abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:04:46 #151
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74446979
Lichamelijk geweld en het was heftig............geslagen? geschopt? En wat was Claire's eigen aandeel? Claire ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze zomaar even een klap of whatever incasseert. Ik krijg meer een beeld van rollebollend door de huiskamer. Niks duidelijkheid dus......
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74446981
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, maak er even een vrouwen/mannending van. Wat is er mis met gewoon zeggen wat er is gebeurd?
Daar heb je echt geen denkende piemel voor nodig hoor. Ik vind mezelf altijd wel vrij duidelijk eigenlijk maar dat komt vast door mijn enorme e-penis.
Er is niets mis met zeggen wat er gebeurde. En dat doet ze in mijn ogen ook redelijk duidelijk. Ik heb geen behoefte aan meer details over waar exact hij haar gemept en/of geknepen heeft. Er staat duidelijk dat het verder ging dan verbaal, dus was het fysiek en dus was en is het verwerpelijk.

Afijn, er komt geen oplossing denk ik. Bewijslast is moeilijk of niet te vinden, beide figuren zijn blijvend besmet, want óf Claire heeft gelogen óf Huub heeft gemept (afhankelijk van wie er naar kijkt). Ze hebben hiermee zichzelf tot zowel dader als slachtoffer gemaakt door te doen wat ze gedaan hebben en dat blijft aan ze kleven tot in lengte van jaren.

De kleine is de lul, maar dat was ze al voordat ze geboren was.

Edit: als ik geld moest inzetten op de waarheid, dan gokte ik op zeker op Claire, afgaande op de vele uren streamen.
pi_74447015
Bij agressie: koop een boksbal en sla daar lekker op..

of sla een opblaaspop verrot, geen weerstand en altijd doeltreffend.
zou een hoop ellende schelen.!

Ik zeg doen!

en verder is er een grote kans dat de zaak wordt geseponeerd wegens haar woord tegen het zijne en te weinig bewijs.
Zoals wel vaker gebeurd.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bunker-Renate op 06-11-2009 11:12:00 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:10:46 #154
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447177
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

afgaande op de vele uren streamen.
Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!
Snooker is top!!!
pi_74447250
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Niets is wat het lijkt, de wereld wil bedrogen worden!
Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:17:30 #156
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447409
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat is juist. Maar Huub is wél duidelijk geweest met de woorden dat hij in DGK niet zoveel anders was dan buiten DGK. En de beelden van hem binnen DGK waren niet mooi. Eén en één is voor mij dan wel twee. Ik vind hem een kleine kuthufter.
Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.

En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.

We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Snooker is top!!!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:19:06 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74447460
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:

En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling?

Als je neukt, kun je zwanger worden. Ook met voorbehoedsmiddelen. Dat weet ook Huub.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74447524
quote:

[..]

Volgens sommige liegt Huub toch altijd alles. Dus ook daar kun je niet vanuit gaan.

En stel!!!!!!! Claire is zonder medeweten van Huub zwanger geworden. Valt dat dan onder geestelijke mishandeling? Misschien schold ze hem ook wel elke dag uit voor kutkabouter.

We weten dus helemaal niks. ook niet door die suggestieve opmerkingen van Claire.
Er is niets suggestief aan de opmerkingen van Claire, helemaal niets. Aan jouw immer gemaakte "Stel dat...." opmerkingen is wel heel erg veel suggestief
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:22:18 #159
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447580
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je neukt, kun je zwanger worden. Ook met voorbehoedsmiddelen. Dat weet ook Huub.
Dan nog is het de vraag, was het met voorbedachte rade.
Snooker is top!!!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:23:22 #160
241662 Jian
Well, well, well
pi_74447611
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Lichamelijk geweld en het was heftig............geslagen? geschopt? En wat was Claire's eigen aandeel? Claire ziet er in mijn ogen niet naar uit dat ze zomaar even een klap of whatever incasseert. Ik krijg meer een beeld van rollebollend door de huiskamer. Niks duidelijkheid dus......
Maakt het wat uit; geslagen, geschopt, haar strot dichtgeknepen ..? En hoe moet je er als vrouw uitzien om klappen te incasseren van een vent Hebben die allemaal een bepaald uiterlijk kenmerk ofzo ?
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:23:59 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74447633
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
Dan nog: waar twee neuken hebben er twee de verantwoordelijkheid over de eventuele gevolgen.
pi_74447648
quote:

[..]

Damn das wel heel triest om een ''kindje krijgen'' onder geestelijke mishandeling te plaatsen
pi_74447652
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Doe normaal.

Dat niets is wat het lijkt. Mijn e-penis wordt daar spontaan impotent van. Wat een afschuwelijke uitspraak is dat trouwens.
Go hard or go home
pi_74447694
jemig zeg, wordt steeds gekker hier met aannamens etc.etc. is er al gezegt door claire dat huub haar ook heeft aangeraakt, huiselijk geweld was het toch niet specifiek hij heeft me in elkaar gerost?//
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 11:27:16 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74447730
Claire heeft dus niét gezegd dat ze is geslagen door Huub, en daarom zijn "die details" niet belangrijk en hebben we "aan een half woord genoeg". Prachtig.
En wederom ben ik erg blij dat rechters daar anders over denken trouwens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:27:53 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74447748
Ik denk dat Claire Huub enorm heeft verkracht, al dan niet met behulp van de enorme e-penis van Noek.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:31:05 #167
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74447830
quote:

[..]

OMFG! Jij bent de eerste ooit in mijn lange historie op fok die ik ga blokken!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:31:26 #168
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74447844
Welkom in de RW. Claire zou de 1e niet zijn die een kind krijgt om een man aan zich te binden. Jaloersheid en wantrouwen doet rare dingen met mensen.

En nergens lees of hoor ik geslagen, geschopt, geduwd. Die conclusie wordt getrokken. Is dus suggestief.

De een is bang van een spinnetje en een ander van een krokodil. Dus wat voor de een heftig is, stelt voor de ander niks voor. Ligt er maar aan wat je gewend bent, of wat je referentiekader is.
Snooker is top!!!
pi_74447870
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
Claire heeft dus niét gezegd dat ze is geslagen door Huub, en daarom zijn "die details" niet belangrijk en hebben we "aan een half woord genoeg". Prachtig.
En wederom ben ik erg blij dat rechters daar anders over denken trouwens.
Claire heeft dus wél gezegd dat Huub fysiek over de schreef is gegaan. Duidelijk, heel duidelijk en niet mis te verstaan. Of dat slaan, schoppen, knijpen, knevelen of wurgen is doet verder niet ter zake.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:33:51 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74447940
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef sunny16947 het volgende:
Welkom in de RW. Claire zou de 1e niet zijn die een kind krijgt om een man aan zich te binden.
Ja en Huub zou niet de eerste zijn die zijn kind vermoordt uit woede op zijn (ex-) vrouw.
Zo lust ik ze ook wel. Rauw geserveerd op een bedje van what if's.

Bottom line: waar twee neuken nemen twee de verantwoordelijkheid over de eventuele gevolgen.
pi_74448024
quote:
Welkom in de RW. Claire zou de 1e niet zijn die een kind krijgt om een man aan zich te binden. Jaloersheid en wantrouwen doet rare dingen met mensen.

En nergens lees of hoor ik geslagen, geschopt, geduwd. Die conclusie wordt getrokken. Is dus suggestief.
Hoe duidelijk wil je het hebben, "Voor de camera's kon hij het nog beperken tot verbaal geweld". Dat impliceert dat hij dat niet kon als er geen camera's meer aanwezig waren en derhalve fysiek in de weer was? De tekst "Drie keer was het heel erg", laat geen enkele ruimte en doet er nog een schepje bovenop.
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2009 @ 11:37:45 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_74448038
Als we nou gewoon even luisteren naar wat Claire zegt, dat praat wat makkelijker. Ze heeft het over agressie en angst, de voice-over heeft het over meppen, niet Claire.
Dit is niet om wie dan ook goed te praten hoor. We weten allemaal hoe Huub is als hij gezopen heeft. Een strontvervelend, agressief mannetje.

Claire bij Boelevaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_74448060
quote:

De een is bang van een spinnetje en een ander van een krokodil. Dus wat voor de een heftig is, stelt voor de ander niks voor. Ligt er maar aan wat je gewend bent, of wat je referentiekader is.

Wat voor huub geldt als heftig hebben we allemaal kunnen zien en kun je rustig onder de noemer krokodil plaatsen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:40:53 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74448142
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoe duidelijk wil je het hebben, "Voor de camera's kon hij het nog beperken tot verbaal geweld". Dat impliceert dat hij dat niet kon als er geen camera's meer aanwezig waren en derhalve fysiek in de weer was? De tekst "Drie keer was het heel erg", laat geen enkele ruimte en doet er nog een schepje bovenop.
Dan nog, weet je niks. Je vult het voor jezelf in. Was heel erg, was heel heftig. Zoals ik eerder zei wat dat voor de een is, stelt voor de ander niks voor.
Snooker is top!!!
pi_74448200
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dan nog, weet je niks. Je vult het voor jezelf in. Was heel erg, was heel heftig. Zoals ik eerder zei wat dat voor de een is, stelt voor de ander niks voor.
Op agressief gebied is hij gewoon onvoorspelbaar, ik heb dingen meegemaakt die niemand anders gun. Dat is wat Claire zegt. En dat gaat verder dan een mobiel stuk gooien of een deur intrappen, want dat was ze wel gewend in DGK.
pi_74448233
Huub heeft heel heftig geknepen in de kont van Clair en Clair maakt daar een hele heisa over, nou goed?

Dat geloof je toch zelf niet Sunny?
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:46:26 #177
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74448304
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Op agressief gebied is hij gewoon onvoorspelbaar, ik heb dingen meegemaakt die niemand anders gun. Dat is wat Claire zegt. En dat gaat verder dan een mobiel stuk gooien of een deur intrappen, want dat was ze wel gewend in DGK.
In jouw beleving. Nog steeds blijf ik zeggen dat je het voor jezelf invult.
Snooker is top!!!
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 11:47:33 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74448345
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Claire heeft dus wél gezegd dat Huub fysiek over de schreef is gegaan. Duidelijk, heel duidelijk en niet mis te verstaan. Of dat slaan, schoppen, knijpen, knevelen of wurgen is doet verder niet ter zake.
Claire hult zich in nevelen! Niet duidelijk en wél mis te verstaan (en dat laatste gebeurt dus ook op grote schaal hier )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:48:18 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74448375
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja joh, en al heeft iemand 3 maanden een blauw oog, als het een vrouw van 1.77 en 90 kilo is dan maak jij er wel van dat ze zelf ook wel een aandeel in het geheel zal hebben gehad en dat het voor haar vast niet zo heftig is. Om wat voor achterlijke reden je dan ook kunt bedenken, misschien wel puur gebaseerd op het feit dat het geen klein iel mager scharminkel is
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:48:27 #180
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74448380
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef margje49 het volgende:
Huub heeft heel heftig geknepen in de kont van Clair en Clair maakt daar een hele heisa over, nou goed?

Dat geloof je toch zelf niet Sunny?
Ik geloof helemaal niks en neem ook niks aan. Ik ken Claire IRL niet en weet dus niet waar zij een hele heisa over zou maken.
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')