Wou je wat frustratie kwijt......quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deel 300 moet ik in gepost hebben![]()
![]()
*Weer verder steggelen over de wintersport gaat*
Als ik ooit een nieuwe keuken ga kopen komt er een vaatwasser in. Maar tot die tijd laat ik mijn handjes wappperen. Ik vind het zonde van mijn geld en de ruimte in de keuken om nu een vaatwasser in te gaan bouwen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht was een harde eis dat er een vaatwasser was. In mijn vorige appartement kon dat niet, dus ik wist dat ik het heeeeel belangrijk vond
(ik haaaaat afwassen!)
Strijken vind ik dan weer totaal geen probleemquote:
Het eerste apparaat dat wij kochten toen we dit huis kochten was een vaatwasser. En ik kan je wel vertellen dat dat heeeeel prettig is.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik ooit een nieuwe keuken ga kopen komt er een vaatwasser in. Maar tot die tijd laat ik mijn handjes wappperen. Ik vind het zonde van mijn geld en de ruimte in de keuken om nu een vaatwasser in te gaan bouwen.
Nuh dat had ik vanmiddag in deel 298 en 299 al gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wou je wat frustratie kwijt......
Toe maar hoor je mag het wel vertellen.
Hee Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeysquote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Strijken vind ik dan weer totaal geen probleembeetje ontspannend zelfs
Mag ik mijn strijkwerk bij je langsbrengen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Strijken vind ik dan weer totaal geen probleembeetje ontspannend zelfs
www.doodle.comquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuh dat had ik vanmiddag in deel 298 en 299 al gedaanJe moet ook niet met 8 man een datum willen prikken geloof ik.
Oh ja en dan ook nog via mail.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuh dat had ik vanmiddag in deel 298 en 299 al gedaanJe moet ook niet met 8 man een datum willen prikken geloof ik.
Ja, maar jij hebt 2 (?) kinderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het eerste apparaat dat wij kochten toen we dit huis kochten was een vaatwasser. En ik kan je wel vertellen dat dat heeeeel prettig is.
Gezellig, kom maar (weer) langsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik mijn strijkwerk bij je langsbrengen?![]()
Dan kom ik ergens aan het eind van het voorjaar, want mijn winterkleren strijk ik nooit. Met een zorgvuldig droogbeleid en goed opvouwen kom je al een heel eind.
Oh dearquote:
Jup 2quote:Op donderdag 5 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt 2 (?) kinderen.
Ik ben alleen dus zoveel afwas produceer ik niet en er is altijd wel een gaatje in mijn schema waarin ik kan afwassen. Of ik dat dan ook doe is een tweede.....
Dan is er de optie "Ik kan als het niet anders kan"quote:Op donderdag 5 november 2009 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet als alle 8 perse mee moeten en geen enkele datum van alle 8 overlapt
Draag jij alleen maar linnen dan? Onder het mom van "dit mag kreuken"?quote:
Ik heb al 5 uur geleden dat laatste punt bereiktquote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan is er de optie "Ik kan als het niet anders kan"
En uiteindelijk is er de optie: "het lukt gewoon niet"
Wat zijn hemden? Ik bedoel in ieder geval overhemden jaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef nieslief het volgende:
Mr.Subtiel ik mag aannemen dat je overhemden bedoeld en niet hemden want anders pluk ik nu nog de kast van de heren leeg en kom ik naar je toe........
Beddegoed en ondergoed strijken vind ikquote:Op donderdag 5 november 2009 22:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gezellig, kom maar (weer) langs... maar beddengoed, tshirts en ondergoed strijk ik niet
alleen hemden en broeken en zo
Neeeeee maar ik Winkel Bewustquote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Draag jij alleen maar linnen dan? Onder het mom van "dit mag kreuken"?
Dat ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik strijk ook nooit. Mijn lief ook niet en die heeft overhemden. Op hangertjes laten drogen werkt heus
Ik heb bij tshirts een keer een avondje zitten oefenen om ze te vouwen zoals in dit fimpje. Sindsdien kan ik dat en hoef ik geen tshirts meer te strijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beddegoed en ondergoed strijken vind ik
Maar t-shirts is wel een probleempje... *gaat weer strak en kreukloos opvouwen*
Hemden en broeken: check!![]()
Wat is je huisnummer ook alweer?
Hemd:quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat zijn hemden? Ik bedoel in ieder geval overhemden ja
Die dingen die je samen met onderbroeken koopt en je van je moeder altijd moest dragen in de winter onder je t-shirt want anders vatte je kou......quote:
hebikalquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Secret Santa Cadeautip voor nies: de labelmaker.
Och hij is 1.94m. Hij kan precies met het puntje van de tenen bij de vloer als ik 'm op hangquote:Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Wel zielig, zo'n man op een hangertje....
Maar 'bij ons' heten die dingen met plek voor manchetknopen en een kraagje ook hemden.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die dingen die je samen met onderbroeken koopt en je van je moeder altijd moest dragen in de winter onder je t-shirt want anders vatte je kou......
labels voor de labelmaker dan!quote:
Dat zijn overhemden omdat je ze over zo'n ander hemd aantrektquote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar 'bij ons' heten die dingen met plek voor manchetknopen en een kraagje ook hemden.
Heb je dat hangertje toch echt te laag hangen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Och hij is 1.94m. Hij kan precies met het puntje van de tenen bij de vloer als ik 'm op hang
Ja vandaar mijn verwarring... Wij noemden die andere dingen altijd "onderhemd" en een overhemd was gewoon een "hemd"quote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar 'bij ons' heten die dingen met plek voor manchetknopen en een kraagje ook hemden.
Ons doet niet aan lange woorden.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn overhemden omdat je ze over zo'n ander hemd aantrekt
Alles is al gelabeld........quote:
Je moet toch proberen wat meer te integreren met dat volk aan de overkant van de grote sloten. Ik ben er niet altijd om je te helpen met vertalingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn verwarring... Wij noemden die andere dingen altijd "onderhemd" en een overhemd was gewoon een "hemd"
Waarom denk je dat ik Greys je liet smsen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet toch proberen wat meer te integreren met dat volk aan de overkant van de grote sloten. Ik ben er niet altijd om je te helpen met vertalingen.
Ik moest lachenquote:
*zucht*quote:
Oh dat heb ik altijd als ik MrSubtle typquote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een gek woord, dat "hemd" ... ik heb het nu te vaak getypt en nu ziet het er fout uit
Acherrum... (speciaal voor Ingquote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Greys je liet smsen?ik raakte in paniek
Ik ook.quote:
En het is leuk om te doen ookquote:Op donderdag 5 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh, ik kan die zooooooooooo-die-is-goed-met-een-tshirt! manier van vrouwen ook!
Maar je hebt de vraag nog niet beantwoord.quote:
ocherrumquote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]Die blijft leuk, net als de ocherum variant!!
Oh leuk, eerst sorteren dan naam bedenken en dan labelen........quote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zucht*
Een grote zak van-alles-door-elkaar-zooi die jij kan labelen dan.![]()
* Cat22 hoopt dat ze nieslief krijgt*
gewoon een Insult-and-Runquote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Tot morgen
Die kwam niet gemeend overquote:
Monica alert!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh leuk, eerst sorteren dan naam bedenken en dan labelen........
Die snap ik niet.....quote:
Ow ik zag al een kop in de telegraaf vanmorgen, iets met katten in kinderslaapzakjes ofzo toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Pagan het volgende:
*BREAKING NEWS*
Zometeen, SBS6, Hart voor Nederland.
Aangeklede dierenlijkjes gevonden.
CU
Heb je ooit naar Friends gekeken? Monica is ook zo'n opruim- en labelneuroot persoon.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die snap ik niet.....![]()
Trusten DML
Monica is een karakter uit de sitcom Friends en die was obsessief netjes en had een liefdesrelatie met haar labelmaker zo geordend was ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die snap ik niet.....![]()
Trusten DML
Ik zie heul niksquote:
Nou dan ga ikquote:
Boink!quote:
Ik ga niet zeggen dat ik geordend ben, het is hier vaak een georganiseerde chaos. Maar ik hou wel van sorteren en labelen. Ben laatst een hele ochtend zoet geweest met het buurmeisje. Die had een zak kralen gekregen en die kreeg van mij een mooie doos met vakjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Monica is een karakter uit de sitcom Friends en die was obsessief netjes en had een liefdesrelatie met haar labelmaker zo geordend was ze.
Hallo Goodbye!quote:
Ja, het is ernstigquote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Truste MrS en Elies (jeutje, jij hebt echt de griep) !
Ik zie ook geen plaatje of is dat nu juist de grap??quote:
Wat deed je daar?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, ik heb wel een uur in een stoel gelegenMaar da's anders!
Ik snap het ook niet... ik denk dat ze me haatquote:Op donderdag 5 november 2009 22:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zie ook geen plaatje of is dat nu juist de grap??
Morgen weer frips ende vrolijck wakker worden he?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boink!
Nog meer breaking news: ik ga zo naar bedEn het is net pas 22:30 geweest
Ik niet hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Ik snap het ook niet... ik denk dat ze me haat
*kras*
Wat moet ik hiervan snappen???quote:
Vrolijk was ik de hele dag al hoor. Ik ben zo zelden sjaggo dat het iedereen opvalt als ik het wel benquote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen weer frips ende vrolijck wakker worden he?
M'n ava...Mumble met een Mijtertjequote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat moet ik hiervan snappen???
*ik voel me echt blond vanavond.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |