abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74811821
Succes!
pi_74811897
Gister geslaagd (1e keer afrijden) na 28 lessen!
pi_74811939
Gefeliciteerd man! Veel plezier ermee
pi_74819481
Smaharba gefeliciteerd !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  woensdag 18 november 2009 @ 17:22:09 #205
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74822675
Ik moet dinsdag examen doen, ik les al ongeveer een jaar lang met soms een maand niet kunnen lessen ivm. werk enzo. In februari verloopt mijn theorie. Het gaat nog niet echt super, maar ik weet gewoon dat het dinsdag MOET gebeuren. Het wordt lastig, maar ik heb er toch wel redelijk vertrouwen in. Het enige wat ik nu kan doen is hopen en mijn theorieboekje nog een keer doornemen. Pff ben er toch wel een beetje zenuwachtig voor Eerste keer op trouwens
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74826699
Honda1990; Wees blij dat je je theorie niet hebt gehaald toen je begon met lessen, dan was je genaaid geweest
Maar veel succes in ieder geval.
pi_74827217
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Opperprutser het volgende:
Nieuwe User (nouja nieuwe usernaam want vorige deed t niet meer), en vanochtend mn 6de rijles gehad! Nog niemand aangereden!
Fok verwijdert geen users toch?
Of ben je banned
  woensdag 18 november 2009 @ 20:19:50 #208
182728 honda1990
pi_74829236
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef Empathologica het volgende:
Honda1990; Wees blij dat je je theorie niet hebt gehaald toen je begon met lessen, dan was je genaaid geweest
Maar veel succes in ieder geval.
Ja idd ben ik ook Ik vind het hele gedoe rond een rijbewijs trouwens 1 van de meest overrated dingen die er zijn. Als ik mijn theorie nog een keer moet halen zou ik het irritant vinden, gedoe enzo, maar ik lig er echt niet wakker van. Niet om te patsen oid. maar geld speelt nu gewoon even geen rol, ik wil mijn rijbewijs gewoon. En hoe ik hem haal, tsja het liefste in 1 x
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74835246
Morgen weer rijles Moet een meisje terugbrengen naar Voorburg vanuit Delft, betekent dus rond de spits via Prins Clausplein rijden, wordt dus leuk Heb er weer zin in.
pi_74836500
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ik vind het hele gedoe rond een rijbewijs trouwens 1 van de meest overrated dingen die er zijn.
Je zou em het liefst bij een pakje boter krijgen?
pi_74836967
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het kijken is zeker overrated. Dat moet jij als oud rijleraar kunnen beaamen. Niemand gebruikt nog die belachelijke kijk technieken in de auto wanneer ze zelf het rijbewijs hebben
  woensdag 18 november 2009 @ 23:38:46 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74837215
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ja idd ben ik ook Ik vind het hele gedoe rond een rijbewijs trouwens 1 van de meest overrated dingen die er zijn. Als ik mijn theorie nog een keer moet halen zou ik het irritant vinden, gedoe enzo, maar ik lig er echt niet wakker van. Niet om te patsen oid. maar geld speelt nu gewoon even geen rol, ik wil mijn rijbewijs gewoon. En hoe ik hem haal, tsja het liefste in 1 x
Zo dacht ik ook, maar als je een paar keer gezakt bent ga je steeds meer tegen het examen op zien .
2000 light years from home
  donderdag 19 november 2009 @ 08:57:49 #213
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74841497
Ik heb zo ttt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_74841801
Succes!
pi_74842128
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook, maar als je een paar keer gezakt bent ga je steeds meer tegen het examen op zien .
Ik had er juist extra veel zin in
Alleen de derde keer ( ) wat minder, toen ik zag dat ik dezelfde examinator had als de tweede keer. En toen was ik niet zo aardig gebleven tegen 'm omdat ik vond dat ik onterecht gezakt was
  donderdag 19 november 2009 @ 11:42:41 #216
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_74845523
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Fok verwijdert geen users toch?
Of ben je banned
Ja weet ook niet hoe het kon, had t account al een hele tijd niet meer gebruikt, dacht eerst dat t aan mijn wachtwoord lag. Passmailer geprobeerd, maar geen WW toegezonden gekregen :S
pi_74846320
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

1 foutje teveel, kan ik weer wachten tot 7 december en nu ook wachten met lessen
pi_74846389
aiiiiii
  donderdag 19 november 2009 @ 12:12:54 #219
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74846412
Ik heb hem ook niet gehaald. helaas.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_74846429
gosh wat ging er fout monsterd?
pi_74846523
Godver ik had gewoon af kunnen rijden, nu moet ik zelf stoppen met lessen

Argh, had nu maar gewoon op mijn 17e theorie gedaan
pi_74846608
.. Theorie op 17e mag/kan al een tijdje niet meer.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:26:01 #223
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74846790
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Bhuddy het volgende:
gosh wat ging er fout monsterd?
Was gewoon heel erg zenuwachtig. Daardoor wat meer in mijzelf gekeerd (in de zin van dat ik meer op mijn eigen dingen lette dan anderen/omgeving). Daarnaast ging het inparkeren niet goed, terwijl ik daar normaal gesproken geen problemen mee heb.

Naja ik weet iig wat ik kan verwachten op het examen, dus dat is iig een pluspunt
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_74846943
@Bhuddy: Je kan toch vanaf je 17 en een half theorie doen? Dat een jaar geldig is, had ik dat tenminste op zak....
pi_74847039
Nop, kan niet... was 't maar zo'n feest, dan had ik dat ook gedaan, had een hoop stress voorkomen. via cbr kan je niet eerder reserveren dan je 18e verjaardag
  donderdag 19 november 2009 @ 12:45:23 #226
182728 honda1990
pi_74847330
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen

Nee ik bedoel meer dat mensen doen alsof het niet in 1 x halen van een rijbewijs een schande is, en alsof je zonder rijbewijs nergens bent. Kijk als je hem voor je werk nodig hebt snap ik dat je hem supergraag wilt. Maar ik koop binnen nu en 3 jaar toch geen auto en voor mijn werk oid. heb ik hem ook niet nodig. Wat mij frappeert is dat sommige mensen zo overacten als ik zeg dat ik 19 ben en mijn rijbewijs nog niet heb. Dat bedoelde ik meer
pi_74847917
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:45 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen

Nee ik bedoel meer dat mensen doen alsof het niet in 1 x halen van een rijbewijs een schande is, en alsof je zonder rijbewijs nergens bent. Kijk als je hem voor je werk nodig hebt snap ik dat je hem supergraag wilt. Maar ik koop binnen nu en 3 jaar toch geen auto en voor mijn werk oid. heb ik hem ook niet nodig. Wat mij frappeert is dat sommige mensen zo overacten als ik zeg dat ik 19 ben en mijn rijbewijs nog niet heb. Dat bedoelde ik meer
dat van die schande gevoel enz ken ik.. Heb mijn eerste rijles pas op mijn 35e genomen. Simpelweg omdat ik geen rijbewijs nodig had en het geld ervoor ook niet echt over had. Maar goed, mensen keken je harstikke stom aan als je zei dat je geen rijbewijs had. Nu ik hem heb is het ineens anders, maar ze weten je ook ineens te vinden voor sport en school uitstapjes...
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  donderdag 19 november 2009 @ 13:25:28 #228
182728 honda1990
pi_74848590
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

dat van die schande gevoel enz ken ik.. Heb mijn eerste rijles pas op mijn 35e genomen. Simpelweg omdat ik geen rijbewijs nodig had en het geld ervoor ook niet echt over had. Maar goed, mensen keken je harstikke stom aan als je zei dat je geen rijbewijs had. Nu ik hem heb is het ineens anders, maar ze weten je ook ineens te vinden voor sport en school uitstapjes...
Een keer iets doen wat anderen niet verwachten, wow wat erg

De mensch
pi_74855148
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Bhuddy het volgende:
.. Theorie op 17e mag/kan al een tijdje niet meer.
Nu ik het me net bedenk, een klasgenoot van 17 wordt in december 18 maar heeft vanmorgen om 9 uur theorie examen gedaan

Maar ik baal nog steeds, me hele dag is verpest en kan ik weer gaan wachten tot 7 december :s
pi_74858430
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef GijsMF het volgende:

[..]

Nu ik het me net bedenk, een klasgenoot van 17 wordt in december 18 maar heeft vanmorgen om 9 uur theorie examen gedaan

Maar ik baal nog steeds, me hele dag is verpest en kan ik weer gaan wachten tot 7 december :s
Dat theorie kan echt niet. Bij het boeken moet je zoals je weet je BSN opgeven en wordt daarbij je geboortedatum gegeven. Ben je nog geen 18, kan je nog niet boeken. Ik probeerde te boeken terwijl ik nog 17 was, maar dat gaat niet op een datum wanneer je nog geen 18 bent!

Echt jammer dat je je theorie niet hebt, succes dan de 7e!

Ik had net rijles, ging best goed! Snelweg ging perfect, moest alleen iets sneller accelereren. In de stad ging alles goed behalve op 1 punt, toen schoot ik echt ff in de stress. Moest van een provinciale weg af naar bebouwde kom (haaientanden) afremmen. Daarna naar rechts en dan meteen (2 meter verder) de afslag naar links nemen. Afremmen, terugschakelen (naar 1), richting naar rechts en daarna direct (1 s daarna) naar links. Gelukkig ging alles goed
pi_74864210
Morgenochtend weer les, richting de 30 uur in totaal. Kijken of de snelweg morgen (als we dat gaan doen...) weer een tandje beter gaat dan de vorige keer
Ik schijn een echte 'denker' te zijn; en daardoor soms net iets te lang na te denken over wat ik moet/ga doen...maar zie dat maar eens uit je systeem te krijgen
  donderdag 19 november 2009 @ 22:34:21 #232
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74868213
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hippos het volgende:
Morgenochtend weer les, richting de 30 uur in totaal. Kijken of de snelweg morgen (als we dat gaan doen...) weer een tandje beter gaat dan de vorige keer
Ik schijn een echte 'denker' te zijn; en daardoor soms net iets te lang na te denken over wat ik moet/ga doen...maar zie dat maar eens uit je systeem te krijgen
dat heb ik ook wel eens
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_74873128
@Hippos: Je bent niet de enige

Ik dacht even slim te zijn... Mijn rij-instructeur vertelde dat soms theorie-examens wel eens eerder vrij komen omdat rij-instructeurs soms lessen reserveren voor de lessers.... Nu zou er wel eens eentje uit kunnen vallen waardoor die weer vrij kwamen. Moest ik vooral na 24.00 uur richting de vroege ochtend kijken... Staat er nu dat de site van 23.58 tot 6.00 dicht zitten.... Dan om 5.50 de wekker maar weer even zetten om te kijken of het eerder dan 7 december kan
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:38:08 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74873310
Klopt, je moet echt F5'en. Zo heb ik begin dit jaar vlak voordat het nieuwe theorie-examen inging nog een oud examen kunnen doen. Ik had nog meer mazzel, want er was iets fout gegaan waardoor ik wel betaald had maar mijn indeling kwijt was . Toen ging ik bellen, en via de telefoon had ik ineens veel meer opties om op korte termijn theorie-examen te kunnen doen. Maar dat laatste kan echt alleen als er iets fout gegaan is.

Dus: de hele dag F5'en. En oppassen dat je geen bromfiets-examen aanvraagt .
pi_74873839
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef larry91 het volgende:

[..]

Het kijken is zeker overrated. Dat moet jij als oud rijleraar kunnen beaamen. Niemand gebruikt nog die belachelijke kijk technieken in de auto wanneer ze zelf het rijbewijs hebben
Nee, dat beaam ik niet.
Juist omdat kijktechnieken verwateren als het rbw eenmaal gehaald is wordt de lat wat hoger gelegd, geeft wat ruimte omdat mensen geleerde dingen minder toepassen.
Een auto bedienen kun je een aap nog leren, het gaat erom hoe je je door het verkeer heen beweegt.
Deelnemen aan het verkeer is niet of jij je voertuig beheerst maar hoe je reageert op situaties.
En je kan pas goed reageren op situaties als je de situatie kent.
En hoe leer je de situatie kennen?
Juist, door te kijken.
pi_74874035
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:45 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen

De mensen die dat roepen snappen er geen ene reet van. Zijn ws. mensen die zelf hun rbw in 1x hebben gehaald en met dat feit gaan zeiken tegen andere mensen.
Ze vergeten daarbij dat mensen niet met elkaar vergeleken kunnen worden, ieder mens is anders en moet je in zijn/haar waarde laten.
Als iemand dat niet kan of doet, DAT is pas schande.

Leeftijd heeft er niks mee te maken, jij bent nu 19 en hebt geen rbw....so what? Is toch je eigen keuze geweest?
Ik heb niet alleen leerlingen van 18 gehad, ook van 20, 25, zelfs mensen van over de 50.

RBW halen is niet leeftijd gebonden, het is en blijft een eigen keuze.
Mensen die anders beweren snappen het niet en als verstandig mens moet je opmerkingen in die richting maar negeren.
pi_74875955
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nee, dat beaam ik niet.
Juist omdat kijktechnieken verwateren als het rbw eenmaal gehaald is wordt de lat wat hoger gelegd, geeft wat ruimte omdat mensen geleerde dingen minder toepassen.
Een auto bedienen kun je een aap nog leren, het gaat erom hoe je je door het verkeer heen beweegt.
Deelnemen aan het verkeer is niet of jij je voertuig beheerst maar hoe je reageert op situaties.
Juist, door te kijken.
Oke klinkt logisch.
pi_74876348
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nee, dat beaam ik niet.
Juist, door te kijken.
ik kijk naar mijn gevoel nu juist beter dan tijdens mijn rijlessen. Sta er nu alleen voor in de auto. Vaak met kids erbij in en in andere situaties. Van de week bv met die storm moest ik toch weg. Vond het echt niet prettig te rijden met die harde windstoten , helemaal als je langs een vrachtwagen ofzo kwam dan kreeg de auto een knal. En de weg waar ik langs moest is zon leuke dodemansweg met allemaal bomen in een rij, dus ook takken enz. Dan ga ik liever 10 km onder de max snelheid zitten en goed kijken dan dat ik doorknal. (wat sommigen dus wel deden) om maar snel op plaats van bestemming te zijn.
pi_74889794
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:50 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

ik kijk naar mijn gevoel nu juist beter dan tijdens mijn rijlessen. Sta er nu alleen voor in de auto. Vaak met kids erbij in en in andere situaties. Van de week bv met die storm moest ik toch weg. Vond het echt niet prettig te rijden met die harde windstoten , helemaal als je langs een vrachtwagen ofzo kwam dan kreeg de auto een knal. En de weg waar ik langs moest is zon leuke dodemansweg met allemaal bomen in een rij, dus ook takken enz. Dan ga ik liever 10 km onder de max snelheid zitten en goed kijken dan dat ik doorknal. (wat sommigen dus wel deden) om maar snel op plaats van bestemming te zijn.
Heel goed dat je goed blijft kijken.
Al haal ik wel uit je bericht dat je nog een beetje onzeker bent in de auto, klopt dat?

En onder normale omstandigheden rij je wel de maximumsnelheid hopelijk?
Niks is zo irritant als bestuurders die langzamer rijden dan mag.
Ik zeg niet dat jij dat doet normaal maar wel tijdens een storm. Gewoon een vraagje.
pi_74889864
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:23 schreef larry91 het volgende:

[..]

Oke klinkt logisch.
Dan zijn we het eens.
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:35:47 #241
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74892849
Hier ook een Tvp graag =)
Na heeeeeel lang nadenken,overwegen,sparen,nóg eens overwegen heb ik besloten bij Rijschool de Lier in Rotterdam te gaan rijden (Stiekem ook gelijk hier even een vraag,mochten er mensen hier zijn met ervaring met de Lier,vertel! Ik zijt benieuwd ) En volgende week begin ik met lessen! Ben best een béétje zenuwachtig..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74894500
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:38 schreef Merkie het volgende:
Klopt, je moet echt F5'en. Zo heb ik begin dit jaar vlak voordat het nieuwe theorie-examen inging nog een oud examen kunnen doen. Ik had nog meer mazzel, want er was iets fout gegaan waardoor ik wel betaald had maar mijn indeling kwijt was . Toen ging ik bellen, en via de telefoon had ik ineens veel meer opties om op korte termijn theorie-examen te kunnen doen. Maar dat laatste kan echt alleen als er iets fout gegaan is.

Dus: de hele dag F5'en. En oppassen dat je geen bromfiets-examen aanvraagt .
Om 5.55 uit bed geweest, en vanaf 6.00 uur een half uur lopen te F5'en, toen maar voor 7 december gereserveerd omdat ik bang was dat die dadelijk ook vol zou zitten.... Tenminste geprobeerd.... Toch maar weer drie weken wachten, ik baal echt snoeihard :s
pi_74896250
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens.
Dat zijn we zeker. Maar hopelijk begrijp je me niet verkeerd, ik kijk nog steeds iedere 5-10 sec in mn binnenspiegel of de buitenspiegels en op de snelweg bij in-uitvoegen en rijstrook verwisselen. Maar doe op de gewone weg bij verwisseling van de rijstrook of naar invoegstrook alleen niet meer binnen, buiten spiegel dode hoek, knipperlicht en dan nog een keer. Maar doe het nu gewoon het in een keer. Buitenspiegel knipperlicht, buitenspiegel dode hoek en wisselen. That is the difference.
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:47:57 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74897845
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef GijsMF het volgende:

[..]

Om 5.55 uit bed geweest, en vanaf 6.00 uur een half uur lopen te F5'en, toen maar voor 7 december gereserveerd omdat ik bang was dat die dadelijk ook vol zou zitten.... Tenminste geprobeerd.... Toch maar weer drie weken wachten, ik baal echt snoeihard :s
Je kan de datum van je reservering toch aanpassen? Gewoon elke dag kijken of je eerder kan, en zo niet, dan niet.
pi_74897985
hallo!

even een vraagje: instructeur zei me dat voetgangers NOOIT voorrang hebben en dat ik inhet boek moet kijken waarom niet, maar in het boek zie ik toch duidelijk een paar keer staan bij plaatjes: voetganger heeft voorrang...of; u dient de voetganger voor te laten gaan..enz...ben ik nou gek of?.....

groetjes
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:56:14 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74898187
Voetgangers hebben wel eens voorrang, bijv. als jij afslaat en de voetganger gewoon rechtdoor loopt op de stoep.
pi_74901589
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heel goed dat je goed blijft kijken.
Al haal ik wel uit je bericht dat je nog een beetje onzeker bent in de auto, klopt dat?

En onder normale omstandigheden rij je wel de maximumsnelheid hopelijk?
Niks is zo irritant als bestuurders die langzamer rijden dan mag.
Ik zeg niet dat jij dat doet normaal maar wel tijdens een storm. Gewoon een vraagje.
nee hoor, vandaag ook weer lekker ritjes gemaakt moest 40 km verderop naar ziekenhuis, dan relaxt, muziekje aan, meezingen en gaan met die banaan. Lekker over de landweggetjes crossen.

Nee heb verder geen last van zenuwen of onzekerheid. Rijdt gem. iets boven de max snelheid. Dochterlief schold laatst al, ze gilde ineens mama rood rood rood , bleek dat ik ruim te hard reed op de snelweg en tomtom rood aangaf...hihi. Dat is ook niet de bedoeling.
pi_74905808
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:51 schreef MelR het volgende:
hallo!

even een vraagje: instructeur zei me dat voetgangers NOOIT voorrang hebben en dat ik inhet boek moet kijken waarom niet, maar in het boek zie ik toch duidelijk een paar keer staan bij plaatjes: voetganger heeft voorrang...of; u dient de voetganger voor te laten gaan..enz...ben ik nou gek of?.....

groetjes
Wat slecht dat jouw instructeur dit zegt. Als jij een weg afslaat en iemand steekt over, dan heeft die voetganger wel degelijk voorrang. En wat dacht je van een zebrapad?
pi_74905826
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:28 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

nee hoor, vandaag ook weer lekker ritjes gemaakt moest 40 km verderop naar ziekenhuis, dan relaxt, muziekje aan, meezingen en gaan met die banaan. Lekker over de landweggetjes crossen.

Nee heb verder geen last van zenuwen of onzekerheid. Rijdt gem. iets boven de max snelheid. Dochterlief schold laatst al, ze gilde ineens mama rood rood rood , bleek dat ik ruim te hard reed op de snelweg en tomtom rood aangaf...hihi. Dat is ook niet de bedoeling.
*jaloers*
Wat lijkt het mij heerlijk om gewoon te mogen rijden. Ik ga maandag afrijden, ben gelukkig niet zenuwachtig, zoals vorige keer al week vantevoren .
pi_74906383
Over half uur weer rijles, ben benieuwd, hoop dat 't toch ff wat lekkerder gaat dan de vorige keer, had toen af en toe echt m'n hoofd er niet bij (had net een herkansing natuurkunde gehad van 2,5 uur en daarna zonder eten/drinken meteen 1,5 uur in de auto gestapt). Nu lekker geslapen dus gaat weer helemaal goedkomen denk ik
pi_74910470
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je kan de datum van je reservering toch aanpassen? Gewoon elke dag kijken of je eerder kan, en zo niet, dan niet.
Owja? Betaal je dan niet nog een keer voor de theorie?
pi_74910578
Je kan idd wijzigen van datum, maar volgens mij kan dit alleen 1x. Hoef je niet opnieuw te betalen!

M'n les gisteren ging echt super, heerlijk gereden en m'n instructeur was heel tevreden over me! Gelukkig maar, over een week mag ik al op Komt nu wel heel dichtbij
  zondag 22 november 2009 @ 19:17:40 #253
182728 honda1990
pi_74914814
Morgen laatste keer lessen en dan moet ik dinsdag morgen om 9 uur mijn best gaan doen Aan de ene kant denk ik dat ik er absoluut nog niet klaar voor ben, maar soms heb ik er ook wel vertrouwen in. Pff we gaan het zien
pi_74915105
hoezo denk je dat je er nog niet klaar voor bent?
  zondag 22 november 2009 @ 19:40:00 #255
182728 honda1990
pi_74915582
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef fespo het volgende:
hoezo denk je dat je er nog niet klaar voor bent?
Dat is meer mijn gevoel, ik kan echt moeilijk zeggen waarom ik dat gevoel heb, misschien zijn het gewoon al wat zenuwen. Aan de andere kant kan ik mezelf vaak wel erg rustig houden bij dingen waar sommige mensen erg gespannen zijn.
pi_74921548
MORGEN!

Morgen om 15.00 heb ik mijn eerste officiële rijles.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_74925490
Veel plezier Nero!

M'n instructeur is erg tevreden over me en ik heb er ook een goed gevoel over allemaal. Zit zeer zelfverzekerd achter m'n stuur en besluitvaardig (volgens mn instructeur dan he ). Morgen weer een uurtje les.

Veel succes allemaal!

[ Bericht 4% gewijzigd door Bhuddy op 22-11-2009 23:00:33 ]
pi_74925781
Joehoe, 22 december praktijkexamen.

Ging erg snel.

Mijn rijinstructeur had vorige week aangevraagd, dus heb ik mazzel dat het dit jaar nog kan, denk ik.
pi_74926000
Whehe succes! hoeveel lessen heb je er dan opzitten?
pi_74930897
Over een half uurtje heb ik mijn eerste rijles, ben toch wel beetje zenuwachtig nu.
succes vanmiddag Nero22!
  maandag 23 november 2009 @ 10:40:09 #261
182728 honda1990
pi_74933271
(hopelijk) mijn laatste rijles gehad net, ging echt heel erg goed NIet de snelweg opgeweest, maar dat moet wel lukken. Stopopdracht was perfect, ik had misschien nog 2 cm over, maar dat heb ik altijd Ik mag wat verderweg stoppen, maar het ging wel goed. Fileparkeren ging perfect, en parkeren op een parkeerplaatsje ging in 1x goed. Ik heb er vertrouwen in
pi_74934239
goed zo.
theorie examen zit hier helemaal vol, kan pas eind december weer.
3 weken terug kon ik zelfs de volgende dag reserveren.
daarom maar een afspraak in Amsterdam gemaakt.
  maandag 23 november 2009 @ 14:03:15 #263
271079 stelus
nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_74937855
zoo ik heb zaterdag een inkom lesje, zo noem ik het dan
en maandag begint mijn 6daagse cursus en 8 dec mag ik afrijden.

ik ben zeer benieuwd!
  maandag 23 november 2009 @ 14:06:39 #264
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74937952
Ik moet morgen afrijden, ben nu al zenuwachtig Les vandaag ging goed, allee moet ik af en toe wat "vlotter" rijden. Hopen dat het morgen goed gaat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74939981
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Nero22 het volgende:
MORGEN!

Morgen om 15.00 heb ik mijn eerste officiële rijles.
Shoop-da-whoop. Het ging best redelijk denk ik. Ik heb de gewoonte mijn voet op de koppeling te laten rusten, dat moet ik eruit halen. Volgens mij heb ik 1 keer de motor uit laten slaan, voor een rotonde. Schakelen ging magertjes (tussengas e.d.).

Ja, was toch leuk. Mijn instructeur denkt 25-35 lessen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_74942370
Tof Nero, nog van harte gefeliciteerd trouwens. Marijkezwolle, succes morgen niet zenuwachtig zijn, het is juist leuk om te rijden toch? Vooral als je al kan laten zien hoe goed je kan autorijden! Moet je trots op zijn, niet zenuwachtig!

Heb net m'n 8e uur les gehad, ging perfect vandaag. Rijinstructeur nog tevredener dan de vorige keer Vorige week donderdag, zaterdag, vandaag zijn er vrienden meegereden (klanten werven voor m'n instructeur ) en woensdag gaan er ook nog 2 mee. Ben dus wel een beetje gewend om kijkers mee te hebben, maar heb er geen last van en hoop dat dat tijdens m'n examen ook niet gebeurt! Nog 3 uur les en dan mag ik op! Komt nu echt dichtbij
pi_74943172
whaaaaaaaa, ik ben geslaagd vanmiddag!!!!!
Hoe moet ik dit ooit gaan geloven???
pi_74943231
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet morgen afrijden, ben nu al zenuwachtig Les vandaag ging goed, allee moet ik af en toe wat "vlotter" rijden. Hopen dat het morgen goed gaat
Ik neem aan dat je in Zwolle afrijdt? Ik ben daar vandaag geslaagd! Het lukt jou ook!!!!! Hoe laat moet je?
pi_74943427
GEFELICITEERD!!! komt er nog een verslagje?
  maandag 23 november 2009 @ 17:56:02 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74943440
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zorg dat je besluitvaardig rijdt, en dus niet twijfelen. Als je treuzelt omdat je twijfelt word je daarop afgerekend.
  maandag 23 november 2009 @ 19:02:18 #271
182728 honda1990
pi_74944583
Ik moet morgen ook Ben benieuwd, ik ga me vanavond niet voorbereiden door me nog in te lezen in weet ik veel wat. Dan ga ik mezelf alleen maar lopen fucken, gewoon lekker een film kijken oid.
pi_74949581
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef Bhuddy het volgende:
GEFELICITEERD!!! komt er nog een verslagje?
Dank je!!!!
Jeetje, hoe onwerkelijk allemaal, zeg. Dit was mijn zevende keer alweer. Een faalangst rijexamen. Ik zit met mijn instructrice in een volle kantine van het CBR en ik zeg tegen haar: ik hoop maar niet dat ze dalijk om gaan roepen dat diegene voor het faalangstexamen zich moet gaan melden. Vervolgens wordt dit inderdaad omgeroepen , wil de kandidaat voor het faalangstexamen zich melden in de examenruimte . Daar was een hele aardige man die mij op mijn gemak stelde door gewoon heel vriendelijk, rustig en aardig een gesprek aan te gaan en te zeggen dat ik er best wel goed aan gedaan heb om dat faalangstexamen aan te vragen. Daarna gaan wij rijden. Hij had zijn gordel niet eens aan gedaan, dus ik wijs hem er op. Hij doet hem vervolgens om. Hij had vantevoren al gezegd dat het kon zijn dat hij ook weleens aanwijzingen gaf,maar dat ik mij daar niet door moest laten ontmoedigen. Zo ook de aanwijzing dat ik mijn handen aan het stuur moest houden op het moment dat we stil stonden. Ik zeg, echt verbaasd want dat wist ik echt niet, dat ik dat niet wist en dat ik het voortaan zou doen. Er waren ook foutjes, maar ook dat had hij vantevoren gezegd dat dat mocht, zolang ze niet te erg waren. Zoals bij het invoegen op de snelweg, ik deed het te laat, heb een blackout over het waarom,maar ik moest dus even hard remmen om het te corrigeren en daardoor dus net aan wel in kunnen voegen.
Maar ik voelde me zo onwijs rustig, ik had zoiets van: ok, ik ben waarschijnlijk gezakt door die invoegfout, maar ach, dan maar volgende keer wel goed invoegen. We waren ook de hele stad ingeweest, hij zei ook steeds: goed gezien of goed gedaan, wanneer hij vond dat ik iets goed had gedaan . Ach ik weet het eigenlijk niet meer zo goed, ik voelde me op mijn gemak en rustig, maar ik had niet het idee dat dit een goed examen was. Toen kwamen we aan bij het CBR (was overigens wel een vrij lange rit, hoor) dus moest ik de auto in een parkeervak zetten en de motor uitzetten. Toen zei hij: neem die autosleutel maar even in je andere hand, dus ik dacht: huh? doe ik dat ook al fout? lol. Maar hij nam dus mijn rechtervrije hand en zei: gefeliciteerd!
Eerst ging ik janken en toen gaf ik hem een knuffel en dat ik het niet kon geloven . (niks voormij om iemand een knuffel te geven,maar ik was zo dankbaarrrrr!!!!). Daarna, in die examinatorruimte zeg maar, kwam hij terug op het rijden en dat ik goed kan rijden, maar dat ik zo negatief over mezelf dacht ofzoiets, maar dat het echt voldoende was, hij had voldoende gezien.
Sorry, het is een beetje een warrig verhaal misschien, maar ik kan het echt niet geloven voordat ik dat pasje in mijn handen heb.
Nogmaals, ik kan het nog steeds niet geloven, maar het blijkt dus écht zo te zijn.
  maandag 23 november 2009 @ 21:50:05 #273
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74950316
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:50 schreef misspoesje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je in Zwolle afrijdt? Ik ben daar vandaag geslaagd! Het lukt jou ook!!!!! Hoe laat moet je?
Ja, ik rijd in Zwolle af om 10 voor 10
En gefeliciteerd!
  maandag 23 november 2009 @ 21:50:26 #274
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74950330
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zorg dat je besluitvaardig rijdt, en dus niet twijfelen. Als je treuzelt omdat je twijfelt word je daarop afgerekend.
En dat is dus mijn grootste probleem. Ik heb af en toe nog dat ik te voorzichtig ben
pi_74952208
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef misspoesje het volgende:

[..]

Dank je!!!!
Jeetje, hoe onwerkelijk allemaal, zeg. Dit was mijn zevende keer alweer. Een faalangst rijexamen. Ik zit met mijn instructrice in een volle kantine van het CBR en ik zeg tegen haar: ik hoop maar niet dat ze dalijk om gaan roepen dat diegene voor het faalangstexamen zich moet gaan melden. Vervolgens wordt dit inderdaad omgeroepen , wil de kandidaat voor het faalangstexamen zich melden in de examenruimte . Daar was een hele aardige man die mij op mijn gemak stelde door gewoon heel vriendelijk, rustig en aardig een gesprek aan te gaan en te zeggen dat ik er best wel goed aan gedaan heb om dat faalangstexamen aan te vragen. Daarna gaan wij rijden. Hij had zijn gordel niet eens aan gedaan, dus ik wijs hem er op. Hij doet hem vervolgens om. Hij had vantevoren al gezegd dat het kon zijn dat hij ook weleens aanwijzingen gaf,maar dat ik mij daar niet door moest laten ontmoedigen. Zo ook de aanwijzing dat ik mijn handen aan het stuur moest houden op het moment dat we stil stonden. Ik zeg, echt verbaasd want dat wist ik echt niet, dat ik dat niet wist en dat ik het voortaan zou doen. Er waren ook foutjes, maar ook dat had hij vantevoren gezegd dat dat mocht, zolang ze niet te erg waren. Zoals bij het invoegen op de snelweg, ik deed het te laat, heb een blackout over het waarom,maar ik moest dus even hard remmen om het te corrigeren en daardoor dus net aan wel in kunnen voegen.
Maar ik voelde me zo onwijs rustig, ik had zoiets van: ok, ik ben waarschijnlijk gezakt door die invoegfout, maar ach, dan maar volgende keer wel goed invoegen. We waren ook de hele stad ingeweest, hij zei ook steeds: goed gezien of goed gedaan, wanneer hij vond dat ik iets goed had gedaan . Ach ik weet het eigenlijk niet meer zo goed, ik voelde me op mijn gemak en rustig, maar ik had niet het idee dat dit een goed examen was. Toen kwamen we aan bij het CBR (was overigens wel een vrij lange rit, hoor) dus moest ik de auto in een parkeervak zetten en de motor uitzetten. Toen zei hij: neem die autosleutel maar even in je andere hand, dus ik dacht: huh? doe ik dat ook al fout? lol. Maar hij nam dus mijn rechtervrije hand en zei: gefeliciteerd!
Eerst ging ik janken en toen gaf ik hem een knuffel en dat ik het niet kon geloven . (niks voormij om iemand een knuffel te geven,maar ik was zo dankbaarrrrr!!!!). Daarna, in die examinatorruimte zeg maar, kwam hij terug op het rijden en dat ik goed kan rijden, maar dat ik zo negatief over mezelf dacht ofzoiets, maar dat het echt voldoende was, hij had voldoende gezien.
Sorry, het is een beetje een warrig verhaal misschien, maar ik kan het echt niet geloven voordat ik dat pasje in mijn handen heb.
Nogmaals, ik kan het nog steeds niet geloven, maar het blijkt dus écht zo te zijn.
Fijn om te lezen dat je na deze keren toch geslaagd bent
Geniet ervan, gefeliciteerd
pi_74952280
quote:
Op zondag 22 november 2009 16:08 schreef Bhuddy het volgende:
Je kan idd wijzigen van datum, maar volgens mij kan dit alleen 1x. Hoef je niet opnieuw te betalen!

M'n les gisteren ging echt super, heerlijk gereden en m'n instructeur was heel tevreden over me! Gelukkig maar, over een week mag ik al op Komt nu wel heel dichtbij
Lol!

Je mag nu al op? Je bent toch net pas begonnen
Hoeveel lessen heb je nu gehad?

Net weer eventjes theorie-avond gehad. Ik heb de theorie toch nog niet zo onder de knie heb ik het idee, had met het CBR examen net veel fouten..... Toch raar als ik al meerdere jaren in het verkeer zit en het met de trekker/scooter foutloos ging....

Maar mijn rij-instructeur baalde dat ik mijn theorie niet had gehaald.... Nu nog even twee weekjes wachten en dan mag ik 7 december om 3 uur weer op. Wordt ik om 4 uur opgehaald voor een uurtje rijles en hij zij dat ik dan al erg snel op mocht... Tot nu toe 9 en een half uur les gehad. Ik baal wel als een dikke hoop met stront, ik had de praktijk-examen al kunnen hebben

En check je PM eventjes Bhuddy
pi_74952964
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:32 schreef GijsMF het volgende:

[..]

Lol!

Je mag nu al op? Je bent toch net pas begonnen
Hoeveel lessen heb je nu gehad?
8 uur aan lessen gehad, nog 3 uur ingepland en dan examen. Alles gaat lekker verder hoor, had al stiekem van te voren geoefend dus sja, dan gaat 't een stuk sneller allemaal
quote:
Net weer eventjes theorie-avond gehad. Ik heb de theorie toch nog niet zo onder de knie heb ik het idee, had met het CBR examen net veel fouten..... Toch raar als ik al meerdere jaren in het verkeer zit en het met de trekker/scooter foutloos ging....
Theorie-avond? Van je rijschool of gewoon zelf? Ik zou zeggen: maak nog veeeel meer oefenexamens uit boeken. Dat was voor mij dé manier. EDIT: ik heb in totaal zo'n 40 oefenexamens gemaakt denk ik.
quote:
Maar mijn rij-instructeur baalde dat ik mijn theorie niet had gehaald.... Nu nog even twee weekjes wachten en dan mag ik 7 december om 3 uur weer op. Wordt ik om 4 uur opgehaald voor een uurtje rijles en hij zij dat ik dan al erg snel op mocht... Tot nu toe 9 en een half uur les gehad. Ik baal wel als een dikke hoop met stront, ik had de praktijk-examen al kunnen hebben
Ja balen van je theorie! M'n instructeur heeft me echt gedwongen om theorie te halen (moest ook van mezelf), want praktijk was immers al gereserveerd
quote:
En check je PM eventjes Bhuddy
Check!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bhuddy op 23-11-2009 23:29:00 ]
pi_74957401
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, ik rijd in Zwolle af om 10 voor 10
En gefeliciteerd!
Dank je en héél erg veel succes vandaag!!!!
pi_74957684
misspoesje,

gefeliciteerd !!!
Je hebt het verdiend, hoe vond je het faalangstexamen nou ? Hoelang heb je gereden en heb je het idee dat je als het een gewoon examen was ook geslaagd zou zijn of niet ?

gr
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:24:49 #280
182728 honda1990
pi_74960201

In 1 x gehaald
pi_74960251
Gefeliciteeeerd man Verslagje?
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:46:19 #282
182728 honda1990
pi_74960723
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:26 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteeeerd man Verslagje?
Ok Toen ik aankwam moest ik eerst parkeren op het terreintje. Ik had die wagen op slot gezet maar was vergeten de lichten uit te doen Al met al niet echt een lekker begin, maargoed. Toen even kennisgemaakt met examinator, best een aardige vent die je op je gemak stelt. Toen gewoon rondjes gereden in straten waar je 30/50 mocht, ging allemaal prima. Stopopdracht zonder problemen gedaan, even geparkeerd allemaal geen enkel probleem. Toen zei hij in Vlissingen rij maar naar Middelburg, moest via snelweg. Ik was daar niet echt bekend dus reed op een bordje. Toen stond er een bord naar links naar Middelburg, maar ik wist niet of ik daar wel inmocht, beetje vage situatie. Ik er dus maar voorbij gereden en gezegd oh, dat was middelburg, naja kon ik omkeren en er alsnog heenrijden toen was het wel duidelijk hoe ik moest. Toen snelweg op ging ook prima. En toen waren we al klaar, en toen zei hij je hebt hem gehaald. Dus het ging eigenlijk supermakkelijk
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:16:26 #283
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74961725
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef honda1990 het volgende:

In 1 x gehaald
Gefeliciteerd!

Ik ben helaas gezakt... Ik was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt heb Het waren maar kleine dingetjes, maar ja handig was het niet Dus nog een paar lesjes en dan midden december nog een keertje
pi_74963043
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef honda1990 het volgende:

In 1 x gehaald

gefeliciteerd
pi_74963049
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik ben helaas gezakt... Ik was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt heb Het waren maar kleine dingetjes, maar ja handig was het niet Dus nog een paar lesjes en dan midden december nog een keertje
Wat deed je fout dan?
pi_74964132
goed gedaan honda1990

even een vraagje, hier geef je fietsers van links toch geen voorrang?
en van rechts toch wel?

dinsdag 24 november 2009 @ 12:39:47 #287
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964212
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wat deed je fout dan?
Ik was zo druk met het "goed" doen dat ik daardoor dingen over het hoofd zag (een wel erg hard naderend busje terwijl ik op de linker rijstrook reed bijvoorbeeld) of gewoon te laat klaar was met alles.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:40:07 #288
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964223
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef fespo het volgende:
goed gedaan honda1990

en van rechts toch wel?

[ afbeelding ]
Waarom niet? Er staan toch haaientanden?
pi_74964281
ja ik twijfel dus want het fietspad heeft blokmarkering en geen haaientanden.
voor het zebrapad zijn er wel haaientanden maar ik weet niet of deze gelden voor het fietspad.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:43:16 #290
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964313
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef fespo het volgende:
ja ik twijfel dus want het fietspad heeft blokmarkering en geen haaientanden.
voor het zebrapad zijn er wel haaientanden maar ik weet niet of deze gelden voor het fietspad.
Haaientanden zijn voor en zebrapad niet nodig, dus vandaar dat ik vermoed dat ze ook voor het fietspad gelden... Maar dat weet ik niet zeker.
pi_74964455
quote:
goed gedaan honda1990

en van rechts toch wel?

[ afbeelding ]
Volgens mij moet je van beide kanten voorrang geven, maar in theorie kunnen de fietsers maar van 1 kant komen, want die moeten ook de verplichte rijrichting volgen op de rotonde. Althans, hier wel
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:50:03 #292
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964528
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je van beide kanten voorrang geven, maar in theorie kunnen de fietsers maar van 1 kant komen, want die moeten ook de verplichte rijrichting volgen op de rotonde. Althans, hier wel
Maar als een fietser dat niet doet (en daar moet je gewoon vanuit gaan) dan ontslaat jou dat niet van (mede)aansprakelijkheid in geval van een ongeval. Kortom: gewoon op anticiperen
pi_74964607
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar als een fietser dat niet doet (en daar moet je gewoon vanuit gaan) dan ontslaat jou dat niet van (mede)aansprakelijkheid in geval van een ongeval. Kortom: gewoon op anticiperen
Dat klopt, daarom zeg ik ook in theorie
pi_74966512
Ik heb zondag mijn eerste les gehad, het ging wel aardig voor een eerste les. Heb vandaag mijn theorie gehaald om daar maar meteen vanaf te zijn. Met het boek doorlezen maar 1 kennis/inzichtfout en 5 fouten bij gevaarherkenning . Om half 7 vanavond weer lessen!
pi_74967538
Gefeliciteerd met je theorie!
Veel plezier en succes tijdens je rijlessen! Ik heb morgen weer les om 17.15.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:14:39 #296
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74967673
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:10 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteerd met je theorie!
Veel plezier en succes tijdens je rijlessen! Ik heb morgen weer les om 17.15.
Koop een dagboek ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:15:48 #297
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74967704
quote:
goed gedaan honda1990

en van rechts toch wel?

[ afbeelding ]
Ik zou die fietsers maar wel voorrang verlenen, de haaietanden zijn toch duidelijk? Haaietanden gelden voor de kruisende weg, niet voor het zebrapad o.i.d.
censuur :O
pi_74968240
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Koop een dagboek ofzo.
Zal ik zeker doen Het is gewoon veel omdat ik iedere 2 dagen les op dit moment, maar vanaf maandag ben je van m'n dagboek af hoor als het goed is
pi_74969200
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hippos het volgende:
Of je denkt de langzaam en je instructeur wou het licht understaten zeg maar .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_74969675
Hee! hoe gaat 't met je rijlessen Gkhn? Nog steeds aan 't lessen op je 17e?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')