Mijn vertrouwen erin is wel iets omhoog gegaan, volgens de Tweaker Best Buy Guide is mijn nieuwe laptop op dit moment de beste koop in zijn segment. Al kwam ik daar pas achter nadat ik hem gekocht hadquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef Paladijn het volgende:
Dat is altijd nog een langere levensduur dan Hugo's ibookje Dingest
een meter. dát is pas lang voor een laptop.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wees blij dat die zo lang is mee gegaanbest lang voor een laptop hoor
en zo is dat, die mods van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
Dat is omdat de modjes veel te streng zijn, het is compleet doodgemod hier, in de PTA SC mag NIKS!![]()
Flikker op, gore tyfus stinksnol.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
Dat is omdat de modjes veel te streng zijn, het is compleet doodgemod hier, in de PTA SC mag NIKS!![]()
heey blauwequote:
nog drie weken dan ben jij de enige smurf nog in PTA hoorquote:
Zie Alexxxxx bedanktquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef invine het volgende:
nog meer modsgefeliciteerd
oh klonk en alexxx zijn gestopt.. waarom alex?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog drie weken dan ben jij de enige smurf nog in PTA hoor
jij hebt het met de ogen nu je weer zwart bent eh.quote:
Heuh? Ben ik scheel? Waar zie je dat staanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt het met de ogen nu je weer zwart bent eh.
er staat dat anne de enige blauwe is die over blijft.... 2cv doet maar kort dienst
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog drie weken dan ben jij de enige smurf nog in PTA hoor
jij bent toch groter dan TF?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Anne het volgende:
Ja heuuu, 2cv is toch niet zo klein?
Smurfen = kleine moderators.
Nah, volgens mij zijn we bijna even groot.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
jij bent toch groter dan TF?
ik heb jou nooit gemeet maar TF kon in mijn auto nauwelijks bij de pedalen
met jullie konten?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zijn we bijna even groot.
Waar is die foto ook alweer, Alex? Dan kunnen we vergelijken.
Nu gaan mensen hele vieze dingen denken.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met jullie konten?
in het nordschleifetopic op BB.. zin maar 38 paginas of zo, succes!(maar was de 2e of 3 keer dat ik er was, dus vrij vooraan...)
maar jullie zijn even groot inderdaad
Dat ben ik.quote:
hoiquote:
Tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu gaan mensen hele vieze dingen denken.
volgens mij was ik iets langerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zijn we bijna even groot.
Waar is die foto ook alweer, Alex? Dan kunnen we vergelijken.
ben je gekrompen danquote:Op donderdag 10 december 2009 13:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij was ik iets langer
je weet maar nooitquote:
je moeder kan je tegenwoordig ook koud wassen he. koud is het nieuwe warm, al vanaf 15 graden.quote:
mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben weer mod, ze konden me niet missen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben weer mod, ze konden me niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |