Ik deed er meer dan een uur over om Den Haag uit te komen..quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
File![]()
![]()
Ik kon rustig in mijn regenpakje naar mijn werk fietsen
Treinquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
File![]()
![]()
Ik kon rustig in mijn regenpakje naar mijn werk fietsen
Dat, in combinatie met een stapel luie donders die te bang zijn het zelf te doenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef staticdata het volgende:
eerder een belg die geen nieuw topic opent
lolquote:Op donderdag 5 november 2009 11:39 schreef RudyCarell het volgende:
TVP... Because i can...
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, er ligt wel een verzoek bij de FA's om het hele 360-topic naar ONZ te kicken.
Meld dat dan even in de laatste postquote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef jpjedi het volgende:
OP maken op de ifeun is me te lastig!
Banken worden met de week hufteriger..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Dus krijg net een mededeling van de rabobank, dat als ik nu contant geld wil storten bij 1 van de vestigingen, dat ik dan 6,30 moet betalen per storting. Dit geldt voor 2010, wanneer je meer dan 6x per kalenderjaar stort.
Stort toch zeker 1x in de 2 weken geld op me rekening
Hmm, ik doe alleen maar opnemen. Het enige wat op mijn rekening wordt bijgeschreven is mijn salaris.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Dus krijg net een mededeling van de rabobank, dat als ik nu contant geld wil storten bij 1 van de vestigingen, dat ik dan 6,30 moet betalen per storting. Dit geldt voor 2010, wanneer je meer dan 6x per kalenderjaar stort.
Trein is voor mij niet echt een optiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Trein
Vanavond naar Inglorious Bastards
ik plaats alleen slotjes, is dat wat je wil?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef ursel het volgende:
Wat een kut mods hier. Doen niet eens hun werk..
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik plaats alleen slotjes, is dat wat je wil?
ok!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!
IBTLquote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh wacht, even mijn IBTL-plaatje zoeken!
Dat zijn allemaal verkeerde, deze is murps favoriet:quote:
nee, topic gaat nu wel dicht, bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef Bart het volgende:
Had je me er trouwens nog een note voor gegeven?
Alleen posten is ook zo saai hequote:
He niet zomaar topics sluiten he... Machtmisbruikert...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef murp het volgende:
[..]
nee, topic gaat nu wel dicht, bedankt
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef -Raffie- het volgende:
Tvp
Alles goed met je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef -Raffie- het volgende:
Tvp
Dan spaar je toch gewoon op in een ouwe sok en verdeel je dat over 6 stortingen per jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
lol
Kom maar hier, spank ik het er wel uit!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Viro het volgende:
Gezakt voor mijn rij examen, tja volgende keer beter.
K denk dat ik vandaag beter niet naar taekwondo training kan gaan, sta niet in voor mezelf
murpie zat ons gewoon te dollen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef Major-Balls het volgende:
En nog maar een post, omdat het kan.. want hier zijn de mods wél schappelijk!
Vertonghenquote:Beenhakker teleurgesteld in verklaring Vertonghen
Leo Beenhakker is niet gelukkig met Jan Vertonghen. De Ajacied liep afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord een bloedneus op na een vuistslag van Stefan Babovic, die een rode kaart kreeg voor dit vergrijp. Vertonghen blijft volhouden dat de klap bewust was, waardoor de kans behoorlijk is dat de Servische middenvelder geschorst wordt.
Babovic kreeg een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. De middenvelder wast zijn handen echter in onschuld en Feyenoord ging daarom in hoger beroep tegen deze straf. Omdat Vertonghen blijft beweren dat de stoot bewust was, is het nog maar de vraag of dit hoger beroep iets uithaalt. Beenhakker noemt dat oncollegiaal, zo zei hij donderdagavond tegen RTV Rijnmond.
De technisch directeur reisde zelf af naar Zeist om Babovic te verdedigen. Daar vertelde hij de tuchtcommissie dat er van opzet geen sprake was en dat dit duidelijk op de beelden te zien was. Volgens de openbare aanklager was er inderdaad geen intentie Vertonghen te verwonden, maar nam Babovic wel een onaanvaardbaar risico door met zijn armen te zwaaien en dient hij daarvoor geschorst te worden. Vrijdag beslist de tuchtcommissie of het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden blijft staan of dat Babovic vrijuit gaat.
De middenvelder zelf was donderdagavond ook aanwezig bij de zitting van de tuchtcommissie. Babovic deed er alles aan om een schorsing te ontlopen. Hij stond op om voor te doen hoe hij sprong, wees driftig mee bij de beelden en sprak tegenover AD/Sportwereld mooie woorden: "Mijn arm als wapen? Ik ben Jackie Chan niet!"
Met murpie wel...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat hebben we toch een goede band met Moderators? Toch? Toch?
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
LOL! Zat gister de EMA's te kijken... Komt David Hasselhoff weer dronken op...
Ach jaquote:
Ach ja....quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen als ik een ajaxied kon naaien..
Band of Fokkers, toch? toch? Er is zelfs een FA met een BoF! patchquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat hebben we toch een goede band met Moderators? Toch? Toch?
Heb je daar pics van??quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:04 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Band of Fokkers, toch? toch? Er is zelfs een FA met een BoF! patch
Ik had hem een echte hoek gegeven en er vervolgens ook echt voor uitgekomen. Doe ik met Fifa ook altijdquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef ursel het volgende:
Ik zou hetzelfde doen als ik een ajaxied kon naaien..
yvonne toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Die had ze wel beloofd jah!.. ik ga even een PM sturen als reminder
Ja klopt! Voor het bemiddelen in de BoF! relquote:
Ach ja.. Ik heb ook nog ergens een hele mooie. Ik had gesoliciteerd bij de politie, het lijkt mij namelijk nog steeds erg leuk om bij de VROS van het KLPD te komen en daarvoor moet je eerst wat jaartjes als pettemans rond huppelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:39 schreef FJD het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ente_politieman.html![]()
heb je mijn mooie score niet gezien dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Sickert het volgende:
Mn pa had de poule aan het begin van de week ingevuld alleen was het niet opgeslagen
had ie 3-1 voor Groningen
te ongeduldig
iedereen de poule wel ingevuld?
Beetje jammerquote:Op zondag 8 november 2009 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik scoor ook nog wel aardig. Alleen Fer
En een nieuwe medaille erbij..quote:Op zondag 8 november 2009 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammerAch ja, vorige week had ik op vrijdag 0 punten en iedereen 7 en ik werd toen nog glansrijk rondewinnaar
Net weer een km of 60 gefietst
-edit-
FeyenoordM'n poule nog meer verzieken
quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef FJD het volgende:
Heb port forwarding goed staan voor de Xbox dus denk dat een party de volgende keer beter lukt KeltieDan kan ik ook weer een beetje normaal pony-en
Weinig verschil met anders toch?quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef FJD het volgende:
Lijkt me wel weer leuk ja maar deze keer ging t nergens over. Ik miste echt alles, zag van alles haperen en de hit indicator was vertraagdKomende week maar even plannen dan.
Pas maar op, anders pown ik je in je pony! Die GTA uitbreidingen zijn overigens ook wel weer geinigquote:
GTA IV, afgelopen weekend weer eens opgestart.quote:Op zondag 8 november 2009 23:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op, anders pown ik je in je pony! Die GTA uitbreidingen zijn overigens ook wel weer geinigAlhoewel ik t achterlijk blijf vinden dat dat spel een 9 of een 10 voor graphics kan krijgen
Klopt, zo sta ik er ook in maar toch dacht ik dat het begin dit jaar er veel beter uitzagquote:Op maandag 9 november 2009 07:38 schreef FJD het volgende:
Toen ook al, stop Assassins Creed er maar weer eens in. Dan zie je t verschilAch ja graphics zeggen
mij nooit zoveel, het gaat om de gameplay.
Waar in?quote:Op maandag 9 november 2009 08:40 schreef staticdata het volgende:
Moet je uncharted 2 er eens in stoppen![]()
Ik ben ook weer druk bezig met GTA IV. Ik was mijn save-game kwijt dus moest opnieuw beginnenquote:Op maandag 9 november 2009 06:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
GTA IV, afgelopen weekend weer eens opgestart.
Of het was omdat ik nu veel dichter op m'n TV zit of omdat het ingehaald is door de tijd maar wat zag dat er toch eigenlijk vertieft uit
Gelukkig nietquote:Op maandag 9 november 2009 09:09 schreef Viro het volgende:
Heeft er iemand naast mij tekken 6 voor de xbox 360 ?
Ik wilde de flying rats achievement halen .. Ben er maar weer mee gestoptquote:Op maandag 9 november 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben ook weer druk bezig met GTA IV. Ik was mijn save-game kwijt dus moest opnieuw beginnenNu alweer op zo'n 26%. Zit nu wel in een klote level met Playboy-X. Ik vind GTA IV nog steeds by far het beste spel wat er is. De graphics zijn niet briljant maar gezien de enorme stad zijn ze eigenlijk ongeëvenaard. Om maar niet te beginnen over alle details in het spel, de humor, de radio stations, de variatie in de missies. Wat mij betreft terecht dat dit het spel is met het hoogste gemiddelde cijfer op de Xbox 360 & PS3.
Nou ik heb het op een 107cm Plasma gespeeld en ook daar vond ik de graphics gewoon prima. Vooral het uitzicht, lichteffecten, dag- en nachtcyclus zijn prachtigquote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wilde de flying rats achievement halen .. Ben er maar weer mee gestopt
Misschien eens de Xbox beneden zetten en er dan mee verder gaan, dan is de TV wat kleiner en zit ik er verder vanaf, dat kan vaak ook een verbetering zijn.. Nu werd het nogal storend
Dat je die duiven waar een rode gloed omheenzit neerknald... 250 ofzo toch?quote:Op maandag 9 november 2009 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke achievement bedoel je eigenlijk? Kan hem hier niet vinden.
quote:Unlockables
Unlockable -> How to Unlock
Annihilator Helicopter -> Kill all 200 Flying Rats
Rastah Color Huntley SUV -> Complete 10 Package Delivery missions
Remove Ammo Limit -> Get 100% completion
Ik heb een 107 cm LCD tv (42 inch is 107 cm toch? .. Full HD) maar in de huidige opstelling zit ik op nog geen meter afstand volgens mijquote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik heb het op een 107cm Plasma gespeeld en ook daar vond ik de graphics gewoon prima. Vooral het uitzicht, lichteffecten, dag- en nachtcyclus zijn prachtig
Jep. Ah, was het geen achievement? Dat dacht ikquote:Op maandag 9 november 2009 10:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat je die duiven waar een rode gloed omheenzit neerknald... 250 ofzo toch?
[..]
Dat is wel heel dichtbijquote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb een 107 cm LCD tv (42 inch is 107 cm toch? .. Full HD) maar in de huidige opstelling zit ik op nog geen meter afstand volgens mij
Dat vertekend soms toch ook nog wel
Ik heb er eentje niet maar geen idee welkequote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is wel heel dichtbij
Duiven schieten? Heb nog geen duif gezien in het gehele spel
Nou, er zitten er toch zo'n 250 in het spelquote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel heel dichtbij
Duiven schieten? Heb nog geen duif gezien in het gehele spel
http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er eentje niet maar geen idee welke
Uhm ja en hoe zie ik dan welke van de 100 ik mis? Ik ga ze echt niet allemaal nog een keer nalopen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29
Nog gefietst gisteren? Komende week nog plannen?quote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef ursel het volgende:
Benne jullie nou al eens klaar met dat geleuter over games..![]()
De Wielersport is een verzamelnaam voor alle sporten waarbij gebruik wordt gemaakt van een fiets. Voor die sporten (de meeste) waarbij het op snelheid aankomt, wordt ook de term wielrennen gebruikt. De UCI is de wereldbond in het wielrennen. Er zijn verschillende takken binnen de wielersport. Binnen elke tak draagt de wereldkampioen op een bepaald onderdeel altijd de regenboogtrui. De UCI is de overkoepelende organisatie binnen de wielersport.quote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef ursel het volgende:
Benne jullie nou al eens klaar met dat geleuter over games..![]()
Gisteren kon ik niet. De rest van de week ziet er niet positief uit alleen de zondag weer. Maar dat is nog te ver weg om nu al vast te leggen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog gefietst gisteren? Komende week nog plannen?
Luie homoquote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Uhm ja en hoe zie ik dan welke van de 100 ik mis? Ik ga ze echt niet allemaal nog een keer nalopen.
quote:Op maandag 9 november 2009 11:43 schreef ursel het volgende:
Gisteren kon ik niet. De rest van de week ziet er niet positief uit alleen de zondag weer. Maar dat is nog te ver weg om nu al vast te leggen.![]()
quote:
Interessant, maar waar haal ik de software vandaan?quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Voor de mensen met interesse voor W7:
http://www.users-help.com/shop/item/324/
je krijgt enkel een (legale!) OEM key dus geen doosje of software.
Wij gebruiken het op de zaak voor bijvoorbeeld CS3 wat daar een 20% kost van de winkelwaarde in NL.
Ik was al betalende beta-tester, vind t wel mooi zo.quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Wij gebruiken het op de zaak voor bijvoorbeeld CS3 wat daar een 20% kost van de winkelwaarde in NL.
tja dat is de handicap voor dat geld... Origineel image downen of schijfje lenen. Elke w7 cd heeft alle versies standaard.quote:Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Interessant, maar waar haal ik de software vandaan?
Betalende beta-tester?quote:Op maandag 9 november 2009 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was al betalende beta-tester, vind t wel mooi zo.
Heb Windows 7 Pro al gratis via de MSDM van mijn schoolquote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef jpjedi het volgende:
Haha hij maakt een Vista-grapje. Nep-IT-nerd!quote:
Nee, maar als je had gezegd dat je daadwerkelijk hebt betaald om een beta te testen had ik gewoon kunnen reageren dat ik het schofterig vind dat je zou moeten betalen om een beta product te testenquote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Haha hij maakt een Vista-grapje. Nep-IT-nerd!
Vista in een notedopquote:Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef Keltie het volgende:
Nee, maar als je had gezegd dat je daadwerkelijk hebt betaald om een beta te testen had ik gewoon kunnen reageren dat ik het schofterig vind dat je zou moeten betalen om een beta product te testen
Ik heb het al vanaf het begin geroepen. Vista rommelquote:
Huilliequote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het al vanaf het begin geroepen. Vista rommel
Heb er ook nooit mee hoeven werken....
Tot vandaag
Vanaf vandaag op de nieuwe laptop begonnen en daar staat Vista rommel op
quote:Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Huillie
Vista was rommel toen het net uitkwam, maar nu met een paar SP's is er helemaal niets aan het handje, problemen zitten over het algemeen tussen toetsenbord en bureaustoel.
Ah, je hebt natuurlijk een goed gefundeerde mening gevormd, veel beter dan ik in twee jaar gebruikservaring, aangezien:quote:
Oh wacht...quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb er ook nooit mee hoeven werken....
Tot vandaag
Mja, tis natuurlijk belachelijk dat ik 7 gig voor Vista nodig heb, en 14 gig omdat elke software weer zijn eigen zaken installeerd om stabiel te kunnen draaien in Vista.quote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt natuurlijk een goed gefundeerde mening gevormd, veel beter dan ik in twee jaar gebruikservaring, aangezien:
[..]
Oh wacht...
Dat is niet alleen een probleem van Vista. Windows 95 had toen het net uit kwam ook 150MB nodig van mijn schijf van 1,2GB. Dat is meer dan 10% van een destijds zeer grote HD... Als Vista nu dus 50GB in beslag zou nemen, dan zou ik je gelijk geven dat het belachelijk is, nu vind ik het allemaal nog wel meevallen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, tis natuurlijk belachelijk dat ik 7 gig voor Vista nodig heb, en 14 gig omdat elke software weer zijn eigen zaken installeerd om stabiel te kunnen draaien in Vista.
Dat dus, het werkt zoals het moet werken.quote:Verder werkt ut gewoon en doet ut wat ut moet doen. Tis bij mij nog geen enkele keer gecrasht of wat dan ook.
Moet je maar zorgen dat je goede hardware hebt.quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Het heeft me een hele dag tweaken gekost om Vista op hetzelfde niveau als 7 te krijgen. Dat je überhaupt accepteert dat een OS pas goed werkt na een paar SPs is te achterlijk voor woorden.
Pas na het uitschakelen van de belangrijkste USPs van Vista (UAC, Aero & file-indexing) kreeg ik het voor elkaar om op fatsoenlijke snelheid te kunnen werken&bestanden tussen schijven te verplaatsen met meer dan 500kb/s.
Ja nu draait het goed, gooien ze een nieuwe titel erop. Windows 7 is born...quote:Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Huillie
Vista was rommel toen het net uitkwam, maar nu met een paar SP's is er helemaal niets aan het handje, problemen zitten over het algemeen tussen toetsenbord en bureaustoel.
De e8400 was toen net uit gekquote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef ursel het volgende:
Moet je maar zorgen dat je goede hardware hebt.
Heb Vista alleen draaien op nieuwe PC's die ik toen kocht, niks getweaked en het werkt gewoon.
Alsof alles afhangt van je processor..quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
De e8400 was toen net uit gekDie vlieger gaat dus niet op
En iedereen is er laaiend over..quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja nu draait het goed, gooien ze een nieuwe titel erop. Windows 7 is born...
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.quote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, je hebt natuurlijk een goed gefundeerde mening gevormd, veel beter dan ik in twee jaar gebruikservaring, aangezien:
[..]
Oh wacht...
Je klinkt een beetje als mijn baas.quote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Als ik zeg dat het rommel is, dan is dat zo.
Jij praat in meningen, ik in feit. <= Ook weer een feit
Ik ben je baasquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als mijn baas.
En geloof me, dat moet je niet positief opvatten..
Toch vreemd dat ik hier op een drie jaar oude pc met enkel UAC uitgeschakeld kopieer met 40MB/squote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef FJD het volgende:
Het heeft me een hele dag tweaken gekost om Vista op hetzelfde niveau als 7 te krijgen. Dat je überhaupt accepteert dat een OS pas goed werkt na een paar SPs is te achterlijk voor woorden.
Pas na het uitschakelen van de belangrijkste USPs van Vista (UAC, Aero & file-indexing) kreeg ik het voor elkaar om op fatsoenlijke snelheid te kunnen werken&bestanden tussen schijven te verplaatsen met meer dan 500kb/s.
Ah, nu is het me duidelijk, jij bent zo'n speciaaltjequote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Als ik zeg dat het rommel is, dan is dat zo.
Jij praat in meningen, ik in feit. <= Ook weer een feit
Er is maar 1 baas en die heeft een rode mutsquote:Op maandag 9 november 2009 17:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit is pas een baas...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er is maar 1 baas en die heeft een rode muts
Bijna goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |