Ik deed er meer dan een uur over om Den Haag uit te komen..quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
File![]()
![]()
Ik kon rustig in mijn regenpakje naar mijn werk fietsen
Treinquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
File![]()
![]()
Ik kon rustig in mijn regenpakje naar mijn werk fietsen
Dat, in combinatie met een stapel luie donders die te bang zijn het zelf te doenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef staticdata het volgende:
eerder een belg die geen nieuw topic opent
lolquote:Op donderdag 5 november 2009 11:39 schreef RudyCarell het volgende:
TVP... Because i can...
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, er ligt wel een verzoek bij de FA's om het hele 360-topic naar ONZ te kicken.
Meld dat dan even in de laatste postquote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef jpjedi het volgende:
OP maken op de ifeun is me te lastig!
Banken worden met de week hufteriger..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Dus krijg net een mededeling van de rabobank, dat als ik nu contant geld wil storten bij 1 van de vestigingen, dat ik dan 6,30 moet betalen per storting. Dit geldt voor 2010, wanneer je meer dan 6x per kalenderjaar stort.
Stort toch zeker 1x in de 2 weken geld op me rekening
Hmm, ik doe alleen maar opnemen. Het enige wat op mijn rekening wordt bijgeschreven is mijn salaris.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Dus krijg net een mededeling van de rabobank, dat als ik nu contant geld wil storten bij 1 van de vestigingen, dat ik dan 6,30 moet betalen per storting. Dit geldt voor 2010, wanneer je meer dan 6x per kalenderjaar stort.
Trein is voor mij niet echt een optiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Trein
Vanavond naar Inglorious Bastards
ik plaats alleen slotjes, is dat wat je wil?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef ursel het volgende:
Wat een kut mods hier. Doen niet eens hun werk..
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik plaats alleen slotjes, is dat wat je wil?
ok!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!
IBTLquote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!
Dat zijn allemaal verkeerde, deze is murps favoriet:quote:
nee, topic gaat nu wel dicht, bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef Bart het volgende:
Had je me er trouwens nog een note voor gegeven?
Alleen posten is ook zo saai hequote:
He niet zomaar topics sluiten he... Machtmisbruikert...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef murp het volgende:
[..]
nee, topic gaat nu wel dicht, bedankt
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef -Raffie- het volgende:
Tvp
Alles goed met je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef -Raffie- het volgende:
Tvp
Dan spaar je toch gewoon op in een ouwe sok en verdeel je dat over 6 stortingen per jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Kom maar hier, spank ik het er wel uit!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Viro het volgende:
Gezakt voor mijn rij examen, tja volgende keer beter.
K denk dat ik vandaag beter niet naar taekwondo training kan gaan, sta niet in voor mezelf
murpie zat ons gewoon te dollen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef Major-Balls het volgende:
En nog maar een post, omdat het kan.. want hier zijn de mods wél schappelijk!
Vertonghenquote:Beenhakker teleurgesteld in verklaring Vertonghen
Leo Beenhakker is niet gelukkig met Jan Vertonghen. De Ajacied liep afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord een bloedneus op na een vuistslag van Stefan Babovic, die een rode kaart kreeg voor dit vergrijp. Vertonghen blijft volhouden dat de klap bewust was, waardoor de kans behoorlijk is dat de Servische middenvelder geschorst wordt.
Babovic kreeg een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De middenvelder wast zijn handen echter in onschuld en Feyenoord ging daarom in hoger beroep tegen deze straf. Omdat Vertonghen blijft beweren dat de stoot bewust was, is het nog maar de vraag of dit hoger beroep iets uithaalt. Beenhakker noemt dat oncollegiaal, zo zei hij donderdagavond tegen RTV Rijnmond.
De technisch directeur reisde zelf af naar Zeist om Babovic te verdedigen. Daar vertelde hij de tuchtcommissie dat er van opzet geen sprake was en dat dit duidelijk op de beelden te zien was. Volgens de openbare aanklager was er inderdaad geen intentie Vertonghen te verwonden, maar nam Babovic wel een onaanvaardbaar risico door met zijn armen te zwaaien en dient hij daarvoor geschorst te worden. Vrijdag beslist de tuchtcommissie of het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden blijft staan of dat Babovic vrijuit gaat.
De middenvelder zelf was donderdagavond ook aanwezig bij de zitting van de tuchtcommissie. Babovic deed er alles aan om een schorsing te ontlopen. Hij stond op om voor te doen hoe hij sprong, wees driftig mee bij de beelden en sprak tegenover AD/Sportwereld mooie woorden: "Mijn arm als wapen? Ik ben Jackie Chan niet!"
Met murpie wel...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat hebben we toch een goede band met Moderators? Toch? Toch?
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Zat gister de EMA's te kijken... Komt David Hasselhoff weer dronken op...
Ach jaquote:
Ach ja....quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen als ik een ajaxied kon naaien..
Band of Fokkers, toch? toch? Er is zelfs een FA met een BoF! patchquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat hebben we toch een goede band met Moderators? Toch? Toch?
Heb je daar pics van??quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:04 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Band of Fokkers, toch? toch? Er is zelfs een FA met een BoF! patch
Ik had hem een echte hoek gegeven en er vervolgens ook echt voor uitgekomen. Doe ik met Fifa ook altijdquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef ursel het volgende:
Ik zou hetzelfde doen als ik een ajaxied kon naaien..
yvonne toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Die had ze wel beloofd jah!.. ik ga even een PM sturen als reminder
Ja klopt! Voor het bemiddelen in de BoF! relquote:
Ach ja.. Ik heb ook nog ergens een hele mooie. Ik had gesoliciteerd bij de politie, het lijkt mij namelijk nog steeds erg leuk om bij de VROS van het KLPD te komen en daarvoor moet je eerst wat jaartjes als pettemans rond huppelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:39 schreef FJD het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ente_politieman.html![]()
heb je mijn mooie score niet gezien dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Sickert het volgende:
Mn pa had de poule aan het begin van de week ingevuld alleen was het niet opgeslagen
had ie 3-1 voor Groningen
te ongeduldig
iedereen de poule wel ingevuld?
Beetje jammerquote:Op zondag 8 november 2009 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik scoor ook nog wel aardig. Alleen Fer
En een nieuwe medaille erbij..quote:Op zondag 8 november 2009 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammerAch ja, vorige week had ik op vrijdag 0 punten en iedereen 7 en ik werd toen nog glansrijk rondewinnaar
Net weer een km of 60 gefietst
-edit-
FeyenoordM'n poule nog meer verzieken
quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef FJD het volgende:
Heb port forwarding goed staan voor de Xbox dus denk dat een party de volgende keer beter lukt KeltieDan kan ik ook weer een beetje normaal pony-en
Weinig verschil met anders toch?quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef FJD het volgende:
Lijkt me wel weer leuk ja maar deze keer ging t nergens over. Ik miste echt alles, zag van alles haperen en de hit indicator was vertraagdKomende week maar even plannen dan.
Pas maar op, anders pown ik je in je pony! Die GTA uitbreidingen zijn overigens ook wel weer geinigquote:
GTA IV, afgelopen weekend weer eens opgestart.quote:Op zondag 8 november 2009 23:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op, anders pown ik je in je pony! Die GTA uitbreidingen zijn overigens ook wel weer geinigAlhoewel ik t achterlijk blijf vinden dat dat spel een 9 of een 10 voor graphics kan krijgen
Klopt, zo sta ik er ook in maar toch dacht ik dat het begin dit jaar er veel beter uitzagquote:Op maandag 9 november 2009 07:38 schreef FJD het volgende:
Toen ook al, stop Assassins Creed er maar weer eens in. Dan zie je t verschilAch ja graphics zeggen
mij nooit zoveel, het gaat om de gameplay.
Waar in?quote:Op maandag 9 november 2009 08:40 schreef staticdata het volgende:
Moet je uncharted 2 er eens in stoppen![]()
Ik ben ook weer druk bezig met GTA IV. Ik was mijn save-game kwijt dus moest opnieuw beginnenquote:Op maandag 9 november 2009 06:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
GTA IV, afgelopen weekend weer eens opgestart.
Of het was omdat ik nu veel dichter op m'n TV zit of omdat het ingehaald is door de tijd maar wat zag dat er toch eigenlijk vertieft uit
Gelukkig nietquote:Op maandag 9 november 2009 09:09 schreef Viro het volgende:
Heeft er iemand naast mij tekken 6 voor de xbox 360 ?
Ik wilde de flying rats achievement halen .. Ben er maar weer mee gestoptquote:Op maandag 9 november 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben ook weer druk bezig met GTA IV. Ik was mijn save-game kwijt dus moest opnieuw beginnenNu alweer op zo'n 26%. Zit nu wel in een klote level met Playboy-X. Ik vind GTA IV nog steeds by far het beste spel wat er is. De graphics zijn niet briljant maar gezien de enorme stad zijn ze eigenlijk ongeëvenaard. Om maar niet te beginnen over alle details in het spel, de humor, de radio stations, de variatie in de missies. Wat mij betreft terecht dat dit het spel is met het hoogste gemiddelde cijfer op de Xbox 360 & PS3.
Nou ik heb het op een 107cm Plasma gespeeld en ook daar vond ik de graphics gewoon prima. Vooral het uitzicht, lichteffecten, dag- en nachtcyclus zijn prachtigquote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wilde de flying rats achievement halen .. Ben er maar weer mee gestopt
Misschien eens de Xbox beneden zetten en er dan mee verder gaan, dan is de TV wat kleiner en zit ik er verder vanaf, dat kan vaak ook een verbetering zijn.. Nu werd het nogal storend
Dat je die duiven waar een rode gloed omheenzit neerknald... 250 ofzo toch?quote:Op maandag 9 november 2009 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke achievement bedoel je eigenlijk? Kan hem hier niet vinden.
quote:Unlockables
Unlockable -> How to Unlock
Annihilator Helicopter -> Kill all 200 Flying Rats
Rastah Color Huntley SUV -> Complete 10 Package Delivery missions
Remove Ammo Limit -> Get 100% completion
Ik heb een 107 cm LCD tv (42 inch is 107 cm toch? .. Full HD) maar in de huidige opstelling zit ik op nog geen meter afstand volgens mijquote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik heb het op een 107cm Plasma gespeeld en ook daar vond ik de graphics gewoon prima. Vooral het uitzicht, lichteffecten, dag- en nachtcyclus zijn prachtig
Jep. Ah, was het geen achievement? Dat dacht ikquote:Op maandag 9 november 2009 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat je die duiven waar een rode gloed omheenzit neerknald... 250 ofzo toch?
[..]
Dat is wel heel dichtbijquote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb een 107 cm LCD tv (42 inch is 107 cm toch? .. Full HD) maar in de huidige opstelling zit ik op nog geen meter afstand volgens mij
Dat vertekend soms toch ook nog wel
Ik heb er eentje niet maar geen idee welkequote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is wel heel dichtbij
Duiven schieten? Heb nog geen duif gezien in het gehele spel
Nou, er zitten er toch zo'n 250 in het spelquote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel heel dichtbij
Duiven schieten? Heb nog geen duif gezien in het gehele spel
http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er eentje niet maar geen idee welke
Uhm ja en hoe zie ik dan welke van de 100 ik mis? Ik ga ze echt niet allemaal nog een keer nalopen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29
Nog gefietst gisteren? Komende week nog plannen?quote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef ursel het volgende:
Benne jullie nou al eens klaar met dat geleuter over games..![]()
De Wielersport is een verzamelnaam voor alle sporten waarbij gebruik wordt gemaakt van een fiets. Voor die sporten (de meeste) waarbij het op snelheid aankomt, wordt ook de term wielrennen gebruikt. De UCI is de wereldbond in het wielrennen. Er zijn verschillende takken binnen de wielersport. Binnen elke tak draagt de wereldkampioen op een bepaald onderdeel altijd de regenboogtrui. De UCI is de overkoepelende organisatie binnen de wielersport.quote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef ursel het volgende:
Benne jullie nou al eens klaar met dat geleuter over games..![]()
Gisteren kon ik niet. De rest van de week ziet er niet positief uit alleen de zondag weer. Maar dat is nog te ver weg om nu al vast te leggen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog gefietst gisteren? Komende week nog plannen?
Luie homoquote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Uhm ja en hoe zie ik dan welke van de 100 ik mis? Ik ga ze echt niet allemaal nog een keer nalopen.
quote:Op maandag 9 november 2009 11:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren kon ik niet. De rest van de week ziet er niet positief uit alleen de zondag weer. Maar dat is nog te ver weg om nu al vast te leggen.![]()
quote:
Interessant, maar waar haal ik de software vandaan?quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Voor de mensen met interesse voor W7:
http://www.users-help.com/shop/item/324/
je krijgt enkel een (legale!) OEM key dus geen doosje of software.
Wij gebruiken het op de zaak voor bijvoorbeeld CS3 wat daar een 20% kost van de winkelwaarde in NL.
Ik was al betalende beta-tester, vind t wel mooi zo.quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Wij gebruiken het op de zaak voor bijvoorbeeld CS3 wat daar een 20% kost van de winkelwaarde in NL.
tja dat is de handicap voor dat geld... Origineel image downen of schijfje lenen. Elke w7 cd heeft alle versies standaard.quote:Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Interessant, maar waar haal ik de software vandaan?
Betalende beta-tester?quote:Op maandag 9 november 2009 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was al betalende beta-tester, vind t wel mooi zo.
Heb Windows 7 Pro al gratis via de MSDM van mijn schoolquote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Haha hij maakt een Vista-grapje. Nep-IT-nerd!quote:
Nee, maar als je had gezegd dat je daadwerkelijk hebt betaald om een beta te testen had ik gewoon kunnen reageren dat ik het schofterig vind dat je zou moeten betalen om een beta product te testenquote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Haha hij maakt een Vista-grapje. Nep-IT-nerd!
Vista in een notedopquote:Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef Keltie het volgende:
Nee, maar als je had gezegd dat je daadwerkelijk hebt betaald om een beta te testen had ik gewoon kunnen reageren dat ik het schofterig vind dat je zou moeten betalen om een beta product te testen
Ik heb het al vanaf het begin geroepen. Vista rommelquote:
Huilliequote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het al vanaf het begin geroepen. Vista rommel
Heb er ook nooit mee hoeven werken....
Tot vandaag
Vanaf vandaag op de nieuwe laptop begonnen en daar staat Vista rommel op
quote:Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Huillie
Vista was rommel toen het net uitkwam, maar nu met een paar SP's is er helemaal niets aan het handje, problemen zitten over het algemeen tussen toetsenbord en bureaustoel.
Ah, je hebt natuurlijk een goed gefundeerde mening gevormd, veel beter dan ik in twee jaar gebruikservaring, aangezien:quote:
Oh wacht...quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb er ook nooit mee hoeven werken....
Tot vandaag
Mja, tis natuurlijk belachelijk dat ik 7 gig voor Vista nodig heb, en 14 gig omdat elke software weer zijn eigen zaken installeerd om stabiel te kunnen draaien in Vista.quote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt natuurlijk een goed gefundeerde mening gevormd, veel beter dan ik in twee jaar gebruikservaring, aangezien:
[..]
Oh wacht...
Dat is niet alleen een probleem van Vista. Windows 95 had toen het net uit kwam ook 150MB nodig van mijn schijf van 1,2GB. Dat is meer dan 10% van een destijds zeer grote HD... Als Vista nu dus 50GB in beslag zou nemen, dan zou ik je gelijk geven dat het belachelijk is, nu vind ik het allemaal nog wel meevallen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, tis natuurlijk belachelijk dat ik 7 gig voor Vista nodig heb, en 14 gig omdat elke software weer zijn eigen zaken installeerd om stabiel te kunnen draaien in Vista.
Dat dus, het werkt zoals het moet werken.quote:Verder werkt ut gewoon en doet ut wat ut moet doen. Tis bij mij nog geen enkele keer gecrasht of wat dan ook.
Moet je maar zorgen dat je goede hardware hebt.quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Het heeft me een hele dag tweaken gekost om Vista op hetzelfde niveau als 7 te krijgen. Dat je überhaupt accepteert dat een OS pas goed werkt na een paar SPs is te achterlijk voor woorden.
Pas na het uitschakelen van de belangrijkste USPs van Vista (UAC, Aero & file-indexing) kreeg ik het voor elkaar om op fatsoenlijke snelheid te kunnen werken&bestanden tussen schijven te verplaatsen met meer dan 500kb/s.
Ja nu draait het goed, gooien ze een nieuwe titel erop. Windows 7 is born...quote:Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Huillie
Vista was rommel toen het net uitkwam, maar nu met een paar SP's is er helemaal niets aan het handje, problemen zitten over het algemeen tussen toetsenbord en bureaustoel.
De e8400 was toen net uit gekquote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
Moet je maar zorgen dat je goede hardware hebt.
Heb Vista alleen draaien op nieuwe PC's die ik toen kocht, niks getweaked en het werkt gewoon.
Alsof alles afhangt van je processor..quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
De e8400 was toen net uit gekDie vlieger gaat dus niet op
En iedereen is er laaiend over..quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja nu draait het goed, gooien ze een nieuwe titel erop. Windows 7 is born...
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.quote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt natuurlijk een goed gefundeerde mening gevormd, veel beter dan ik in twee jaar gebruikservaring, aangezien:
[..]
Oh wacht...
Je klinkt een beetje als mijn baas.quote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Als ik zeg dat het rommel is, dan is dat zo.
Jij praat in meningen, ik in feit. <= Ook weer een feit
Ik ben je baasquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als mijn baas.
En geloof me, dat moet je niet positief opvatten..
Toch vreemd dat ik hier op een drie jaar oude pc met enkel UAC uitgeschakeld kopieer met 40MB/squote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Het heeft me een hele dag tweaken gekost om Vista op hetzelfde niveau als 7 te krijgen. Dat je überhaupt accepteert dat een OS pas goed werkt na een paar SPs is te achterlijk voor woorden.
Pas na het uitschakelen van de belangrijkste USPs van Vista (UAC, Aero & file-indexing) kreeg ik het voor elkaar om op fatsoenlijke snelheid te kunnen werken&bestanden tussen schijven te verplaatsen met meer dan 500kb/s.
Ah, nu is het me duidelijk, jij bent zo'n speciaaltjequote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Als ik zeg dat het rommel is, dan is dat zo.
Jij praat in meningen, ik in feit. <= Ook weer een feit
Er is maar 1 baas en die heeft een rode mutsquote:Op maandag 9 november 2009 17:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit is pas een baas...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er is maar 1 baas en die heeft een rode muts
Bijna goedquote:
quote:
Is niets geks aan. Het was een redelijk bekende en vaak voorkomende bug die MS zelfs bij SP1 nog niet dicht had.quote:Op maandag 9 november 2009 16:55 schreef Bart het volgende:
Toch vreemd dat ik hier op een drie jaar oude pc met enkel UAC uitgeschakeld kopieer met 40MB/s
En dat met wel nul minuten tweaken! Nou ja, tien seconde dan om UAC dus uit te schakelen.
Dat weet ik. Het is gek dat jij een uur tweaken nodig hebt aangezien het met SP2 wel gewoon opgelost is.quote:Op maandag 9 november 2009 18:50 schreef FJD het volgende:
Is niets geks aan. Het was een redelijk bekende en vaak voorkomende bug die MS zelfs bij SP1 nog niet dicht had.
Sorry maar voor het in SP2 oplossen van een bij de release bekende bug laat ik de fanfare niet komen. Dat soort trucjes werken alleen bij Apple fanboys.quote:Op maandag 9 november 2009 19:07 schreef Bart het volgende:
Dat weet ik. Het is gek dat jij een uur tweaken nodig hebt aangezien het met SP2 wel gewoon opgelost is.
Ik zeg ook niet dat je de fanfare hoeft te roepen. Maar met SP2 werkt Vista gewoon prima. Of je vindt dat dat laat is of niet maakt niet uit, het gaat erom dat huilen dat Vista kut is gewoon nergens meer op slaat.quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry maar voor het in SP2 oplossen van een bij de release bekende bug laat ik de fanfare niet komen. Dat soort trucjes werken alleen bij Apple fanboys.
Ik heb SP2 overigens nooit gehaald. Geloof dat de eerste beta van 7 net na SP1 kwam en sindsdien draai ik 7. Vandaar ook dat ik een uur nodig had, er was geen patch en geen officiële oplossing![]()
Kijk eens Frank, een vriendje voor je!quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Bart het volgende:
Ik zeg ook niet dat je de fanfare hoeft te roepen. Maar met SP2 werkt Vista gewoon prima. Of je vindt dat dat laat is of niet maakt niet uit, het gaat erom dat huilen dat Vista kut is gewoon nergens meer op slaat.
50 pp is voor mij een beetje aan de hoge kant zeker als je weet dat Vera voor 5 euro al vol zitquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Attentie alle boffers!
Naar aanleiding van een subliem gastronomisch bezoek aan een topkok in België heb ik het idee opgevat om dit eens bij de Boffers voor te leggen. De kok is tevens gediplomeerd Bierkenner dus voila, zie het verband.![]()
Het programma is volledig zelf samen te stellen volgens budget en het aantal personen is ook geen probleem.
Wij betaalden 50 euro per persoon inclusief drank en we zijn van 16:00 tot 0:00 binnen geweest!
Wie zou vrijblijvend interesse hebben? Uiteraard mogelijk met partner en het weekend kan uitgebreid worden met een pokeravondje in Minderhout.
lol, zit ook wat in.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
50 pp is voor mij een beetje aan de hoge kant zeker als je weet dat Vera voor 5 euro al vol zit
Maar ik sta wel open voor het idee
True true, bij mij op de pc duurt het verplaatsen van een dvd5 (4.7 gb) in xp 1 minuut. Onder vista had mijn pc 4 minuten nodig. Alletwee de OS'en heb ik op exact dezelfde configuratie gedraaid. Aangezien het in vista 4x langer duurt dan in xp is vista imo kut, vooral ik nu met 3d polygonen tekeningen werk. Gemiddelde tekening is 50 gb, dat zou een eeuwigheid duren om te kopiëren van de ene hdd naar de andere hdd in vista. In xp duurt het 12 minuten.quote:
Ik heb het niet over snelheid, ik vind Xp beterderder dan vistaquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
dat gezeur over snelheid altijd, als het niet op de fiets is is het wel weer de pc. gewoon een SSD-tje kopen, ben je van al het gezeik af
Ja ik ga 200,- extra neerleggen omdat MS faalt bij het bouwen van een OSquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
dat gezeur over snelheid altijd, als het niet op de fiets is is het wel weer de pc. gewoon een SSD-tje kopen, ben je van al het gezeik af
Voor 50 euro wil ik dat er voor mij gekookt wordtquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Attentie alle boffers!
Naar aanleiding van een subliem gastronomisch bezoek aan een topkok in België heb ik het idee opgevat om dit eens bij de Boffers voor te leggen. De kok is tevens gediplomeerd Bierkenner dus voila, zie het verband.![]()
Het programma is volledig zelf samen te stellen volgens budget en het aantal personen is ook geen probleem.
Wij betaalden 50 euro per persoon inclusief drank en we zijn van 16:00 tot 0:00 binnen geweest!
Wie zou vrijblijvend interesse hebben? Uiteraard mogelijk met partner en het weekend kan uitgebreid worden met een pokeravondje in Minderhout.
Daar heb je toch een vrouw voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:02 schreef staticdata het volgende:
Voor 50 euro wil ik dat er voor mij gekookt wordt
Ow, dacht dat'ie een hoer bedoeldequote:Op dinsdag 10 november 2009 08:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Waren de kosten voor het onderhouden van een vrouw/vriendin maar ¤50,-
Toch vreemd dat hier heel wat anders te lezen is, namelijk dat Vista sneller danwel even snel kopieert als XP.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:38 schreef Viro het volgende:
[..]
True true, bij mij op de pc duurt het verplaatsen van een dvd5 (4.7 gb) in xp 1 minuut. Onder vista had mijn pc 4 minuten nodig. Alletwee de OS'en heb ik op exact dezelfde configuratie gedraaid. Aangezien het in vista 4x langer duurt dan in xp is vista imo kut, vooral ik nu met 3d polygonen tekeningen werk. Gemiddelde tekening is 50 gb, dat zou een eeuwigheid duren om te kopiëren van de ene hdd naar de andere hdd in vista. In xp duurt het 12 minuten.
Dus?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hier heel wat anders te lezen is, namelijk dat Vista sneller danwel even snel kopieert als XP.
Verander je username eens heel snel naar Frank!quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef Bart het volgende:
Toch vreemd dat hier heel wat anders te lezen is, namelijk dat Vista sneller danwel even snel kopieert als XP.
Dat mensen die zeggen dat Vista traag kopieert ofwel twee jaar onder een steen hebben geleefd en nu dus helemaal geen oordeel meer kunnen vellen, of ze praten domweg anderen na die twee jaar onder een steen hebben geleefd.quote:
En je hebt mensen die een test boven een persoonlijke ervaring stellen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat mensen die zeggen dat Vista traag kopieert ofwel twee jaar onder een steen hebben geleefd en nu dus helemaal geen oordeel meer kunnen vellen, of ze praten domweg anderen na die twee jaar onder een steen hebben geleefd.
Om te strijken en te stofzuigenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:55 schreef staticdata het volgende:
Soms moet zij ook achter het fornuis vandaan
Ik stel een test en mijn eigen actuele ervaring (die gelijk aan elkaar zijn) boven de twee jaar oude ervaring van een ander.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
En je hebt mensen die een test boven een persoonlijke ervaring stellen.
Ook niet als je hoort dat alle problemen opgelost zijn?quote:Als je iets hebt geprobeerd wat minder werkt voor je, in Viro's geval dus trager, ga je het daarna niet weer proberen.
Meeloperquote:Tenminste, ik niet en ik heb het vermoeden dat Viro dat ook niet doet/ heeft gedaan.
Enniewee, vista is een kut OS. En dan heb ik het niet over snelheden oid, maar gewoon over het feit dat ik het een kut OS vind.
da's zo'n beetje de policy hier op werkquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef FJD het volgende:
Als je twee SPs nodig hebt om de prestatie van je voorganger te evenaren/verbeteren dan heb je gewoon gefaald. Hoe goed het nu ook werkt.
Moet je bij je baas eens proberenJa ik heb een nieuwe versie live getrokken die minder kan, trager en minder stabiel is dan de huidige versie maar met nog twee jaar doorontwikkelen denk ik dat de nieuwe versie beter zal zijn.
Waarom leef je zo in het verledenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef FJD het volgende:
Als je twee SPs nodig hebt om de prestatie van je voorganger te evenaren/verbeteren dan heb je gewoon gefaald. Hoe goed het nu ook werkt.
Moet je bij je baas eens proberenJa ik heb een nieuwe versie live getrokken die minder kan, trager en minder stabiel is dan de huidige versie maar met nog twee jaar doorontwikkelen denk ik dat de nieuwe versie beter zal zijn.
Ben een Feyenoord-supporter.quote:
Die snap ik niet.quote:
CDA kijkt naar verbod op Modern Warfare 2 om geweldquote:
Zog jij nou maar eens dat je Xbox Live Gold hebt en FIFA 10quote:
Kheb FIFA 09 al..quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zog jij nou maar eens dat je Xbox Live Gold hebt en FIFA 10
Goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Attentie alle boffers!
Zelf koken....... leukquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lol, zit ook wat in.
Zie dat ik niet erg duidelijk ben geweest trouwens,.. Je kookt dus zelf! Whehe
Mja, voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik heb FIFA 07, FIFA 08, FIFA 09 & FIFA 10 voor de Xbox 360. Dat is geen reden
omdat 7 uit isquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom leef je zo in het verleden
Heb je soms ook een hekel aan Duitsers omdat ze 65 jaar geleden een oorlog tegen ons hebben gevoerd
Vista werkt nu goed, dus waarom zou je het nu niet gebruiken omdat het vroeger niet goed heeft gewerkt
Nee hoor. Persoonlijke ervaringenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik stel een test en mijn eigen actuele ervaring (die gelijk aan elkaar zijn) boven de twee jaar oude ervaring van een ander.
[..]
Ook niet als je hoort dat alle problemen opgelost zijn?
[..]
Meeloper
Het meest voor de hand liggende...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja Ijsmuts, gefeliciteerd!
Maar waarmee?
quote:vandaag:Pascal is jarig!! (31)
Ik zie niks, af is dat dequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:20 schreef ursel het volgende:
Google Maps heeft weer vele nieuwe streetviews..
Zoals deze..
Deze heeft gewoon een linkje hoor..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zie niks, af is dat de
Gefeliciteerd Penis
[ afbeelding ]
Lekker om een test te pakken waar vista ultimate 64 bit word gebruikt maar geen xp 64 bit. Wat ik dus gebruik. Dus niet een complete test imo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat mensen die zeggen dat Vista traag kopieert ofwel twee jaar onder een steen hebben geleefd en nu dus helemaal geen oordeel meer kunnen vellen, of ze praten domweg anderen na die twee jaar onder een steen hebben geleefd.
Ik heb vista weer op me pc geinstalleerd na SP2, maar nog steeds is het niet sneller dan xp.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
En je hebt mensen die een test boven een persoonlijke ervaring stellen.
Als je iets hebt geprobeerd wat minder werkt voor je, in Viro's geval dus trager, ga je het daarna niet weer proberen. Tenminste, ik niet en ik heb het vermoeden dat Viro dat ook niet doet/ heeft gedaan.
Enniewee, vista is een kut OS. En dan heb ik het niet over snelheden oid, maar gewoon over het feit dat ik het een kut OS vind.
Vista werkt nu goed, waarom ik het niet zou gebruiken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Vista werkt nu goed, dus waarom zou je het nu niet gebruiken omdat het vroeger niet goed heeft gewerkt
En als je erop kliktquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een linkje hoor..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan kom je hier uit..
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=brinkhorst,+leusden&sll=52.230394,5.961381&sspn=0.001193,0.003444&ie=UTF8&hq=&hnear=Brinkhorst,+Leusden,+Utrecht&ll=52.250836,6.162218&spn=0.038148,0.110207&t=h&z=14&layer=c&cbll=52.250886,6.162393&panoid=xlc6o4qXzVt-tt2tx9QRSA&cbp=12,286.7,,0,20.62
Kijk die doet het welquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan kom je hier uit..
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=brinkhorst,+leusden&sll=52.230394,5.961381&sspn=0.001193,0.003444&ie=UTF8&hq=&hnear=Brinkhorst,+Leusden,+Utrecht&ll=52.250836,6.162218&spn=0.038148,0.110207&t=h&z=14&layer=c&cbll=52.250886,6.162393&panoid=xlc6o4qXzVt-tt2tx9QRSA&cbp=12,286.7,,0,20.62
Wacht een dag dan ben je het weer oneens, op hetzelfde onderwerp.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef staticdata het volgende:
Ben het wel een keer eens met de PVDA
Een drempel? Met caramageddon had ik totaal geen moeite om over burgers heen te rijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Wacht een dag dan ben je het weer oneens, op hetzelfde onderwerp.
Trouwens wel grappig om aan jezelf te merken dat het de eerste keer ook daadwerkelijk een drempel is om op de burgers te schieten. Daarna doe je net zo vrolijk mee maar toch
Nee klopt en ook met GTA is t nooit zo'n issue maar in MW2 voelt t toch anders aan. Wel gaaf spelquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef staticdata het volgende:
Een drempel? Met caramageddon had ik totaal geen moeite om over burgers heen te rijden
Inderdaad. De "rijken" mogen weer meer betalen. Men vergeet even dat die mensen er een lange opleiding voor gedaan hebben en daardoor goed verdienen. Typisch links ditquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:55 schreef FJD het volgende:
Dus omdat jij het systeem zo duur hebt gemaakt mag ik straks meer gaan betalen
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb dus dat stukje gespeeld, vond het wel vermakelijk eigenlijk
Ik ben het nu nog maar half eens trouwens. Ben het alleen eens over het stukje eigen risicoquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Wacht een dag dan ben je het weer oneens, op hetzelfde onderwerp.
Trouwens wel grappig om aan jezelf te merken dat het de eerste keer ook daadwerkelijk een drempel is om op de burgers te schieten. Daarna doe je net zo vrolijk mee maar toch
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben het nu nog maar half eens trouwens. Ben het alleen eens over het stukje eigen risico
Oeh thuis even kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef ursel het volgende:
Whehe, Fer, de Alpe D'Huez staat ook op google maps
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=45.064731,6.039648&spn=0.017581,0.090895&z=14&layer=c&cbll=45.064736,6.039689&panoid=Uv8ssfoI_wZY0f_Asqshiw&cbp=11,36.38,,0,5.78
Galibier trouwens ook..
Je verwacht het nietquote:
Nee, ik reageer ff voor IJsmuts, die heeft nog steeds geen unban aangevraagdquote:
jammer dat ik geen cc hebquote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Moet die ut Yvonne ff lief vragen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Nee, ik reageer ff voor IJsmuts, die heeft nog steeds geen unban aangevraagd
Hoorde het net op de radioquote:Op woensdag 11 november 2009 00:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet die ut Yvonne ff lief vragen..
Rampenoefening Euroborg loopt uit de hand![]()
Al kleine oogjes?quote:
Ben om 22:00 uur gestopt! De singleplayer is nog best moeilijk zeg, zeker in die Favela. Daarna tijdje multiplayer gedaan, erg gaaf weerquote:Op woensdag 11 november 2009 08:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Al kleine oogjes?
Zaterdag wordt kloteweer![]()
Opnieuwquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef FJD het volgende:
Die Favela was idd lastigDaar zat ik nu ook, hopelijk vanavond wat meer tijd
Moet alleen overnieuw beginnen
Voor jou welquote:
Waar dacht je zelf aan qua timing?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga denk ik pas zaterdag verder met de singleplayer aangezien ik het hele spul dan beneden kan aansluiten
Ik moet nog ff vragen hoe laat mijn ouders weggaan zaterdag, ik denk begin van de middag. Dus rond 13:00 uur?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar dacht je zelf aan qua timing?Ik heb niet heel veel op de agenda staan die dag
Frank, je hebt hier gelijk maar die gozert waar je op reageerde heeft ook wel een puntje als'ie zegt dat mensen (toch wel een beetjequote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feit is dat mensen die een spel niet van het echt kunnen onderscheiden zielig zijn.
Mee eens. Vind het best kansloos om 's-nachts doordeweeks in de rij te gaan staan voor een game. Al heb ik dat zelf wel voor GTA IV gedaan, maar dat was op vrijdagquote:Op woensdag 11 november 2009 09:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Frank, je hebt hier gelijk maar die gozert waar je op reageerde heeft ook wel een puntje als'ie zegt dat mensen (toch wel een beetje) zielig zijn als ze snachts in de rij gaan staan voor een spelletje
Een beetje zielig.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Frank, je hebt hier gelijk maar die gozert waar je op reageerde heeft ook wel een puntje als'ie zegt dat mensen (toch wel een beetje) zielig zijn als ze snachts in de rij gaan staan voor een spelletje
Ah, wat zijn we het toch lekker eens met elkaar vandaag.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens. Vind het best kansloos om 's-nachts doordeweeks in de rij te gaan staan voor een game. Al heb ik dat zelf wel voor GTA IV gedaan, maar dat was op vrijdag
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, wat zijn we het toch lekker eens met elkaar vandaag.
Top of bottom?![]()
Heb jij em al gekocht?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef jpjedi het volgende:
De gemiddelde leeftijd was 's nachts in die rij dan ook 15 jaar.. Notabene voor een 18+ spel
Ergste vind ik dat een digibeet in de 2e kamer het ook weer op het woord heeft gegooid waardoor de nuttige tijdbesteding in Den Haag weer in het geding komt.
Eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef jpjedi het volgende:
De gemiddelde leeftijd was 's nachts in die rij dan ook 15 jaar.. Notabene voor een 18+ spel
Ergste vind ik dat een digibeet in de 2e kamer het ook weer op het woord heeft gegooid waardoor de nuttige tijdbesteding in Den Haag weer in het geding komt.
Dat is altijd de meest kansloze actie van het jaar. Spelletjes willen verbiedenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef jpjedi het volgende:
Nee. Minimaal ¤ 50,-quote:Op woensdag 11 november 2009 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het spel, maar bij mij zal het spel meer stof verzamelen dan rondjes draaien in me dvd speler
Is hij nog ergens goedkoper dan 35 euro voor de PC of PS3 of 360?
Ik vind het even kansloos als rennen voor een trein/ bus... Die dingen rijden altijd vaker, mis je hem? Pech, busje/ treintje later pakken danquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef FJD het volgende:
Ieder z'n hobby toch? Ik sta op zondag om 08:00 op om te gaan fietsen. Dat zal door 95% vd mensen ook als achterlijk worden bestempeld. Lig ik niet wakker van, ik vind het leuk.
Wel jammer dat de release doordeweeks was anders was ik wel even gaan kijken. Bij de iPhone release ook geweest, geniaal marketing event
Meer met waar je interesses liggen. Ik heb ook wel eens een kleine duizend euro aan een vlieger uitgegeven, zal 95% vd mensen ook raar vinden. Je zal mij niet om middernacht bij een winkel zien staan om een spelletje te gaan halen maar om nou direct iedereen die dat wel doet als kansloos te bestempelen gaat ook nergens overquote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Keltie het volgende:
Maargoed, zal er ook aan liggen hoe je in het leven staat ofzo
Dan bestel ik hem in Hong Kong. Kost me 33 euroquote:
Ik ga hier dan maar niks op biechten, anders lijken jullie ineens zo normaalquote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef staticdata het volgende:
Dan biecht ik ook maar op dat ik 200 euro heb uitgegeven aan het kalibreren van me LCD
Niet eens Plasmaquote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef staticdata het volgende:
Dan biecht ik ook maar op dat ik 200 euro heb uitgegeven aan het kalibreren van me LCD
Na kalibreren is je beeld net zo goedquote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet eens PlasmaWel terecht
Pioneer Plasma's zijn één van de beste maar wel erg duurquote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Na kalibreren is je beeld net zo goed
Pioneers staan in de basis al beter, maar met kalibreren haal je hetzelfde effect
Ik vind FIFA10 ook maar ruk..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef Viro het volgende:
Waarom is iedereen zo hyped over MW2, ik vind het precies op MW1 lijken, alleen zijn er meer wapens en matchmaking van halo word gebruikt. Voor de rest is het net zo kut als MW1.
Iedereen in mijn directe omgeving vind mij een chagrijn als het aankomt op spellen. De meeste spellen die nu uitkomen zijn allemaal slappe handel. Er zijn voor mijn gevoel geen spellen uitgekomen afgelopen tijd die het waard zijn om aan te schaffen.
quote:Socialistische Partij is rijk
De Socialistische Partij heeft in vijf jaar tijd zo'n 40 miljoen euro op haar bankrekening kunnen bijschrijven. Het meeste geld komt binnen omdat volksvertegenwoordigers van de SP een groot deel van hun salaris in de partijkas dienen te storten.
Alleen al in 2008 stonden de SP-gekozenen ruim vier miljoen euro af aan de campagnekas. Een SP-Kamerlid houdt van het maandsalaris van zo'n 7000 euro netto 2450 euro over. De partij kan de rest van dat geld goed gebruiken. In de peilingen staan ze er namelijk niet al te best voor: zestien zetels in de Politieke Barometer en veertien bij Maurice de Hond.
Het kabinet liet onlangs op voorstel van minister Guusje Ter Horst weten een einde te willen maken aan de afdracht van de volksvertegenwoordigers, maar de SP zegt er alles aan te zullen doen om dat te omzeilen.
Russische Steam key 20 euro...quote:
Omdat het een shooter is en die speel je op de pc.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Russische Steam key 20 euro...
En ps, waarom betalen voor de PC versie... Voor de mouse-support, voor het feit dat ze Lean eruit hebben gehaald, voor het feit dat er maar 18 man online kunnen? Bannen die zooi!
Naar hoek van holland is toch wel te doenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:05 schreef FJD het volgende:
Moet eigenlijk iemand kennen die naar de UK gaat...voor 25 pond op te pikken bij Tesco. Alst nou in Belgie was geweest dan was ik wel op de fiets gegaan maar de UK is iets te ver
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Omdat het een shooter is en die speel je op de pc.
Dat is het makkelijkste deelquote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Naar hoek van holland is toch wel te doen
Gaat ook prima op een consolequote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Omdat het een shooter is en die speel je op de pc.
En 360 gamepad is ook niet supported... Maar met Xpadder wel te emuleren... FOV op PC klopt ook niet... Lijkt net of je al op 2x zoom zit... Edit: Teknogods gaan het oplossen, evenals split screen... http://www.teknogods.com/quote:Op woensdag 11 november 2009 14:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat ook prima op een console
Lang leve de PCquote:First was the cancellation of servers then there is no console command menu to tweak settings, no modding the ability to lean has been removed, there is no function to record matches, the largest matches will be limited to 9 v 9 players, IW.net will determine who should be the host player.
Toch miste ik in de Favella wel de snelheid vd muis. Je weet dat er iemand in je rug kan zitten je kunt het niet snel genoeg overzien. Als de actie zich maar voor je afspeelt dan heb ik er geen problemen mee.quote:
Valt op te lossen zoals ze met L4D hebben gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch miste ik in de Favella wel de snelheid vd muis. Je weet dat er iemand in je rug kan zitten je kunt het niet snel genoeg overzien. Als de actie zich maar voor je afspeelt dan heb ik er geen problemen mee.
Klopt wel ja. Maar toch lijkt erop alsof de tegenstanders daar ook op aangepast zijn. En zoals Keltie zegt zouden ze die 180 graden draaien optie van L4D toe moeten voegenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch miste ik in de Favella wel de snelheid vd muis. Je weet dat er iemand in je rug kan zitten je kunt het niet snel genoeg overzien. Als de actie zich maar voor je afspeelt dan heb ik er geen problemen mee.
Zou al een wereld van verschil zijn jaquote:Op woensdag 11 november 2009 14:20 schreef Keltie het volgende:
Valt op te lossen zoals ze met L4D hebben gedaan
Knopje toewijzen aan een 180 graden draai
Ja natuurlijk, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:Klopt wel ja.
Ze hebben er maar gelijk begraven..quote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Keltie het volgende:
Hihi:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort&sll=51.441072,5.473185&sspn=0.006219,0.01649&ie=UTF8&hq=&hnear=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort,+Utrecht&layer=c&cbll=52.156731,5.375949&panoid=wirj6horxYYUlf_l3h8Cvg&cbp=12,104.63,,0,17.08&ll=52.156785,5.375748&spn=0.001599,0.004823&z=18
Ik had verwacht dat je goed zou spellenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik had verwacht dat je goed zou quotten
Old skool.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Valt op te lossen zoals ze met L4D hebben gedaan
Knopje toewijzen aan een 180 graden draai
Ja je muis naar links of rechts bewegenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Old skool.
Vroeger op de pc hadden spelletjes ook een omdraai mogelijkheid.
Maar goed ook L4D speel ik wel gewoon op de pc.
Vroeger speelde je zonder muisquote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja je muis naar links of rechts bewegen
Wij sociaal? Heb pas nog gelezen dat we een stel kansloze losers waren die geen echte vrienden konden vinden en daarom maar hun toevlucht zoeken tot games en waardeloze internetvrienden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)me-zonderlingen.html
Je verwacht het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |