Hmm ik denk dat er hier en daar wel een naadje zal zitten, kan niet anders, laat je het resultaat zien? ben erg benieuwd. En proost!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik maak het uit één stuk stofstuk makkelijker
![]()
Ik ben er inmiddels achter hoe de draad door de machine moet, dat vind ik op zich al een feestje waard dus ik doe gezellig met Johan mee en pak ook een biertje
Ja dat is nog wel eens een gehannes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ookwant dat is zo eenvoudig nog niet
jij vrolijkt echt mijn vrijdagavond op Peter, mijn dank daar voorquote:
Ik ben op de chat samen met wat Johanfans op zoek naar de Nederlandse versie van Skeelerkes (Zo rij ik op mn skeelerkes met hele kleine wielekes).quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij vrolijkt echt mijn vrijdagavond op Peter, mijn dank daar voor
ik maak pas kennis met zijn hele euvre door jou, dus ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben op de chat samen met wat Johanfans op zoek naar de Nederlandse versie van Skeelerkes (Zo rij ik op mn skeelerkes met hele kleine wielekes).
ja ben ff aan het meelezen daar, eigenlijk wordt er alleen maar onzin gezegt hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het grapje 'De hobbykaboutertjes zijn dit weekend niet welkom' (over Mera en Dottey) is gemaakt.
whaaaaaaaaa channel, waar let jij wel niet allemaal op hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Johan zat aan de kont van die pop te frotten
Ik zag het heeeel toevallig, echt waar, kijk er af en toe en viel met mijn neus in de boterquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaaaa channel, waar let jij wel niet allemaal op hahaha
Zn broek is beigequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Toverheks het volgende:
wie is die man met die blote billen op de stream??? hahaha hebben ze zijn broek in de fik gestoken>???
en voor er iemand antwoord op mijn prangende vraag, ja ik weet het, het is een dooie pop![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het grapje 'De hobbykaboutertjes zijn dit weekend niet welkom' (over Mera en Dottey) is gemaakt.
Het was mijn grapje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mis ik dan weer net
![]()
Grappig hoe zoiets gaat als je zelf afbelt
Alles lijdt hier een eigen leven. Linksom, rechtsom, maakt niks uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mis ik dan weer net
![]()
Grappig hoe zoiets gaat als je zelf afbelt
Verrek, nu zie ik het jaquote:
Hèhèquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het jawoehaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |