Mijn vertrouwen erin is wel iets omhoog gegaan, volgens de Tweaker Best Buy Guide is mijn nieuwe laptop op dit moment de beste koop in zijn segment. Al kwam ik daar pas achter nadat ik hem gekocht hadquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef Paladijn het volgende:
Dat is altijd nog een langere levensduur dan Hugo's ibookje Dingest
een meter. dát is pas lang voor een laptop.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wees blij dat die zo lang is mee gegaanbest lang voor een laptop hoor
en zo is dat, die mods van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
Dat is omdat de modjes veel te streng zijn, het is compleet doodgemod hier, in de PTA SC mag NIKS!![]()
Flikker op, gore tyfus stinksnol.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
Dat is omdat de modjes veel te streng zijn, het is compleet doodgemod hier, in de PTA SC mag NIKS!![]()
heey blauwequote:
nog drie weken dan ben jij de enige smurf nog in PTA hoorquote:
Zie Alexxxxx bedanktquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef invine het volgende:
nog meer modsgefeliciteerd
oh klonk en alexxx zijn gestopt.. waarom alex?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog drie weken dan ben jij de enige smurf nog in PTA hoor
jij hebt het met de ogen nu je weer zwart bent eh.quote:
Heuh? Ben ik scheel? Waar zie je dat staanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij hebt het met de ogen nu je weer zwart bent eh.
er staat dat anne de enige blauwe is die over blijft.... 2cv doet maar kort dienst
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog drie weken dan ben jij de enige smurf nog in PTA hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |