Is dat zo,:ben je ervaringdeskundige?nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dan gooi je dr een telefoon naar dr hoofd. werkt dat niet, sla je dr met dr hoofd door de deur en als ook dat niet werkt ga je pas echt los
ik ook niet, maar ik heb ook nooit in huubs schoenen gestaan. nooit zo een erge vrouw als claire gehad enzoquote:
Goed om te horen, ik ben blij dat jij niet hebt moeten doormaken wat die arme Claire heeft doorgemaaktquote:
Was je erbij dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook nooit in huubs schoenen gestaan. nooit zo een erge vrouw als claire gehad enzo
Wel als ze geen bier wil halenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beuken
gelukkig doet z'n nieuwe vriendin dat wel:quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel als ze geen bier wil halen
En we hebben er een Huubsopper bij !quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook nooit in huubs schoenen gestaan. nooit zo een erge vrouw als claire gehad enzo
Nix mis met de Schepping, God is grootquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gelukkig doet z'n nieuwe vriendin dat wel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En we hebben er een Huubsopper bij !
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En we hebben er een Huubsopper bij !
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Bitch, nog nieuws over H en C? Desnoods over familie tot in de derde graad?
Ooh is dat het gezegdequote:Op vrijdag 6 november 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja er lopen meer gekken buiten als binnen in de wereld is het gezegde.
Go Huub
Ik weet niet hoor..volgens mij lopen er in de wereld net zoveel gekken als niet gekken, het is maar net waar je staat in de wereld, ik sta dan gelukkig aan de goeie kant, dat welquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja er lopen meer gekken buiten als binnen in de wereld is het gezegde.
Go Huub
Zo zie jij hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:30 schreef margje49 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor..volgens mij lopen er in de wereld net zoveel gekken als niet gekken, het is maar net waar je staat in de wereld, ik sta dan gelukkig aan de goeie kant, dat wel
elke morgen begin ik de dag met een lachquote:
Betekend dat dan niet gewoon dat ze/hij/het geen leven heeft?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
[..]
elke morgen begin ik de dag met een lach
omdat Mooiiii de nacht afsluit met het laatste woord
in welke toestand zij ook verkeer ( chapeau)
het laatste woord ...........![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! dus hou er eens mee op!
En laten we ons nu richten op Huub,[quote] de man die naar ik vermoed zijn vrouw compleet kort geslagen heeft!
Ja ze zijn weer bij elkaar .quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betekend dat dan niet gewoon dat ze/hij/het geen leven heeft?![]()
Afijn, goedemorgen, is er al een uitspraak in de zaak lieve arme Claire vs wifebeatende grootmuillaaf Huub?
Er staat vermoed toch? Ik bedoel ik kan ook niet bij die gasten in hun hoofd of huis kijken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dit moet echt een grap zijn van jou! Wat je hier neer zet.
Je bent goed geinformeerd , dan kan jij ons vast wel een heleboel info geven.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben blij dat jij niet hebt moeten doormaken wat die arme Claire heeft doorgemaakt
Klopt!! er staat idd vermoed , maar wat daarachter staat tik jijzelf in en komt wel heel erg hard over alsof Claire geheel in elkaar gerost zou zijn, en daar zag ze nou niet echt naar uit .quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er staat vermoed toch? Ik bedoel ik kan oook niet bij die gasten in hun hofd of huis kijken!
Hij heeft in mijn optiek alle schijn tegen en als Claire zegt dat ze drie keer geslagen is door hem vermoed ik het ergste ja! Trouwens elke klap die een vrouw van een man krijgt is over het algemeen een halsmisdaad in mijn bescheiden optiek. Noem me een softie maar ik vind niet dat je vrouwen mag slaan.
Dus... ik vermoed, bevestig niets, mijn subjectieve vermoedens op basis van de info die ik op mijn manier geinterpreteerd sinds DGK...
Ik vind als een vrouw van een kerel een knal krijgt, al is het met de vlakke hand al van dien aard dat ik dat in zulke gevallen eigenlijk in elkaar rossen vind ja, zeker ook omdat er een groot deel emotionele schade bij komt kijken die vaak niet meegenomen is. Een paar gekneusde ribben helen sneller dan de angst voor je eigen man!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Klopt!! er staat idd vermoed , maar wat daarachter staat tik jijzelf in en komt wel heel erg hard over alsof Claire geheel in elkaar gerost zou zijn, en daar zag ze nou niet echt naar uit .
En toch is dit niet gezegd dus eigenlijk kun je zo al je vermoedens parkeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:48 schreef versabommie het volgende:
Hij heeft in mijn optiek alle schijn tegen en als Claire zegt dat ze drie keer geslagen is door hem vermoed ik het ergste ja!
Daar zijn we het allemal mee eens,quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind als een vrouw van een kerel een knal krijgt, al is het met de vlakke hand al van dien aard dat ik dat in zulke gevallen eigenlijk in elkaar rossen vind ja, zeker ook omdat er een groot deel emotionele schade bij komt kijken die vaak niet meegenomen is. Een paar gekneusde ribben helen sneller dan de angst voor je eigen man!
Nouja, als ze zegt: Ik ben door Huub geslagen. Hoe duidelijk wil je het dan hebben? Willen jullie details?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En toch is dit niet gezegd dus eigenlijk kun je zo al je vermoedens parkeren.
Als je dan zonodig je verhaal wil doen in de bladen en op tv, wees dan duidelijk ofzo.
Tip van Flip!
Dan gaat dit topic doodquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar zijn we het allemal mee eens,
Maar of dat hier allemaal het geval is, is een tweede..
Met andere woorden, ben het gezeik erover een beetje zat, laten we eens wachten op feiten.
Even was het grappig, maar nu wordt het vervelend..
Oh, ben ik vast in de fase blijven hangen waarin dat nog niet duidelijk was ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze zegt: Ik ben door Huub geslagen. Hoe duidelijk wil je het dan hebben? Willen jullie details?
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, ben ik vast in de fase blijven hangen waarin dat nog niet duidelijk was ofzo.
Wil ik details? Wil jij details? Dat willen we toch allemaal anders zat je hier niet.
Volgens mij is dat helemaal niet zo letterlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is,
Ja duh, niets natuurlijk, want er is geen bewijs. Dit hele gedoe helpt alleen niet mee om verstandig om te gaan met het verdelen van de lusten en lasten jegens elkaar en het kind. Iedereen de dupe, het kind het meest. Dat krijg je als onvolwassen en achterlijken gemeenschap met elkaar hebben en wanneer het gevolg een zwangerschap is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.
Details hoeven van mij niet zo, ik wil echt niet weten waar en hoe hard ze geslagen is, ik wil weten wat er uiteindelijk uit de zaak rollen gaat.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze zegt: Ik ben door Huub geslagen. Hoe duidelijk wil je het dan hebben? Willen jullie details?
Ja en daarom noem je hem 10x per dag koffielaafdwergsmurfkabouterachtigsoort.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.
Details hoeven van mij niet zo, ik wil echt niet weten waar en hoe hard ze geslagen is, ik wil weten wat er uiteindelijk uit de zaak rollen gaat.
Ik wil helemaal geen details weten, want die zijn vaak niet fijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar goed, orde op zaken: Zegt Claire bij Blvrd dat ze 3x gemept is?
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk. Nou fijn, dan vind ik dus toch weer wat ik om 8.59uur ook vond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaal
[ afbeelding ]
Goede morgen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk.
Een cursus begrijpend lezen beveel ik je aan. Het was drie keer heel erg, al die andere keren minder erg, maar ook niet leuk. Dat bagatelliseren en ontwijkend posten past hier wat mij betreft niet als het over mishandeling gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Goede morgen!
Ja, Claire had blauwe teennagels. Ze was nl. op haar teentjes getrapt. Kon natuurlijk niet missen met die schoenmaat van Huub.
Ja, maak er even een vrouwen/mannending van.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.
Nope, dat is weer een voortvloeisel uit mijn encounters met Huub over Twitter, FOK! en andere kanalenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en daarom noem je hem 10x per dag koffielaafdwergsmurfkabouterachtigsoort.
Omdat je wil weten wat de uitkomst is. Bommie!![]()
![]()
Er is niets mis met zeggen wat er gebeurde. En dat doet ze in mijn ogen ook redelijk duidelijk. Ik heb geen behoefte aan meer details over waar exact hij haar gemept en/of geknepen heeft. Er staat duidelijk dat het verder ging dan verbaal, dus was het fysiek en dus was en is het verwerpelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maak er even een vrouwen/mannending van.Wat is er mis met gewoon zeggen wat er is gebeurd?
Daar heb je echt geen denkende piemel voor nodig hoor. Ik vind mezelf altijd wel vrij duidelijk eigenlijk maar dat komt vast door mijn enorme e-penis.
Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
afgaande op de vele uren streamen.
Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling?
Er is niets suggestief aan de opmerkingen van Claire, helemaal niets. Aan jouw immer gemaakte "Stel dat...." opmerkingen is wel heel erg veel suggestiefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.
En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.
We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Dan nog is het de vraag, was het met voorbedachte rade.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Als je neukt, kun je zwanger worden. Ook met voorbehoedsmiddelen. Dat weet ook Huub.
Maakt het wat uit; geslagen, geschopt, haar strot dichtgeknepen ..? En hoe moet je er als vrouw uitzien om klappen te incasseren van een ventquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Lichamelijk geweld en het was heftig............geslagen? geschopt? En wat was Claire's eigen aandeel? Claire ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze zomaar even een klap of whatever incasseert. Ik krijg meer een beeld van rollebollend door de huiskamer. Niks duidelijkheid dus......
Dan nog: waar twee neuken hebben er twee de verantwoordelijkheid over de eventuele gevolgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
Dan nog is het de vraag, was het met voorbedachte rade.
Damn das wel heel triest om een ''kindje krijgen'' onder geestelijke mishandeling te plaatsenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.
En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.
We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan nog is het de vraag, was het met voorbedachte rade.
OMFG!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Claire heeft dus wél gezegd dat Huub fysiek over de schreef is gegaan. Duidelijk, heel duidelijk en niet mis te verstaan. Of dat slaan, schoppen, knijpen, knevelen of wurgen is doet verder niet ter zake.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
Claire heeft dus niét gezegd dat ze is geslagen door Huub, en daarom zijn "die details" niet belangrijk en hebben we "aan een half woord genoeg". Prachtig.![]()
En wederom ben ik erg blij dat rechters daar anders over denken trouwens.
Ja en Huub zou niet de eerste zijn die zijn kind vermoordt uit woede op zijn (ex-) vrouw.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef sunny16947 het volgende:
Welkom in de RW. Claire zou de 1e niet zijn die een kind krijgt om een man aan zich te binden.
Hoe duidelijk wil je het hebben, "Voor de camera's kon hij het nog beperken tot verbaal geweld". Dat impliceert dat hij dat niet kon als er geen camera's meer aanwezig waren en derhalve fysiek in de weer was? De tekst "Drie keer was het heel erg", laat geen enkele ruimte en doet er nog een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef sunny16947 het volgende:
Welkom in de RW. Claire zou de 1e niet zijn die een kind krijgt om een man aan zich te binden. Jaloersheid en wantrouwen doet rare dingen met mensen.
En nergens lees of hoor ik geslagen, geschopt, geduwd. Die conclusie wordt getrokken. Is dus suggestief.
Wat voor huub geldt als heftig hebben we allemaal kunnen zien en kun je rustig onder de noemer krokodil plaatsen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef sunny16947 het volgende:
Welkom in de RW. Claire zou de 1e niet zijn die een kind krijgt om een man aan zich te binden. Jaloersheid en wantrouwen doet rare dingen met mensen.
En nergens lees of hoor ik geslagen, geschopt, geduwd. Die conclusie wordt getrokken. Is dus suggestief.
De een is bang van een spinnetje en een ander van een krokodil. Dus wat voor de een heftig is, stelt voor de ander niks voor. Ligt er maar aan wat je gewend bent, of wat je referentiekader is.
Dan nog, weet je niks. Je vult het voor jezelf in. Was heel erg, was heel heftig. Zoals ik eerder zei wat dat voor de een is, stelt voor de ander niks voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben, "Voor de camera's kon hij het nog beperken tot verbaal geweld". Dat impliceert dat hij dat niet kon als er geen camera's meer aanwezig waren en derhalve fysiek in de weer was? De tekst "Drie keer was het heel erg", laat geen enkele ruimte en doet er nog een schepje bovenop.
Op agressief gebied is hij gewoon onvoorspelbaar, ik heb dingen meegemaakt die niemand anders gun. Dat is wat Claire zegt. En dat gaat verder dan een mobiel stuk gooien of een deur intrappen, want dat was ze wel gewend in DGK.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan nog, weet je niks. Je vult het voor jezelf in. Was heel erg, was heel heftig. Zoals ik eerder zei wat dat voor de een is, stelt voor de ander niks voor.
In jouw beleving. Nog steeds blijf ik zeggen dat je het voor jezelf invult.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op agressief gebied is hij gewoon onvoorspelbaar, ik heb dingen meegemaakt die niemand anders gun. Dat is wat Claire zegt. En dat gaat verder dan een mobiel stuk gooien of een deur intrappen, want dat was ze wel gewend in DGK.
Claire hult zich in nevelen! Niet duidelijk en wél mis te verstaan (en dat laatste gebeurt dus ook op grote schaal hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire heeft dus wél gezegd dat Huub fysiek over de schreef is gegaan. Duidelijk, heel duidelijk en niet mis te verstaan. Of dat slaan, schoppen, knijpen, knevelen of wurgen is doet verder niet ter zake.
Ja joh, en al heeft iemand 3 maanden een blauw oog, als het een vrouw van 1.77 en 90 kilo is dan maak jij er wel van dat ze zelf ook wel een aandeel in het geheel zal hebben gehad en dat het voor haar vast niet zo heftig is. Om wat voor achterlijke reden je dan ook kunt bedenken, misschien wel puur gebaseerd op het feit dat het geen klein iel mager scharminkel isquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan nog, weet je niks. Je vult het voor jezelf in. Was heel erg, was heel heftig. Zoals ik eerder zei wat dat voor de een is, stelt voor de ander niks voor.
Ik geloof helemaal niks en neem ook niks aan. Ik ken Claire IRL niet en weet dus niet waar zij een hele heisa over zou maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef margje49 het volgende:
Huub heeft heel heftig geknepen in de kont van Clair en Clair maakt daar een hele heisa over, nou goed?
Dat geloof je toch zelf niet Sunny?
Het wit voor hun ogen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geef de moed maar weer even op. Er is geen doorkomen aan![]()
Ik zou sommigen wel willen slaan om ze de ogen te laten openen
Oe het wachten is nu op de rebound waarin men de schijn gaat wekken dat jij vrouwen slaatquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat huub in zijn handen mag knijpen dat Claire in ieder geval nog zo fatsoenlijk is om niet in detail te treden wat hij met haar uitgehaald heeft. Claire zegt dat hij haar mishandeld heeft en dat het erg was en dat is voor de bladen en voor ons genoeg. Wat er daadwerkelijk gebeurd is zal op papier komen en voor een vrouw die aangifte doet van mishandeling is het geen pretje om dat allemaal te vertellen. Want vrouwen die mishandeld worden schamen zich in de regel ook nog eens voor de gruweldaden van hun ex.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire hult zich in nevelen! Niet duidelijk en wél mis te verstaan (en dat laatste gebeurt dus ook op grote schaal hier)
Da's niet on topic, dan grijpen moderators gelukkig gelijk inquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe het wachten is nu op de rebound waarin men de schijn gaat wekken dat jij vrouwen slaatBeen there done that
![]()
Zoiets idd, het is de laatste jaren een typisch patroon gebleken.quote:Maar ik vind ook dat er zo eenvoudig overheen gestapt wordt. Zelfs als blijkt dat Claire strax de tandjes is geslagen ben ik bang dat er nog enkelen zijn die gaan zeggen ja maar ze was blond dus huub kon er niets aan doen dat hij door het lint ging, het was de schuld van Claire!
Dacht dat het in nederland was: Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Bij jou dus andersom. Maar er hebben er meer jaren vastgezeten voor een vermeende misdaad, door glasharde beschuldigingen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe het wachten is nu op de rebound waarin men de schijn gaat wekken dat jij vrouwen slaatBeen there done that
![]()
Maar ik vind ook dat er zo eenvoudig overheen gestapt wordt. Zelfs als blijkt dat Claire strax de tandjes is geslagen ben ik bang dat er nog enkelen zijn die gaan zeggen ja maar ze was blond dus huub kon er niets aan doen dat hij door het lint ging, het was de schuld van Claire!
En bij voorbaat: Nee als Huub onschuldig blijkt te zijn dan noem ik hem ook geen vermeende wifebeater meer ...
* versabommie maait gras voor voeten weg
Er zit wel iets van een contradictie in, meestal sla je iemand de ogen dicht, maar zou het wel eens andersom willen proberenquote:
Makkelijk lullen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind ook dat er zo eenvoudig overheen gestapt wordt. Zelfs als blijkt dat Claire strax de tandjes is geslagen ben ik bang dat er nog enkelen zijn die gaan zeggen ja maar ze was blond dus huub kon er niets aan doen dat hij door het lint ging, het was de schuld van Claire!
En bij voorbaat: Nee als Huub onschuldig blijkt te zijn dan noem ik hem ook geen vermeende wifebeater meer ...
* versabommie maait gras voor voeten weg
Bovenstaande is toch ook waar? Daarom zijn er nu ook twee slachtoffers en twee daders. Beiden hebben sowieso het verstand van een garnaal, los van geweld of wat dan ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Gert het volgende:
Want als hij niét schuldig wordt bevonden, dan kan ik óók wel gaan invullen wat er dan gezegd gaat worden. Namelijk dat zulke zaken moeilijk te bewijzen zijn, maar dat dit absoluut niet betekent dat het ook niet gebéurd is, want in DGK was het ook al zo'n smerige hond. En dat Claire heus niet zómaar aangifte doet. En waar rook is, is vuur. Etcetera!
Echt hè.... dat soort wijven (anders kan ik het niet noemen) wat altijd alles maar goedpraat, en op voorhand maar roept dat de vrouw het wel uitgedaagd zal hebben is het laagste soort wat er is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom blogt Claire niet meer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
O.k. stel, Huub is onschuldig, waarom dan z,n blog weg? Dan laat je je toch juist kennen? Tuurlijk is het fucked up als je steeds voor wifebeater, etc, wordt gebackstabbed maar de aanhouder wint dan toch uiteindelijk? waarom dan niet meer bloggen?
Zou het om Sophie zijn?
Omdat Claire haar verhaal al breed uit de doeken heeft gedaan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waarom blogt Claire niet meer?
En als Huub onschuldig blijkt te zijn verzin ik misschien wel excuses voor Claire waarom ze Huub beschuldigde.
denk dat hij gewoon zijn blog opgedoekt heeft omdat er ook doodsverwensingen enzo gepost werden, soms zijn mensen zo achtelijk zoiets te gaan zeggen, heb 1 keer zijn hyves ff begluurd echt er zitten malloten tussen hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
O.k. stel, Huub is onschuldig, waarom dan z,n blog weg? Dan laat je je toch juist kennen? Tuurlijk is het fucked up als je steeds voor wifebeater, etc, wordt gebackstabbed maar de aanhouder wint dan toch uiteindelijk? waarom dan niet meer bloggen?
Zou het om Sophie zijn?
juist omdat die blog weg is geeft mij dat alleen maar meer het gevoel dat het wél is gebeurd.
dat zou ook kunnen idd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat hij gewoon zijn blog opgedoekt heeft omdat er ook doodsverwensingen enzo gepost werden, soms zijn mensen zo achtelijk zoiets te gaan zeggen, heb 1 keer zijn hyves ff begluurd echt er zitten malloten tussen hoor.
vind het verstandig dat hij het gesloten heeft.( of misschien opdracht van zijn advocaat, ken ook)
Alsof het ook maar iéts helpt als hij op z'n blog de aantijgingen gaat proberen te weerleggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
Zou het om Sophie zijn?
Wat ik bedoel is: onschuldig zal hij nooit meer gevonden worden, wat de uitslag ook is. En beiden zijn slachtoffer ja, van een uit de hand gelopen publiciteitsstunt tijdens DGK. En tegelijkertijd hebben ze dat ook zélf gedaan, als wilsbekwame mensen. Maar ook die kunnen zich gek laten maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bovenstaande is toch ook waar? Daarom zijn er nu ook twee slachtoffers en twee daders. Beiden hebben sowieso het verstand van een garnaal, los van geweld of wat dan ook.
Maar niet het beste voor onsquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iéts helpt als hij op z'n blog de aantijgingen gaat proberen te weerleggen.
Dan wordt in Tilburg onmiddelijk de telefoon weer gepakt om Wilma of Albert of noem ze maar op te bellen.
Totale mediastilte is denk ik de beste taktiek voor hem.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: onschuldig zal hij nooit meer gevonden worden, wat de uitslag ook is. En beiden zijn slachtoffer ja, van een uit de hand gelopen publiciteitsstunt tijdens DGK. En tegelijkertijd hebben ze dat ook zélf gedaan, als wilsbekwame mensen. Maar ook die kunnen zich gek laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |