Weet je wat gemáákt zou zijn van pure win?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou me alleen maar vast aan Peter, zodra die post ja ja je mag de stream nu aanzetten ze zijn begonnen doe ik het, eerder niet
Ik heb een paar keer proberen mee te kijken, maar ik krijg er tranen van in mijn broek. En dat zijn geen vreugdetranen. Wat een armoe.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Wijnneus het volgende:
Die chat is beter dan welk bunkerpaleisprogramma ook
Die chat is vaak lachwekkender dan de steam, vind ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer proberen mee te kijken, maar ik krijg er tranen van in mijn broek. En dat zijn geen vreugdetranen. Wat een armoe.
Gister was er iemand die al vanaf haat twaalfde schreef. Inmiddels was een mogelijke carričre op tv zo belangrijk voor haar dat ze geen vriendschappen meer kon hebben. Ze was wel teleurgesteld dat DJ Ventil haar niet meer herkende, hij had haar nog wel met zoveel genegenheid omarmdquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer proberen mee te kijken, maar ik krijg er tranen van in mijn broek. En dat zijn geen vreugdetranen. Wat een armoe.
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die chat is vaak lachwekkender dan de steam, vind ik.
kan toch??? je mag toch gewoon filmpjes enzo maken en dat op youtube zetten, weet echt niet hoe zo iets werkt maar er zitten toch geen rechten op op die ps2 dingen als je dat op youtube zet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat gemáákt zou zijn van pure win?
Als ze exclusieve behind the screen footage vrij zouden geven via een apart YouTube kanaal.
En dat Peter daar dan audio commentaar voor doet
Ja, daar is ook niet veel voor nodig met zo'n non-stream.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Wijnneus het volgende:
Die chat is vaak lachwekkender dan de steam, vind ik.
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister was er iemand die al vanaf haat twaalfde schreef. Inmiddels was een mogelijke carričre op tv zo belangrijk voor haar dat ze geen vriendschappen meer kon hebben. Ze was wel teleurgesteld dat DJ Ventil haar niet meer herkende, hij had haar nog wel met zoveel genegenheid omarmd![]()
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister was er iemand die al vanaf haat twaalfde schreef. Inmiddels was een mogelijke carričre op tv zo belangrijk voor haar dat ze geen vriendschappen meer kon hebben. Ze was wel teleurgesteld dat DJ Ventil haar niet meer herkende, hij had haar nog wel met zoveel genegenheid omarmd![]()
oeps, stream ipv steamquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?
Nee, dat was ik niet. Ik kwam op die manier op het idee om een kind te spelen. "ik sgreif al en ben nog geneens 12"quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.
ja, dat las ik ook, lag helemaal onder tafelquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.
oh oke, ja las er ff gister mee zitten malloten tussen hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik kwam op die manier op het idee om een kind te spelen. "ik sgreif al en ben nog geneens 12"
Heb net dat topique gelezen, best leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?
Wat gebeurd er dan? Wie is het uberhaupt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft Tabitha haar handen al uit haar mouwen gestoken inmiddels?
dan is ie eraf geflikkert, kan niet missenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het laatste beeld was Alsido op een trapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |