jij bent toch groter dan TF?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Anne het volgende:
Ja heuuu, 2cv is toch niet zo klein?
Smurfen = kleine moderators.
Nah, volgens mij zijn we bijna even groot.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
jij bent toch groter dan TF?
ik heb jou nooit gemeet maar TF kon in mijn auto nauwelijks bij de pedalen
met jullie konten?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zijn we bijna even groot.
Waar is die foto ook alweer, Alex? Dan kunnen we vergelijken.
Nu gaan mensen hele vieze dingen denken.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met jullie konten?
in het nordschleifetopic op BB.. zin maar 38 paginas of zo, succes!(maar was de 2e of 3 keer dat ik er was, dus vrij vooraan...)
maar jullie zijn even groot inderdaad
Dat ben ik.quote:
hoiquote:
Tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu gaan mensen hele vieze dingen denken.
volgens mij was ik iets langerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zijn we bijna even groot.
Waar is die foto ook alweer, Alex? Dan kunnen we vergelijken.
ben je gekrompen danquote:Op donderdag 10 december 2009 13:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij was ik iets langer
je weet maar nooitquote:
je moeder kan je tegenwoordig ook koud wassen he. koud is het nieuwe warm, al vanaf 15 graden.quote:
mag ik je aanraken ?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben weer mod, ze konden me niet missen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben weer mod, ze konden me niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |