Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
FOTO!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, je bent best groot
ik ben 1.65 m
Klein is fijn.quote:
Ik ben nu ook bijna 18,6 jaar oud en 1,88 lang.quote:
Bij aanschaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.
Pinkeltje.quote:
Dan kun je altijd nog hakken dragen en in het buitenland ben je normaal!quote:
OPH'tjequote:
Mijn ex ook, en ik ben kleinquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Mozy is ook 1.93, daar heb ik wel op gelet bij de aanschaf.
Helaas voor jou kom jij daar nooit achter.quote:
Nieeeeet! Toch wel iets hoger?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij zh kom ik tot zn borst ofzoiets
Volgens mij echt net onder je kin, want toen we zo muziek ging luisteren staand toen had ik toch mn hoofd op je borst of niet dan?!quote:
Ik kan ook op je borsten liggen met m'n hoofd als we staan.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij echt net onder je kin, want toen we zo muziek ging luisteren staand toen had ik toch mn hoofd op je borst of niet dan?!
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan ook op je borsten liggen met m'n hoofd als we staan.
of bedoel je mn handen liggen op je borsten als ik staquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?
MET M"N HOOFD.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt op mn borsten liggen als je staat, huh?
Ja, maar dat zegt niet zoveel over jouw lengte.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of bedoel je mn handen liggen op je borsten als ik sta
quote:
Nee manquote:
quote:
Nooit van gehoordquote:
Teach me!quote:
Dat is toch vooral php die dat fout doet?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met het woord 'of' in de SC, zo lastig is dat toch niet?
Ideale PijpHoogte.quote:
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ideale PijpHoogte.
Zo ken ik hem ook.
Dubbel vouwen, krijg je het ook voor elkaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ideale hoogt 1,58.
Yeah right! En jij bent 2 meter 63 of wat?
Jongen lul niet, jij doet dat de heeele tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als ik iets tegen S_a zeg?!
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met het woord 'of' in de SC, zo lastig is dat toch niet?
Wtf, dat valt nu echt meequote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben er weer en het eerste wat ik zie ik gekwaak tussen crack en inham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |