Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
FOTO!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, je bent best groot
ik ben 1.65 m
Klein is fijn.quote:
Ik ben nu ook bijna 18,6 jaar oud en 1,88 lang.quote:
Bij aanschaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.
Pinkeltje.quote:
Dan kun je altijd nog hakken dragen en in het buitenland ben je normaal!quote:
OPH'tjequote:
Mijn ex ook, en ik ben kleinquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.
Helaas voor jou kom jij daar nooit achter.quote:
Nieeeeet! Toch wel iets hoger?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij zh kom ik tot zn borst ofzoiets
Volgens mij echt net onder je kin, want toen we zo muziek ging luisteren staand toen had ik toch mn hoofd op je borst of niet dan?!quote:
Ik kan ook op je borsten liggen met m'n hoofd als we staan.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij echt net onder je kin, want toen we zo muziek ging luisteren staand toen had ik toch mn hoofd op je borst of niet dan?!
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan ook op je borsten liggen met m'n hoofd als we staan.
of bedoel je mn handen liggen op je borsten als ik staquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?
MET M"N HOOFD.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?
Ja, maar dat zegt niet zoveel over jouw lengte.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of bedoel je mn handen liggen op je borsten als ik sta
quote:
Nee manquote:
quote:
Nooit van gehoordquote:
Teach me!quote:
Dat is toch vooral php die dat fout doet?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met het woord 'of' in de SC, zo lastig is dat toch niet?
Ideale PijpHoogte.quote:
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ideale PijpHoogte.
Zo ken ik hem ook.
Dubbel vouwen, krijg je het ook voor elkaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ideale hoogt 1,58.
Yeah right! En jij bent 2 meter 63 of wat?
Jongen lul niet, jij doet dat de heeele tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met het woord 'of' in de SC, zo lastig is dat toch niet?
Wtf, dat valt nu echt meequote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben er weer en het eerste wat ik zie ik gekwaak tussen crack en inham
Is dat Chai?quote:
S_a is mijn internetvriendin.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben er weer en het eerste wat ik zie ik gekwaak tussen crack en inham
Transmission.quote:
Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Gaan jullie nu ook als jullie bij elkaar zitten, samen op fok?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eheugenverlies.dhtml.quote:Seks is een gekende oorzaak van geheugenverlies. Vaak ontwikkelt de aandoening zich net na het orgasme.
Had je dit niet al eens eerder gepost?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eheugenverlies.dhtml.
Mexicaanse griep preventie hequote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
We hebben elkaar ook nog geen kusjes gegeven, dat durven we niet.
Neuh... Bericht is van: 05/11/09 16u31.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had je dit niet al eens eerder gepost?
Not anymore, she is.quote:
Oh, dan laat mijn geheugen mij ff in de steek.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neuh... Bericht is van: 05/11/09 16u31.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dan laat mijn geheugen mij ff in de steek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die zag ik niet aankomen,.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2009 23:29:58 ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
gers komt laat thuis. Dan vraagt zijn moeder: ”Wat heb jij nou gedaan”?
gers: "Ik heb voor het eerst liefde bedreven moeders". Moeders: "goed zo jongen, neem een biertje en ga zitten”. gers: "Nou dat biertje wil ik wel, maar zitten gaat voorlopig even niet".
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
gers komt laat thuis. Dan vraagt zijn moeder: ”Wat heb jij nou gedaan”?
gers: "Ik heb voor het eerst liefde bedreven moeders". Moeders: "goed zo jongen, neem een biertje en ga zitten”. gers: "Nou dat biertje wil ik wel, maar zitten gaat voorlopig even niet".
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
phpmystyle komt laat thuis. Dan vraagt zijn moeder: ”Wat heb jij nou gedaan”?
phpmystyle: "Ik heb of eerst ruiterlijk in de aars gelogeerd als". Moeders: "goed zo jongen, aap noot mies wereldheerschappij”. phpmystyle: "Ja godverdomme zit me niet zo te pesten dat is onder mijn niveau" Moeders: "wehe ik ga over 5 - 10 minuten boven liggen sloapen"
HAHAHA.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
phpmystyle: "Ik heb of eerst ruiterlijk in de aars gelogeerd als". Moeders: "goed zo jongen, aap noot mies wereldheerschappij”. phpmystyle: "Ja godverdomme zit me niet zo te pesten dat is onder mijn niveau" Moeders: "wehe ik ga over 5 - 10 minuten boven liggen sloapen"
Man, vroegâh was het iedere dag zo'n feest. Wat mis ik die dagen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
Ludo en Mn.,!
Aap, noot, mies, wereldschappij..
Ik kon een lach niet onderdrukken.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
Dat laatste zegt Ruud ook als Kees binnenkomt.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat laatste zegt Ruud ook als Kees binnenkomt.
En dat wij dan naderhand nog even een laars nadronken daar bij die Gulle Bertrand, aldaar wij de trouwe waard veelvuldig een kool stoofden.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Man, vroegâh was het iedere dag zo'n feest. Wat mis ik die dagen.
Een gevoel van melancholie woelt door mijn borstharen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat wij dan naderhand nog even een laars nadronken daar bij die Gulle Bertrand, aldaar wij de trouwe waard veelvuldig een kool stoofden.
Ach, waar zijn die dagen toch Ludo? Dat we gewoon nog naakt overstraat konden zonder dat er een zieke merrie geslacht moest worden.
Soms denk ik eraan terug en dan krijg ik gewoon zo'n gevoel van kweeeenie
Hee, Bp.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kon een lach niet onderdrukken.
Ik moest denken aan stale.old.tale.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dat wij dan naderhand nog even een laars nadronken daar bij die Gulle Bertrand, aldaar wij de trouwe waard veelvuldig een kool stoofden.
Ach, waar zijn die dagen toch Ludo? Dat we gewoon nog naakt overstraat konden zonder dat er een zieke merrie geslacht moest worden.
Soms denk ik eraan terug en dan krijg ik gewoon zo'n gevoel van kweeeenie
quote:
Dat is pech, wachtwoord wegquote:Op donderdag 5 november 2009 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan stale.old.tale.
Dus dat was wat ik hoorde bij Tirolerbaum Polka-remix van LOLBOY.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat stukje waar Ruud naar boven naar bed gaat is trouwens bij 2.22.
DAAR WAS IK!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
ZOTHEID, NEDERLAND 3 NU. SNOW PATROL LIVE.
Iedereen zoekt nu naar een kale plek.quote:
Ik sta links, redelijk vooraan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen zoekt nu naar een kale plek.
Ik ben zelf volgens mij ook 10x op tv geweest, de herhalingen meegeteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |