oeps, stream ipv steamquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?
Nee, dat was ik niet. Ik kwam op die manier op het idee om een kind te spelen. "ik sgreif al en ben nog geneens 12"quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.
ja, dat las ik ook, lag helemaal onder tafelquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.
oh oke, ja las er ff gister mee zitten malloten tussen hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik kwam op die manier op het idee om een kind te spelen. "ik sgreif al en ben nog geneens 12"
Heb net dat topique gelezen, best leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?
Wat gebeurd er dan? Wie is het uberhaupt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft Tabitha haar handen al uit haar mouwen gestoken inmiddels?
dan is ie eraf geflikkert, kan niet missenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het laatste beeld was Alsido op een trapje.
Uberhaubt geen sex lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat kan best zijn maar ik heb het idee dat je geen onveilige seks met haar moet hebben
Misschien krijg je dan Tabita bij ons in Amsterdam te zien, is bejaarde en beetje gekkehuis (geen geintje hoor,is echt waar)quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Disana het volgende:
Ik vroeg me af of aan mij lag, maar als je Thabita googelt krijg je dus helemaal niets. Er wordt gevraagd of je Tabitha bedoelt, en dat is ook de enige spelling die ik ken.
Ja de spelling Tabita ken ik wel maar het gaat me om de plaatsing van die h.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan Tabita bij ons in Amsterdam te zien, is bejaarde en beetje gekkehuis (geen geintje hoor,is echt waar)
Tabitha, Stefan had het verkeerd gespeld in het fimpje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja de spelling Tabita ken ik wel maar het gaat me om de plaatsing van die h.
Oww. Ik dacht al, je zult maar met zo'n verkeerd gespelde naam door het leven moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tabitha, Stefan had het verkeerd gespeld in het fimpje.
Nee okee, maar ik wou iets anders zeggen maar niet nóg een note vangen.quote:
Met die hobbykabouters heeft ze veel opgetreden, en ze zit in nog een aantal clips van andere artiesten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee okee, maar ik wou iets anders zeggen maar niet nóg een note vangen.
En dit kwam in principe het dichtste bij de originele zin die met SOA's van doen had.
Wat ik overigens nu nogsteeds niet begrijp, die Tabitha zat dus in een clip van Johan...
Dat was 'm? Verder heeft ze helemaal niets gedaan waarvan mensen haar zouden kunnen kennen!?
Ze zou toch gaan dansen bij Michael Jackson?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die hobbykabouters heeft ze veel opgetreden, en ze zit in nog een aantal clips van andere artiesten.
als hobbykabouter???quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou toch gaan dansen bij Michael Jackson?
Is dit alles wat we vanavond van je kunnen verwachten Peter??? alles op zwartquote:
Ow, kijk uit straks ben je onder hypnosequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
De stippen lijken elkaar steeds sneller in te halen!
Kan iemand me dan even wijsmaken dat ik heul goed kan naaien (met de naaimachien), ik probeer op 1 avond nog ff een jurk te maken voor morgenavond, met een nieuwe naaimachien en 0 ervaring, oja en geen patroon oid want teveel werkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, kijk uit straks ben je onder hypnose
Hey Mera, wist jij dat jij heel goed bent achter de naaiachine en dat jij vanavond zo een jurk klaar hebt enquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan iemand me dan even wijsmaken dat ik heul goed kan naaien (met de naaimachien), ik probeer op 1 avond nog ff een jurk te maken voor morgenavond, met een nieuwe naaimachien en 0 ervaring, oja en geen patroon oid want teveel werk
Dankje, ga ik ff naar de stipjes loeren, jouw peptalk nog een keer lezen en dan knallenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Mera, wist jij dat jij heel goed bent achter de naaiachine en dat jij vanavond zo een jurk klaar hebt enkun je die morgenavond aan, dat komt goed uit
Je kan hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje, ga ik ff naar de stipjes loeren, jouw peptalk nog een keer lezen en dan knallen![]()
Als het lukt ben ik je eeuwig dankbaar
Ik heb best veel kleding gemaakt in het verleden, voor mezelf en later voor de kinderen dus ik vind het knap dat je deze uitdading aangaat. Ook nog zonder patroon. Heb ik later ook gedaan maar daar kwam de ervaring om de hoek kijken en niet te moelijke patronen. Succes! En mischien een idee, neem als voorbeeld een ander kledingstuk v.w.b. de mouw en mouwinzet, haal het uitelkaar en pas het aan op je model.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan iemand me dan even wijsmaken dat ik heul goed kan naaien (met de naaimachien), ik probeer op 1 avond nog ff een jurk te maken voor morgenavond, met een nieuwe naaimachien en 0 ervaring, oja en geen patroon oid want teveel werk
Ik maak het uit één stuk stofquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb best veel kleding gemaakt in het verleden, voor mezelf en later voor de kinderen dus ik vind het knap dat je deze uitdading aangaat. Ook nog zonder patroon. Heb ik later ook gedaan maar daar kwam de ervaring om de hoek kijken en niet te moelijke patronen. Succes! En mischien een idee, neem als voorbeeld een ander kledingstuk v.w.b. de mouw en mouwinzet, haal het uitelkaar en pas het aan op je model.
Beertjequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben een lief klein beertje, beertje, beertje
Ik ben een lief klein beertje
Maar straks misschien niet meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter hoe de draad door de machine moet, dat vind ik op zich al een feestje waard
Hmm ik denk dat er hier en daar wel een naadje zal zitten, kan niet anders, laat je het resultaat zien? ben erg benieuwd. En proost!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik maak het uit één stuk stofstuk makkelijker
![]()
Ik ben er inmiddels achter hoe de draad door de machine moet, dat vind ik op zich al een feestje waard dus ik doe gezellig met Johan mee en pak ook een biertje
Ja dat is nog wel eens een gehannes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ookwant dat is zo eenvoudig nog niet
jij vrolijkt echt mijn vrijdagavond op Peter, mijn dank daar voorquote:
Ik ben op de chat samen met wat Johanfans op zoek naar de Nederlandse versie van Skeelerkes (Zo rij ik op mn skeelerkes met hele kleine wielekes).quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij vrolijkt echt mijn vrijdagavond op Peter, mijn dank daar voor
ik maak pas kennis met zijn hele euvre door jou, dus ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben op de chat samen met wat Johanfans op zoek naar de Nederlandse versie van Skeelerkes (Zo rij ik op mn skeelerkes met hele kleine wielekes).
ja ben ff aan het meelezen daar, eigenlijk wordt er alleen maar onzin gezegt hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het grapje 'De hobbykaboutertjes zijn dit weekend niet welkom' (over Mera en Dottey) is gemaakt.
whaaaaaaaaa channel, waar let jij wel niet allemaal op hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Johan zat aan de kont van die pop te frotten
Ik zag het heeeel toevallig, echt waar, kijk er af en toe en viel met mijn neus in de boterquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaaaa channel, waar let jij wel niet allemaal op hahaha
Zn broek is beigequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Toverheks het volgende:
wie is die man met die blote billen op de stream??? hahaha hebben ze zijn broek in de fik gestoken>???
en voor er iemand antwoord op mijn prangende vraag, ja ik weet het, het is een dooie pop![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het grapje 'De hobbykaboutertjes zijn dit weekend niet welkom' (over Mera en Dottey) is gemaakt.
Het was mijn grapje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mis ik dan weer net
![]()
Grappig hoe zoiets gaat als je zelf afbelt
Alles lijdt hier een eigen leven. Linksom, rechtsom, maakt niks uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mis ik dan weer net
![]()
Grappig hoe zoiets gaat als je zelf afbelt
Verrek, nu zie ik het jaquote:
Hèhèquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het jawoehaha
hahahaha ik vind het wel zielig hoor, zo helemaal in je eentje en je uppiequote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat vind ik niet zo erg, maar het is zo saai.
Voelt een pop niets vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik vind het wel zielig hoor, zo helemaal in je eentje en je uppie
Nee, en denk (weet bijna zeker) dat ze dat zelf ook nog niet wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt een pop niets van
Maar is er nu al bekend wanneer het echt begint?
Ik denk dat het niet beter wordt dan ditquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt een pop niets van
Maar is er nu al bekend wanneer het echt begint?
hoi peter!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er een tendens heerst, steeds minder mensen in beeld te laten komen.
Gisteren ook al een pop.
Maar dit past wel goed bij het Vlemmix-idee, met poppen ipv met acteurs te willen gaan werken.
Zo raken we er alvast aan gewend.
Het enige nadeel is dat de kijkcijfers (quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi peter!
oja, on topic ivm noek: lekker goedkoop ook, die poppen! die vrijwilligers moeten nog reiskostenvergoeding hebben ook...het kan te gek natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wil jij mijn berenvriendje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |