oeps, stream ipv steamquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?
Nee, dat was ik niet. Ik kwam op die manier op het idee om een kind te spelen. "ik sgreif al en ben nog geneens 12"quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.
ja, dat las ik ook, lag helemaal onder tafelquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij dat??? die ook bij de NCRV en voor candelith rijmpjes schreef, ik klikte ff en las ff mee.
oh oke, ja las er ff gister mee zitten malloten tussen hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik kwam op die manier op het idee om een kind te spelen. "ik sgreif al en ben nog geneens 12"
Heb net dat topique gelezen, best leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een V, Wijnneus?
Wat gebeurd er dan? Wie is het uberhaupt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft Tabitha haar handen al uit haar mouwen gestoken inmiddels?
dan is ie eraf geflikkert, kan niet missenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het laatste beeld was Alsido op een trapje.
Uberhaubt geen sex lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat kan best zijn maar ik heb het idee dat je geen onveilige seks met haar moet hebben
Misschien krijg je dan Tabita bij ons in Amsterdam te zien, is bejaarde en beetje gekkehuis (geen geintje hoor,is echt waar)quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Disana het volgende:
Ik vroeg me af of aan mij lag, maar als je Thabita googelt krijg je dus helemaal niets. Er wordt gevraagd of je Tabitha bedoelt, en dat is ook de enige spelling die ik ken.
Ja de spelling Tabita ken ik wel maar het gaat me om de plaatsing van die h.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan Tabita bij ons in Amsterdam te zien, is bejaarde en beetje gekkehuis (geen geintje hoor,is echt waar)
Tabitha, Stefan had het verkeerd gespeld in het fimpje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja de spelling Tabita ken ik wel maar het gaat me om de plaatsing van die h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |