abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74446264
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.
Details hoeven van mij niet zo, ik wil echt niet weten waar en hoe hard ze geslagen is, ik wil weten wat er uiteindelijk uit de zaak rollen gaat.
Ik wil helemaal geen details weten, want die zijn vaak niet fijn.

Ik vind alleen wacht eerst tot er duidelijk wordt wat er nu werkelijk is gebeurt.
Logies dat Claire haar verhaal verteld en die zal ook zeker in haar voordeel naar buiten zijn gebracht.
Ik vind het wel in Huub zijn voordeel dat hij niet terug is gaan smijten met modder.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74446311
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:

[..]
Maar goed, orde op zaken: Zegt Claire bij Blvrd dat ze 3x gemept is?
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaal

pi_74446428
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk. Nou fijn, dan vind ik dus toch weer wat ik om 8.59uur ook vond.
Go hard or go home
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:49:31 #144
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74446457
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Goede morgen!
Ja, Claire had blauwe teennagels. Ze was nl. op haar teentjes getrapt. Kon natuurlijk niet missen met die schoenmaat van Huub.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74446458
quote:

[..]

[ afbeelding ]

maar dat schrijven de roddelbladen , die maken alles 10 x erger als het is.
Vaak koppen ze op het voorblad , en denk je och dat zal wat zijn , lees je het stuk denk je nahhh das heel wat anders als het voorblad kopt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74446534
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk.
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:52:22 #147
241662 Jian
Well, well, well
pi_74446550
Er staat ook letterlijk "Het was lichamelijk geweld en het was heftig" Nog los van het feit van die getuige die Huub had zien slaan in die steeg, kan ik me daar wel wat voorstellingen bij maken en ze zijn geen van allen mooi
pi_74446624
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:49 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Goede morgen!
Ja, Claire had blauwe teennagels. Ze was nl. op haar teentjes getrapt. Kon natuurlijk niet missen met die schoenmaat van Huub.
Een cursus begrijpend lezen beveel ik je aan. Het was drie keer heel erg, al die andere keren minder erg, maar ook niet leuk. Dat bagatelliseren en ontwijkend posten past hier wat mij betreft niet als het over mishandeling gaat.
pi_74446742
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.
Ja, maak er even een vrouwen/mannending van. Wat is er mis met gewoon zeggen wat er is gebeurd?
Daar heb je echt geen denkende piemel voor nodig hoor. Ik vind mezelf altijd wel vrij duidelijk eigenlijk maar dat komt vast door mijn enorme e-penis.
Go hard or go home
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:03:17 #150
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74446920
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja en daarom noem je hem 10x per dag koffielaafdwergsmurfkabouterachtigsoort.
Omdat je wil weten wat de uitkomst is. Bommie!
Nope, dat is weer een voortvloeisel uit mijn encounters met Huub over Twitter, FOK! en andere kanalen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:04:46 #151
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74446979
Lichamelijk geweld en het was heftig............geslagen? geschopt? En wat was Claire's eigen aandeel? Claire ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze zomaar even een klap of whatever incasseert. Ik krijg meer een beeld van rollebollend door de huiskamer. Niks duidelijkheid dus......
Snooker is top!!!
pi_74446981
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, maak er even een vrouwen/mannending van. Wat is er mis met gewoon zeggen wat er is gebeurd?
Daar heb je echt geen denkende piemel voor nodig hoor. Ik vind mezelf altijd wel vrij duidelijk eigenlijk maar dat komt vast door mijn enorme e-penis.
Er is niets mis met zeggen wat er gebeurde. En dat doet ze in mijn ogen ook redelijk duidelijk. Ik heb geen behoefte aan meer details over waar exact hij haar gemept en/of geknepen heeft. Er staat duidelijk dat het verder ging dan verbaal, dus was het fysiek en dus was en is het verwerpelijk.

Afijn, er komt geen oplossing denk ik. Bewijslast is moeilijk of niet te vinden, beide figuren zijn blijvend besmet, want óf Claire heeft gelogen óf Huub heeft gemept (afhankelijk van wie er naar kijkt). Ze hebben hiermee zichzelf tot zowel dader als slachtoffer gemaakt door te doen wat ze gedaan hebben en dat blijft aan ze kleven tot in lengte van jaren.

De kleine is de lul, maar dat was ze al voordat ze geboren was.

Edit: als ik geld moest inzetten op de waarheid, dan gokte ik op zeker op Claire, afgaande op de vele uren streamen.
pi_74447015
Bij agressie: koop een boksbal en sla daar lekker op..

of sla een opblaaspop verrot, geen weerstand en altijd doeltreffend.
zou een hoop ellende schelen.!

Ik zeg doen!

en verder is er een grote kans dat de zaak wordt geseponeerd wegens haar woord tegen het zijne en te weinig bewijs.
Zoals wel vaker gebeurd.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bunker-Renate op 06-11-2009 11:12:00 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:10:46 #154
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447177
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

afgaande op de vele uren streamen.
Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!
Snooker is top!!!
pi_74447250
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!
Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:17:30 #156
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447409
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.

En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.

We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Snooker is top!!!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:19:06 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74447460
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:

En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling?

Als je neukt, kun je zwanger worden. Ook met voorbehoedsmiddelen. Dat weet ook Huub.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74447524
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.

En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.

We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Er is niets suggestief aan de opmerkingen van Claire, helemaal niets. Aan jouw immer gemaakte "Stel dat...." opmerkingen is wel heel erg veel suggestief
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:22:18 #159
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447580
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je neukt, kun je zwanger worden. Ook met voorbehoedsmiddelen. Dat weet ook Huub.
Dan nog is het de vraag, was het met voorbedachte rade.
Snooker is top!!!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:23:22 #160
241662 Jian
Well, well, well
pi_74447611
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Lichamelijk geweld en het was heftig............geslagen? geschopt? En wat was Claire's eigen aandeel? Claire ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze zomaar even een klap of whatever incasseert. Ik krijg meer een beeld van rollebollend door de huiskamer. Niks duidelijkheid dus......
Maakt het wat uit; geslagen, geschopt, haar strot dichtgeknepen ..? En hoe moet je er als vrouw uitzien om klappen te incasseren van een vent Hebben die allemaal een bepaald uiterlijk kenmerk ofzo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')