Sorry maar voor het in SP2 oplossen van een bij de release bekende bug laat ik de fanfare niet komen. Dat soort trucjes werken alleen bij Apple fanboys.quote:Op maandag 9 november 2009 19:07 schreef Bart het volgende:
Dat weet ik. Het is gek dat jij een uur tweaken nodig hebt aangezien het met SP2 wel gewoon opgelost is.
Ik zeg ook niet dat je de fanfare hoeft te roepen. Maar met SP2 werkt Vista gewoon prima. Of je vindt dat dat laat is of niet maakt niet uit, het gaat erom dat huilen dat Vista kut is gewoon nergens meer op slaat.quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry maar voor het in SP2 oplossen van een bij de release bekende bug laat ik de fanfare niet komen. Dat soort trucjes werken alleen bij Apple fanboys.
Ik heb SP2 overigens nooit gehaald. Geloof dat de eerste beta van 7 net na SP1 kwam en sindsdien draai ik 7. Vandaar ook dat ik een uur nodig had, er was geen patch en geen officiële oplossing![]()
Kijk eens Frank, een vriendje voor je!quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Bart het volgende:
Ik zeg ook niet dat je de fanfare hoeft te roepen. Maar met SP2 werkt Vista gewoon prima. Of je vindt dat dat laat is of niet maakt niet uit, het gaat erom dat huilen dat Vista kut is gewoon nergens meer op slaat.
50 pp is voor mij een beetje aan de hoge kant zeker als je weet dat Vera voor 5 euro al vol zitquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Attentie alle boffers!
Naar aanleiding van een subliem gastronomisch bezoek aan een topkok in België heb ik het idee opgevat om dit eens bij de Boffers voor te leggen. De kok is tevens gediplomeerd Bierkenner dus voila, zie het verband.![]()
Het programma is volledig zelf samen te stellen volgens budget en het aantal personen is ook geen probleem.
Wij betaalden 50 euro per persoon inclusief drank en we zijn van 16:00 tot 0:00 binnen geweest!
Wie zou vrijblijvend interesse hebben? Uiteraard mogelijk met partner en het weekend kan uitgebreid worden met een pokeravondje in Minderhout.
lol, zit ook wat in.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
50 pp is voor mij een beetje aan de hoge kant zeker als je weet dat Vera voor 5 euro al vol zit
Maar ik sta wel open voor het idee
True true, bij mij op de pc duurt het verplaatsen van een dvd5 (4.7 gb) in xp 1 minuut. Onder vista had mijn pc 4 minuten nodig. Alletwee de OS'en heb ik op exact dezelfde configuratie gedraaid. Aangezien het in vista 4x langer duurt dan in xp is vista imo kut, vooral ik nu met 3d polygonen tekeningen werk. Gemiddelde tekening is 50 gb, dat zou een eeuwigheid duren om te kopiëren van de ene hdd naar de andere hdd in vista. In xp duurt het 12 minuten.quote:
Ik heb het niet over snelheid, ik vind Xp beterderder dan vistaquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
dat gezeur over snelheid altijd, als het niet op de fiets is is het wel weer de pc. gewoon een SSD-tje kopen, ben je van al het gezeik af
Ja ik ga 200,- extra neerleggen omdat MS faalt bij het bouwen van een OSquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
dat gezeur over snelheid altijd, als het niet op de fiets is is het wel weer de pc. gewoon een SSD-tje kopen, ben je van al het gezeik af
Voor 50 euro wil ik dat er voor mij gekookt wordtquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Attentie alle boffers!
Naar aanleiding van een subliem gastronomisch bezoek aan een topkok in België heb ik het idee opgevat om dit eens bij de Boffers voor te leggen. De kok is tevens gediplomeerd Bierkenner dus voila, zie het verband.![]()
Het programma is volledig zelf samen te stellen volgens budget en het aantal personen is ook geen probleem.
Wij betaalden 50 euro per persoon inclusief drank en we zijn van 16:00 tot 0:00 binnen geweest!
Wie zou vrijblijvend interesse hebben? Uiteraard mogelijk met partner en het weekend kan uitgebreid worden met een pokeravondje in Minderhout.
Daar heb je toch een vrouw voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:02 schreef staticdata het volgende:
Voor 50 euro wil ik dat er voor mij gekookt wordt
Ow, dacht dat'ie een hoer bedoeldequote:Op dinsdag 10 november 2009 08:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Waren de kosten voor het onderhouden van een vrouw/vriendin maar ¤50,-
Toch vreemd dat hier heel wat anders te lezen is, namelijk dat Vista sneller danwel even snel kopieert als XP.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:38 schreef Viro het volgende:
[..]
True true, bij mij op de pc duurt het verplaatsen van een dvd5 (4.7 gb) in xp 1 minuut. Onder vista had mijn pc 4 minuten nodig. Alletwee de OS'en heb ik op exact dezelfde configuratie gedraaid. Aangezien het in vista 4x langer duurt dan in xp is vista imo kut, vooral ik nu met 3d polygonen tekeningen werk. Gemiddelde tekening is 50 gb, dat zou een eeuwigheid duren om te kopiëren van de ene hdd naar de andere hdd in vista. In xp duurt het 12 minuten.
Dus?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hier heel wat anders te lezen is, namelijk dat Vista sneller danwel even snel kopieert als XP.
Verander je username eens heel snel naar Frank!quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef Bart het volgende:
Toch vreemd dat hier heel wat anders te lezen is, namelijk dat Vista sneller danwel even snel kopieert als XP.
Dat mensen die zeggen dat Vista traag kopieert ofwel twee jaar onder een steen hebben geleefd en nu dus helemaal geen oordeel meer kunnen vellen, of ze praten domweg anderen na die twee jaar onder een steen hebben geleefd.quote:
En je hebt mensen die een test boven een persoonlijke ervaring stellen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat mensen die zeggen dat Vista traag kopieert ofwel twee jaar onder een steen hebben geleefd en nu dus helemaal geen oordeel meer kunnen vellen, of ze praten domweg anderen na die twee jaar onder een steen hebben geleefd.
Om te strijken en te stofzuigenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:55 schreef staticdata het volgende:
Soms moet zij ook achter het fornuis vandaan
Ik stel een test en mijn eigen actuele ervaring (die gelijk aan elkaar zijn) boven de twee jaar oude ervaring van een ander.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
En je hebt mensen die een test boven een persoonlijke ervaring stellen.
Ook niet als je hoort dat alle problemen opgelost zijn?quote:Als je iets hebt geprobeerd wat minder werkt voor je, in Viro's geval dus trager, ga je het daarna niet weer proberen.
Meeloperquote:Tenminste, ik niet en ik heb het vermoeden dat Viro dat ook niet doet/ heeft gedaan.
Enniewee, vista is een kut OS. En dan heb ik het niet over snelheden oid, maar gewoon over het feit dat ik het een kut OS vind.
da's zo'n beetje de policy hier op werkquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef FJD het volgende:
Als je twee SPs nodig hebt om de prestatie van je voorganger te evenaren/verbeteren dan heb je gewoon gefaald. Hoe goed het nu ook werkt.
Moet je bij je baas eens proberenJa ik heb een nieuwe versie live getrokken die minder kan, trager en minder stabiel is dan de huidige versie maar met nog twee jaar doorontwikkelen denk ik dat de nieuwe versie beter zal zijn.
Waarom leef je zo in het verledenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef FJD het volgende:
Als je twee SPs nodig hebt om de prestatie van je voorganger te evenaren/verbeteren dan heb je gewoon gefaald. Hoe goed het nu ook werkt.
Moet je bij je baas eens proberenJa ik heb een nieuwe versie live getrokken die minder kan, trager en minder stabiel is dan de huidige versie maar met nog twee jaar doorontwikkelen denk ik dat de nieuwe versie beter zal zijn.
Ben een Feyenoord-supporter.quote:
Die snap ik niet.quote:
CDA kijkt naar verbod op Modern Warfare 2 om geweldquote:
Zog jij nou maar eens dat je Xbox Live Gold hebt en FIFA 10quote:
Kheb FIFA 09 al..quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zog jij nou maar eens dat je Xbox Live Gold hebt en FIFA 10
Goed ideequote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Attentie alle boffers!
Zelf koken....... leukquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lol, zit ook wat in.
Zie dat ik niet erg duidelijk ben geweest trouwens,.. Je kookt dus zelf! Whehe
Mja, voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik heb FIFA 07, FIFA 08, FIFA 09 & FIFA 10 voor de Xbox 360. Dat is geen reden
omdat 7 uit isquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom leef je zo in het verleden
Heb je soms ook een hekel aan Duitsers omdat ze 65 jaar geleden een oorlog tegen ons hebben gevoerd
Vista werkt nu goed, dus waarom zou je het nu niet gebruiken omdat het vroeger niet goed heeft gewerkt
Nee hoor. Persoonlijke ervaringenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik stel een test en mijn eigen actuele ervaring (die gelijk aan elkaar zijn) boven de twee jaar oude ervaring van een ander.
[..]
Ook niet als je hoort dat alle problemen opgelost zijn?
[..]
Meeloper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |