hahahaha ik vind het wel zielig hoor, zo helemaal in je eentje en je uppiequote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat vind ik niet zo erg, maar het is zo saai.
Voelt een pop niets vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik vind het wel zielig hoor, zo helemaal in je eentje en je uppie
Nee, en denk (weet bijna zeker) dat ze dat zelf ook nog niet wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt een pop niets van
Maar is er nu al bekend wanneer het echt begint?
Ik denk dat het niet beter wordt dan ditquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt een pop niets van
Maar is er nu al bekend wanneer het echt begint?
hoi peter!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er een tendens heerst, steeds minder mensen in beeld te laten komen.
Gisteren ook al een pop.
Maar dit past wel goed bij het Vlemmix-idee, met poppen ipv met acteurs te willen gaan werken.
Zo raken we er alvast aan gewend.
Het enige nadeel is dat de kijkcijfers (quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi peter!
oja, on topic ivm noek: lekker goedkoop ook, die poppen! die vrijwilligers moeten nog reiskostenvergoeding hebben ook...het kan te gek natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wil jij mijn berenvriendje zijn?
Ik denk dat dit alvast een voorproefje op de beloofde erotiek is.quote:
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Een aquarium op de stream was interessanter geweest. Ik kan me nog beter inleven in een vis dan in een kartonnen pop of een overbemeten barbiepop.
Ik denk dat dit het al is. WA heeft een grappige bierbril opgekregen. Johan ligt het komende uur in een deuk om zijn eigen grap.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WA heeft een grappige bierbril opgekregen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan ligt het komende uur in een deuk om zijn eigen grap.
Heeft hij je nog niet gebeld om te zeggen wat voor leuks hij nou weer op de stream heeft gedaan?quote:
Groot gelijk Peter.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.
Ze hebben nu een week de tijd gehad die waterschade te herstellen, en met de bovenverdieping is niets mis verder. Die studio is af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |