Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
FOTO!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, je bent best groot
ik ben 1.65 m
Klein is fijn.quote:
Ik ben nu ook bijna 18,6 jaar oud en 1,88 lang.quote:
Bij aanschaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.
Pinkeltje.quote:
Dan kun je altijd nog hakken dragen en in het buitenland ben je normaal!quote:
OPH'tjequote:
Mijn ex ook, en ik ben kleinquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.
Helaas voor jou kom jij daar nooit achter.quote:
Nieeeeet! Toch wel iets hoger?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij zh kom ik tot zn borst ofzoiets
Volgens mij echt net onder je kin, want toen we zo muziek ging luisteren staand toen had ik toch mn hoofd op je borst of niet dan?!quote:
Ik kan ook op je borsten liggen met m'n hoofd als we staan.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij echt net onder je kin, want toen we zo muziek ging luisteren staand toen had ik toch mn hoofd op je borst of niet dan?!
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan ook op je borsten liggen met m'n hoofd als we staan.
of bedoel je mn handen liggen op je borsten als ik staquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?
MET M"N HOOFD.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?
Ja, maar dat zegt niet zoveel over jouw lengte.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of bedoel je mn handen liggen op je borsten als ik sta
quote:
Nee manquote:
quote:
Nooit van gehoordquote:
Teach me!quote:
Dat is toch vooral php die dat fout doet?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met het woord 'of' in de SC, zo lastig is dat toch niet?
Ideale PijpHoogte.quote:
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ideale PijpHoogte.
Zo ken ik hem ook.
Dubbel vouwen, krijg je het ook voor elkaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ideale hoogt 1,58.
Yeah right! En jij bent 2 meter 63 of wat?
Jongen lul niet, jij doet dat de heeele tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met het woord 'of' in de SC, zo lastig is dat toch niet?
Wtf, dat valt nu echt meequote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben er weer en het eerste wat ik zie ik gekwaak tussen crack en inham
Is dat Chai?quote:
S_a is mijn internetvriendin.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben er weer en het eerste wat ik zie ik gekwaak tussen crack en inham
Transmission.quote:
Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Gaan jullie nu ook als jullie bij elkaar zitten, samen op fok?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eheugenverlies.dhtml.quote:Seks is een gekende oorzaak van geheugenverlies. Vaak ontwikkelt de aandoening zich net na het orgasme.
Had je dit niet al eens eerder gepost?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eheugenverlies.dhtml.
Mexicaanse griep preventie hequote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
We hebben elkaar ook nog geen kusjes gegeven, dat durven we niet.
Neuh... Bericht is van: 05/11/09 16u31.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had je dit niet al eens eerder gepost?
Not anymore, she is.quote:
Oh, dan laat mijn geheugen mij ff in de steek.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neuh... Bericht is van: 05/11/09 16u31.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dan laat mijn geheugen mij ff in de steek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die zag ik niet aankomen,.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2009 23:29:58 ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
gers komt laat thuis. Dan vraagt zijn moeder: ”Wat heb jij nou gedaan”?
gers: "Ik heb voor het eerst liefde bedreven moeders". Moeders: "goed zo jongen, neem een biertje en ga zitten”. gers: "Nou dat biertje wil ik wel, maar zitten gaat voorlopig even niet".
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
gers komt laat thuis. Dan vraagt zijn moeder: ”Wat heb jij nou gedaan”?
gers: "Ik heb voor het eerst liefde bedreven moeders". Moeders: "goed zo jongen, neem een biertje en ga zitten”. gers: "Nou dat biertje wil ik wel, maar zitten gaat voorlopig even niet".
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
phpmystyle komt laat thuis. Dan vraagt zijn moeder: ”Wat heb jij nou gedaan”?
phpmystyle: "Ik heb of eerst ruiterlijk in de aars gelogeerd als". Moeders: "goed zo jongen, aap noot mies wereldheerschappij”. phpmystyle: "Ja godverdomme zit me niet zo te pesten dat is onder mijn niveau" Moeders: "wehe ik ga over 5 - 10 minuten boven liggen sloapen"
HAHAHA.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
phpmystyle: "Ik heb of eerst ruiterlijk in de aars gelogeerd als". Moeders: "goed zo jongen, aap noot mies wereldheerschappij”. phpmystyle: "Ja godverdomme zit me niet zo te pesten dat is onder mijn niveau" Moeders: "wehe ik ga over 5 - 10 minuten boven liggen sloapen"
Man, vroegâh was het iedere dag zo'n feest. Wat mis ik die dagen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
Ludo en Mn.,!
Aap, noot, mies, wereldschappij..
Ik kon een lach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
Dat laatste zegt Ruud ook als Kees binnenkomt.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat laatste zegt Ruud ook als Kees binnenkomt.
En dat wij dan naderhand nog even een laars nadronken daar bij die Gulle Bertrand, aldaar wij de trouwe waard veelvuldig een kool stoofden.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Man, vroegâh was het iedere dag zo'n feest. Wat mis ik die dagen.
Een gevoel van melancholie woelt door mijn borstharen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat wij dan naderhand nog even een laars nadronken daar bij die Gulle Bertrand, aldaar wij de trouwe waard veelvuldig een kool stoofden.
Ach, waar zijn die dagen toch Ludo? Dat we gewoon nog naakt overstraat konden zonder dat er een zieke merrie geslacht moest worden.
Soms denk ik eraan terug en dan krijg ik gewoon zo'n gevoel van kweeeenie
Hee, Bp.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kon een lach niet onderdrukken.
Ik moest denken aan stale.old.tale.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat wij dan naderhand nog even een laars nadronken daar bij die Gulle Bertrand, aldaar wij de trouwe waard veelvuldig een kool stoofden.
Ach, waar zijn die dagen toch Ludo? Dat we gewoon nog naakt overstraat konden zonder dat er een zieke merrie geslacht moest worden.
Soms denk ik eraan terug en dan krijg ik gewoon zo'n gevoel van kweeeenie
quote:
Dat is pech, wachtwoord wegquote:Op donderdag 5 november 2009 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan stale.old.tale.
Dus dat was wat ik hoorde bij Tirolerbaum Polka-remix van LOLBOY.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat stukje waar Ruud naar boven naar bed gaat is trouwens bij 2.22.
DAAR WAS IK!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
ZOTHEID, NEDERLAND 3 NU. SNOW PATROL LIVE.
Iedereen zoekt nu naar een kale plek.quote:
Ik sta links, redelijk vooraan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen zoekt nu naar een kale plek.
Ik ben zelf volgens mij ook 10x op tv geweest, de herhalingen meegeteld.
http://fok.zargon.nl/topic/1364354/.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus dat was wat ik hoorde bij Tirolerbaum Polka-remix van LOLBOY..
Met die pedofiel die zn vrouw slaatquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:09 schreef Zipportal het volgende:
" Ben je door het bed heen gegaan jongen? Nee, ze hebben die poten.... de'r zit zo'n haak in.
Ja, dat kenne gij nu allemaal wel vertellen, maar wij zijn weg, en misschien heb je buurvrouw wel ligge neuke.
Ja, tien nou goed. Mooi kent jouw niet. Ga ergens anders staan te maauien.
Je weet niet wat lekker is jongen. Zo'n lekker mager ding."
Ik doe zijn opmerking even retourquote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jongen lul niet, jij doet dat de heeele tijd
Wtfquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1364354/.
ZAG JE ME?quote:
Snow Patrol is heel tof maar 3FM is zulke baggerquote:
Ja klopt. We moesten zo 30 min wachten voordat ze opkwamen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Snow Patrol is heel tof maar 3FM is zulke bagger![]()
Die naam van die show alleen al, "that's live"
Die bolle geilnicht?quote:
Sjef. Moeder ik lust een frikandel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:25 schreef Maisnon het volgende:
http://www.myspace.com/hoelenpapers
hahaha
Ik dacht altijd dat jij dat was die tegen mij zei dat snow patrolquote:Op donderdag 5 november 2009 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
ZOTHEID, NEDERLAND 3 NU. SNOW PATROL LIVE.
Nietttt, ze postte laatst zelf Set the fire...quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij dat was die tegen mij zei dat snow patrolis
Aap, noot, mies, wereldheerschappij.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aap, noot, mies, wereldheerschappij.
quote:
Ludo! Hoest mên?quote:
Die rondleiding door z'n huisquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:58 schreef Biogarde het volgende:
Hier zit een generatie die die hele BrauN/Radio Bendeleider periode niet hebben meegekregen.
En kennen Maikuuul wel, maar niet actief als hendig sjieke slipper incl. eigen nummers en troep op YouTube.
quote:
Zelfs de naam DrFlash zegt ze niets, zinnen als "iedereen zit daar!' en "das toch zielug?" zijn ze onbekend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:58 schreef Biogarde het volgende:
Hier zit een generatie die die hele BrauN/Radio Bendeleider periode niet hebben meegekregen.
En kennen Maikuuul wel, maar niet actief als hendig sjieke slipper incl. eigen nummers en troep op YouTube.
Best goed, maar waarom kom jij altijd binnenvallen wanneer ik net wil gaan sloapen?quote:
Ik ken ze beiden. Ik ken zelfs Dirktator.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:58 schreef Biogarde het volgende:
Dat was een leuk accountquote:
Oh, kwam gewoon langs de SC op m'n ronde.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs de naam DrFlash zegt ze niets, zinnen als "iedereen zit daar!' en "das toch zielug?" zijn ze onbekend.
En Maikuuul, Maikuuul de hendig sjieke slippert, dát waren nog eens tijden.
[..]
Best goed, maar waarom kom jij altijd binnenvallen wanneer ik net wil gaan sloapen?
Die is zo geniaal.quote:
http://zargon.nl/Boomlaars.pdf,quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef Maisnon het volgende:
de Boomlaars collectie is ook een must read
Ik keek ongeveer zo:quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef Maisnon het volgende:
Die heeft zG. laatst nog veiliggesteld.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef Maisnon het volgende:
Joe Berry!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef Otis2.0 het volgende:
En het opzoeken van die gast op BrauN's icon.
Klopt toch dat hij deels of helemaal Joods was, wel hardop moest lachen om die photoshops, maar ze soms wel een beetje TE leek te vinden.quote:
Zoiets was het ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt toch dat hij deels of helemaal Joods was, wel hardop moest lachen om die photoshops, maar ze soms wel een beetje TE leek te vinden.
Staat me iets van bij
Boh gek, daar had ik laatst een topic over gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[PAINT] *Hier* BrauN zijn familie!.
Zit weer hardop te lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[PAINT] *Hier* BrauN zijn familie!.
Balisto.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoiets was het ja.
[..]
Boh gek, daar had ik laatst een topic over gemaakt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik had de ideale Bo Jerry gevonden, iemand die echt zo'n BrauN figuur was maar dan een andere man.
Ben alleen het plaatje kwijt wat ik toen gemaakt heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk het advies gekregen om via Rotterdam![]()
![]()
te reizen.
Bij het perron aangekomen, bleek dat er maar liefst 3 treinen achter elkaar klaar stonden om naar Rotterdam te vertrekken en dat de conducteur ook niet wist welke er zou vertrekken.
Sterker nog er was niet eens een machinist.![]()
Uiteindelijk een uur vertraging gehad en ik ben blij dat ik niet via Rotterdam ben gegaan, want dan zou het 2 uur geweest zijn. Zulks een kutadvies
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nog niet geslapen zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:54 schreef Breathtaking het volgende:
Wat was dit een rare nachtik kan bijna niet typen omdat m'n vingers bevroren zijn omdat ik 2,5 uur buiten heb staan wachten om een fiets te mogen kopen
en daarvoor de hele nacht gefeest.
Nee, maar ik ga 't zo toch nog maar even doen denk ik. Ga eind van de middag met de trein naar huis en wil niet dat ik m'n moeder aan het schrikken maak met zo'n crackhoofdquote:
Laat crack het maar niet horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga 't zo toch nog maar even doen denk ik. Ga eind van de middag met de trein naar huis en wil niet dat ik m'n moeder aan het schrikken maak met zo'n crackhoofd!
Diagnostische toetsenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef Zotheid het volgende:
Door die klotedouche kom ik te laat voor mijn diagnostische toets.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ik net weer voor banner zie hier op Fok.
[ afbeelding ]
heel goed, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er maar een topic over geopend, dat is áltijd de beste oplossing.
Ik heb les zo.quote:
Waarom speel jij in het brakke Nederlands?quote:
Ik ookquote:
Weten je kindjes al dat ze het krijgen of is het een verassingquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
En ik neem even pauze voor koffie en brood.
Dan weer verder, lego laat ik even voor wat het is.
Ik heb nu twee gereedschapskisten, drie grote kisten en vier kleintjes en eigenlijk baal ik nog omdat ik het allemaal precies wil uitzoeken en ik niet genoeg vakjes heb
Dat weten ze, het ligt over de hele vloer van de huiskamer verspreidquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weten je kindjes al dat ze het krijgen of is het een verassing
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
Geslapen als een blok.
gersquote:
4ebe als een van de weinigen niet, nee.quote:
ik wordt misschien telefoonnsb'erquote:
Je bent de nieuwe zanger Rinus?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4ebe als een van de weinigen niet, nee.
quote:
Wij geven jou niet op als deelnemer voor het groot Nederlands dictee.quote:
Ziekjes?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat hij zegt.
Bovendien doet ademhalen al zeer, dus naar E'hoven gaat em niet worden.
Sick.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Japsnars het volgende:
Gers is phpmystyle?
Rodeo gedaan met pwnyquote:
goedemiddag spreek ik met de heer Japsnarsquote:
En nu doet ademhalen pijn omdat? Dat ding is op je borst gaan liggen?quote:
Belgische brandweer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef gers het volgende:
[..]
goedemiddag spreek ik met de heer Japsnars
klopt het dat uw een proefabbonement had op de telegraaf
wij hebben nu voor uw een voordelig aanbieding
wegens technische werkzaamheden moet u voorlopig met de diepvries bellenquote:
Omdat ik een lui persoon ben die nooit spieren gebruikt en gisteren dus wel...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En nu doet ademhalen pijn omdat? Dat ding is op je borst gaan liggen?
" Dan ontdooit mijn vlees. "quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef gers het volgende:
[..]
wegens technische werkzaamheden moet u voorlopig met de diepvries bellen
NIKS MIS MET ZANGER RINUS!!!!1quote:
Je hebt ze gezien? En niet gesproken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Crack und der Zh zijn net op Eindhoven CS geweest als het goed isen straks meer.
De meet is een succes
Ik ga dit niet leuk vinden.quote:De volgende vaardigheden komen in het college aan de orde: inleiding SPSS; beschrijvende statistiek (nominale variabelen, frequentieverdelingen, staafdiagram, metrische variabelen, centrummaten, betrouwbaarheidsinterval, histogram), onafhankelijke verschil t-toets, afhankelijke verschil t-toets, variantie-analyse (ANOVA toets), kruistabel en chi-kwadraattoets, correlatie lineaire regressie. Het gaat bij bovengenoemde statistische technieken om toepassing en met name om beoordeling en interpretatie van gegevens, niet om het uitvoeren van de statistische berekening.
ZH is nu naar de ouders van ..quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt ze gezien? En niet gesproken?
We kunnen in ieder geval 1 ding uitsluiten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZH is nu naar de ouders van ..
![]()
Volgens de verhalen he...
Hij kan ook gewoon in Den Haag zitten.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval 1 ding uitsluiten.
Hij zit sowieso niet bij de kapper.
Hee, dat heb ik net achter de rugquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit niet leuk vinden.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik net achter de rug!
Chi-square toets. Linear regression
. Compute Variable
.
Heb ik vorig jaar al gehad mangz, echt een stuk van taart.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik net achter de rug!
Chi-square toets. Linear regression
. Compute Variable
.
Weetniet, was de eerste keer dat ik dr zag. Ze doet een andere richting.quote:
Heb je haar nog niet gevonden op Hyves?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weetniet, was de eerste keer dat ik dr zag. Ze doet een andere richting.
Nee. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je haar nog niet gevonden op Hyves?
Ik heb dr naam niet gevraagd, wordt moeilijk zoeken zo.quote:
Via vriendinnen, de hyves van haar opleiding?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dr naam niet gevraagd, wordt moeilijk zoeken zo.Maar komt nog, ik ga deze rustig aanpakken. Heb wel gevraagd of ze volgende week ook kwam, aangezien het niet op zo'n chille tijd was. Ze zei ja. Score.
Wees blijquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen statistieken, en toch universitairklopt iets niet.
maar dat stukje taart heb ik welappeltaart
Ik ben bezig met de laatste ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Via vriendinnen, de hyves van haar opleiding?
Even serieus, die chicks die er tussen zitten:quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serieus, die chicks die er tussen zitten:
[ afbeelding ]
quote:Joseph Goebbels was een Jood die het dagboek van Anne Frank schreef, Auschwitz is een themapark over de Tweede Wereldoorlog en Adolf Hitler was de bondscoach van het Duitse nationale elftal. Tenminste, dat denkt een deel van de Britse kinderen.
De Britse veteranenorganisatie Erskine heeft laten onderzoeken wat Britse leerlingen van de oorlogen in de 20e eeuw weten en dat blijkt niet bijster veel te zijn. Zo denkt vijf procent van de kinderen dat de Holocaust het feest was om het eind van WOII te vieren. Eén op de acht leerlingen denkt dat het McDonalds logo het symbool van de nationale herdenkingsdag op 11 november is. Maar liefst 40 procent van de Britse kinderen weet niet eens dat de overleden militairen op die dag worden herdacht.
Andere fouten die de leerlingen maakten: D-Day staat voor Doomsday, de kernbom is op Pearl Harbor gegooid, de afkorting SS staat voor de Secret Seven (een boek van Enid Blyton), en de Blitz was de opruimactie na afloop van de oorlog.
3 iddquote:
quote:
Van wat precies? Ik vond het nog wel een flinke update, 180 MBquote:
Ik heb al die aangevinkte kruisjes weg gekliktquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
Ik dacht dat je vandaag je Pics ging rondsturen.
180MB? Dan heb jij al die extra shit ook geïnstalleerd![]()
Je zei eerst vrijdagquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb al die aangevinkte kruisjes weg gekliktAnders mikker ik dat pleuris ding wel weg en herinstalleer ik het wel.
Pics, heb ik zondag beloofd. Vraag maar aan Biels na.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=iets+weg+mikkeren&meta=&aq=f&oq=quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
wat is weg mikkerencombi tussen mikken en flikkeren?
Wegmikken is geen goed Nederlands hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=iets+weg+mikkeren&meta=&aq=f&oq=
Woord kan ik zo niet vinden, maar eerst hit op google geeft wel aan dat het een bestaand woord is.
er is ook maar één hit, en het http://www.coeliakieforum.nl lijkt me geen betrouwbare bronquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=iets+weg+mikkeren&meta=&aq=f&oq=
Woord kan ik zo niet vinden, maar eerst hit op google geeft wel aan dat het een bestaand woord is.
Nou en, hier in het oostes des lands wordt het woord wel gebruikt. Maar blijkbaar moet op FOK! alles eerst door de vandale heen gehaald wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er is ook maar één hit, en het http://www.coeliakieforum.nl lijkt me geen betrouwbare bron
Waar valt hij dan? Op die paar typefouten na.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wegmikken is geen goed Nederlands hoor
Maar gelukkig vaal je nog niet zo hard als Trannellius: Ik snap geen ene fuck van de voetbalbond
Wat dacht je van het gelul over tijdzones?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar valt hij dan? Op die paar typefouten na.
Wat een dozen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serieus, die chicks die er tussen zitten:
[ afbeelding ]
Mwah, een betere klacht was geweest dat de voetbalbond bij Europese wedstrijden het verbiedt om te rokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat dacht je van het gelul over tijdzones?
Wat een dozen.quote:
Ik moest een beetje huilenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Whatcha think about sex on the first night? ... Okaaaaay.
quote:
Optyfen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |