Ik vind hetm ietwat engigquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
En welke mislukte c-artiest hebben we hier nou weer?
quote:
Alweer?....ik ontdek een bepaald patroon bij die Joostquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Joost ziet het allemaal ook niet meer zitten en is zich aan het bezatten.
Je zou gewoon bijna gaan denken dat ze dr geen zin in hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het aantal viewers is in korte tijd gezakt van 37 naar 34, dat zou ze toch aan het denken moeten zetten over de beeldkeuze.
Had niet gehoeven hoor Dottey, straks verplaatsen ze weer die dooie en kunnen we weer 2 uurtjes kijken naar joost in een andere hoek, ik kijk niet eens naar die stream ik wacht wel tot Peter roept zet maar aan het gaat beginnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
ik heb net een smsje gestuurd dat de streams "iets wat saai zijn" dus of hij dode jooste weer even kan betasten .. en meer onzin. Volgens mij zijn ze helemaal niet thuis ^^
Goed gedaan die fotosjoepquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Bericht vanuit de chatbox
Op de chatbox is iemand die aangeeft dat Johan met griep en migraine in bed ligt.
Of dit waar is, is niet in te schatten.
Van een verleden van migraine betreffende Johan is iig niets te vinden.
Ondanks dit ligt het aantal viewers 25 procent hoger dan het totaal-gemiddelde van gisterenavond.
Mogelijk heeft dit te maken met het wachten op uitsluitsel van bovenstaand bericht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |