Ik deed er meer dan een uur over om Den Haag uit te komen..quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
File![]()
![]()
Ik kon rustig in mijn regenpakje naar mijn werk fietsen
Treinquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
File![]()
![]()
Ik kon rustig in mijn regenpakje naar mijn werk fietsen
Dat, in combinatie met een stapel luie donders die te bang zijn het zelf te doenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef staticdata het volgende:
eerder een belg die geen nieuw topic opent
lolquote:Op donderdag 5 november 2009 11:39 schreef RudyCarell het volgende:
TVP... Because i can...
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, er ligt wel een verzoek bij de FA's om het hele 360-topic naar ONZ te kicken.
Meld dat dan even in de laatste postquote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef jpjedi het volgende:
OP maken op de ifeun is me te lastig!
Banken worden met de week hufteriger..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Dus krijg net een mededeling van de rabobank, dat als ik nu contant geld wil storten bij 1 van de vestigingen, dat ik dan 6,30 moet betalen per storting. Dit geldt voor 2010, wanneer je meer dan 6x per kalenderjaar stort.
Stort toch zeker 1x in de 2 weken geld op me rekening
Hmm, ik doe alleen maar opnemen. Het enige wat op mijn rekening wordt bijgeschreven is mijn salaris.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Dus krijg net een mededeling van de rabobank, dat als ik nu contant geld wil storten bij 1 van de vestigingen, dat ik dan 6,30 moet betalen per storting. Dit geldt voor 2010, wanneer je meer dan 6x per kalenderjaar stort.
Trein is voor mij niet echt een optiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Trein
Vanavond naar Inglorious Bastards
ik plaats alleen slotjes, is dat wat je wil?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef ursel het volgende:
Wat een kut mods hier. Doen niet eens hun werk..
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik plaats alleen slotjes, is dat wat je wil?
ok!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!
IBTLquote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!
Dat zijn allemaal verkeerde, deze is murps favoriet:quote:
nee, topic gaat nu wel dicht, bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef Bart het volgende:
Had je me er trouwens nog een note voor gegeven?
Alleen posten is ook zo saai hequote:
He niet zomaar topics sluiten he... Machtmisbruikert...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef murp het volgende:
[..]
nee, topic gaat nu wel dicht, bedankt
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef -Raffie- het volgende:
Tvp
Alles goed met je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef -Raffie- het volgende:
Tvp
Dan spaar je toch gewoon op in een ouwe sok en verdeel je dat over 6 stortingen per jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Kom maar hier, spank ik het er wel uit!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Viro het volgende:
Gezakt voor mijn rij examen, tja volgende keer beter.
K denk dat ik vandaag beter niet naar taekwondo training kan gaan, sta niet in voor mezelf
murpie zat ons gewoon te dollen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef Major-Balls het volgende:
En nog maar een post, omdat het kan.. want hier zijn de mods wél schappelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |