het principe "lief naar de buitenkant, mishandeld aan de binnenkant" bestaat niet?
"Het waren zulke lieve, rustige mensen"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |