Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef marcodej het volgende:
Ging die nou net met een bosje bloemen van het benzinestation naar het graf van die oma?
In het begin zeiden ze (of die vriendin) dat die mensen juist geboekt hadden omdat het er zo mooi uitzag op de site.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef 18konijn het volgende:
Oei, oei, ze spelen hoog spel door mensen te laten boeken aan de hand van fantasiefoto's!
Ja, en dan pas na boeking een mailtje dat het toch wel anders is en zo..quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef DarkElf het volgende:
best schandalig om alleen in je algemene voorwaarden (of hoe heet dat) te vermelden dan de foto's afwijken
Zij is te dominant, die man laat over zich heen lopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef DarkElf het volgende:
wat een rare mensen, je huwelijk gaat toch niet zomaar naar de klote?
arme man, heb medelijden met hemquote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zij is te dominant, die man laat over zich heen lopen.
nou idd!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Mylene het volgende:
Ze heeft toch altijd al geweten hoe hij is? Wat een kutwijf zeg.
Die oma is dood.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef heartwork het volgende:
die oma vind het hartstikke leuk dat die kinderen naar huis komen. haha
Ja, dat snap ik ook niet. Ze waren 19 jaar bij elkaar en er nu achter komen dat ze toch niet over bepaalde dingen kunnen pratenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Mylene het volgende:
Nee joh,, die hadden echt zo'n huwelijk waarin ze elkaar nauwelijks echt spraken volgens mij. Dat straalde er vanaf het begin al af. Maar ja, dat hoefde ook niet. Hij aan het werk. Zij lekker thuis met de kindjes..quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Mylene het volgende:
Ja de oma van die heks, maar de oma van die kinderen zag je toch glunderen op de veranda of niet dan?quote:
Ze zei al dat ze elkaar nooit zagen omdat ze elk hun baan hadden en dat ze nu elkaar de hele dag zagen... Triest.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh,, die hadden echt zo'n huwelijk waarin ze elkaar nauwelijks echt spraken volgens mij. Dat straalde er vanaf het begin al af.
Niet dat het dan minder sneu voor hem is overigens..
Een kwartier geleden zelfs nog, er zijn vast veel mensen die geïnteresseerd zijn in de afloop.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef cptmarco het volgende:
verdomd hun site is nu ook down...
http://www.villadehaan.nl/
van de week deed die het nog...
je moet de schijn nog een beetje hoog houden voor jezelf...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef DarkElf het volgende:
leuk zo geciviliseerd praten achteraf
Met meubelen van de dump inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef heartwork het volgende:
Ze hadden toch 30.000 euro aan inrichting uitgegeven? Hoe kan het dan dat die man in zo'n afgrijselijke ruimte zit?
Nou.. hij is er wel achter gekomen wat hij aan zijn vrouw had.. niets dus. Dat is heel wat waard, ondanks dat het voor de kinderen in eerste instantie niet leuk is. In een disfunctioneel huwelijk opgroeien is erger!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoe kun je daar nou geen spijt van hebben..? Die actie heeft je huwelijk kapot gemaakt.. Denk eens aan je kinderen gast..
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef cptmarco het volgende:
dit is één van de meest verrassende uitzendingen IMHO...
Ja of misschien in Nederland, toen ze terugging voor de begrafenis van haar omaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef cptmarco het volgende:
wanneer heeft ze tijd gehad om iemand anders te ontmoeten, al voordat ze weg gingen uit Nederland?
Die vraag hebben we in het vorige deeltje behandeld en beantwoord.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wel altijd mooi dat Nederlanders in een ander land alleen een bed en breakfast of camping kunnen beginnen.
Waarom niet iets anders?
Das waar..quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. hij is er wel achter gekomen wat hij aan zijn vrouw had.. niets dus. Dat is heel wat waard, ondanks dat het voor de kinderen in eerste instantie niet leuk is. In een disfunctioneel huwelijk opgroeien is erger!
Of een van die ingevlogen klussers.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef June. het volgende:
[..]
Ja of misschien in Nederland, toen ze terugging voor de begrafenis van haar oma
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef kaputwiehund het volgende:
crisis, wat een wijf. Ze vergeet de zakdoekjes. Die zal ze wel allemaal gebruikt hebben om de snikkel van haar lover af te vegen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Of een van die ingevlogen klussers.
want het was wel een nederlander begrijip ik.
Spaans zou ook verrassend zijn in Italië...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Het moet haast wel een Nederlander zijn, Spaans kon ze niet en ze had hele gesprekken met m.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Spaans zou ook verrassend zijn in Italië...
Via sidn.nl kun je de gegevens van de domeinnaamhouder opvragen. Kun je ze een 'sterkte' kaartje sturen...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef cptmarco het volgende:
verdomd hun site is nu ook down...
http://www.villadehaan.nl/
van de week deed die het nog...
Ze gaat terug naar Nederland en ze kon heel goed met 'die vriend' praten. Wel, dan moet het haast wel iemand uit de klussende kennissenkring zijn. Chic van haar!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef cptmarco het volgende:
zou ze die aannemer neuken...
ik bedoel wanneer heeft ze tijd gehad om iemand anders te ontmoeten, al voordat ze weg gingen uit Nederland?
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:44 schreef APK het volgende:
Ik geef die vrouw groot gelijk.
Wat een dooie, die kerel.![]()
Kwam geen woord uit, het enige dat hij deed was herhalen wat zij zei.
Misschien was die Italiaanse droom een laatste poging om dat huwelijk te redden?
Mee eens. Die kerel, daar zat echt een stuk minder bij dan bij haar. Ik twijfelde er soms aan of hij wel helemaal 100 was.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:44 schreef APK het volgende:
Ik geef die vrouw groot gelijk.
Wat een dooie, die kerel.![]()
Kwam geen woord uit, het enige dat hij deed was herhalen wat zij zei.
Misschien was die Italiaanse droom een laatste poging om dat huwelijk te redden?
Ik vond het gewoon een normale vrouw, ze komt misschien bitcherig over in vergelijking met die zombie waar ze mee getrouwd was.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef Johan2009 het volgende:
Wat wil je ook met zo'n wijf? Je kon zo zien dat ze de broek daar aan heeft.. Zij beslist alles.. Hij had niet eens iets te zeggen :S Trut dat het is
Zou het niet zo zijn dat je als deelnemer vóór de opnamen een clausule moet tekenen dat je opnamen en uitzending alleeen kunt verbieden door betaling van een enorme boete? Voor de omroep is het immers ook een flinke investering.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Paracelsus het volgende:
Wat ik niet snap is dat die vent ermee accoord ging dat de opnames gewoon doorgingen, terwijl je vrouw je dumpt voor een Italaan. Dan heb je als kerel niet veel zelfrespect volgens mij.
Een half jaar, of zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:43 schreef Duderella het volgende:
Hoe lang hebben ze daar nou uiteindelijk samen gezeten, heeft iemand dat bijgehouden?
Oh, dan hebben ze wel rap besloten dat het huwelijk geen toekomst meer heeft.quote:
Ik ook, echt een goedzakquote:
Kan geen Italiaan zijn, daar kan ze namelijk ook niet mee praten!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Paracelsus het volgende:
Ik heb een Italiaan ontmoet met wie ik heel erg goed kan praten, maar een relatie, neuh.........
Dit is inderdaad onbegrijpelijk. Ik begin ondertussen wel te vermoeden dat de voorselectie van de kandidaten hier een rol in speelt. De meeste emigranten die uit Nederland vertrekken, keren niet meer terug en bouwen dus een succesvol bestaan op in het buitenland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef FoXje het volgende:
Was ook goed voorbereid .... Waarom leert niemand de taal voordat ze naar het buitenland gaan?
Op een ander forum zei iemand dat ze vreemd is gegaan met een van de klussers uit NL toen haar man naar nederland was om het graf van oma te bezoeken. En dat hun zoontje haar betrapt heeft. Geen idee of het waar is trouwens.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef Paracelsus het volgende:
Ik heb een Italiaan ontmoet met wie ik heel erg goed kan praten, maar een relatie, neuh.........
Wat ik niet snap is dat die vent ermee accoord ging dat de opnames gewoon doorgingen, terwijl je vrouw je dumpt voor een Italaan. Dan heb je als kerel niet veel zelfrespect volgens mij.
Het gezin dat naar Spanje ging omdat de man zo blij werd van de zon? Zitten ze nou nog steeds in Spanje? Ik had gehoopt dat die vrouw gewoon dr dochter zou pakken en terug zou gaan. Ze leken ZO ongelofelijk ongelukkig!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef hanskraaijjr het volgende:
Mijn nicht was in de vorige ikvertrek aflevering en die hebben nog steeds niets opgezet daar, maar die hebben ook 500000 euro waar ze mee daar naartoe gingen zonder dat ze verplichtingen hadden.
Ik had haar ingegraven in het beton van de wasruimte, wat een hoer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Op een ander forum zei iemand dat ze vreemd is gegaan met een van de klussers uit NL toen haar man naar nederland was om het graf van oma te bezoeken. En dat hun zoontje haar betrapt heeft. Geen idee of het waar is trouwens.
Heeft hij dit toch nog doorgezet? Of noemt zij zich nog de Haan? Alex en Anita, kan dus allebei!quote:Voor meer informatie kun je contact opnemen met: A. de Haan
Deze persoon spreekt de volgende talen: (nederlands vlaggetje)
"We komen om quattro anni terug"quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef FoXje het volgende:
Was ook goed voorbereid .... Waarom leert niemand de taal voordat ze naar het buitenland gaan?
IG IG IG negenentwintig!
Italiaan: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:24 schreef cptmarco het volgende:
vanaf volgende week ben ik elke donderdagavond weg...![]()
dat wordt dan Uitzending Gemist...
't ziet er toch wel goed uit....quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Cheja het volgende:
Voor 579.000,-- is deze droom te koop.
Zelfs op de site van Ik Vertrek staat onder laatste nieuws Villa de Haan Te Koop.
http://www.remax.nl/aanbo(...)5-ABEA-6E65EB807632}
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Op een ander forum zei iemand dat ze vreemd is gegaan met een van de klussers uit NL toen haar man naar nederland was om het graf van oma te bezoeken. En dat hun zoontje haar betrapt heeft. Geen idee of het waar is trouwens.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
[..]!
Overigens ging ze steeds meer op Roggel Hazes lijken, naarmate ze vreemder ging.
Aan deze associatie hebben jullie niets, maar ik denk: ik gooi 'm er toch maar in.
Niet te hard, anders vallen ze eruitquote:Aan deze associatie hebben jullie niets, maar ik denk: ik gooi 'm er toch maar in.
Verdomd een feit!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
[..]!
Overigens ging ze steeds meer op Roggel Hazes lijken, naarmate ze vreemder ging.
Aan deze associatie hebben jullie niets, maar ik denk: ik gooi 'm er toch maar in.
Die kreeg dan ook kost en inwoning, onder kost verstaat men soms meer dan een hapje en een drankje blijkbaar...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Of een van die ingevlogen klussers.
want het was wel een nederlander begrijip ik.
Ik zat vooral op italiaanse verkoopsites te zoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Cheja het volgende:
Voor 579.000,-- is deze droom te koop.
Zelfs op de site van Ik Vertrek staat onder laatste nieuws Villa de Haan Te Koop.
http://www.remax.nl/aanbo(...)5-ABEA-6E65EB807632}
http://74.125.77.132/search?q=cache:OTvvozT4ClIJ:www.villadehaan.nl/html/nl/voorwaarden.html+/search%3Fhl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26hs%3D0yQ%26q%3D%2Bsite:www.villadehaan.nl%2Bvilla%2Bil%2Bgallo&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Artikel 3: Aanbetaling en restbetaling
De aanbetaling, zijnde 50% van de reissom, dient binnen 14 dagen na ontvangst van onze reserveringsbevestiging die u per email ontvangt, te worden voldaan. De restbetaling dient u 14 dagen voor aankomst te voldoen.
Vindt de boeking plaats binnen 14 dagen voor aankomst, dan dient het volledige bedrag voor aankomst te zijn voldaan. Wij wijzen u erop dat indien de overeengekomen betalingstermijn wordt overschreden, Villa il Gallo zich het recht voorbehoud de reservering te annuleren.
Nee... 350.000 euro voor het casco huis en de grond!quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ze hebben toch in eerste instantie 50.000 euro betaald voor het casco huis en de grond?
Dan heb ik het verkeerd verstaan. Dan hebben ze, gezien de verwachtingen qua prijzen van onroerend goed echt heel erg veel betaald...quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee... 350.000 euro voor het casco huis en de grond!
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd verstaan. Dan hebben ze, gezien de verwachtingen qua prijzen van onroerend goed echt heel erg veel betaald...
Ik denk dat ze van die horizontale paden van 10m breed oid wilde maken, die dan wel vlak zijn. Zie je op wel meer campings in Frankrijk enzo. Ik kan maar niet begrijpen waarom ze zo naief zijn geweest met die vergunningen.. Ik denk dat dat een (te) hoge stressfactor voor ze was. De marketing had dat vrouwtje wel goed gedaan, iets dat de meeste mensen die aan dat programma meedoen vaak 'vergeten'.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.
Valt nog wel mee, wat had ze dan verder nog gedaan anders dan een fake website opzetten?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De marketing had dat vrouwtje wel goed gedaan, iets dat de meeste mensen die aan dat programma meedoen vaak 'vergeten'.
Nou ja, met 'goed' bedoelde ik dat de klanten binnen kwamen (lees: haar mailbox zat vol mensen die interesse hadden). Dus wat dat betreft had ze wel goede promotie van d'r website. Meestal zijn de eerste mensen gewoon kenissen of vrienden/familie. En dat zwembad... achja volgens mij is die vrouw gewoon een beetje het spoor bijster, en zocht ze een uitweg die ze nog niet gevonden heeft..quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, wat had ze dan verder nog gedaan anders dan een fake website opzetten?
Dat vroeg ik me ook al af maar het bleek geen steengrond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.quote:Op zondag 8 november 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
Alleen vind ik het raar dat wanneer je al zolang samenbent voor de eerste de beste verliefdheid je huwelijk opzegt i.p.v. naar elkaar toe probeert te groeien. Maar nee, het was gewoon: "doei".
vooral die kerel vond dat wel fijn ja, ook met die vrouw. Was die vrouw al lang en breed klaar met de kus ging die kerel nog ff een tijdje doorquote:Op zondag 8 november 2009 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.
Dat gebrek aan intimiteit tussen de ouders werd overigens meer dan goed gemaakt door het onsmakelijke aflebberen van de kinderen.
Eerste dag naar school?
Smak, zoen, lebber, lebber.
Even terug naar Nederland?
Afscheid, lik, zoen, smak, lebber, lebber.
Veters goed gestrikt?
Kus, lebber, zoen, smak, lebber, lebber.
Nu je het zegt inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2009 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.
Dat gebrek aan intimiteit tussen de ouders werd overigens meer dan goed gemaakt door het onsmakelijke aflebberen van de kinderen.
Eerste dag naar school?
Smak, zoen, lebber, lebber.
Even terug naar Nederland?
Afscheid, lik, zoen, smak, lebber, lebber.
Veters goed gestrikt?
Kus, lebber, zoen, smak, lebber, lebber.
Twee weken geleden, volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef Duderella het volgende:
Was dat vanavond, een half miljoen spaargeld?
Voor zo'n deposito krijg je nu (bij een enigszins betrouwbare bank) 2,5 % , dat is in dat geval 12.500 euro per jaar. Daar kun je niet van leven.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik snap die gozers niet, met pak hem beet 500.000 euro kan je geld veel beter gewoon in een deposito of zo stoppen voor een jaar of 2,3. Dan heb je 1500 a 1800 euro in de maand netto en hoef je niks te doen en kan je voor de fun een beetje gaan werken
Als je weer terugkeert heb je een leuk startkapitaal om een huis te kopen en een baan te zoeken
Deposito is wat hoger en was vorig jaar nog het dubbele.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:52 schreef jaco het volgende:
[..]
Voor zo'n deposito krijg je nu (bij een enigszins betrouwbare bank) 2,5 % , dat is in dat geval 12.500 euro per jaar. Daar kun je niet van leven.
Een mooi stukje grond met onroerend goed in Spanje, gekocht op een dieptepunt van de markt levert na 3 jaar mogelijk meer op.
Het is vanavond pasquote:Op donderdag 12 november 2009 09:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Was het gisteren niet op TV of heeft nog niemand gepost?
quote:
Toen de in Den Helder geboren en getogen DJ Peter van Pelt (33) nog een kleine jongen was, droomde hij al van een leven in Kroatië. Hij vierde jaarlijks zijn vakanties aan de Adriatische zee en voelde zich daar eigenlijk veel meer thuis dan in het natte, drukke Nederland.
Op een dag vindt hij in zijn nieuwe buurvrouw Elles van Deurzen (40) een medestander en vriendin voor het leven. Want niet alleen zijn ze op dezelfde dag jarig en hebben ze dezelfde interesses, bovenal zijn ze beide toe aan een nieuwe start. Samen besluiten ze de grote stap te wagen en in het kustplaatsje Trogir een beachbar te openen. ‘Gust’ ofwel ‘Geniet van het moment’ moet het bedrijf gaan heten, want dát is wat de twee in Kroatië vooral willen doen. Of Peter en Elles daar ook echt de gelegenheid voor krijgen, is nog maar de vraag, want al snel wordt duidelijk dat de Kroatische regelgeving al hun tijd, energie en geld opslokt.
Het inklaren van de inboedel kost een vermogen, het verkrijgen van een werkvergunning duurt maanden en de concurrent stuurt ongevraagd de inspectie op het stel af. Peter en Elles moeten keihard knokken om het hoofd boven water te houden en even lijkt het er zelfs op dat de gedroomde beachbar haar deuren zal moeten sluiten…
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was het glad vergeten en had e.o.a. domme show op.
... van nog meer regeltjesquote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
Weer zo eentje: hier heb je allemaal regeltjes en instanties, en daar ga ik lekker genieten.
Zij stopt wat in hem en hij in haar. Goeie dealquote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef cptmarco het volgende:
dus die man steekt er geen geld in?
Zij betaalt, hij gaat plaatjes draaien.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef cptmarco het volgende:
dus die man steekt er geen geld in?
Mjah, dat dacht ze bij die vorige 3 ook..quote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef cptmarco het volgende:
zij wil hem wel
Tussen de regels door niet nee...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef marcodej het volgende:
Nee hoor, in Kroatie heb je helemaal geen regeltjes...
Op zich wel lachen; je gaat naar Kroatië om een bakkerij te openen en daar aangekomen blijkt dat je geen brood mag bakken. Da's nou eenmaal de wet. Ik zeg: lekker voorbereid weer.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:49 schreef cptmarco het volgende:
waarom mogen ze geen mensen bedienen?
omdat de zon er schijnt en de mensen er zo vriendelijk zijn en als ze er op vakantie zijn hoeven ze er helemaal niets te doen....quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom denken al die lui toch steeds dat het elders zoveel beter is dan in Nederland en ze het wel eventjes zullen redden?
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Zij ziet er inmiddels wel uit alsof ze onder de tram heeft gelegen.
Over een paar maanden komt 'ie langs om te vertellen dat hij voor 51% eigenaar is van de tent.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
De advocate leent geld uit zonder rente, wat zou daar voor gedachte achter zitten?
Het leven is daar een stuk rustiger, ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Zij ziet er inmiddels wel uit alsof ze onder de tram heeft gelegen.
Nooit van de Ustashi gehoordquote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef marcodej het volgende:
Aardige Kroaten allemaal!
Wat dat betreft is het vreemd dat ze in die Balkanoorlog zijn beland...
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit van de Ustashi gehoord?
Wat wil je met vier uur slaap per nachtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Stali het volgende:
Ja, dat zijn toch echt de dingen waar je van kunt genieten.
En dan zo'n depressieve blik erbij..
Mja, wie nietquote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef cptmarco het volgende:
ze zou eventueel misschien met twee slagen om de arm wel eens gelukkig kunnen worden...
Idd wat een chagrijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef APK het volgende:
Wat een heerlijke, gezellige, vrolijke Hollandse kerel was dat.
In Kroatie heb je tenminste helemaal geen instanties. En daar loopt het allemaal ook zo lekker goedquote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef Arcee het volgende:
Ja, al die vervelende instanties in Nederland. In Kroatië heb je die niet, daar is het gewoon het hele jaar lekker vakantie.:')
Mwa, dat doet denk ik iedereen (al dan niet onbewust) die naar het buitenland gaat verhuizen. Ik moest een lijst maken van alles wat jonger was dan 1 jaar. Ga je huisraad en spullen maar eens na .... wordt een heeeeeele lange lijst. Dus hup, dat spul onder in de doos, boeken er overheen en klaarquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef cptmarco het volgende:
illegaal spullen het land invoeren...
quote:Zo je complete leven in een paar maanden omgooien, dat lijkt van de buitenkant vaak moeilijk, maar als echte ervaring gaat alles zo automatisch en vanzelfsprekend. Je wordt geleefd door ervaring, impressies, en een compleet andere cultuur... Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en moet zeggen.. we hadden het anders verwacht. De kroatische regelgeving zit nog vol met corruptie, belangenverstrengeling en vriendjespolitiek.. maargoed, ook hierin weten wij ons na enige ervaring staande te houden. Ondertussen hebben we Gust neergezet zoals wij wilden... Een aanvulling voor de regio, een compleet ander concept dan men hier gewend is, en volop respect van de gasten..
Na het zomerseizoen gedraaid te hebben en door de recessie niet uit de kosten zijn gekomen hebben we een paar dagen rust genomen om even bij te trekken van een zwaar seizoen. Daarna een kleine verbouwing gedaan om gust in de winter ook werkend te krijgen. Inmiddels is alles klaar behalve de plastic ombouw welke een dezer dagen zal worden geïnstalleerd. Het entertainment programma is klaar voor de komende twee maanden en de lokale bevolking staat te trappelen om weer binnen te wandelen. Een combinatie van wilskracht, positiviteit en gezond verstand houdt ons sterk en gemotiveerd om een nieuw seizoen, en dit maal in de winterperiode te draaien.
Gezien het feit dat 75% van de omzet afgelopen zomer uit de lokale bevolking kwam, en erg veel reactie en vraag krijgen naar de heropening hebben we goede verwachtingen voor komend winterseizoen. Ons motto “blijven knokken en lachen” blijft hoog in het vaandel staan maar vooral ook “genieten van het moment”, waar we de naam gust aan hebben gewijd is voor ons een basis om te leven.
Dat zal nog lastig worden, want die Peter had volgens mij maar 1 (emotieloze) gezichtsuitdrukking.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef Paracelsus het volgende:
Ons motto “blijven knokken en lachen”
Hier geloof ik geen zak van:quote:Gezien het feit dat 75% van de omzet afgelopen zomer uit de lokale bevolking kwam, en erg veel reactie en vraag krijgen naar de heropening hebben we goede verwachtingen voor komend winterseizoen
Misschien een idee om voortaan niet de kutmuziek van die depresieve gozer te draaien maar iets meer lounge-achtigs om zich te onderscheiden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Berto het volgende:
Had wel een beetje medelijden met ze. Ze werden aan alle kanten tegengewerkt.
En zelf dachten ze een hele hippe tent daar neer te gaan zetten, waar ze lekker mee konden opvallen, maar helaas toen de buurman helemaal klaar was met zijn nieuwe tent, stak het toch een beetje schraaltjes af.
Dat viel mij ook al op, jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Eén grappig moment: het is midden op de dag geloof ik, je ziet mensen rustig langs die beach club lopen en opeens schalt uit zo'n luidspreker "Fuck me!!!". Dat zat in een liedje of zo wat op 10 stond.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
Goeie aflevering deze keer. Gelukkig hadden ze alles ver van tevoren goed uitgezocht.![]()
Wat een malloten heb je toch!
God ja, daar was echt alles fout aan. En dan vooral het kapsel van die Ton en hun vriend, een 50er met zijn zwangere vrouw van 19 jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:34 schreef Halcon het volgende:
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/van-beek
Kan iemand de link van die uitzending geven want door een of andere reden laadt hij niet als ik op de website klikquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:34 schreef Halcon het volgende:
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/van-beek
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-van-beekquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan iemand de link van die uitzending geven want door een of andere reden laadt hij niet als ik op de website klik
quote:Als de Zeeuwse havenwerker Dimitry Bogers (36) de Brabantse paardrijdjuf Anita Teunissen (35) ontmoet, springt de vonk direct over. Want naast een passie voor Country and Western delen zij ook een liefde voor het ruige, uitgestrekte Zweden. Al na één jaar samenzijn, besluiten ze met hun pleegdochter Renate (23), tien paarden, vijf honden, twee katten én twee papegaaien de grote overtocht naar Zweden te maken.
In het plaatsje Ekshärad [midden van Zweden] heeft het stel voor 137.000 euro een boerderij met 18 hectare grond gekocht. En dat is de ideale plek om een Western Ranch te bouwen en paardrijdvakanties te organiseren. Anita en Dimitry doen dit volledig in stijl met houten stuga’s voor de gasten, een renbaan voor de paarden en een echte Wild West saloon. Vol goede moed en met de hulp van vrienden en familie beginnen ze met de bouw. De deadline is strak, want nog hetzelfde voorjaar willen ze met een feestelijke opening van start gaan met hun ‘Sundance Ranch’. Of de stugge Zweden zitten te wachten op cowboyhoeden, rodeoritjes of een potje line-dancing is nog maar de vraag…
hier alvast een indruk. voor wie eerst de aflevering wil zien, dan niet klikkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:50 schreef Navarth het volgende:
Komende donderdag reizen we weer eens af naar de bossen van Zweden. Ik gok op een iets meer standaardaflevering -- tenzij er weer een wending in zit. Hoe een stel van 35 en 36 een pleegdochter van 23 kan hebben vraag ik me wel af.
[..]
Brrrrrrrrr, wat een slechte website, erg onoverzichtelijk, vol spelfouten, en gewoon domme stijlfouten. Niet bepaald een visitekaartje voor het bedrijf.quote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef mcwops het volgende:
[..]
hier alvast een indruk. voor wie eerst de aflevering wil zien, dan niet klikken
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrrrrrrrr, wat een slechte website, erg onoverzichtelijk, vol spelfouten, en gewoon domme stijlfouten. Niet bepaald een visitekaartje voor het bedrijf.
Ligt er toch echt aan hoe je het doet, er zijn best kandidaten die het goed doen en die hebben voor 1 miljoen of zo gratis reclamequote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Paracelsus het volgende:
Ik vraag me altijd af, zouden de mensen die meedoen aan het programma nou echt niet doorhebben dat de meeste kijkers toch vooral kijken vanwege het leedvermaak?
Soms zijn dromen juist allesvernietigendquote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Post hem even, registreren is weer zo'n gedoe.
O, ik dacht dat ze het serieus aan het leren waren, wat naief van mequote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef marcodej het volgende:
Natuurlijk, ze kennen de taal nog niet, maar ze gaan er vanuit dat het met handen en voeten (en logisch nadenken!) wel gaat lukken...
Ze deden iig een poging, maar het was hun laatste les en wat ik die man hoorde doen voorspelde niet veel goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
.
[..]
O, ik dacht dat ze het serieus aan het leren waren, wat naief van me
Ze zijn er pas net, het kan nog best leuk wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het nog veel te gezellig, vind er geen klap aan...
Inderdaad, vechtende paarden. Tof!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn er pas net, het kan nog best leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |