Mja, wie nietquote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef cptmarco het volgende:
ze zou eventueel misschien met twee slagen om de arm wel eens gelukkig kunnen worden...
Idd wat een chagrijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef APK het volgende:
Wat een heerlijke, gezellige, vrolijke Hollandse kerel was dat.
In Kroatie heb je tenminste helemaal geen instanties. En daar loopt het allemaal ook zo lekker goedquote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef Arcee het volgende:
Ja, al die vervelende instanties in Nederland. In Kroatië heb je die niet, daar is het gewoon het hele jaar lekker vakantie.:')
Mwa, dat doet denk ik iedereen (al dan niet onbewust) die naar het buitenland gaat verhuizen. Ik moest een lijst maken van alles wat jonger was dan 1 jaar. Ga je huisraad en spullen maar eens na .... wordt een heeeeeele lange lijst. Dus hup, dat spul onder in de doos, boeken er overheen en klaarquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef cptmarco het volgende:
illegaal spullen het land invoeren...
quote:Zo je complete leven in een paar maanden omgooien, dat lijkt van de buitenkant vaak moeilijk, maar als echte ervaring gaat alles zo automatisch en vanzelfsprekend. Je wordt geleefd door ervaring, impressies, en een compleet andere cultuur... Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en moet zeggen.. we hadden het anders verwacht. De kroatische regelgeving zit nog vol met corruptie, belangenverstrengeling en vriendjespolitiek.. maargoed, ook hierin weten wij ons na enige ervaring staande te houden. Ondertussen hebben we Gust neergezet zoals wij wilden... Een aanvulling voor de regio, een compleet ander concept dan men hier gewend is, en volop respect van de gasten..
Na het zomerseizoen gedraaid te hebben en door de recessie niet uit de kosten zijn gekomen hebben we een paar dagen rust genomen om even bij te trekken van een zwaar seizoen. Daarna een kleine verbouwing gedaan om gust in de winter ook werkend te krijgen. Inmiddels is alles klaar behalve de plastic ombouw welke een dezer dagen zal worden geïnstalleerd. Het entertainment programma is klaar voor de komende twee maanden en de lokale bevolking staat te trappelen om weer binnen te wandelen. Een combinatie van wilskracht, positiviteit en gezond verstand houdt ons sterk en gemotiveerd om een nieuw seizoen, en dit maal in de winterperiode te draaien.
Gezien het feit dat 75% van de omzet afgelopen zomer uit de lokale bevolking kwam, en erg veel reactie en vraag krijgen naar de heropening hebben we goede verwachtingen voor komend winterseizoen. Ons motto “blijven knokken en lachen” blijft hoog in het vaandel staan maar vooral ook “genieten van het moment”, waar we de naam gust aan hebben gewijd is voor ons een basis om te leven.
Dat zal nog lastig worden, want die Peter had volgens mij maar 1 (emotieloze) gezichtsuitdrukking.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef Paracelsus het volgende:
Ons motto “blijven knokken en lachen”
Hier geloof ik geen zak van:quote:Gezien het feit dat 75% van de omzet afgelopen zomer uit de lokale bevolking kwam, en erg veel reactie en vraag krijgen naar de heropening hebben we goede verwachtingen voor komend winterseizoen
Misschien een idee om voortaan niet de kutmuziek van die depresieve gozer te draaien maar iets meer lounge-achtigs om zich te onderscheiden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef Berto het volgende:
Had wel een beetje medelijden met ze. Ze werden aan alle kanten tegengewerkt.
En zelf dachten ze een hele hippe tent daar neer te gaan zetten, waar ze lekker mee konden opvallen, maar helaas toen de buurman helemaal klaar was met zijn nieuwe tent, stak het toch een beetje schraaltjes af.
Dat viel mij ook al op, jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Eén grappig moment: het is midden op de dag geloof ik, je ziet mensen rustig langs die beach club lopen en opeens schalt uit zo'n luidspreker "Fuck me!!!". Dat zat in een liedje of zo wat op 10 stond.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
Goeie aflevering deze keer. Gelukkig hadden ze alles ver van tevoren goed uitgezocht.![]()
Wat een malloten heb je toch!
God ja, daar was echt alles fout aan. En dan vooral het kapsel van die Ton en hun vriend, een 50er met zijn zwangere vrouw van 19 jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:34 schreef Halcon het volgende:
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/van-beek
Kan iemand de link van die uitzending geven want door een of andere reden laadt hij niet als ik op de website klikquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:34 schreef Halcon het volgende:
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/van-beek
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-van-beekquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan iemand de link van die uitzending geven want door een of andere reden laadt hij niet als ik op de website klik
quote:Als de Zeeuwse havenwerker Dimitry Bogers (36) de Brabantse paardrijdjuf Anita Teunissen (35) ontmoet, springt de vonk direct over. Want naast een passie voor Country and Western delen zij ook een liefde voor het ruige, uitgestrekte Zweden. Al na één jaar samenzijn, besluiten ze met hun pleegdochter Renate (23), tien paarden, vijf honden, twee katten én twee papegaaien de grote overtocht naar Zweden te maken.
In het plaatsje Ekshärad [midden van Zweden] heeft het stel voor 137.000 euro een boerderij met 18 hectare grond gekocht. En dat is de ideale plek om een Western Ranch te bouwen en paardrijdvakanties te organiseren. Anita en Dimitry doen dit volledig in stijl met houten stuga’s voor de gasten, een renbaan voor de paarden en een echte Wild West saloon. Vol goede moed en met de hulp van vrienden en familie beginnen ze met de bouw. De deadline is strak, want nog hetzelfde voorjaar willen ze met een feestelijke opening van start gaan met hun ‘Sundance Ranch’. Of de stugge Zweden zitten te wachten op cowboyhoeden, rodeoritjes of een potje line-dancing is nog maar de vraag…
hier alvast een indruk. voor wie eerst de aflevering wil zien, dan niet klikkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:50 schreef Navarth het volgende:
Komende donderdag reizen we weer eens af naar de bossen van Zweden. Ik gok op een iets meer standaardaflevering -- tenzij er weer een wending in zit. Hoe een stel van 35 en 36 een pleegdochter van 23 kan hebben vraag ik me wel af.
[..]
Brrrrrrrrr, wat een slechte website, erg onoverzichtelijk, vol spelfouten, en gewoon domme stijlfouten. Niet bepaald een visitekaartje voor het bedrijf.quote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef mcwops het volgende:
[..]
hier alvast een indruk. voor wie eerst de aflevering wil zien, dan niet klikken
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrrrrrrrr, wat een slechte website, erg onoverzichtelijk, vol spelfouten, en gewoon domme stijlfouten. Niet bepaald een visitekaartje voor het bedrijf.
Ligt er toch echt aan hoe je het doet, er zijn best kandidaten die het goed doen en die hebben voor 1 miljoen of zo gratis reclamequote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Paracelsus het volgende:
Ik vraag me altijd af, zouden de mensen die meedoen aan het programma nou echt niet doorhebben dat de meeste kijkers toch vooral kijken vanwege het leedvermaak?
Soms zijn dromen juist allesvernietigendquote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Post hem even, registreren is weer zo'n gedoe.
O, ik dacht dat ze het serieus aan het leren waren, wat naief van mequote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef marcodej het volgende:
Natuurlijk, ze kennen de taal nog niet, maar ze gaan er vanuit dat het met handen en voeten (en logisch nadenken!) wel gaat lukken...
Ze deden iig een poging, maar het was hun laatste les en wat ik die man hoorde doen voorspelde niet veel goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
.
[..]
O, ik dacht dat ze het serieus aan het leren waren, wat naief van me
Ze zijn er pas net, het kan nog best leuk wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben het nog veel te gezellig, vind er geen klap aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |