*zucht*quote:
Oh dat heb ik altijd als ik MrSubtle typquote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een gek woord, dat "hemd" ... ik heb het nu te vaak getypt en nu ziet het er fout uit
Acherrum... (speciaal voor Ingquote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Greys je liet smsen?ik raakte in paniek
Ik ook.quote:
En het is leuk om te doen ookquote:Op donderdag 5 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh, ik kan die zooooooooooo-die-is-goed-met-een-tshirt! manier van vrouwen ook!
Maar je hebt de vraag nog niet beantwoord.quote:
ocherrumquote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]Die blijft leuk, net als de ocherum variant!!
Oh leuk, eerst sorteren dan naam bedenken en dan labelen........quote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zucht*
Een grote zak van-alles-door-elkaar-zooi die jij kan labelen dan.![]()
* Cat22 hoopt dat ze nieslief krijgt*
gewoon een Insult-and-Runquote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Tot morgen
Die kwam niet gemeend overquote:
Monica alert!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh leuk, eerst sorteren dan naam bedenken en dan labelen........
Die snap ik niet.....quote:
Ow ik zag al een kop in de telegraaf vanmorgen, iets met katten in kinderslaapzakjes ofzo toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Pagan het volgende:
*BREAKING NEWS*
Zometeen, SBS6, Hart voor Nederland.
Aangeklede dierenlijkjes gevonden.
CU
Heb je ooit naar Friends gekeken? Monica is ook zo'n opruim- en labelneuroot persoon.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die snap ik niet.....![]()
Trusten DML
Monica is een karakter uit de sitcom Friends en die was obsessief netjes en had een liefdesrelatie met haar labelmaker zo geordend was ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die snap ik niet.....![]()
Trusten DML
Ik zie heul niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |