hahahaha ik vind het wel zielig hoor, zo helemaal in je eentje en je uppiequote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat vind ik niet zo erg, maar het is zo saai.
Voelt een pop niets vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik vind het wel zielig hoor, zo helemaal in je eentje en je uppie
Nee, en denk (weet bijna zeker) dat ze dat zelf ook nog niet wetenquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt een pop niets van
Maar is er nu al bekend wanneer het echt begint?
Ik denk dat het niet beter wordt dan ditquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt een pop niets van
Maar is er nu al bekend wanneer het echt begint?
hoi peter!quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er een tendens heerst, steeds minder mensen in beeld te laten komen.
Gisteren ook al een pop.
Maar dit past wel goed bij het Vlemmix-idee, met poppen ipv met acteurs te willen gaan werken.
Zo raken we er alvast aan gewend.
Het enige nadeel is dat de kijkcijfers (quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi peter!
oja, on topic ivm noek: lekker goedkoop ook, die poppen! die vrijwilligers moeten nog reiskostenvergoeding hebben ook...het kan te gek natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wil jij mijn berenvriendje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |