Had van PjotrXII (mits dichtbij genoeg) al een bod van 50 via PM. Is nog even in afwachting waar PjotrXII vandaan komt dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:15 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Haha shit overheen gelezen, anyways hierbij een bod van 50 euro.
Tis geen leistenen, dus niet al te zwaar. Wat ut exact is weet ik niet, maar Beetje jongen kan ut blad wel alleen tillen. Tis vooral de maten die het optillen wat moeilijker maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:17 schreef rudedeltadude het volgende:
hoeveel weegt ie?
men mag natuurlijk ook altijd hoger bieden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Die kun je opkopen en volgende week weer op fok zetten tegen een hogere prijs!!!
Mja, sorry, maar ben ook niet echt in de gelegenheid hem gemakkelijk mee te nemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:14 schreef mr-puta het volgende:
jammer dat ie zo ver weg staat.
Mja, hij moet liever asap weg. Heb al een aanbieding voor donderdag en anderhalve week.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:43 schreef nachtdier3 het volgende:
Grappig!
Als ik m nou koop, kan ik m dan over maandje-anderhalve maand ophalen? Als mn bank gehaald moet worden, ga ik een aanhanger/busje huren en dan kan deze mooi mee.
Dat is al geboden en alleen Crackerjacker heeft die optie nog omdat die als eerste op de reserve stond.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:43 schreef nachtdier3 het volgende:
Als je wilt, kun je er morgen of vannacht al vanaf zijn: dan bied ik je de vraagprijs en iets extra als je m naar Delft kunt brengen. Ik ga er tenminste vanuit dat ie te demonteren is, toch?
En ik kan helpen om 'm uit elkaar te halen, enz.
Ga jij om ff voor 2-en 's nachts nog ff fijn bellen..quote:Op woensdag 11 november 2009 01:49 schreef fs180 het volgende:
tvp! FF belletje plegen.
tvp zodat ik het morgen kan doen ja..quote:Op woensdag 11 november 2009 01:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is al geboden en alleen Crackerjacker heeft die optie nog omdat die als eerste op de reserve stond.
Verder heb ik tot en met donderdag geen tijd of vervoer om hem te brengen. Helaas
[..]
Ga jij om ff voor 2-en 's nachts nog ff fijn bellen..
Mja, dan valt bij mij niet echt onder rendabel. Dan verkoop ik liever voor 5 euro minder met vele malen minder moeite.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:01 schreef nachtdier3 het volgende:
Mag ook wat later in de week zijn...
55 bij deze dan maar, plus benzinekosten en helpen sjouwen/demonteren in Den Haag als ie bezorgd kan worden in Delft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |