abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74570778
Beetje saai, dus even de stelling veranderen.

'Vrouwen die van fors geschapen mannen houden, zijn veelal te weinig avontuurlijk en zweren slechts bij een gering aantal standjes.'

Discuss!
pi_74570816
Aangezien je zo enorm met penissen en hun lengte bezig bent, kan ik je weer eens een praktijkvoorbeeld geven.
Ik heb ooit nachtdiensten gedraaid bij de KPN, en daar werden we melig en hebben meerdere mensen hun penis wel eens op een weegschaal gelegd die voor brieven bedoeld was, en van de 11 a 12 mensen die het durfden te doen, zat het zo snel gegokt toch echt gewoon zo rond een cm of 16.
Weer een ballon doorgeprikt.
Oh, en de gemiddelde sekspartij duurt 2,5 minuut.

Ik zou me wat minder focussen op feit 1 en meer op feit 2.
2,5 minuut!
pi_74570938
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Gewoon, begin van de stam tot puntje van de eikel, aan de bovenkant. Lijkt mij dan...
En dan uiteraard niet centimeters smokkelen door aan de onderkant te meten en je zak mee te tellen. Er kan nooit meer naar binnen dan van eikel tot buikwand (en dan moet je je bak al strak tegen haar schaamlip plakken) , dus dat is de meetmethode. En niet stiekum de lineaal een stukje je buik induwen om lengte te winnen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_74571060
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef cleaun het volgende:
Beetje saai, dus even de stelling veranderen.

'Vrouwen die van fors geschapen mannen houden, zijn veelal te weinig avontuurlijk en zweren slechts bij een gering aantal standjes.'
Discuss!
De vrouwen die van groot houden, willen dan ook zo veel mogelijk 'voelen' denk ik zo
En het is nou eenmaal bekend dat je met het ene standje dieper komt dan het andere
Misschien kiezen ze wel juist voor alleen die standjes, zodat het 'groot geschapen' extra tot zijn recht komt
pi_74571097
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef Lamon. het volgende:
Aangezien je zo enorm met penissen en hun lengte bezig bent, kan ik je weer eens een praktijkvoorbeeld geven.
Ik heb ooit nachtdiensten gedraaid bij de KPN, en daar werden we melig en hebben meerdere mensen hun penis wel eens op een weegschaal gelegd die voor brieven bedoeld was, en van de 11 a 12 mensen die het durfden te doen, zat het zo snel gegokt toch echt gewoon zo rond een cm of 16.

2,5 minuut!
Ha, zit ik met beide lengte's bovengemiddeld
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:32:03 #86
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74571116
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Gewoon, begin van de stam tot puntje van de eikel, aan de bovenkant. Lijkt mij dan...
Precies, bovenlangs dus. Aan de andere kant zijn de centimers er gemakkelijk bij te smokkelen (ach, je heet natuurlijk niet voor niets sjoemelaar).
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74571354
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:31 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Ha, zit ik met beide lengte's bovengemiddeld
Ik schrok van het tweede ook wel een beetje, 2,5 minuut is ECHT kort.
Dan mag er wel heel veel voor- en naspel zijn ter compensatie.
pi_74574410
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is gewoon slechte techniek. Baarmoedermond kan ik raken met mn vinger, dus met 10 cm. lul lukt dat ook wel en die is toch echt niet te groot.
Inderdaad. Dat kan met een kleinere ook, dus dat dat alleen met een grote zo zou zijn is onzin natuurlijk.
pi_74574561
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:14 schreef VatosLoco het volgende:
en wij zeuren toch ook niet als ze minder dan een D-cup zijn, want grotere borsten zijn echt wel beter ook al zeggen velen van niet
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:26:30 #90
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74574819
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:21 schreef Lamon. het volgende:

2,5 minuut!
Mwah, het is iets langer dan dat
quote:
Het uithoudingsvermogen in bed werd niet alleen getest bij de Nederlandse kerels, ook Turken, Britten, Spanjaarden en Amerikanen werden onder de loep genomen. Zo blijken de Nederlandse heren met hun 6,5 minuut seks best gemiddeld te scoren. Turkse mannen hebben het meeste haast, zij doen slechts 4,4 minuten over een potje vrijen. Ga je toch liever voor een langere vrijpartij? Kies dan een Brit. Zij vrijen er 10 minuten op los voor ze op een hoogtepunt komen. Naast de Turkse heren, hebben ook Spanjaarden een klein uithoudingsvermogen. Gemiddeld genomen doen zij er niet langer over dan 5 minuten. Niet Britten houden van een lange vrijpartij, ook de Amerikanen scoren goed met hun 8 minuten.

Tijdens dit onderzoek gebruikten de heren een stopwatch zonder afleesbare gegevens. Zo werden zij niet beïnvloed door het aantal minuten. 500 mannen deden mee aan dit onderzoek.
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:30:31 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74574952
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mwah, het is iets langer dan dat
[..]

Dat Britten meer moeite hebben klaar te komen dat ligt er niet aan dat het beter minnnaars zijn maar dat ze eerst hun wijven moeten mooizuipen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74575110
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:41 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik schrok van het tweede ook wel een beetje, 2,5 minuut is ECHT kort.
Dan mag er wel heel veel voor- en naspel zijn ter compensatie.
Mja idd!

Zijn daar geen statistieken over bekend?

150 seconden seks, en dan gaan slapen.. haha zo las ik het
Gruwelijk lijkt me dat! hoe kun je dan bevredigt zijn? ik knuffel voor en na een sekspartij misschien nog wel langer dan dat
pi_74602146
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Precies, bovenlangs dus. Aan de andere kant zijn de centimers er gemakkelijk bij te smokkelen (ach, je heet natuurlijk niet voor niets sjoemelaar).
Ik weet hoe je moet meten vriendelijke vriend. Jaloers dat er mannen zijn die dan nog 20cm + meten? So be it.

En ja, ik ben een neger, daarom misschien. Maar 15-16 cm is volgens mij wel heel kort. Ik weet van mezelf wel dat ik groot geschapen ben, maar 15 cm is als je het mij vraagt ondermaats, maar misschien kunnen vrouwen daar beter over oordelen.

Overigens zegt mijn vriendin altijd dat vrouwen die zeggen dat grootte niet belangrijk is, dat alleen maar zeggen om hun man/vriend niet onzeker te maken. Trek je conclusie zou ik zeggen als jouw vrouw dat ook zegt...
pi_74603340
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef sjoemelaar het volgende:

[..]

Ik weet hoe je moet meten vriendelijke vriend. Jaloers dat er mannen zijn die dan nog 20cm + meten? So be it.

En ja, ik ben een neger, daarom misschien. Maar 15-16 cm is volgens mij wel heel kort. Ik weet van mezelf wel dat ik groot geschapen ben, maar 15 cm is als je het mij vraagt ondermaats, maar misschien kunnen vrouwen daar beter over oordelen.

Overigens zegt mijn vriendin altijd dat vrouwen die zeggen dat grootte niet belangrijk is, dat alleen maar zeggen om hun man/vriend niet onzeker te maken. Trek je conclusie zou ik zeggen als jouw vrouw dat ook zegt...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_74604417
15 cm is niet echt ondermaats

het is vrij normaal

toch vind ik persoonlijk een langere pik lekkerder, en het allerbelangrijkste vind ik de dikte. de perfecte penis? glad, 20 cm, ong 4 cm breed.

kleiner? ook lekker hoor. groter? als je rustig doet, kan t ook relaxt zijn. als hij maar niet super dun is. dat is echt wel een beetje kaka.

Jarenlang relatie gehad met 15 cm man. hij neukte me echt serieus helemaal suf en was de beste sex ooit. Daarna vriendje met meer kaliber.... lekker maar..... als je niet weet hoe je m moet gebruiken, tja dan blijft t toch oppervlakkig.... en moet je je zelf gaan helpen om klaar te komen. als dat nog lukt dan tenminste.

Bij een kortere penis dus 15 cm of korter, moet je gewoon harder werken... de gspot is wat moeilijker te bereiken dan.... maar dat wil niet zeggen dat iemand met een 15 cm niet lekker kan ballen. want geloof mij: thats not the case.... dus even in n notendop: size doesnt matter... hoe cliche...
  woensdag 11 november 2009 @ 14:25:17 #96
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74604503
pi_74604790
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is balen, ik ben E.
  woensdag 11 november 2009 @ 15:40:11 #98
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74606621
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat is balen, ik ben E.
Da's inderdaad balen ja... Maar je kan altijd nog een deel compenseren met tong en vingers, moet je maar denken
  woensdag 11 november 2009 @ 15:42:42 #99
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74606702
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Sachertorte het volgende:
Dat is balen, ik ben E.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 november 2009 @ 15:59:17 #100
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74607194
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Da's inderdaad balen ja... Maar je kan altijd nog een deel compenseren met tong en vingers, moet je maar denken
Je had moeten vragen: welke E? Die helemaal rechts bovenaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')