SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ja, maar dáár gaat het dus niet over. Ik heb hem lekker laten liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef Suga_Mama het volgende:
Balisto Groen is lekkerder. Soms, dan.![]()
Niemand leest je topics ook. Het was dat de TT opviel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie lezen de OP niet hè! Ik had hem nog wel zo kort mogelijk gehouden.
Dat klopt, maar ik moet een beetje rekening houden met het publiek.quote:
De paarse balisto is veel lekkerder dan die droge groene!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef Suga_Mama het volgende:
Balisto Groen is lekkerder. Soms, dan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Eindelijk, ik was al bang dat niemand die lollerbakkes zou herkennen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef miodzio het volgende:
Ben ik de eerste? Waar gaat het heen met onzin.![]()
Die kerel is Braun. Nou ja eigenlijk Joe Berry. (Yoberry)
Braun, elektrische tandenborstel. Ik had nog wel de fipo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindelijk, ik was al bang dat niemand die lollerbakkes zou herkennen.
Scherp!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Braun, elektrische tandenborstel. Ik had nog wel de fipo.
Ik vind ze allebei wel lekker! Zag laatst ook ergens de wit/roze Balisto!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef boofer het volgende:
[..]
De paarse balisto is veel lekkerder dan die droge groene!
True, je hebt helemaal gelijk. Bijna niemand dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Braun, elektrische tandenborstel. Ik had nog wel de fipo.
Dat topic, geweldig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:45 schreef miodzio het volgende:
[..]
Scherp!
Lollertopic: [PAINT] *Hier* BrauN zijn familie!
Enkele plaatjes werken helaas niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |