abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74910470
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je kan de datum van je reservering toch aanpassen? Gewoon elke dag kijken of je eerder kan, en zo niet, dan niet.
Owja? Betaal je dan niet nog een keer voor de theorie?
pi_74910578
Je kan idd wijzigen van datum, maar volgens mij kan dit alleen 1x. Hoef je niet opnieuw te betalen!

M'n les gisteren ging echt super, heerlijk gereden en m'n instructeur was heel tevreden over me! Gelukkig maar, over een week mag ik al op Komt nu wel heel dichtbij
  zondag 22 november 2009 @ 19:17:40 #253
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74914814
Morgen laatste keer lessen en dan moet ik dinsdag morgen om 9 uur mijn best gaan doen Aan de ene kant denk ik dat ik er absoluut nog niet klaar voor ben, maar soms heb ik er ook wel vertrouwen in. Pff we gaan het zien
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74915105
hoezo denk je dat je er nog niet klaar voor bent?
  zondag 22 november 2009 @ 19:40:00 #255
182728 honda1990
pi_74915582
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef fespo het volgende:
hoezo denk je dat je er nog niet klaar voor bent?
Dat is meer mijn gevoel, ik kan echt moeilijk zeggen waarom ik dat gevoel heb, misschien zijn het gewoon al wat zenuwen. Aan de andere kant kan ik mezelf vaak wel erg rustig houden bij dingen waar sommige mensen erg gespannen zijn.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74921548
MORGEN!

Morgen om 15.00 heb ik mijn eerste officiële rijles.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_74925490
Veel plezier Nero!

M'n instructeur is erg tevreden over me en ik heb er ook een goed gevoel over allemaal. Zit zeer zelfverzekerd achter m'n stuur en besluitvaardig (volgens mn instructeur dan he ). Morgen weer een uurtje les.

Veel succes allemaal!

[ Bericht 4% gewijzigd door Bhuddy op 22-11-2009 23:00:33 ]
pi_74925781
Joehoe, 22 december praktijkexamen.

Ging erg snel.

Mijn rijinstructeur had vorige week aangevraagd, dus heb ik mazzel dat het dit jaar nog kan, denk ik.
pi_74926000
Whehe succes! hoeveel lessen heb je er dan opzitten?
pi_74930897
Over een half uurtje heb ik mijn eerste rijles, ben toch wel beetje zenuwachtig nu.
succes vanmiddag Nero22!
  maandag 23 november 2009 @ 10:40:09 #261
182728 honda1990
pi_74933271
(hopelijk) mijn laatste rijles gehad net, ging echt heel erg goed NIet de snelweg opgeweest, maar dat moet wel lukken. Stopopdracht was perfect, ik had misschien nog 2 cm over, maar dat heb ik altijd Ik mag wat verderweg stoppen, maar het ging wel goed. Fileparkeren ging perfect, en parkeren op een parkeerplaatsje ging in 1x goed. Ik heb er vertrouwen in
pi_74934239
goed zo.
theorie examen zit hier helemaal vol, kan pas eind december weer.
3 weken terug kon ik zelfs de volgende dag reserveren.
daarom maar een afspraak in Amsterdam gemaakt.
  maandag 23 november 2009 @ 14:03:15 #263
271079 stelus
nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_74937855
zoo ik heb zaterdag een inkom lesje, zo noem ik het dan
en maandag begint mijn 6daagse cursus en 8 dec mag ik afrijden.

ik ben zeer benieuwd!
  maandag 23 november 2009 @ 14:06:39 #264
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74937952
Ik moet morgen afrijden, ben nu al zenuwachtig Les vandaag ging goed, allee moet ik af en toe wat "vlotter" rijden. Hopen dat het morgen goed gaat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74939981
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Nero22 het volgende:
MORGEN!

Morgen om 15.00 heb ik mijn eerste officiële rijles.
Shoop-da-whoop. Het ging best redelijk denk ik. Ik heb de gewoonte mijn voet op de koppeling te laten rusten, dat moet ik eruit halen. Volgens mij heb ik 1 keer de motor uit laten slaan, voor een rotonde. Schakelen ging magertjes (tussengas e.d.).

Ja, was toch leuk. Mijn instructeur denkt 25-35 lessen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_74942370
Tof Nero, nog van harte gefeliciteerd trouwens. Marijkezwolle, succes morgen niet zenuwachtig zijn, het is juist leuk om te rijden toch? Vooral als je al kan laten zien hoe goed je kan autorijden! Moet je trots op zijn, niet zenuwachtig!

Heb net m'n 8e uur les gehad, ging perfect vandaag. Rijinstructeur nog tevredener dan de vorige keer Vorige week donderdag, zaterdag, vandaag zijn er vrienden meegereden (klanten werven voor m'n instructeur ) en woensdag gaan er ook nog 2 mee. Ben dus wel een beetje gewend om kijkers mee te hebben, maar heb er geen last van en hoop dat dat tijdens m'n examen ook niet gebeurt! Nog 3 uur les en dan mag ik op! Komt nu echt dichtbij
pi_74943172
whaaaaaaaa, ik ben geslaagd vanmiddag!!!!!
Hoe moet ik dit ooit gaan geloven???
pi_74943231
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet morgen afrijden, ben nu al zenuwachtig Les vandaag ging goed, allee moet ik af en toe wat "vlotter" rijden. Hopen dat het morgen goed gaat
Ik neem aan dat je in Zwolle afrijdt? Ik ben daar vandaag geslaagd! Het lukt jou ook!!!!! Hoe laat moet je?
pi_74943427
GEFELICITEERD!!! komt er nog een verslagje?
  maandag 23 november 2009 @ 17:56:02 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74943440
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zorg dat je besluitvaardig rijdt, en dus niet twijfelen. Als je treuzelt omdat je twijfelt word je daarop afgerekend.
2000 light years from home
  maandag 23 november 2009 @ 19:02:18 #271
182728 honda1990
pi_74944583
Ik moet morgen ook Ben benieuwd, ik ga me vanavond niet voorbereiden door me nog in te lezen in weet ik veel wat. Dan ga ik mezelf alleen maar lopen fucken, gewoon lekker een film kijken oid.
pi_74949581
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef Bhuddy het volgende:
GEFELICITEERD!!! komt er nog een verslagje?
Dank je!!!!
Jeetje, hoe onwerkelijk allemaal, zeg. Dit was mijn zevende keer alweer. Een faalangst rijexamen. Ik zit met mijn instructrice in een volle kantine van het CBR en ik zeg tegen haar: ik hoop maar niet dat ze dalijk om gaan roepen dat diegene voor het faalangstexamen zich moet gaan melden. Vervolgens wordt dit inderdaad omgeroepen , wil de kandidaat voor het faalangstexamen zich melden in de examenruimte . Daar was een hele aardige man die mij op mijn gemak stelde door gewoon heel vriendelijk, rustig en aardig een gesprek aan te gaan en te zeggen dat ik er best wel goed aan gedaan heb om dat faalangstexamen aan te vragen. Daarna gaan wij rijden. Hij had zijn gordel niet eens aan gedaan, dus ik wijs hem er op. Hij doet hem vervolgens om. Hij had vantevoren al gezegd dat het kon zijn dat hij ook weleens aanwijzingen gaf,maar dat ik mij daar niet door moest laten ontmoedigen. Zo ook de aanwijzing dat ik mijn handen aan het stuur moest houden op het moment dat we stil stonden. Ik zeg, echt verbaasd want dat wist ik echt niet, dat ik dat niet wist en dat ik het voortaan zou doen. Er waren ook foutjes, maar ook dat had hij vantevoren gezegd dat dat mocht, zolang ze niet te erg waren. Zoals bij het invoegen op de snelweg, ik deed het te laat, heb een blackout over het waarom,maar ik moest dus even hard remmen om het te corrigeren en daardoor dus net aan wel in kunnen voegen.
Maar ik voelde me zo onwijs rustig, ik had zoiets van: ok, ik ben waarschijnlijk gezakt door die invoegfout, maar ach, dan maar volgende keer wel goed invoegen. We waren ook de hele stad ingeweest, hij zei ook steeds: goed gezien of goed gedaan, wanneer hij vond dat ik iets goed had gedaan . Ach ik weet het eigenlijk niet meer zo goed, ik voelde me op mijn gemak en rustig, maar ik had niet het idee dat dit een goed examen was. Toen kwamen we aan bij het CBR (was overigens wel een vrij lange rit, hoor) dus moest ik de auto in een parkeervak zetten en de motor uitzetten. Toen zei hij: neem die autosleutel maar even in je andere hand, dus ik dacht: huh? doe ik dat ook al fout? lol. Maar hij nam dus mijn rechtervrije hand en zei: gefeliciteerd!
Eerst ging ik janken en toen gaf ik hem een knuffel en dat ik het niet kon geloven . (niks voormij om iemand een knuffel te geven,maar ik was zo dankbaarrrrr!!!!). Daarna, in die examinatorruimte zeg maar, kwam hij terug op het rijden en dat ik goed kan rijden, maar dat ik zo negatief over mezelf dacht ofzoiets, maar dat het echt voldoende was, hij had voldoende gezien.
Sorry, het is een beetje een warrig verhaal misschien, maar ik kan het echt niet geloven voordat ik dat pasje in mijn handen heb.
Nogmaals, ik kan het nog steeds niet geloven, maar het blijkt dus écht zo te zijn.
  maandag 23 november 2009 @ 21:50:05 #273
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74950316
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:50 schreef misspoesje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je in Zwolle afrijdt? Ik ben daar vandaag geslaagd! Het lukt jou ook!!!!! Hoe laat moet je?
Ja, ik rijd in Zwolle af om 10 voor 10
En gefeliciteerd!
  maandag 23 november 2009 @ 21:50:26 #274
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74950330
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zorg dat je besluitvaardig rijdt, en dus niet twijfelen. Als je treuzelt omdat je twijfelt word je daarop afgerekend.
En dat is dus mijn grootste probleem. Ik heb af en toe nog dat ik te voorzichtig ben
pi_74952208
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef misspoesje het volgende:

[..]

Dank je!!!!
Jeetje, hoe onwerkelijk allemaal, zeg. Dit was mijn zevende keer alweer. Een faalangst rijexamen. Ik zit met mijn instructrice in een volle kantine van het CBR en ik zeg tegen haar: ik hoop maar niet dat ze dalijk om gaan roepen dat diegene voor het faalangstexamen zich moet gaan melden. Vervolgens wordt dit inderdaad omgeroepen , wil de kandidaat voor het faalangstexamen zich melden in de examenruimte . Daar was een hele aardige man die mij op mijn gemak stelde door gewoon heel vriendelijk, rustig en aardig een gesprek aan te gaan en te zeggen dat ik er best wel goed aan gedaan heb om dat faalangstexamen aan te vragen. Daarna gaan wij rijden. Hij had zijn gordel niet eens aan gedaan, dus ik wijs hem er op. Hij doet hem vervolgens om. Hij had vantevoren al gezegd dat het kon zijn dat hij ook weleens aanwijzingen gaf,maar dat ik mij daar niet door moest laten ontmoedigen. Zo ook de aanwijzing dat ik mijn handen aan het stuur moest houden op het moment dat we stil stonden. Ik zeg, echt verbaasd want dat wist ik echt niet, dat ik dat niet wist en dat ik het voortaan zou doen. Er waren ook foutjes, maar ook dat had hij vantevoren gezegd dat dat mocht, zolang ze niet te erg waren. Zoals bij het invoegen op de snelweg, ik deed het te laat, heb een blackout over het waarom,maar ik moest dus even hard remmen om het te corrigeren en daardoor dus net aan wel in kunnen voegen.
Maar ik voelde me zo onwijs rustig, ik had zoiets van: ok, ik ben waarschijnlijk gezakt door die invoegfout, maar ach, dan maar volgende keer wel goed invoegen. We waren ook de hele stad ingeweest, hij zei ook steeds: goed gezien of goed gedaan, wanneer hij vond dat ik iets goed had gedaan . Ach ik weet het eigenlijk niet meer zo goed, ik voelde me op mijn gemak en rustig, maar ik had niet het idee dat dit een goed examen was. Toen kwamen we aan bij het CBR (was overigens wel een vrij lange rit, hoor) dus moest ik de auto in een parkeervak zetten en de motor uitzetten. Toen zei hij: neem die autosleutel maar even in je andere hand, dus ik dacht: huh? doe ik dat ook al fout? lol. Maar hij nam dus mijn rechtervrije hand en zei: gefeliciteerd!
Eerst ging ik janken en toen gaf ik hem een knuffel en dat ik het niet kon geloven . (niks voormij om iemand een knuffel te geven,maar ik was zo dankbaarrrrr!!!!). Daarna, in die examinatorruimte zeg maar, kwam hij terug op het rijden en dat ik goed kan rijden, maar dat ik zo negatief over mezelf dacht ofzoiets, maar dat het echt voldoende was, hij had voldoende gezien.
Sorry, het is een beetje een warrig verhaal misschien, maar ik kan het echt niet geloven voordat ik dat pasje in mijn handen heb.
Nogmaals, ik kan het nog steeds niet geloven, maar het blijkt dus écht zo te zijn.
Fijn om te lezen dat je na deze keren toch geslaagd bent
Geniet ervan, gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')