abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:21:56 #201
262650 kitao
prikplaatje
pi_74451273
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef DelBosque het volgende:

Ten eerste: Al Qaeda is het met jou eens, alle moslims moeten niet dienen in het imperialistische kruisvaardersleger van de Amerikanen.

Ten tweede: laat de Amerikanen eerst maar eens oprotten uit andermans land... de Amerikaanse aanwezigheid in het Midden-Oosten is 100x erger dan de aanwezigheid van die man in de VS... soldaten vs burgers.
Afgezien daarvan blijft het een vieze laffe teringdaad om in uniform vanuit een vertrouwenspositie op mensen in een winkel te gaan schieten.
Indien jij dit wilt goedpraten ben je voor mij niet goed bij je hoofd.

Dat een leger gedwongen wordt tot een guerilla-oorlog zie ik anders als dit soort piratenstreken onder een valse vlag.
Ik hoop dan ook dat hij terecht tegen de muur aangezet wordt.
megalomaniac
pi_74453571
quote:

[..]

Ten eerste: Al Qaeda is het met jou eens, alle moslims moeten niet dienen in het imperialistische kruisvaardersleger van de Amerikanen.
Gaan we weer. Kunnen we dan ook terug gaan naar de tijd dat de Islam zich net geweld verspreidde? Waren ook gewoon kruistochten. Eerst landje pik, en daarna door discriminatie gewoon je de kans ontnemen zelf te kiezen. Je gelooft toch echt niet dat moslims geen wreedheden kende in de geschiedenis? Maar blijf je vooral selectief verschuilen achter de christelijke kruistochten (zou de link eens gaan lezen) tussen 1095 en 1271

wanneer het moslims waren had jij ze vrijheidsstrijders genoemd. Ik noem al die oorlogen typische mannen die weer eens hanengedrag vertoonden
quote:
Ten tweede: laat de Amerikanen eerst maar eens oprotten uit andermans land... de Amerikaanse aanwezigheid in het Midden-Oosten is 100x erger dan de aanwezigheid van die man in de VS... soldaten vs burgers.
Ze hadden er niet aan moeten beginnen, alhoewel een land als Amerika aanvallen natuurlijk vragen is om problemen. Zoiets doe je bijvoorbeeld ook niet zomaar met Noor-Korea etc.Maar iedereen moet dus maar weer naar zijn eigen roots? Of bedoel je alleen maar de Amerikaanse strjidkrachten?

Maar jammer dat ze er zijn binnen gevallen. Oprecht jammer. Liever had ik de ellende van Afghanistan en Irak (de genenslachting die er toch echt aanwezig was) niet geweten, terwijl dit voor de inval aan de gang was. (Net als jij?) Ik mis mijn kennisje en vind het jammer dat ze terug wilde naar Afghanistan. Er nu weer weggaan? Kan je gewoon niet maken. Je kan nu de burgerbevolking die van de vrijheid hebben geproefd niet zo aan hun lot overlaten.

Iemand de foto's gezien van Afghanistan? Iemand de slachtingen (omdat je nu eenmaal niet de juiste genen bezat) gezien van voor de inval van Amerika? Medemoslims werden op elkaar gegooid zonder ooit een kans te maken op een islamitische begrafenis. Ik heb de foto's wel gezien. Heb de verhalen wel gehoord van verkrachting van een zusje en de moord op ouders en kleine broer.

Ze hadden de poorten moeten sluiten en geen vluchteling binnen moeten laten uit die landen. De burger zelf op laten staan tegen hun regime, zoals Iraniërs dit wel kunnen.

Ik ben gewoon oprecht blij dat ik daar nu niet woon, maar in dit koude kikkerlandje.

Ik snap dus werkelijk niet dat iemand zo fundamentalistisch is geworden, terwijl hij toch eigenlijk over een nuchter verstand zou moeten bezitten.

Wat ik vreemd vind? Waarom zo weinig slachtoffers terwijl je blijkbaar alle militairen haat.

Waarom (als het niet gepland is) militair blijven?

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar zijn patiënten of misschien zelfs wel slachtoffers. Hij kon zijn functie wel misbruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Waterwereld op 06-11-2009 14:43:56 ]
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:07:44 #203
3542 Gia
User under construction
pi_74455010
quote:

[..]

De soldaten in het MO kiezen toch echt militante doelen. Dat die zich omringen door burgers is aan die militanten te wijten, niet aan de VS soldaten.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:36:17 #204
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_74456191
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Gia het volgende:

[..]

De soldaten in het MO kiezen toch echt militante doelen. Dat die zich omringen door burgers is aan die militanten te wijten, niet aan de VS soldaten.
word.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_74456439
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Geloof je het zelf. Die militanten worden altijd toevallig omringd door onschuldige burgers.
Walgelijk hoe jij het gedrag van oorlogsmisdadigers goedpraat.
pi_74456493
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf. Die militanten worden altijd toevallig omringd door onschuldige burgers.
Walgelijk hoe jij het gedrag van oorlogsmisdadigers goedpraat.
De taliban-strijders zoeken toch echt zelf de burgers op, om vanuit hun huizen te schieten hoor. Het is niet alsof ze dat moeten van de aanwezige soldaten daar. Dat snap je toch wel?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74456811
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De taliban-strijders zoeken toch echt zelf de burgers op, om vanuit hun huizen te schieten hoor. Het is niet alsof ze dat moeten van de aanwezige soldaten daar. Dat snap je toch wel?
Yeah right. Dat is een smoesje dat populair is bij oorlogsmidadigers.. Israël zegt hetzelfde wanneer ze weer eens tientallen vrouwen en kinderen hebben afgeslacht.

Niemand dwingt de soldaten om hun trekker over te halen.

Jij schildert de militanten af als laffe honden die zich verschuilen achter onschuldige burgers terwijl de Amerikanen helden zijn die vanuit hun vliegtuigen (lekker veilig) de militanten te lijf gaan! (jammer voor die honderduizenden onschuldige mensen, collateral damage)

Ik vraag me af wie hier nou de laffe hond is, de militant die 1-op-1 wil vechten of de piloot
pi_74456904
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Yeah right. Dat is een smoesje dat populair is bij oorlogsmidadigers.. Israël zegt hetzelfde wanneer ze weer eens tientallen vrouwen en kinderen hebben afgeslacht.

Jij schildert de militanten af als laffe honden die zich verschuilen achter onschuldige burgers terwijl de Amerikanen helden zijn die vanuit hun vliegtuigen (lekker veilig) de militanten te lijf gaan! (jammer voor die honderduizenden onschuldige mensen, collateral damage)

Ik vraag me af wie hier nou de laffe hond is, de militant die 1-op-1 wil vechten of de piloot
Ik schilder niemand af als "helden" maar het getuigt wel van oogkleppen als je zegt dat die militanten niet bewust in huizen van burgers gaan zitten.

Overigens is het wat Waterwereld zegt, we hebben daar niks te zoeken, laat ieder maar zelf in zijn sop gaar koken, maar die taliban-militanten "helden" noemen en zeggen dat ze dit niet expres doen...
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:56:02 #209
3542 Gia
User under construction
pi_74456951
quote:
Jij schildert de militanten af als laffe honden die zich verschuilen achter onschuldige burgers
Zo is het ook gewoon!!

VS soldaten worden beschoten vanuit scholen en woningen. Jij wilt beweren dat ze dat doen om die mensen te beschermen? Wetende dat ze toch doelwit worden en daarmee onschuldigen mee de dood in nemen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:59:31 #210
3542 Gia
User under construction
pi_74457069
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:

Overigens is het wat Waterwereld zegt, we hebben daar niks te zoeken,
Dat vind ik dus niet. Als hier een burgeroorlog zou komen of een dictator aan de macht, dan hoop ik toch ook dat andere landen de onschuldige burgers helpen om de agressors te verjagen.

In die landen zijn het toch echt vooral de terroristen, de eigen landgenoten dus, die de meeste burgerslachtoffers maken met bomaanslagen. Moeten we die dan maar gewoon hun gang laten gaan, zodat ze weer de bevolking met angst kunnen onderwerpen aan hun zieke overheersing?

Vind ik dus niet.
pi_74457180
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. Als hier een burgeroorlog zou komen of een dictator aan de macht, dan hoop ik toch ook dat andere landen de onschuldige burgers helpen om de agressors te verjagen.

In die landen zijn het toch echt vooral de terroristen, de eigen landgenoten dus, die de meeste burgerslachtoffers maken met bomaanslagen. Moeten we die dan maar gewoon hun gang laten gaan, zodat ze weer de bevolking met angst kunnen onderwerpen aan hun zieke overheersing?

Vind ik dus niet.
Het moet uit een volk zelf komen, hebben die ons gevraagd om hulp? Nee toch?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:09:41 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_74457386
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
hebben die ons gevraagd om hulp? Nee toch?
nee duh .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74458363
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Vind ik dus niet.
Zo zijn er heel wat landjes op deze aardbol waar een niet zo aardige regering of militanten burgers het leven zuur maakt. Waarom valt de VS die niet aan?
pi_74459062
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik schilder niemand af als "helden" maar het getuigt wel van oogkleppen als je zegt dat die militanten niet bewust in huizen van burgers gaan zitten.

Overigens is het wat Waterwereld zegt, we hebben daar niks te zoeken, laat ieder maar zelf in zijn sop gaar koken, maar die taliban-militanten "helden" noemen en zeggen dat ze dit niet expres doen...
Moreel gezien zijn de militanten helden, niet de übersoldaten met het übermaterieel.

Waterwereld weet van kant noch wal, maar denkt dat ie alles wel weet.
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:09:16 #215
158899 GasTurbine
pi_74459152
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo zijn er heel wat landjes op deze aardbol waar een niet zo aardige regering of militanten burgers het leven zuur maakt. Waarom valt de VS die niet aan?
Vecht jij maar eens met meedere personen tegelijk. Hoe sterk je ook bent.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:11:16 #216
158899 GasTurbine
pi_74459210
quote:

[..]

Overlevingsdrang.
quote:
De militant die zich schuilhoudt in een school/andermans huis.
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 17:19:29 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74459435
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Je zegt het zelf... Voor de Irak-kwestie... de laatste 2 Amerikaanse oorlogen heeft 'm geradicaliseerd.
de Irak kwestie speelt al sinds 1990
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:15:29 #218
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
pi_74461273
edi - oh nee dat was het ander topic

[ Bericht 90% gewijzigd door qonmann op 06-11-2009 18:50:55 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74463241
quote:
Officier riep vlak voor bloedbad 'Allah Akbar'
Militairen die getuige waren van de dramatische schietpartij in Texas verklaren dat de legerofficier de islamitische strijdkreet Allah Akbar riep voor hij het vuur opende.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Allah_Akbar___.html
Begint zich toch wel af te tekenen dat z'n geloof er echt iets mee te maken heeft,
voorzover dat nog niet duidelijk was voor sommige.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')