nou idd!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Mylene het volgende:
Ze heeft toch altijd al geweten hoe hij is? Wat een kutwijf zeg.
Die oma is dood.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef heartwork het volgende:
die oma vind het hartstikke leuk dat die kinderen naar huis komen. haha
Ja, dat snap ik ook niet. Ze waren 19 jaar bij elkaar en er nu achter komen dat ze toch niet over bepaalde dingen kunnen pratenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Mylene het volgende:
Nee joh,, die hadden echt zo'n huwelijk waarin ze elkaar nauwelijks echt spraken volgens mij. Dat straalde er vanaf het begin al af. Maar ja, dat hoefde ook niet. Hij aan het werk. Zij lekker thuis met de kindjes..quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Mylene het volgende:
Ja de oma van die heks, maar de oma van die kinderen zag je toch glunderen op de veranda of niet dan?quote:
Ze zei al dat ze elkaar nooit zagen omdat ze elk hun baan hadden en dat ze nu elkaar de hele dag zagen... Triest.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh,, die hadden echt zo'n huwelijk waarin ze elkaar nauwelijks echt spraken volgens mij. Dat straalde er vanaf het begin al af.
Niet dat het dan minder sneu voor hem is overigens..
Een kwartier geleden zelfs nog, er zijn vast veel mensen die geïnteresseerd zijn in de afloop.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef cptmarco het volgende:
verdomd hun site is nu ook down...
http://www.villadehaan.nl/
van de week deed die het nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |