quote:- opgeruimd -
Wat vind je dan te groot?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Zal ik dan maar ontopic gaan?
Nee niet mee eens, wegens pijn.
Zooo, niet zo moeilijk toch
Oké.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zo'n 17-20...
15 of 16 ofzo vind ik meer dan okay
28cm. Schoon aan d'haak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:16 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vindt het altijd wel komisch hoe vrouwen op het internet zeggen dat ze liever een grote hebben en dat mannen op internet altijd zeggen dat ze een grote hebben. Onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat de gemiddelde lengte van de penis 16 cm is. Toevallig is dat ook de gemiddelde diepte van een vagina. Een weldenkend mens zou hier de conclusie aan kunnen verbinden dat de 2 misschien op elkaar afgestemd zijn en dat 90% van de vrouwen op internet die zeggen liever een grote te hebben en 90% van de mannen op internet die zeggen een grote te hebben gewoon aan het jokken zijn.
En daar is geen centimetertje bij gesmokkeld?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
28cm. Schoon aan d'haak.![]()
L. Steele
quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:35 schreef KopieerMachine het volgende:
te groot is als je de baarmoedermond raakt. zolang je die niet raakt is hij ook niet te groot lijkt mij. en de dikte... doe ik geen uitspraken over
Doet iemand het tenminste.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
Wel geil dat griekjeee zo met onze piemels bezig is.
Misschien moet je van je hobby je werk makenquote:
Dat zeg je toch niet tegen dames...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je van je hobby je werk maken
Bron, link? Volgens mij is het gemiddelde 13/14cm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:16 schreef PalmRoyale het volgende:
Onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat de gemiddelde lengte van de penis 16 cm is.
Volgens mij ligt het gemiddelde gewoon tussen de 11-17 cm?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bron, link? Volgens mij is het gemiddelde 13/14cm.
Ik pas denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je van je hobby je werk maken
En wat zie jij dan als groot/precies goed?quote:
Ja of ergens tussen de 4 en 40. Captain obvious.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef griekjeee het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde gewoon tussen de 11-17 cm?
Het is erg ruim, maar volgens mij is exact dat wel als gemiddeld omschreven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja of ergens tussen de 4 en 40. Captain obvious.
Alle gemiddelden die genoemd worden vallen wel binnen de 11-17 cm range ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef griekjeee het volgende:
Het is erg ruim, maar volgens mij is exact dat wel als gemiddeld omschreven.
Waar probeer ik uit te komen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef Gripper het volgende:
Je gaat er natuurlijk nooit uitkomen, ook niet in dit topic. Met die ene piemel van mij heb ik vrouwen gehad die er prima mee uit de voeten konden, soms een meisje dat wel eens piepte dat ik wel wat minder hard mocht doorrammen, en 1 voor wie het nooit hard genoeg kon, en waar ik het gevoel had dat ik in een heel groot zwembad bezig was. Die voelde zich inderdaad niet door mij bevredigd.
Sex is een samenspel tussen een piemel en een kut, en als je van nature plekzat heb (waarmee ik nadrukkelijk niet bedoel dat je een wijde doos zou hebben, om vrouwen alhier niet te kwetsen) hecht je waarschijnlijk meer aan forse mannelijke invulling dan wanneer je een klein&krap kutje hebt.
Proberen we er niet in te komenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar probeer ik uit te komen dan?
Geen idee?quote:
Jij vroeg je af:quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar probeer ik uit te komen dan?
En op die vraag bestaat dus mijns inziens geen eenduidig antwoord.quote:Edit: Wat zien vrouwen hier eigenlijk als te klein/groot/precies goed?
Daarom vraag ik wat de vrouwen HIER zien als groot/ideaal. En ik ben me ervan bewust dat dat diverse antwoorden zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij vroeg je af:
[..]
En op die vraag bestaat dus mijns inziens geen eenduidig antwoord.
Die opmerking heeft denk ik meer te maken met de soms grote onzekerheid van mannen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:18 schreef stbabylon het volgende:
Zolang Achylle (of hoe ze ook heet) hier niet komt met haar sprookjes denk ik dat ik me hier meer thuis voel. Heb het andere topic geprobeerd te lezen, maar kreeg er een beetje kriebels van.
OT: Eens met TS
Overigens, vrouwen zeggen over het algemeen 'size doesn't matter' tegen klein geschapen mannen. Ik heb iig nog nooit die opmerking gehoord, nooit klachten gehad, maar wel een complimentje hier en daar.
Dat is gewoon slechte techniek. Baarmoedermond kan ik raken met mn vinger, dus met 10 cm. lul lukt dat ook wel en die is toch echt niet te groot.quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:35 schreef KopieerMachine het volgende:
te groot is als je de baarmoedermond raakt.
Als je 'opgewonden' bent zou de afstand tot de baarmoederhals groter moeten worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Baarmoedermond kan ik raken met mn vinger, dus met 10 cm
Volgens mij verschilt dat ook met hoe geil je bent als vrouw. Soms met doggystyle voelde ik hem wel tegen mijn baarmoedermond, maar meestal niet (zelfde persoon).quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:35 schreef KopieerMachine het volgende:
te groot is als je de baarmoedermond raakt. zolang je die niet raakt is hij ook niet te groot lijkt mij. en de dikte... doe ik geen uitspraken over
Idd, dit lijkt me een groot nadeel aan een grote lul, dat het pijpen minder goed gaat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef Kieswiel het volgende:
Ooit een monstercock gehad die pijn bleef doen en in m'n mond paste die ook niet (<- nadeel wat nog niet genoemd is geloof ik).
Ik noemde helemaal geen nadelen op, daar was dat andere topic voor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:24 schreef Kieswiel het volgende:
Ooit een monstercock gehad die pijn bleef doen en in m'n mond paste die ook niet (<- nadeel wat nog niet genoemd is geloof ik).
Je vroeg of we het eens waren met de stelling 'niks mis met groot geschapen mannen', nou daar ben ik het dus niet mee eens om bovengenoemde redenen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik noemde helemaal geen nadelen op, daar was dat andere topic voor.
Kijk eens achter je...quote:Op zondag 8 november 2009 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En ik heb zo ondertussen het gevoel dat ik heb wat TS zoekt.
Nou, eerder tussen de 0-35 cm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het gemiddelde gewoon tussen de 11-17 cm?
Je hebt me door.quote:Op zondag 8 november 2009 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is gefascineerd door piemels. En ik heb zo ondertussen het gevoel dat ik heb wat TS zoekt.
Je begrijpt me niet. Ik geef alleen aan dat ik in de OP geen nadelen belicht omdat daar al een topic voor was.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:55 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Je vroeg of we het eens waren met de stelling 'niks mis met groot geschapen mannen', nou daar ben ik het dus niet mee eens om bovengenoemde redenen.
Ik bedoelde dat het betreffende nadeel niet in de rest van het topic genoemd was, over de OP heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik geef alleen aan dat ik in de OP geen nadelen belicht omdat daar al een topic voor was.
1. Dat was niet duidelijk uit je post te halen 2. Waar gaf ik die bewering dat je het wel over mijn OP had?quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het betreffende nadeel niet in de rest van het topic genoemd was, over de OP heb ik niks gezegd.
Mijn vriendin vind het heerlijk als ik de spouwmuur volspuit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin vind het trouwens lekker als ik de achterwand aanraak tijdens het penetreren.
Gewoon door rammen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:02 schreef Severus het volgende:
Het is niet altijd even fijn om groot geschapen te zijn. Als iemand onder je ligt te kermen of als je eerst een half uur bezig bent om 'ruimte te maken' is het leuke er soms al vanaf. Glijmiddel helpt in ieder geval wel een stuk.
Iets met pot en ketel en de kleur zwart.quote:
Dat kan ook lief en tederquote:Op maandag 9 november 2009 14:45 schreef 2cv het volgende:
Jij had het over een half uur oprekken, ik niet hoor ...
Ja, maar dan is het leuke er vanaf.quote:
Dat zegt mijn vriendin dus ook weleensquote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef griekjeee het volgende:
*Na een paar dagen voel je je nog geneukt.
quote:*Het ziet er enorm (hihi) geil uit.
Als ik al aan een teamsport zou doen, zou ik NIET met een stijve leuter onder de douche staan...quote:Op maandag 9 november 2009 15:14 schreef VatosLoco het volgende:
Zucht, altijd die pubertopics.
Gemiddelde penislengte is tussen de 12 en 16 cm, natuurlijk heeft 95% van FOK en ik denk ook de rest van Nederland een klabanus van minimaal 20 cm, daarbij moeten de mannen die aan teamsporten doen toch wel weten wat een gemiddelde lengte is indien je samen doucht.
Ach en die vrouwen die zeuren, als zij zo uitgewoond zijn dat alleen een lul van 25cm+ ze nog kan bevredigen dat is dan hun probleem, vrouwen die zeuren om die lengte moeten niet zeuren, lengte is niet iets waar je iets aan kunt doen en wij zeuren toch ook niet als ze minder dan een D-cup zijn, want grotere borsten zijn echt wel beter ook al zeggen velen van niet![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al aan een teamsport zou doen, zou ik NIET met een stijve leuter onder de douche staan...
Als doktoren een goede dwarsdoorsnede van de bevolking pakken en bij zo'n 1000 man de boel meet. Heb je een goed idee van het NL gemiddelde.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Foxio het volgende:
In principe is dat gemiddelde echt niet te meten, hoe meet je zoiets? even 10 duizenden mannen uit Nederland langs laten komen, "zo leg es op tafel dan komt Suus met de meetlat en noteert ze het even." Nee zoiets gaat van vraag onderzoekjes lijkt me, dus dan kan je van t gemiddelde al zeker 1 cm af halen, indien de ondervraagde uit Amsterdam komt haal er maar 2,5 cm van af
Nee zonder gekheid, dit verschilt van vrouw tot vrouw, een maagd van 15/16 heeft liever geen Huge neger achtige 30 cm banaan. Terwijl een doorgewinterde prostituee van 30 alweer toe is aan der Tarzan XXXL.
Daarbij mogen ze met mij niet klagen offcourso (A)
Dan is het maar beter dat wij nooooit seks gaan hebben.........quote:Op donderdag 5 november 2009 23:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zo'n 17-20...
15 of 16 ofzo vind ik meer dan okay
Je weet hoe je moet meten? Tip: niet vanaf de endeldarm he.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Dan is het maar beter dat wij nooooit seks gaan hebben.........
15-16 is wel erg klein volgens mij.
Vertel, wat is de norm meetmethodequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet meten? Tip: niet vanaf de endeldarm he.
Gewoon, begin van de stam tot puntje van de eikel, aan de bovenkant. Lijkt mij dan...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, wat is de norm meetmethode
En dan uiteraard niet centimeters smokkelen door aan de onderkant te meten en je zak mee te tellen. Er kan nooit meer naar binnen dan van eikel tot buikwand (en dan moet je je bak al strak tegen haar schaamlip plakken) , dus dat is de meetmethode. En niet stiekum de lineaal een stukje je buik induwen om lengte te winnenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gewoon, begin van de stam tot puntje van de eikel, aan de bovenkant. Lijkt mij dan...
De vrouwen die van groot houden, willen dan ook zo veel mogelijk 'voelen' denk ik zoquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef cleaun het volgende:
Beetje saai, dus even de stelling veranderen.
'Vrouwen die van fors geschapen mannen houden, zijn veelal te weinig avontuurlijk en zweren slechts bij een gering aantal standjes.'
Discuss!
Ha, zit ik met beide lengte's bovengemiddeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien je zo enorm met penissen en hun lengte bezig bent, kan ik je weer eens een praktijkvoorbeeld geven.
Ik heb ooit nachtdiensten gedraaid bij de KPN, en daar werden we melig en hebben meerdere mensen hun penis wel eens op een weegschaal gelegd die voor brieven bedoeld was, en van de 11 a 12 mensen die het durfden te doen, zat het zo snel gegokt toch echt gewoon zo rond een cm of 16.
Weer een ballon doorgeprikt.
Oh, en de gemiddelde sekspartij duurt 2,5 minuut.
Ik zou me wat minder focussen op feit 1 en meer op feit 2.
2,5 minuut!
Precies, bovenlangs dus. Aan de andere kant zijn de centimers er gemakkelijk bij te smokkelen (ach, je heet natuurlijk niet voor niets sjoemelaar).quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gewoon, begin van de stam tot puntje van de eikel, aan de bovenkant. Lijkt mij dan...
Ik schrok van het tweede ook wel een beetje, 2,5 minuut is ECHT kort.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ha, zit ik met beide lengte's bovengemiddeld
Inderdaad. Dat kan met een kleinere ook, dus dat dat alleen met een grote zo zou zijn is onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is gewoon slechte techniek. Baarmoedermond kan ik raken met mn vinger, dus met 10 cm. lul lukt dat ook wel en die is toch echt niet te groot.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:14 schreef VatosLoco het volgende:
en wij zeuren toch ook niet als ze minder dan een D-cup zijn, want grotere borsten zijn echt wel beter ook al zeggen velen van niet![]()
Mwah, het is iets langer dan datquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien je zo enorm met penissen en hun lengte bezig bent, kan ik je weer eens een praktijkvoorbeeld geven.
Ik heb ooit nachtdiensten gedraaid bij de KPN, en daar werden we melig en hebben meerdere mensen hun penis wel eens op een weegschaal gelegd die voor brieven bedoeld was, en van de 11 a 12 mensen die het durfden te doen, zat het zo snel gegokt toch echt gewoon zo rond een cm of 16.
Weer een ballon doorgeprikt.
Oh, en de gemiddelde sekspartij duurt 2,5 minuut.
Ik zou me wat minder focussen op feit 1 en meer op feit 2.
2,5 minuut!
quote:Het uithoudingsvermogen in bed werd niet alleen getest bij de Nederlandse kerels, ook Turken, Britten, Spanjaarden en Amerikanen werden onder de loep genomen. Zo blijken de Nederlandse heren met hun 6,5 minuut seks best gemiddeld te scoren. Turkse mannen hebben het meeste haast, zij doen slechts 4,4 minuten over een potje vrijen. Ga je toch liever voor een langere vrijpartij? Kies dan een Brit. Zij vrijen er 10 minuten op los voor ze op een hoogtepunt komen. Naast de Turkse heren, hebben ook Spanjaarden een klein uithoudingsvermogen. Gemiddeld genomen doen zij er niet langer over dan 5 minuten. Niet Britten houden van een lange vrijpartij, ook de Amerikanen scoren goed met hun 8 minuten.
Tijdens dit onderzoek gebruikten de heren een stopwatch zonder afleesbare gegevens. Zo werden zij niet beïnvloed door het aantal minuten. 500 mannen deden mee aan dit onderzoek.
Dat Britten meer moeite hebben klaar te komen dat ligt er niet aan dat het beter minnnaars zijn maar dat ze eerst hun wijven moeten mooizuipen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, het is iets langer dan dat
[..]
Mja idd!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik schrok van het tweede ook wel een beetje, 2,5 minuut is ECHT kort.
Dan mag er wel heel veel voor- en naspel zijn ter compensatie.
Ik weet hoe je moet meten vriendelijke vriend. Jaloers dat er mannen zijn die dan nog 20cm + meten? So be it.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies, bovenlangs dus. Aan de andere kant zijn de centimers er gemakkelijk bij te smokkelen (ach, je heet natuurlijk niet voor niets sjoemelaar).
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Ik weet hoe je moet meten vriendelijke vriend. Jaloers dat er mannen zijn die dan nog 20cm + meten? So be it.
En ja, ik ben een neger, daarom misschien. Maar 15-16 cm is volgens mij wel heel kort. Ik weet van mezelf wel dat ik groot geschapen ben, maar 15 cm is als je het mij vraagt ondermaats, maar misschien kunnen vrouwen daar beter over oordelen.
Overigens zegt mijn vriendin altijd dat vrouwen die zeggen dat grootte niet belangrijk is, dat alleen maar zeggen om hun man/vriend niet onzeker te maken. Trek je conclusie zou ik zeggen als jouw vrouw dat ook zegt...
Da's inderdaad balen ja... Maar je kan altijd nog een deel compenseren met tong en vingers, moet je maar denkenquote:
Je had moeten vragen: welke E? Die helemaal rechts bovenaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's inderdaad balen ja... Maar je kan altijd nog een deel compenseren met tong en vingers, moet je maar denken
Helemaal rechts onderaanquote:Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je had moeten vragen: welke E? Die helemaal rechts bovenaan?
Ik weet niet of je met rechts bovenaan nou zoveel blijer moet zijn dan links onderaanquote:Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je had moeten vragen: welke E? Die helemaal rechts bovenaan?
Op Fok welquote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met rechts bovenaan nou zoveel blijer moet zijn dan links onderaan
Ik denk dat het ergste wat je kunt hebben, Links-boven is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met rechts bovenaan nou zoveel blijer moet zijn dan links onderaan
Hehe, ja daar kan je mee zwaardvechten.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergste wat je kunt hebben, Links-boven is.
Freakshow.
Dat kan met een normaal formaat ook hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe, ja daar kan je mee zwaardvechten.
Hoezo, iemand van 2 meter heeft toch ook langere armen dan iemand van 1.50 ?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:58 schreef cleaun het volgende:
Je moet een disproportionele hersenmassa hebben om dergelijke opmerkingen te kunnen maken, vermoed ik.
Slappe penissen zijn niet interresant, niet sexy, op zijn hoogst wat vermakelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat vinden de dames eigenlijk van een bloedlul? Ik heb er wel eens naar geinformeerd maar ik krijg nooit iets anders dan halfverdwaasde intens gelukzalige loftuitingen natuurlijk.
Is de in verhouding grote toename in grootte een extra charme, als in eer van je werk of de wonderlijkheid van de natuur, of zie je graag wat massatraag heen en weer bungelen? En hoe is dat naar anderen vrouwen toe? Vind je het leuk als andere vrouwen, in wat voor omstandigheden dan ook, kunnen zien dat je kerel flink uit de kluiten gewassen is?
Hahahaha gast.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Helemaal rechts onderaandie kun je als zweepje gebruiken..
dit is de reinste onzinquote:Op donderdag 12 november 2009 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, iemand van 2 meter heeft toch ook langere armen dan iemand van 1.50 ?
kunnen inderdaad. Maar ik zeg dat het gemiddeld wel zo is dat iemand van 2 meter een langere arm heeft dan iemand van 1.50 omdat dat gewoon proporties zijn. Wil niet zeggen dat het altijd klopt, maar gemiddeld lijkt me dat helemaal niet zo'n rare gedachtensprong.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef 14medusa het volgende:
[..]
dit is de reinste onzin
grotere mannen hebben niet perse een grotere pik
en hele kleine ventjes kunnen echt een hele grote hebben ook dus....
Ha-ha. Nee, helaas wijffie. Ik ben zo nauw dat ik niet kan neuken zonder dat de gast het continue moet ophouden. Nu, ga ergens anders de jaloerse teef uithangen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef La_Vita het volgende:
Ha-ha TS heeft nu al een uitgelubberde punani
Voor de armen niet nee. Maar de lengte van de penis wordt volgens mij vooral bepaald door hormonale factoren...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kunnen inderdaad. Maar ik zeg dat het gemiddeld wel zo is dat iemand van 2 meter een langere arm heeft dan iemand van 1.50 omdat dat gewoon proporties zijn. Wil niet zeggen dat het altijd klopt, maar gemiddeld lijkt me dat helemaal niet zo'n rare gedachtensprong.
En Wikipedia heeft altijd gelijkquote:The suggested link between penis size, foot size and height has been investigated by a relatively small number of groups. Two of these studies have suggested a link between penis size and foot size, while the most recent report dismissed these findings.[citation needed] One of the studies suggesting a link relied on the subjects measuring the size of their own penis, which may well be inaccurate. The second study found statistically significant although "weak" correlation between the size of the stretched penis and foot size and height [37] A potential explanation for these observations is that the development of the penis in an embryo is controlled by some of the same Hox genes (in particular HOXA13 and HOXD13)[38] as those that control the development of the limbs. Mutations of some Hox genes that control the growth of limbs cause malformed genitalia (hand–foot–genital syndrome).[39] However the most recent investigation[40] failed to find any evidence for a link between shoe size and stretched penis size.[41] Given the large number of genes which control the development of the human body shape, and the effects of hormones during childhood and adolescence, it would seem unlikely that an accurate prediction of penis size could be made by measuring a different part of the human body.
De lengte van de penis wordt grotendeels bepaald door het ras, maar het is wel zo dat de kans op een lange penis bij een grote man groter is dan bij een kleine man, er is wel degelijk een correlatie tussen lichaamslengte en de penislengte.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kunnen inderdaad. Maar ik zeg dat het gemiddeld wel zo is dat iemand van 2 meter een langere arm heeft dan iemand van 1.50 omdat dat gewoon proporties zijn. Wil niet zeggen dat het altijd klopt, maar gemiddeld lijkt me dat helemaal niet zo'n rare gedachtensprong.
Dat is inderdaad wat ik zegquote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef cleaun het volgende:
[..]
De lengte van de penis wordt grotendeels bepaald door het ras, maar het is wel zo dat de kans op een lange penis bij een grote man groter is dan bij een kleine man, er is wel degelijk een correlatie tussen lichaamslengte en de penislengte.
Kijk maar in mn foboquote:Op donderdag 12 november 2009 11:56 schreef 14medusa het volgende:
weer 1 met een monsterlul
goh ze zitten echt allemaal op het net he...
Als die er al is (zie boven), is het een erg zwakke correlatie.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef cleaun het volgende:
er is wel degelijk een correlatie tussen lichaamslengte en de penislengte.
Mwah, ik heb met genoeg voetballers onder de douche gestaan om te weten dat dat makkelijk kan...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kijk maar in mn fobohet zou toch ook raar zijn als iemand van 2.11 een ieniminielulletje heeft of wat ?
Zo is dat, maar om samen te vatten kan je simpelweg stellen dat de meeste mannen gemiddeld geschapen zijn, wat ook hun lichaamslengte is.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als die er al is (zie boven), is het een erg zwakke correlatie.
Verkapte 'ben ik een freak?' post?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kijk maar in mn fobohet zou toch ook raar zijn als iemand van 2.11 een ieniminielulletje heeft of wat ?
Ga neuken of hou je kopquote:Op donderdag 12 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen stoppen echt van alles in hun kut en in hun mond. sletten geboren voor het plezier.
Ik geloof er niks van. Check?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ha-ha. Nee, helaas wijffie. Ik ben zo nauw dat ik niet kan neuken zonder dat de gast het continue moet ophouden. Nu, ga ergens anders de jaloerse teef uithangen.![]()
Jammer dat het jou nooit lukt hequote:Op donderdag 12 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen stoppen echt van alles in hun kut en in hun mond. sletten geboren voor het plezier.
Dude ik begin steeds meer medelijden met je te krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |