Ik denk dat dit alvast een voorproefje op de beloofde erotiek is.quote:
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Een aquarium op de stream was interessanter geweest. Ik kan me nog beter inleven in een vis dan in een kartonnen pop of een overbemeten barbiepop.
Ik denk dat dit het al is. WA heeft een grappige bierbril opgekregen. Johan ligt het komende uur in een deuk om zijn eigen grap.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WA heeft een grappige bierbril opgekregen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan ligt het komende uur in een deuk om zijn eigen grap.
Heeft hij je nog niet gebeld om te zeggen wat voor leuks hij nou weer op de stream heeft gedaan?quote:
Groot gelijk Peter.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze morgen niet beginnen met uitzenden haak ik af.
Ze hebben nu een week de tijd gehad die waterschade te herstellen, en met de bovenverdieping is niets mis verder. Die studio is af.
Hi hiquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer lijkt iets grimmiger/ feller te worden.
Hoe ervaren jullie dat?
Ik merk er niets vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer lijkt iets grimmiger/ feller te worden.
Hoe ervaren jullie dat?
Je, maar dat komt omdat ze inmiddels uit beeld gelopen zijn.quote:
Betere vraag: wat voor pak had hij aan in een clip van Johan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
En welke mislukte c-artiest hebben we hier nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |