Ik denk dat dit alvast een voorproefje op de beloofde erotiek is.quote:
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Een aquarium op de stream was interessanter geweest. Ik kan me nog beter inleven in een vis dan in een kartonnen pop of een overbemeten barbiepop.
Ik denk dat dit het al is. WA heeft een grappige bierbril opgekregen. Johan ligt het komende uur in een deuk om zijn eigen grap.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WA heeft een grappige bierbril opgekregen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan ligt het komende uur in een deuk om zijn eigen grap.
Heeft hij je nog niet gebeld om te zeggen wat voor leuks hij nou weer op de stream heeft gedaan?quote:
Groot gelijk Peter.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.
Ze hebben nu een week de tijd gehad die waterschade te herstellen, en met de bovenverdieping is niets mis verder. Die studio is af.
Hi hiquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer lijkt iets grimmiger/ feller te worden.
Hoe ervaren jullie dat?
Ik merk er niets vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer lijkt iets grimmiger/ feller te worden.
Hoe ervaren jullie dat?
Je, maar dat komt omdat ze inmiddels uit beeld gelopen zijn.quote:
Betere vraag: wat voor pak had hij aan in een clip van Johan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
En welke mislukte c-artiest hebben we hier nou weer?
Ik vind hetm ietwat engigquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
En welke mislukte c-artiest hebben we hier nou weer?
quote:
Alweer?....ik ontdek een bepaald patroon bij die Joostquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Joost ziet het allemaal ook niet meer zitten en is zich aan het bezatten.
Je zou gewoon bijna gaan denken dat ze dr geen zin in hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het aantal viewers is in korte tijd gezakt van 37 naar 34, dat zou ze toch aan het denken moeten zetten over de beeldkeuze.
Had niet gehoeven hoor Dottey, straks verplaatsen ze weer die dooie en kunnen we weer 2 uurtjes kijken naar joost in een andere hoek, ik kijk niet eens naar die stream ik wacht wel tot Peter roept zet maar aan het gaat beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
ik heb net een smsje gestuurd dat de streams "iets wat saai zijn" dus of hij dode jooste weer even kan betasten .. en meer onzin. Volgens mij zijn ze helemaal niet thuis ^^
Goed gedaan die fotosjoepquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Bericht vanuit de chatbox
Op de chatbox is iemand die aangeeft dat Johan met griep en migraine in bed ligt.
Of dit waar is, is niet in te schatten.
Van een verleden van migraine betreffende Johan is iig niets te vinden.
Ondanks dit ligt het aantal viewers 25 procent hoger dan het totaal-gemiddelde van gisterenavond.
Mogelijk heeft dit te maken met het wachten op uitsluitsel van bovenstaand bericht.
[ afbeelding ]
Nee mooiiii is de nieuwe jomandaquote:
Ik houd je hand vast?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gezellig borrelen met Bommie en Yvonne, wat denk je zelf?
Ik heb echt geen idee..quote:Op zondag 8 november 2009 13:44 schreef gomi het volgende:
[..]
andere vraag: wat is de startdatum dan?
ah k.quote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee..
maar ik denk dat we zo even op zwart gaan.. Zal wel en bericht uitkomen.. daar wachten we nog maar even op voor we gaan speculazen..
Nee,ietsie naar links nogquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Rode cirkeltje is de locatie van Moooiiiiii waar zij steeds spoken ziet met lange tanden.
blauwe cirkeltjes geven de andere mogelijk gespotte spoken weer.
Das waar maar het lurkt zo lekker.quote:
Klopt ja, met carnaval.quote:Op zondag 8 november 2009 16:09 schreef sunny16947 het volgende:
De 11e van de 11e is wel een mooie datum om te starten.
Geluktquote:Op zondag 8 november 2009 17:12 schreef Dottey het volgende:
wat was het dan? Ik bedoel dat spook mooiiii.. was het dan toh dat masker wat wij steeds zeiden![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 19:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vooral die witte tanden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch dat het geen spook wasquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef snetje het volgende:
[..]
dat is het masker van Bea met een bloempot erboven geloof ik
Was lachenquote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Dottey het volgende:
maar neeeeeeeeeeeeeeee.. het is niet het masker eg nie!!!
Lolz.. Moooiiiiii tochJe hebt ons aardig bezig weten te houden ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
huhquote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef snetje het volgende:
nou! alles is weg![]()
stream weg! Johan weg! Alsido weg! chat bijna weg!
Yolanthe langs geweest?quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef snetje het volgende:
nou! alles is weg![]()
stream weg! Johan weg! Alsido weg! chat bijna weg!
Hey, niet op de maandagmorgen van die flauwe grapjes maken hoorquote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn vast alles in gereedheid aan 't brengen voor de kickoff.
P6_K has the floorquote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt nu al een prijs gewonnen te zijn, met het dappere Studio Vlemmix initiatief
t gaat allemaal in fases?quote:Op maandag 9 november 2009 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanaf vandaag krijgen we toch geluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |