Ik wil helemaal geen details weten, want die zijn vaak niet fijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.
Details hoeven van mij niet zo, ik wil echt niet weten waar en hoe hard ze geslagen is, ik wil weten wat er uiteindelijk uit de zaak rollen gaat.
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar goed, orde op zaken: Zegt Claire bij Blvrd dat ze 3x gemept is?
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk. Nou fijn, dan vind ik dus toch weer wat ik om 8.59uur ook vond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaal
[ afbeelding ]
Goede morgen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk.
Een cursus begrijpend lezen beveel ik je aan. Het was drie keer heel erg, al die andere keren minder erg, maar ook niet leuk. Dat bagatelliseren en ontwijkend posten past hier wat mij betreft niet als het over mishandeling gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Goede morgen!
Ja, Claire had blauwe teennagels. Ze was nl. op haar teentjes getrapt. Kon natuurlijk niet missen met die schoenmaat van Huub.
Ja, maak er even een vrouwen/mannending van.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.
Nope, dat is weer een voortvloeisel uit mijn encounters met Huub over Twitter, FOK! en andere kanalenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en daarom noem je hem 10x per dag koffielaafdwergsmurfkabouterachtigsoort.
Omdat je wil weten wat de uitkomst is. Bommie!![]()
![]()
Er is niets mis met zeggen wat er gebeurde. En dat doet ze in mijn ogen ook redelijk duidelijk. Ik heb geen behoefte aan meer details over waar exact hij haar gemept en/of geknepen heeft. Er staat duidelijk dat het verder ging dan verbaal, dus was het fysiek en dus was en is het verwerpelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maak er even een vrouwen/mannending van.Wat is er mis met gewoon zeggen wat er is gebeurd?
Daar heb je echt geen denkende piemel voor nodig hoor. Ik vind mezelf altijd wel vrij duidelijk eigenlijk maar dat komt vast door mijn enorme e-penis.
Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
afgaande op de vele uren streamen.
Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling?
Er is niets suggestief aan de opmerkingen van Claire, helemaal niets. Aan jouw immer gemaakte "Stel dat...." opmerkingen is wel heel erg veel suggestiefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.
En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.
We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Dan nog is het de vraag, was het met voorbedachte rade.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Als je neukt, kun je zwanger worden. Ook met voorbehoedsmiddelen. Dat weet ook Huub.
Maakt het wat uit; geslagen, geschopt, haar strot dichtgeknepen ..? En hoe moet je er als vrouw uitzien om klappen te incasseren van een ventquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Lichamelijk geweld en het was heftig............geslagen? geschopt? En wat was Claire's eigen aandeel? Claire ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze zomaar even een klap of whatever incasseert. Ik krijg meer een beeld van rollebollend door de huiskamer. Niks duidelijkheid dus......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |