Helemaal rechts onderaanquote:Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je had moeten vragen: welke E? Die helemaal rechts bovenaan?
Ik weet niet of je met rechts bovenaan nou zoveel blijer moet zijn dan links onderaanquote:Op woensdag 11 november 2009 15:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je had moeten vragen: welke E? Die helemaal rechts bovenaan?
Op Fok welquote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met rechts bovenaan nou zoveel blijer moet zijn dan links onderaan
Ik denk dat het ergste wat je kunt hebben, Links-boven is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met rechts bovenaan nou zoveel blijer moet zijn dan links onderaan
Hehe, ja daar kan je mee zwaardvechten.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:02 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergste wat je kunt hebben, Links-boven is.
Freakshow.
Dat kan met een normaal formaat ook hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe, ja daar kan je mee zwaardvechten.
Hoezo, iemand van 2 meter heeft toch ook langere armen dan iemand van 1.50 ?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:58 schreef cleaun het volgende:
Je moet een disproportionele hersenmassa hebben om dergelijke opmerkingen te kunnen maken, vermoed ik.
Slappe penissen zijn niet interresant, niet sexy, op zijn hoogst wat vermakelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat vinden de dames eigenlijk van een bloedlul? Ik heb er wel eens naar geinformeerd maar ik krijg nooit iets anders dan halfverdwaasde intens gelukzalige loftuitingen natuurlijk.
Is de in verhouding grote toename in grootte een extra charme, als in eer van je werk of de wonderlijkheid van de natuur, of zie je graag wat massatraag heen en weer bungelen? En hoe is dat naar anderen vrouwen toe? Vind je het leuk als andere vrouwen, in wat voor omstandigheden dan ook, kunnen zien dat je kerel flink uit de kluiten gewassen is?
Hahahaha gast.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Helemaal rechts onderaandie kun je als zweepje gebruiken..
dit is de reinste onzinquote:Op donderdag 12 november 2009 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, iemand van 2 meter heeft toch ook langere armen dan iemand van 1.50 ?
kunnen inderdaad. Maar ik zeg dat het gemiddeld wel zo is dat iemand van 2 meter een langere arm heeft dan iemand van 1.50 omdat dat gewoon proporties zijn. Wil niet zeggen dat het altijd klopt, maar gemiddeld lijkt me dat helemaal niet zo'n rare gedachtensprong.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef 14medusa het volgende:
[..]
dit is de reinste onzin
grotere mannen hebben niet perse een grotere pik
en hele kleine ventjes kunnen echt een hele grote hebben ook dus....
Ha-ha. Nee, helaas wijffie. Ik ben zo nauw dat ik niet kan neuken zonder dat de gast het continue moet ophouden. Nu, ga ergens anders de jaloerse teef uithangen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef La_Vita het volgende:
Ha-ha TS heeft nu al een uitgelubberde punani
Voor de armen niet nee. Maar de lengte van de penis wordt volgens mij vooral bepaald door hormonale factoren...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kunnen inderdaad. Maar ik zeg dat het gemiddeld wel zo is dat iemand van 2 meter een langere arm heeft dan iemand van 1.50 omdat dat gewoon proporties zijn. Wil niet zeggen dat het altijd klopt, maar gemiddeld lijkt me dat helemaal niet zo'n rare gedachtensprong.
En Wikipedia heeft altijd gelijkquote:The suggested link between penis size, foot size and height has been investigated by a relatively small number of groups. Two of these studies have suggested a link between penis size and foot size, while the most recent report dismissed these findings.[citation needed] One of the studies suggesting a link relied on the subjects measuring the size of their own penis, which may well be inaccurate. The second study found statistically significant although "weak" correlation between the size of the stretched penis and foot size and height [37] A potential explanation for these observations is that the development of the penis in an embryo is controlled by some of the same Hox genes (in particular HOXA13 and HOXD13)[38] as those that control the development of the limbs. Mutations of some Hox genes that control the growth of limbs cause malformed genitalia (hand–foot–genital syndrome).[39] However the most recent investigation[40] failed to find any evidence for a link between shoe size and stretched penis size.[41] Given the large number of genes which control the development of the human body shape, and the effects of hormones during childhood and adolescence, it would seem unlikely that an accurate prediction of penis size could be made by measuring a different part of the human body.
De lengte van de penis wordt grotendeels bepaald door het ras, maar het is wel zo dat de kans op een lange penis bij een grote man groter is dan bij een kleine man, er is wel degelijk een correlatie tussen lichaamslengte en de penislengte.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kunnen inderdaad. Maar ik zeg dat het gemiddeld wel zo is dat iemand van 2 meter een langere arm heeft dan iemand van 1.50 omdat dat gewoon proporties zijn. Wil niet zeggen dat het altijd klopt, maar gemiddeld lijkt me dat helemaal niet zo'n rare gedachtensprong.
Dat is inderdaad wat ik zegquote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef cleaun het volgende:
[..]
De lengte van de penis wordt grotendeels bepaald door het ras, maar het is wel zo dat de kans op een lange penis bij een grote man groter is dan bij een kleine man, er is wel degelijk een correlatie tussen lichaamslengte en de penislengte.
Kijk maar in mn foboquote:Op donderdag 12 november 2009 11:56 schreef 14medusa het volgende:
weer 1 met een monsterlul
goh ze zitten echt allemaal op het net he...
Als die er al is (zie boven), is het een erg zwakke correlatie.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef cleaun het volgende:
er is wel degelijk een correlatie tussen lichaamslengte en de penislengte.
Mwah, ik heb met genoeg voetballers onder de douche gestaan om te weten dat dat makkelijk kan...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kijk maar in mn fobohet zou toch ook raar zijn als iemand van 2.11 een ieniminielulletje heeft of wat ?
Zo is dat, maar om samen te vatten kan je simpelweg stellen dat de meeste mannen gemiddeld geschapen zijn, wat ook hun lichaamslengte is.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als die er al is (zie boven), is het een erg zwakke correlatie.
Verkapte 'ben ik een freak?' post?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kijk maar in mn fobohet zou toch ook raar zijn als iemand van 2.11 een ieniminielulletje heeft of wat ?
Ga neuken of hou je kopquote:Op donderdag 12 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen stoppen echt van alles in hun kut en in hun mond. sletten geboren voor het plezier.
Ik geloof er niks van. Check?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ha-ha. Nee, helaas wijffie. Ik ben zo nauw dat ik niet kan neuken zonder dat de gast het continue moet ophouden. Nu, ga ergens anders de jaloerse teef uithangen.![]()
Jammer dat het jou nooit lukt hequote:Op donderdag 12 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
vrouwen stoppen echt van alles in hun kut en in hun mond. sletten geboren voor het plezier.
Dude ik begin steeds meer medelijden met je te krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |